Dankquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:19 schreef MadMaster het volgende:
En niemand die je feliciteert?
Schande...
Dan ben ik maar de eerste...
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:16 schreef MadMaster het volgende:
Zo'n TT had ik wel verwacht.
Diaan, pas maar op, voor je het weet ben na 12'en 's avonds ineens op TV te bewonderen...
Dat klinkt goedquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:44 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag![]()
vanmiddag even gefietst met de kinderen, naar mn oma geweest en boodschappen gedaan. Nu even rustig zitten en zo het eten afmaken. Staat allemaal al klaar.
En nu ben je weer offlinequote:
Ik zou die persoon afschepen met een ander e-mailadres.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:21 schreef Diaan73 het volgende:![]()
Krijg een mailtje terug:
[..]
!![]()
iemand nog een leuke reactie daarop?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Mahut en isner staan verdeeld over 2 dagen al bijna 7 uur en 20 minuten te tennissen staat 38-38 in games in de laatste set
Kan me nog wel een 22-20 herinnneren maar wat jij zegtquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
direct 3 records
langste wedstrijd ooit, meeste games in een set en meeste aces 83 al
de bakker die er zelf een 16-14 op had zitten mag morgen tegen de winner hiervanquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Kan me nog wel een 22-20 herinnneren maar wat jij zegt![]()
respect hoor dat er nog gespeeld wordt.
Dit record zal lang blijven staan denk ik, waar volgen jullie het?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:55 schreef Ofyles2 het volgende:
41-42 nu. Vijfde set duurt nu bijna vijf uur...
als ze maar opschieten over 15 minuten begint voetbalquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:16 schreef Etcetera het volgende:
Zijn die gasten nu nog niet klaarRespect hoor
NOS zendt het tennis niet uit dusquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Dat bedacht ik me ook alEn dat gaat óók ergens om dus NOS kan moeilijk dat gewoon later instarten
Heb op de computer de ene voetbalwedstrijd aan staan, wedstrijd nummer 2 op tv en tennis in mijn slaapkamer met de deur openquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
Peace is ook aan het kijken...
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:19 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb op de computer de ene voetbalwedstrijd aan staan, wedstrijd nummer 2 op tv en tennis in mijn slaapkamer met de deur open
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:19 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb op de computer de ene voetbalwedstrijd aan staan, wedstrijd nummer 2 op tv en tennis in mijn slaapkamer met de deur open
Ik hoop dat het een keer andersom is...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
hoef geen voetbal te zien, duitsland scoort toch pas in de laatste minuut
Het gaat aardig, en ben nog aan t SCen ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en het lukt je ook nog alles te volgen?
Dat dacht ik ook nog....quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:31 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Het gaat aardig, en ben nog aan t SCen ook
ik zie het zo gebeurenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef lubje25 het volgende:
Het kan zo weer gestaakt worden ivm de intredende duisternis
Met een half uurtje gaat het wel schemeren denk ik. Bizar hoor. De Bakker moet tegen de winnaar van deze partij toch?quote:
Huur, inderdaad. Ik zit nu op zo'n 6 į 7 euro per maand bij Hema en Kruidvat. Heel veel meer wil en kan ik ook niet kwijt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
Wyccie, wij hebben een inboedel- en aansprakelijkheidsverzekering bij de RVS (en opstal) en betalen ong. ¤ 35,= per maand. Is incl. glasverzekering. Jij zult denk ik minder kwijt zijn omdat jij een huurhuis hebt. (toch??) Ik ben zeer tevreden over RVS, handelen schades goed en snel af.
Geen ervaring met Hema of Kruidvat
jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:44 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Met een half uurtje gaat het wel schemeren denk ik. Bizar hoor. De Bakker moet tegen de winnaar van deze partij toch?
Te hopen voor deze heren dat dat niet morgenochtend is.quote:
Misschien kun je eens een vergelijkingssite bekijken... je moet wel goed kijken dat je niet onder verzekerd bent/kunt zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huur, inderdaad. Ik zit nu op zo'n 6 į 7 euro per maand bij Hema en Kruidvat. Heel veel meer wil en kan ik ook niet kwijt.
Ik vind het zo raar om een verzekering bij een drogisterij af te sluiten, maar het is wel goedkoop.
Bedankt. Weinig informatie over dekking destijds.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
staan wat wisselende meningen op dit forum wyccie
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=31&t=51117
Misschien ben ik dat morgen van plan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Ah, hier wordt tannis gevolgd...
Iemand een strawberry with whipped cream er bij?
[ afbeelding ]
Ligt eraan. Zit er ook een ballenmeisje bij?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Ah, hier wordt tannis gevolgd...
Iemand een strawberry with whipped cream er bij?
[ afbeelding ]
Zo een?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt eraan. Zit er ook een ballenmeisje bij?
Mezelf quoten gaat me net te ver Tim maar ik was er bijna toe in staat.quote:
Rustig maar hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Mezelf quoten gaat me net te ver Tim maar ik was er bijna toe in staat.![]()
Nerd
Ik weet niet wat je allemaal van plan bent maar ik zal het zoiezo niet begrijpenquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Rustig maar hoor. Het is net niet gelukt dus ik doe nu een nieuwe poging. Gaat deze weer niet goed dan ga ik lekker slapen en zie ik later wel weer verder
Ik laat mijn computer net doen alsof ie stiekem twee computers is, en dan wil ik op de tweede Mac OS X installeren. Dat programma is niet voor pc's bedoeld (laat staan mijn apparatuur) dus het heeft nogal wat voeten in de aardequote:Op donderdag 24 juni 2010 01:13 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je allemaal van plan bent maar ik zal het zoiezo niet begrijpen![]()
Laat je daar zeker niet door ophoudenIk hoop er wat van te leren
que?quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik laat mijn computer net doen alsof ie stiekem twee computers is, en dan wil ik op de tweede Mac OS X installeren. Dat programma is niet voor pc's bedoeld (laat staan mijn apparatuur) dus het heeft nogal wat voeten in de aarde
* Ofyles2 geen thee meer komt drinken...quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik dacht net even Berendien na te spelen en heb wat citroenmelisse uit het oerwoud dat tuin heet geplukt en er thee van gemaakt. Het smaakt als citronella
Waarom niet? Job is er ook.quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 geen thee meer komt drinken...
Kan ze strijken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik stuur mijn moeder. Ik ben niet zo van theevisities.
En waar heb jij uitgehangen dan?quote:
De stad tis weer de TT week in Assenquote:Op donderdag 24 juni 2010 02:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En waar heb jij uitgehangen dan?
Zeer tragisch dit...quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:14 schreef Nembrionic het volgende:
In het laatste treinennieuws: Incident bij station in Spanje: Veel slachtoffers(10 doden)!
met al jouw enorme trein kennis weet je dit misschien wel.quote:
Jazeker, had eigenlijk al om half acht op kantoor kunnen zijn. Nu was dat pas kort voor acht uurquote:Op donderdag 24 juni 2010 07:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik gok zomaar dat je daar last van hebt
Da's mooi inhandig. Had ik vorige week ook last van. Na een dagje werken op Schiphol een seinstoring tussen Utrecht en Den Bosch.... Uur stil gestaan.
6 weken niet geweest? Vrij of ziek? Irritant die mopperende collega's!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:49 schreef Etcetera het volgende:
Jeej collega heeft een mopperbuiBeetje jammer altijd
Hij is er 6 week niet geweest, had van mijn part nog wel 6 week mogen wegblijven
Ah.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:53 schreef Etcetera het volgende:![]()
Nederland moet tegen Kameroen. Nederland is al door trouwens, het is nu de vraag of ze eerste of tweede in hun poule worden. Als ze eerste worden moeten ze in de achtste finale tegen de nummer twee van poule F. Vanavond wordt ook bekend wie dat wordt, omdat die laatste wedstrijden dan ook worden afgewerkt.
Je hebt PM.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen facebook, maak eens een printscreenOf jaag haar hierheen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:31 schreef Etcetera het volgende:
Nee hij was aan het verhuizenMaar hij is een beetje uitgemopperd geloof ik.
Had in juni mail (DRINGEND!) over mijn afstuderen en hoe ik dat had ingepland. Ik doe er langer over dan normaal en dan moet je even laten weten hoe het is ingepland enzo. Als het nodig is kun je dan aan een traject meedoen. Nou prima, ik reageren (want DRINGEND!). Heb nu mail dat ze door de drukte pas na 1 juli inhoudelijk kunnen reageren. Als ik me had moeten inschrijven voor dat traject dan zou dat te laat zijn geweest
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
stom en vreemd.
Hee C4ook weer present!!
Doe mij ook eens een pm, ik heb ook geen facebook en ben ook nieuwsgierig.quote:
Done.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Doe mij ook eens een pm, ik heb ook geen facebook en ben ook nieuwsgierig.
Goed en weer lekker thuis... misschien vandaag nog even langs om een kaartje te brengen die ik voor haar heb ontvangen.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goed en weer lekker thuis... misschien vandaag nog even langs om een kaartje te brengen die ik voor haar heb ontvangen.
Ze krijgt niet a.s. dinsdag maar pas 5 juli uitslag van de operatie. Zij ziet het als een gunstig teken, 5 juli was de geboortedag van mn opa. Ze vindt het ook wel lekker even een aantal dagen niets medisch en weer even "op adem" te komen.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:19 schreef Etcetera het volgende:
Het nadeel van een gevulde bankrekening: ik heb nu weer zin om geld uit te geven
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
Lekker aan het genieten van je vrije dagen?
Heerlijk, niets moeten, niets doen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekker niks aan het doen. Straks maar weer eens in een goed boek duiken denk ik.
Jericho? Da's toch een soort van "Lost" maar dan na een nucleaire ramp/aanval?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heerlijk, niets moeten, niets doen.
Ik ga straks na de middagpauze en als Lennon nog slaapt even dvd kijken. We zijn even verslingerd aan Jericho en ik loop 2 afleveringen achter.
Yeps... en er zijn maar 2 seizoenen van....quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jericho? Da's toch een soort van "Lost" maar dan na een nucleaire ramp/aanval?
Ik hoop het toch....quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:48 schreef Etcetera het volgende:
Heeft het wel een fatsoenlijk einde?
* Etcetera denkt terug aan Las Vegas
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:58 schreef Etcetera het volgende:Bedankt Jacques, dat ik voor je aan mocht net
Geen wonder dus dat ik geen zak van jouw post begrijp.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Note to self: C4 is niet de eigenaar van de kloon Jacques d'Ancona
Hoi Yuriquote:
Ik heb nog wat 'verdachten'quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen wonder dus dat ik geen zak van jouw post begrijp.
ik zat ook al te kijkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:02 schreef iamredleader het volgende:
C4, ik zie bij PS in haar Facebook niks van sleutels??
PMquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:02 schreef iamredleader het volgende:
C4, ik zie bij PS in haar Facebook niks van sleutels??
Dat heb ik wel nodig, want ik sta op het punt om een collega z'n kop te verbouwen, nadat 'ie me vanmorgen voor leugenaar heeft uitgemaakt, terwijl hij zelf de waarheid loopt te verdraaien...quote:
Of doen alsofquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb nog wat 'verdachten'Maar die zijn nu natuurlijk niet online
Ach, ik kan gewoon niet tegen hielenlikkers die hun falen afwentelen op anderen en zeker niet niet als ze dat, ten onrechte, richting mij doen. Heb nog niet veel met hem samengewerkt en hij kon mij kennelijk nog net zo goed. Nu wel, denk ik, en ik geef hem nog tot eind vanmiddag om z'n excuus of iets dergelijks aan te bieden...quote:
Komt de stoom al uit je oren?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik wel nodig, want ik sta op het punt om een collega z'n kop te verbouwen, nadat 'ie me vanmorgen voor leugenaar heeft uitgemaakt, terwijl hij zelf de waarheid loopt te verdraaien...
Dat las ik net ook van je op Twitter met een toch wel wat vreemde opmerking erbij...quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:41 schreef Etcetera het volgende:
Nieuwe iPhone met 32Gb geheugen (dat dan weer wel) kost 999 euro
Zeg dan óf 1000 Euro óf 999 Euro.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:44 schreef Etcetera het volgende:
Nou nou, die ene euro maakt het verschil
--> MEN, touwtrekken wordt stroptrekkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:41 schreef MadMaster het volgende:
Inmiddels ben ik wel weer wat afgekoeld, maar vanmorgen moest ik echt tot 10 1000 tellen...
Dus hij krijgt nu alle reacties in zijn mailbox?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:58 schreef Etcetera het volgende:
Collega heeft per ongeluk zijn Gmail account gekoppeld aan het algemene youtube account. Wat blijkt nu: dat kan niet ontkoppeld worden
Geretweet trouwensquote:
Nee de rest kon niet inloggen en moet nu zijn wachtwoord hebbenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus hij krijgt nu alle reacties in zijn mailbox?
You have 2.546.311 new mails since yesterday.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:58 schreef Etcetera het volgende:
Collega heeft per ongeluk zijn Gmail account gekoppeld aan het algemene youtube account. Wat blijkt nu: dat kan niet ontkoppeld worden
Goede vraag.quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
met al jouw enorme trein kennis weet je dit misschien wel.
Waarom stopt de intercity naar schiphol in assen van 11:24 altijd op spoor 3 ipv spoor 2?![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:08 schreef Etcetera het volgende:
Heb een Twitter lijst gemaakt http://twitter.com/#/list/Phaedar/akq-sc
Weet alleen niet zeker of ik het goed heb gedaan
alle treinen uit de richting Groningen stoppen op spoor 2, en alleen de 11:24 stopt altijd op spoor 3 maar ik kan echt niet bedanken waarom dat zo isquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Goede vraag.
Mij lijkt het dat spoor 2 lang genoeg is om Intercity's te ontvangen.
wie moet je dan bedanken is idd een legitieme vraagquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alle treinen uit de richting Groningen stoppen op spoor 2, en alleen de 11:24 stopt altijd op spoor 3 maar ik kan echt niet bedanken waarom dat zo is
Die treinbestuurder heeft gewoon een fetish voor spoor 3quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:14 schreef Yurithemaster het volgende:
alle treinen uit de richting Groningen stoppen op spoor 2, en alleen de 11:24 stopt altijd op spoor 3 maar ik kan echt niet bedanken waarom dat zo is
en toevallig zit hij elke dag op dezelfde trein?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Die treinbestuurder heeft gewoon een fetish voor spoor 3
Dat gebeurt bij NS wel vaker.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vriest het dan weer eens?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:53 schreef iamredleader het volgende:
Ik hoop dat de intercity's straks weer rijden
Ach, met bier en braadworst weet ik me ook wel te redden...quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:22 schreef MadMaster het volgende:
Naast het stokbrood wordt de pasta waarschijnlijk ook van het WK-menu verwijderd...
Ik had toch gisteren echt gehoopt dat onze oosterburen er uit waren gevlogen. Al die superlatieve bewoordingen na de 1e wedstrijd van Duitsland sloegen in wedstrijd 2 en ook 3 nergens op...quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ach, met bier en braadworst weet ik me ook wel te redden...
Slowakije, voor als je ze echt wilt stangenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:02 schreef Whiteguy het volgende:
Heh, over twee dagen vertrek ik naar Griekenland. En een paar dagen later door naar Italie. Ik ben normaal gesproken niet zo van het rondlopen in voetbalshirts, maar ik zou er nu wel bijna eentje kopen van Nederland.
Als het dieren betrof, ik dan ook.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik maak hier vast geen vrienden als ik zeg dat ik er wel eens een onvrijwillig geėuthanaseerd heb
En dan maandag het Nederlands elftal tegen hen er uit vliegen, lijkt me dan wel fijn zo'n shirt...quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Slowakije, voor als je ze echt wilt stangen
voetbal heeft toch iets met nationale trots te maken enzo? En oorlog?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Slowakije, voor als je ze echt wilt stangen
Nog leukerder dan vanmiddag kan bijna niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
Hup Holland Hup!!![]()
Hopelijk een leuke wedstrijd vanavond!!
Zolang je er geen hobby van gemaakt hebt, geen hele rare dingen met die beestjes uithaalt, boeit het mij niet zoveel hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik maak hier vast geen vrienden als ik zeg dat ik er wel eens een onvrijwillig geėuthanaseerd heb
De dag daarna zit ik in Rotterdam.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog leukerder dan vanmiddag kan bijna niet.
Enne... Hup Denemarken of Japan én Kameroen.![]()
Nederland moet gewoon 2e worden in de poule, anders wordt het volgende week vrijdag 2 juli mogelijk zo'n verschrikkelijke oranje bende bij het concert van Faithless...
6 haltes vandaan. Hoogstens.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:01 schreef MadMaster het volgende:
Ofyles, hoe nearby Sloterdijk woon jij eigenlijk?
Ik wel. Wist niet dat 5 uitkwamquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:05 schreef Etcetera het volgende:
@red, speel je nog vaak Civ? http://www.bitmob.com/art(...)tion-4-maps-to-civ-5
Jammer maar helaas MM. Ik hoopte eigenlijk ook wel een beetje op 2e plaats omdat dat beter uitkomt. Uitgerekend a.s. maandag en volgende week vrijdag moet ik naar de rechtbank in Zutphen. Gelukkig hebben we al geregeld dat we eerder weg kunnenquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog leukerder dan vanmiddag kan bijna niet.
Enne... Hup Denemarken of Japan én Kameroen.![]()
Nederland moet gewoon 2e worden in de poule, anders wordt het volgende week vrijdag 2 juli mogelijk zo'n verschrikkelijke oranje bende bij het concert van Faithless...
Inderdaad.. nou hopelijk is er vijrdag een vroege avondspits.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zal een zeer vroege avondspits worden vrijdag
(tenzij ze maandag verliezen)
Maandag is het ook al om 16.00 uur, dus om 14.00 uur staat Nederland potdicht...quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zal een zeer vroege avondspits worden vrijdag
(tenzij ze maandag verliezen)
Lang leve het conservatisme van de overheid en de werkgevers!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maandag is het ook al om 16.00 uur, dus om 14.00 uur staat Nederland potdicht...
* Whiteguy pleit voor afschaffen overdrachtsbelasting. En fiscale aftrekbaarheid van verhuiskosten als je aanzienlijk dichter bij werk gaat wonen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lang leve het conservatisme van de overheid en de werkgevers!
* Ofyles2 pleit voor thuiswerken...
Laatste jaar bijna niet meer, geen tijd door werk+studie+kind+sociaal levenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:05 schreef Etcetera het volgende:
@red, speel je nog vaak Civ? http://www.bitmob.com/art(...)tion-4-maps-to-civ-5
Met punt 1 ben ik het eens. Met punt 2 niet, ik vind dat een regering zo min mogelijk fiscale lokkertjes, toelages, uitkeringen en zo moet uitgevenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:06 schreef Whiteguy het volgende:
* Whiteguy pleit voor afschaffen overdrachtsbelasting. En fiscale aftrekbaarheid van verhuiskosten als je aanzienlijk dichter bij werk gaat wonen.
Ah, speelt het Nederlands Elftal alweer maandag om 16:00? Mooi, dan kan ik gewoon tot 17:00 werken en dan naar huisquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Maandag is het ook al om 16.00 uur, dus om 14.00 uur staat Nederland potdicht...
Dat er zo min mogelijk lokkertjes en toelages moeten zijn ben ik ook met je eens, maar in dit geval kun je nou niet zeggen dat veel mensen er onterecht of zonder reden gebruik van gaan maken. Lees: er zijn vast weinig mensen die elk jaar willen gaan verhuizen om zo de belastingdienst een poot uit te draaien. Bovendien ga je er zelf niet direct op vooruit, je gemaakte kosten zijn aftrekbaar, dus je gaat er niet of nauwelijks op achteruit bij verhuizen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Met punt 1 ben ik het eens. Met punt 2 niet, ik vind dat een regering zo min mogelijk fiscale lokkertjes, toelages, uitkeringen en zo moet uitgeveneigenlijk zou in mijn optiek een regering meer als een stichting moeten fungeren: er gaat niet meer uit dan er in komt. En je kan alleen een positief vermogen hebben
Maandag om 16.00 uur...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:13 schreef Etcetera het volgende:
Holland
Holland
Holland
Hoe laat begint de wedstrijd?
Aangezien je normaal dit soort vragen ook stelt, ben ik je maar weer gewillig geweest.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:39 schreef Etcetera het volgende:
Eet smakelijk MM
Dan zit ik nog op stage. Kwam gisteren ook binnen en kon nog net de laatste minuten van de wedstrijd zien die toen werd gespeeld
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:54 schreef MadMaster het volgende:
Vuvuzela smileys:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Weinig voetbal gezien, dus ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Goedemorgen C4... leuke avond gehad?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Etcie maakt misbruik van mijn gewilligheid...
En wat ben jij dan nu aan het doen?quote:
Minder saai dan de andere wedstrijden vond ik...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weinig voetbal gezien, dus ja.![]()
De wedstrijd was blijkbaar een beetje saai.
Ik ga douchenquote:
quote:
Over de stukjes die ik gezien heb kan ik maar één ding zeggen; Kameroen had moeten winnen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Minder saai dan de andere wedstrijden vond ik...
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Over de stukjes die ik gezien heb kan ik maar één ding zeggen; Kameroen had moeten winnen.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat dus... Je kunt wel merken dat ie er geen verstand van heeft.![]()
MM! nogmaals hartelijk dank voor m'n nieuwe UI.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Etcie maakt misbruik van mijn gewilligheid...
Vond ik ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Minder saai dan de andere wedstrijden vond ik...
Tuurlijk.quote:
Ik was hapjes aan het maken... hapjes die er bijna 1,5 uur nog lagen. Niemand, muv moi, wilde...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vond ik ook.
Bij het eerste doelpunt was ik net bier aan het halen.![]()
Ik moest aan dit liedje denkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
Ok, ik snap dus geen zak van voetbal, maar jullie zullen toch echt aan jullie timing moeten werken.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
MM! nogmaals hartelijk dank voor m'n nieuwe UI.![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
Ok, ik snap dus geen zak van voetbal, maar jullie zullen toch echt aan jullie timing moeten werken.
Catering laten regelen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
de volgende keer de hapjes voor de wedstrijd op tafel. Het lastige is alleen dat de volgende keer Lennon tussendoor ook nog van kdv opgehaald moet worden...
Ik blijf pielen met die UI.quote:
Haalt de caterig ook Lennon op van kdv??quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Catering laten regelen?
Catering in Enschede...
waar staat die bolhoed ook alweer voor??quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik blijf pielen met die UI.
Wilde de Amsterdamse vlag er in hebben en ook mijn bolhoed.
Zou ik nu eindelijk eens klaar zijn met die 3600 pixels...
een zak chips kost otch niet zoveel werk?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haalt de caterig ook Lennon op van kdv??
Ik bedenk me net... de volgende keer geen hapjes, ze worden toch niet opgegeten. Klaar!!
nee, goed ideequote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een zak chips kost otch niet zoveel werk?
Die bolhoed staat voor mij.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
waar staat die bolhoed ook alweer voor??
Ik vind hem wel klaar hoor!!
Nee, jij haalt Lennon op en de catering bezorgd vervolgens de hapjes kant en klaar...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haalt de caterig ook Lennon op van kdv??
Ik bedenk me net... de volgende keer geen hapjes, ze worden toch niet opgegeten. Klaar!!
Leukquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die bolhoed staat voor mij.![]()
Ik heb er één 2 jaar geleden gekocht in Groningen (na jaren zoeken naar het juiste model en maat) en die draag ik geregeld...
Waarom ik? Ik wil het voetbal ook zien....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, jij haalt Lennon op en de catering bezorgd vervolgens de hapjes kant en klaar...
Lennon gewoon ophalen voordat voetbal begint...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom ik? Ik wil het voetbal ook zien....
al zal het daar wel op neerkomen.. zo ben ik dan ook wel.
Ga ik niet redden, vrees ik. Ik moet uit Zutphen komen... werk een dagje bij een andere rechtbank. Volgende week vrijdag ook, dus als nederland doorgaat, moet ik dan ook al eerder weg. Maar even kijken wat allemaal lukt en wat handig is. Het is ook niet zo handig kijken met Lennon in de omgeving.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lennon gewoon ophalen voordat voetbal begint...
prachtige foto inderdaad. En wie is die mevrouw?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dame op deze schitterende foto is overleden...
Edith Shainquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
prachtige foto inderdaad. En wie is die mevrouw?
Leuk verhaal en mooie leeftijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Edith Shain
http://www.telegraaf.nl/b(...)rleden__.html?p=11,2
Pokke warmte. Ik ben blij dat ik de komende dagen nachtdienst heb.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zag dit ook nog: http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Ik kan mn lol nog opik hou niet van die hitte, 24-25 graden vind ik prima!!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:53 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM heeft afgelopen week 3 overnachtingen geboekt in The Christmas House B&B in San Antonio, TX voor onze USA-trip in oktober/november...
O My God...
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:54 schreef Whiteguy het volgende:
Prima lunch gehad. Sandwich gemaakt[ afbeelding ]
Waarom wil je in vredesnaam sparkles, Whiteguyquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:54 schreef Whiteguy het volgende:
Prima lunch gehad. Sandwich gemaakt[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waarom wil je in vredesnaam sparkles, Whiteguy
quote:As the unicorn ages, its meat becomes fatty and marbled and the living bone in the horn loses density in a process much like osteoporosis. The horn’s outer layer of keratin begins to develop a flavor very similar to candied almonds. Blending the crushed unicorn horn into the meat adds delightful, crispy flavor notes in each bite.
Heb je dan niet last van de warmte met slapen??quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pokke warmte. Ik ben blij dat ik de komende dagen nachtdienst heb.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:53 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM heeft afgelopen week 3 overnachtingen geboekt in The Christmas House B&B in San Antonio, TX voor onze USA-trip in oktober/november...
O My God...
Lang leve de plafond ventilator.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je dan niet last van de warmte met slapen??
Daar word ik verkouden van, dus geen optie bij ons thuis...quote:
Verkouden van een ventilator?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar word ik verkouden van, dus geen optie bij ons thuis...Maar inderdaad!
Yepsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Verkouden van een ventilator?
Ik slaap er heerlijk bij.
Hoi Yuriquote:
Misschien komt het door het vele slapen in de buitenlucht.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yepsik kan ook slecht tegen airco. Ik word er erg snifferig van.
![]()
Fijn dat je dat kan.
Maakt het hem niks uit? Haal die ventilator dan maar helemaal weg.quote:Ik heb op de kamer van Twan zolder zo'n staande ventilator staan, die mag alleen aan als hij niet op zn kamer is, anders kan hij niet slapen. Gisterenavond was het ruim 26 graden op zn kamer... en het maakt hem niets uit, gelukkig.
Etcie is gewillig, MM hapt, Soempie en Diaan hebben een slechte timing en ik heb geen verstand van voetbal.quote:
Ja, jij bent natuurlijk wel wat gewend...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien komt het door het vele slapen in de buitenlucht.
[..]
nou dat vind ik zelf zielig haha. Het scheelt wel 1 graad als de ventilator 2 uurtjes aan staat.quote:Maakt het hem niks uit? Haal die ventilator dan maar helemaal weg.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Etcie is gewillig, MM hapt, Soempie en Diaan hebben een slechte timing en ik heb geen verstand van voetbal.
Een echte!quote:
ben wel benieuwd...quote:
Hier verder: AKQ SC # 884 - Wil de echte vent opstaan??quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een voetballer dus? DIe lopen toch ook in een uniform tenue?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |