Ik vind het allemaal prima, ik geef niet zo veel om voetbalquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:13 schreef Whiteguy het volgende:
Oke, vanaf nu is het morgen donderdag, dus kunnen we gaan speculeren over de opstelling van het Nederlands elftal. We zijn al geplaatst, dus wat mij betreft mag de tweede garnituur er in. Uw stand-in bondscoach whiteguy trapt af:
Sowieso geen risico nemen met spelers die pijntjes hebben:
Arjen Robben
Wesley 'ik speel al jaren niet meer pijnvrij' Sneijder
of gele kaarten hebben
vd Wiel
de Jong
van Persie
En als je dan toch bezig bent, zet dan bijna de complete tweede garnituur er maar in. Heb je nog niet eens zo'n slecht team:
---------------Huntelaar-----------------
Elia------------Afellay-------------Kuyt
--------Schaars-----De Zeeuw-------
Braafheid-Ooijer-Heitinga-Boularouz
-------------Stekelenburg---------------
Hoe staat de rest van het AKQSC trainerskorps hier tegenover ?
Denk dat Roemenië nog vers in het geheugen is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:13 schreef Whiteguy het volgende:
Oke, vanaf nu is het morgen donderdag, dus kunnen we gaan speculeren over de opstelling van het Nederlands elftal. We zijn al geplaatst, dus wat mij betreft mag de tweede garnituur er in. Uw stand-in bondscoach whiteguy trapt af:
Sowieso geen risico nemen met spelers die pijntjes hebben:
Arjen Robben
Wesley 'ik speel al jaren niet meer pijnvrij' Sneijder
of gele kaarten hebben
vd Wiel
de Jong
van Persie
En als je dan toch bezig bent, zet dan bijna de complete tweede garnituur er maar in. Heb je nog niet eens zo'n slecht team:
---------------Huntelaar-----------------
Elia------------Afellay-------------Kuyt
--------Schaars-----De Zeeuw-------
Braafheid-Ooijer-Heitinga-Boularouz
-------------Stekelenburg---------------
Hoe staat de rest van het AKQSC trainerskorps hier tegenover ?
Of zou ie rechtstreeks naar Italie gaan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 02:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vraag me af wat er gebeurt met Fabio Capello als Engeland niet naar de volgende ronde gaat. Lijkt me niet dat die Italiaan naar Heathrow vliegt.
Ik denk dus dat de uitschakeling vorig EK totaal niks te maken had met het feit dat tegen Roemenie het tweede team er in stond.quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:15 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Denk dat Roemenië nog vers in het geheugen is.
Dus niet te veel doen:
Ik zou de basis zo laten maar wel rekening houden met de gele kaarten. Vooral Van der Wiel.
Ook zou ik Huntelaar iets meer minuten gunnen, die zou ik laten starten. Dus Van Persie op de bank.
De Jong kan zo'n wedstrijd best aan zonder een gele kaart te pakken. Laten staan of idd De Zeeuw een kans geven.
Verder niets wijzigen.
Ik denk dat het toch een soort van overschatting was van onze eigen mogelijkheden gevolgt door een onderschatting van de Russen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dus dat de uitschakeling vorig EK totaal niks te maken had met het feit dat tegen Roemenie het tweede team er in stond.
Ik weet niet hoe ik me zou voelen als de dokter eerst zegt dat ik mijn rug gebroken heb en vervolgens zegt dat ik naar huis mag.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksZe heeft haar rug 'stabiel' gebroken waardoor je in principe naar huis kunt als je maar rustig aan doet. Het is een stuk gevaarlijker als het verschoven is, dan kun je zelfs verlamd raken
Dat was zeker de collega die de kut klusjes moet doen als jij er niet bent?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:19 schreef Etcetera het volgende:
Zit weer eens op stage, collega komt binnen: ah, het verloren kind!
Tof
Ah, dan heb je ondertussen wel een goed indruk achtergelaten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:29 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij niet, hij zit zelfs bij een andere redactiegroep
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik roep de laatste tijd wel vaker dat ze me gewoon een contract aan moeten biedenKans is alleen niet zo heel groot, heb geen journalistieke achtergrond. Maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk
Nee hoor, dat gebeurt niet. Het afdelingsuitje is gewoon vandaag en ze hebben het jou niet verteldquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:55 schreef Etcetera het volgende:
Zul je zien dat er van mijn eigen collega's niemand komt vandaag en dat ze thuiswerken ofzo
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoor, dat gebeurt niet. Het afdelingsuitje is gewoon vandaag en ze hebben het jou niet verteld
Natuurlijk niet, je kan hooguit verbaasd zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:00 schreef Etcetera het volgende:![]()
Nou ja ik had wel gezegd dat ik vooral thuis zou werken deze week, dus ik ben niet verbaast
Oeps, niet gezien.quote:
Ik blijf altijd maar afvragen 'wat als dat kind van Boularouz niet dood was gegaan.. hadden we dan misschien het EK gewonnen'quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:01 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch een soort van overschatting was van onze eigen mogelijkheden gevolgt door een onderschatting van de Russen.
Het is nooit te vroeg om grappen te maken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:38 schreef Etcetera het volgende:
Het is zeker nog steeds te vroeg om daar grappen over te maken
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg om grappen te maken.
Vraag of ze een buurvrouw heeft en vertel haar dan meteen dat een goede buur vaak beter is dan een verre vriend.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:04 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm krijg ik ineens een mailtje in mn mailbox van iemand die mn mailadres op fok! heeft gezien en graag in contact wil komen met een vrouw...Zij is zelf een vrouw van 30...
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraag of ze een buurvrouw heeft en vertel haar dan meteen dat een goede buur vaak beter is dan een verre vriend.
Mailadressen openbaren op internet...![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:04 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm krijg ik ineens een mailtje in mn mailbox van iemand die mn mailadres op fok! heeft gezien en graag in contact wil komen met een vrouw...Zij is zelf een vrouw van 30...
daar heb ik een apart mailadres voorquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraag of ze een buurvrouw heeft en vertel haar dan meteen dat een goede buur vaak beter is dan een verre vriend.
ik denk dat ze de hele buurt al heeft afgewerkt en het nu wat verder weg moet zoeken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Werkelijk? ik heb dat nog nooit eerder gehad... Ze wil alleen privé met andere vrouwen kletsen/chattenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar heb ik een apart mailadres voor
en ja, daar komt heel veel mail op binnen.
!quote:okay, helaas. Had wel zin in een spannende chat met je!
Ik ben te goed voor deze wereld...quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou het hierbij laten. Hell, ik zou helemaal niet gereageerd hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |