quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
MM! nogmaals hartelijk dank voor m'n nieuwe UI.![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
Ok, ik snap dus geen zak van voetbal, maar jullie zullen toch echt aan jullie timing moeten werken.
Catering laten regelen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
de volgende keer de hapjes voor de wedstrijd op tafel. Het lastige is alleen dat de volgende keer Lennon tussendoor ook nog van kdv opgehaald moet worden...
Ik blijf pielen met die UI.quote:
Haalt de caterig ook Lennon op van kdv??quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Catering laten regelen?
Catering in Enschede...
waar staat die bolhoed ook alweer voor??quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik blijf pielen met die UI.
Wilde de Amsterdamse vlag er in hebben en ook mijn bolhoed.
Zou ik nu eindelijk eens klaar zijn met die 3600 pixels...
een zak chips kost otch niet zoveel werk?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haalt de caterig ook Lennon op van kdv??
Ik bedenk me net... de volgende keer geen hapjes, ze worden toch niet opgegeten. Klaar!!
nee, goed ideequote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een zak chips kost otch niet zoveel werk?
Die bolhoed staat voor mij.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
waar staat die bolhoed ook alweer voor??
Ik vind hem wel klaar hoor!!
Nee, jij haalt Lennon op en de catering bezorgd vervolgens de hapjes kant en klaar...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haalt de caterig ook Lennon op van kdv??
Ik bedenk me net... de volgende keer geen hapjes, ze worden toch niet opgegeten. Klaar!!
Leukquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die bolhoed staat voor mij.![]()
Ik heb er één 2 jaar geleden gekocht in Groningen (na jaren zoeken naar het juiste model en maat) en die draag ik geregeld...
Waarom ik? Ik wil het voetbal ook zien....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, jij haalt Lennon op en de catering bezorgd vervolgens de hapjes kant en klaar...
Lennon gewoon ophalen voordat voetbal begint...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom ik? Ik wil het voetbal ook zien....
al zal het daar wel op neerkomen.. zo ben ik dan ook wel.
Ga ik niet redden, vrees ik. Ik moet uit Zutphen komen... werk een dagje bij een andere rechtbank. Volgende week vrijdag ook, dus als nederland doorgaat, moet ik dan ook al eerder weg. Maar even kijken wat allemaal lukt en wat handig is. Het is ook niet zo handig kijken met Lennon in de omgeving.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lennon gewoon ophalen voordat voetbal begint...
prachtige foto inderdaad. En wie is die mevrouw?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dame op deze schitterende foto is overleden...
Edith Shainquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
prachtige foto inderdaad. En wie is die mevrouw?
Leuk verhaal en mooie leeftijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Edith Shain
http://www.telegraaf.nl/b(...)rleden__.html?p=11,2
Pokke warmte. Ik ben blij dat ik de komende dagen nachtdienst heb.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zag dit ook nog: http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Ik kan mn lol nog opik hou niet van die hitte, 24-25 graden vind ik prima!!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:53 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM heeft afgelopen week 3 overnachtingen geboekt in The Christmas House B&B in San Antonio, TX voor onze USA-trip in oktober/november...
O My God...
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:54 schreef Whiteguy het volgende:
Prima lunch gehad. Sandwich gemaakt[ afbeelding ]
Waarom wil je in vredesnaam sparkles, Whiteguyquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:54 schreef Whiteguy het volgende:
Prima lunch gehad. Sandwich gemaakt[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waarom wil je in vredesnaam sparkles, Whiteguy
quote:As the unicorn ages, its meat becomes fatty and marbled and the living bone in the horn loses density in a process much like osteoporosis. The horn’s outer layer of keratin begins to develop a flavor very similar to candied almonds. Blending the crushed unicorn horn into the meat adds delightful, crispy flavor notes in each bite.
Heb je dan niet last van de warmte met slapen??quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pokke warmte. Ik ben blij dat ik de komende dagen nachtdienst heb.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:53 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM heeft afgelopen week 3 overnachtingen geboekt in The Christmas House B&B in San Antonio, TX voor onze USA-trip in oktober/november...
O My God...
Lang leve de plafond ventilator.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je dan niet last van de warmte met slapen??
Daar word ik verkouden van, dus geen optie bij ons thuis...quote:
Verkouden van een ventilator?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar word ik verkouden van, dus geen optie bij ons thuis...Maar inderdaad!
Yepsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Verkouden van een ventilator?
Ik slaap er heerlijk bij.
Hoi Yuriquote:
Misschien komt het door het vele slapen in de buitenlucht.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yepsik kan ook slecht tegen airco. Ik word er erg snifferig van.
![]()
Fijn dat je dat kan.
Maakt het hem niks uit? Haal die ventilator dan maar helemaal weg.quote:Ik heb op de kamer van Twan zolder zo'n staande ventilator staan, die mag alleen aan als hij niet op zn kamer is, anders kan hij niet slapen. Gisterenavond was het ruim 26 graden op zn kamer... en het maakt hem niets uit, gelukkig.
Etcie is gewillig, MM hapt, Soempie en Diaan hebben een slechte timing en ik heb geen verstand van voetbal.quote:
Ja, jij bent natuurlijk wel wat gewend...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien komt het door het vele slapen in de buitenlucht.
[..]
nou dat vind ik zelf zielig haha. Het scheelt wel 1 graad als de ventilator 2 uurtjes aan staat.quote:Maakt het hem niks uit? Haal die ventilator dan maar helemaal weg.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Etcie is gewillig, MM hapt, Soempie en Diaan hebben een slechte timing en ik heb geen verstand van voetbal.
Een echte!quote:
ben wel benieuwd...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |