Ik ookquote:
quote:
Het ging op zich wel soepel, maar nu vraagt ze wat ze op zaterdagavond kan gaan doen want ze heeft geen zin om uit te gaan. Ik heb alle goede ideeën genoemd, maar ze vond niets goed genoeg. De enige optie die overblijft is voorstellen om zelf bij haar te komen, maar dat wil ik niet zelf zeggen. Help me.quote:
Strandwandeling met pony's.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[..]
Het ging op zich wel soepel, maar nu vraagt ze wat ze op zaterdagavond kan gaan doen want ze heeft geen zin om uit te gaan. Ik heb alle goede ideeën genoemd, maar ze vond niets goed genoeg. De enige optie die overblijft is voorstellen om zelf bij haar te komen, maar dat wil ik niet zelf zeggen. Help me.
PAK JE RUST HET KOMT ALLEMAAL GOED DENKIKquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:58 schreef wolvendagen het volgende:
WAT WORDT ECHT. SHIT LAG ER UIT IK TRIPPEN EN ZO
JOINT ALLESquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:59 schreef Desiler het volgende:
WOOOOOW GELIJK SIGARET ALLES MN HART JE WILT HET NIET WETEN !!!!
IK LAS PAKJE RIJST WAT IS DITquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
PAK JE RUST HET KOMT ALLEMAAL GOED DENKIK
Waarom niet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:01 schreef wolvendagen het volgende:
Dat moet ik mn vader nog aansmeren.Zal ik voorstellen wiet te halen en vragen of hij meedoet van 't weekend?
doe pony park slagharen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik was ook al na aan het denken om gewoon iets onnozels te zeggen.
Man, kom toch op zegquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[..]
Het ging op zich wel soepel, maar nu vraagt ze wat ze op zaterdagavond kan gaan doen want ze heeft geen zin om uit te gaan. Ik heb alle goede ideeën genoemd, maar ze vond niets goed genoeg. De enige optie die overblijft is voorstellen om zelf bij haar te komen, maar dat wil ik niet zelf zeggen. Help me.
wat moet jij met wierie?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:01 schreef wolvendagen het volgende:
Dat moet ik mn vader nog aansmeren.Zal ik voorstellen wiet te halen en vragen of hij meedoet van 't weekend?
Ik haal nooit. Ik ben altijd met vrienden, die hebben altijd wel. Ik kan alleen voorgedraaide zooi halen.quote:
Dat de waarheid noemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zoals ik eerder CyclingGirl al suggereerde: ik zou 'm met een spijkerbroek ofzo aan gebruiken. Het ding op bed leggen en er domweg bovenop gaan liggen en laat het dan maar komen.
Vermoedelijk wordt het geluid dan ook grotendeels gedempt.
Aaaah, zo'n profiteurquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik haal nooit. Ik ben altijd met vrienden, die hebben altijd wel. Ik kan alleen voorgedraaide zooi halen.
Jij had dit weekend pas je eerste zelfgedraaide joint, toch?quote:
Alsof ik net als jij elke dag een joint in mn bakkes douw.quote:
Als dat waar is ben ik gelukkig niet de enige die niet zelf kan draaien.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij had dit weekend pas je eerste zelfgedraaide joint, toch?
Ik bak er ook niet veel soeps van.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als dat waar is ben ik gelukkig niet de enige die niet zelf kan draaien.
Ik heb gewoon eens een pak shag en vloeitjes gekocht, maar fffffffu ik werd al geïrriteerd na 5 min.quote:
Een pak shagquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb gewoon eens een pak shag en vloeitjes gekocht, maar fffffffu ik werd al geïrriteerd na 5 min.
Joint draaien is moeilijker dan shag.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb gewoon eens een pak shag en vloeitjes gekocht, maar fffffffu ik werd al geïrriteerd na 5 min.
quote:
Je moet toch gvd ergens mee beginnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Joint draaien is moeilijker dan shag.
Ja, met wierie en anders ga je desnoods thee draaien.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Je moet toch gvd ergens mee beginnen.
Maakt niet uit, ik ken iemand die prima j's kan rollen en die doet dat dan ook voor mij en anders heb ik voorgerolde.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, met wierie en anders ga je desnoods thee draaien.
quote:CUPERTINO, California-June 22, 2010-Apple® today announced that it sold its three millionth iPad™ yesterday, just 80 days after its introduction in the US. iPad is a revolutionary and magical product that allows users to connect with their apps, content and the Internet in a more intimate, intuitive and fun way than ever before.
"People are loving iPad as it becomes a part of their daily lives," said Steve Jobs, Apple's CEO. "We're working hard to get this magical product into the hands of even more people around the world, including those in nine more countries next month."
Developers have created over 11,000 exciting new apps for iPad that take advantage of its Multi-Touch™ user interface, large screen and high-quality graphics. iPad will run almost all of the more than 225,000 apps on the App Store, including apps already purchased for your iPhone® or iPod touch®.
Users can browse the web, read and send email, enjoy and share photos, watch HD videos, listen to music, play games, read ebooks and much more, all using iPad's revolutionary Multi-Touch user interface. iPad is 0.5 inches thin and weighs just 1.5 pounds-thinner and lighter than any laptop or netbook-and delivers up to 10 hours of battery life.*
*Battery life depends on device settings, usage and other factors. Actual results vary.
Apple ignited the personal computer revolution with the Apple II, then reinvented the personal computer with the Macintosh. Apple continues to lead the industry with its award-winning computers, OS X operating system, and iLife, iWork and professional applications. Apple leads the digital music revolution with its iPods and iTunes online store, has reinvented the mobile phone with its revolutionary iPhone and App Store, and has recently introduced its magical iPad which is defining the future of mobile media and computing devices.
Voorgeroldequote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik ken iemand die prima j's kan rollen en die doet dat dan ook voor mij en anders heb ik voorgerolde.
Hoe duur zijn die dingen dan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
VoorgeroldeKoop dan nog zo'n roller, die dingen zijn ziek chill
En waarom ook niet, mijn condooms worden toch ook niet vergoed?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:13 schreef Salatrel het volgende:
NL1 nu![]()
de demissionaire christelijken halen nog even snel de pil uit het basispakket
Ja, ik zie hetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:13 schreef Salatrel het volgende:
NL1 nu![]()
de demissionaire christelijken halen nog even snel de pil uit het basispakket
Ja nog effe en de abortus wordt ook niet meer vergoed en moeten we weer met breinaalden aan het werk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ik zie het
Maar ik ben het er wel totaal mee eens. Condooms krijg je toch ook niet gratis?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:14 schreef Lakitu het volgende:
Geldt alleen voor vrouwen boven 21 ergo /CARE
Ik schrok toen wel ff.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:14 schreef Lakitu het volgende:
Wat heeft dat er nu weer mee te maken dan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja nog effe en de abortus wordt ook niet meer vergoed en moeten we weer met breinaalden aan het werk.
Ik zie het. Dubbelquote.quote:
Ligt aan de PICS. MSN, jij, ik, 18.17.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:15 schreef Lakitu het volgende:
Maar hoor deze DAN, ik ga straks even bijles geven aan zoeen sma en in ruil daarvoor 2 introkaartjes voor eindfeest, en de mijne betaalt zijIs dat een sweet deal of wat?
Of je betaalt gewoon zelf.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja nog effe en de abortus wordt ook niet meer vergoed en moeten we weer met breinaalden aan het werk.
Nee ik kan er toch niks mee doen, ze heeft vriendje. Het gaat om die kaartjesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ligt aan de PICS. MSN, jij, ik, 18.17.
Dan heb ik toch liever geldquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee ik kan er toch niks mee doen, ze heeft vriendje. Het gaat om die kaartjes
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee ik kan er toch niks mee doen, ze heeft vriendje. Het gaat om die kaartjes
Logisch.quote:
Ik zeg toch ook 'nog effe'quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nu weer mee te maken dan.Anti-conceptie en abortus is iets verschillend.
Ik ga toch niet geld vragen aan iemand die ik ken voor even snel recap wiskundequote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh, gisteren even gesproken en vandaag niet eens gezien.
Maar wel twee toffe examenfeesten gehad
Suusje-V.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:16 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sje_is_flexibel.html
puntkin
Gewoon eindfeest van dr school. En dat is al nummer 2, want ik ga ook nog naar die van mn ouwe skorro. Ik zeg het je op eindfeesten zijn ze het makkelijkstquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
Hoezo die kaartjes voor welke intro voor welk eindfeest?
Ik denk niet dat ik de komende tijd iemand ga bezwangeren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oke, betaal jij de abortus dan maar.
mag ik meequote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gewoon eindfeest van dr school. En dat is al nummer 2, want ik ga ook nog naar die van mn ouwe skorro. Ik zeg het je op eindfeesten zijn ze het makkelijkst
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik de komende tijd iemand ga bezwangeren.
Puntkinquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:16 schreef wolvendagen het volgende:
puntkin
Weet ik veel. Normaal krijg je gewoon geld voor bijles in plaats van kaartjes voor de kinderdiscoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ga toch niet geld vragen aan iemand die ik ken voor even snel recap wiskunde![]()
Sommige mensen.
ja. je mag ook alle chicks die ik van plan ben te raken zelf hosselen. neem gelijk ook mn zusje.quote:
Jij wel?quote:
Ik ben niet the situation, ik rob niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ja. je mag ook alle chicks die ik van plan ben te raken zelf hosselen. neem gelijk ook mn zusje.
Zij beft zichzelf.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:16 schreef wolvendagen het volgende:
puntkin
Vinny! Fuck yeah!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben niet the situation, ik rob niet.Je zusje wil ik btw wel
.
Dus als een chick je vraagt of je dr even kunt helpen voor dr pwweek charge jij dr gelijk 20 ekkie?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Weet ik veel. Normaal krijg je gewoon geld voor bijles in plaats van kaartjes voor de kinderdisco
Oh maar mn zusje wil je wel. Dat is meer robben dan arjen, vriend.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben niet the situation, ik rob niet.Je zusje wil ik btw wel
.
Jij mag mijne toch ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh maar mn zusje wil je wel. Dat is meer robben dan arjen, vriend.
Nee, als ik die chick ken, doe ik het gratis.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dus als een chick je vraagt of je dr even kunt helpen voor dr pwweek charge jij dr gelijk 20 ekkie?![]()
oh jeetje wat enig om te wetenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:23 schreef wolvendagen het volgende:
Iemand in mn ping lijst... IS JUSTIN BIEBER AAN HET LUISTEREN!!
oh jeetje als je niet cared, reageer dan nietquote:
Als ze single is sowieso zeggen: als tegenprestatie moet je een ijsje gaan eten met mijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dus als een chick je vraagt of je dr even kunt helpen voor dr pwweek charge jij dr gelijk 20 ekkie?![]()
Ze niet meer pure, ik hoef dr niet meer.quote:
Ik sleep er tenminste nog een hossel uit hopelijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, als ik die chick ken, doe ik het gratis.
oh jeetje als niemand op dit fucking forum cared, post het dan nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oh jeetje als je niet cared, reageer dan niet
240 dagen zonder seks.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik ben al 8 maanden inactief.
Ja, iemand op dat feestquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze niet meer pure, ik hoef dr niet meer.
[..]
Ik sleep er tenminste nog een hossel uit hopelijk.
oh jeetje ik carede wel, daarom postte ik het.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
oh jeetje als niemand op dit fucking forum cared, post het dan niet
rillingen over rug bij die naamquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:23 schreef wolvendagen het volgende:
Iemand in mn ping lijst... IS JUSTIN BIEBER AAN HET LUISTEREN!!
Geen kleine vergoeding in natura vragen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, als ik die chick ken, doe ik het gratis.
Ik ga niet met chicks wiens vriendje ik in mn eentje niet aankan. =$ Gouden Laki-regel #2 is dat.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, iemand op dat feestIk zou gewoon die bijles chick regelen.
Doh.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen kleine vergoeding in natura vragen.Als je nou een vreemde was van zo'n meisje zou dat niet kunnen, maar ze kent je dus kan ze dat best doen.
Mag ik een boekje met de laki-regels?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ga niet met chicks wiens vriendje ik in mn eentje niet aankan. =$ Gouden Laki-regel #2 is dat.
Had ik niet van je verwacht.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ga niet met chicks wiens vriendje ik in mn eentje niet aankan. =$ Gouden Laki-regel #2 is dat.
Ik zal de uitgever even bellen. Ik neem aan dat je de 3e druk wil.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mag ik een boekje met de laki-regels?
Nee, die is voor 12- tot 16-jarigen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mag ik een boekje met de laki-regels?
Anders wel?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
1e.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zal de uitgever even bellen. Ik neem aan dat je de 3e druk wil.
Ja. Wat boeit het mij nou dat ze een vriendje heeft dan, moet ze maar niet zo sletterig zijnquote:
Ik zal kijken wat ik kan doenquote:
17 jarigen ook. 18 begint het vervelend te worden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, die is voor 12- tot 16-jarigen.
Met handtekening en foto.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan doen![]()
[..]
17 jarigen ook. 18 begint het vervelend te worden.
Ik zie het niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:28 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zie ik hier, is WD gewoon model aan het spelen al?
HAHAquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:28 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
proportiesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:28 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Yeah well, ze lijkt niet. Zelfs niet met de ogen dicht.quote:
Iscool ik neem zo een foto van mn handtekening. Pm je adres maar voor waar ik het naar toe kan sturen. Of kan ik daar beter PV voor pm'en? =$quote:
SKORT SKIRTquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:30 schreef Skylark. het volgende:
I WANT A GIRL WITH A SKORT SKIRT AND A LONG JACKET.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Iscool ik neem zo een foto van mn handtekening. Pm je adres maar voor waar ik het naar toe kan sturen. Of kan ik daar beter PV voor pm'en? =$
ALS JE JE OGEN DICHT DOET ZIE JE OOK NIETSquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yeah well, ze lijkt niet. Zelfs niet met de ogen dicht.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Iscool ik neem zo een foto van mn handtekening. Pm je adres maar voor waar ik het naar toe kan sturen. Of kan ik daar beter PV voor pm'en? =$
Spuit elf³.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:30 schreef Japsnars het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_wk_2022_krijgt.html
Sick shit dit
oh jeetje ik maakte een typfout en nu komen er grapjes overquote:
?quote:
Wat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
echte bazen dragen 2 polo's over elkaar met de kraag omhoogquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:28 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, een KLB SC original.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:32 schreef Skylark. het volgende:
Wat is the Pact eigenlijk. Is dat een film?
Haha eerlijk 1 boulevard facepalm voor deze postquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
oh jeetje ik maakte een typfout en nu komen er grapjes over
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
echte bazen dragen 2 polo's over elkaar met de kraag omhoog
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha eerlijk 1 boulevard facepalm voor deze post
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
echte bazen dragen 2 polo's over elkaar met de kraag omhoog
quote:
i think sky is a pretty cool guy. eh kills pacts and doesnt afraid of anything.quote:
Niks mis mee.quote:
Stel je niet aan man, vaak genoeg staat een kraag omhoog hartstikke prima.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Fouter kan haast niet met een polo.
dat is dan wel royal fagnessquote:
Dat is voor kakkers, buitenlanders en zigeuners.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, vaak genoeg staat een kraag omhoog hartstikke prima.
Ik stel me niet aan, ik zeg alleen maar dat je er bij loopt als een half aangeklede aap.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, vaak genoeg staat een kraag omhoog hartstikke prima.
Ik heb er wel een, maar dat is is een paardrijshirtje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:36 schreef Lakitu het volgende:
Polo's zijn allang out jongens komop blijf bij.
quote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, ik zeg alleen maar dat je er bij loopt als een half aangeklede aap.
TR. Daar is m'n oudere broer aan overleden. Nu ben ik de oudste.quote:
Ik woon dan ook in het Gooiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is voor kakkers, buitenlanders en zigeuners.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:37 schreef Skylark. het volgende:
Japsnars komt uit het Gooi jongens hou daar rekening mee
Jij bent een meisje, wat in is en wat uit bij jullie volg ik ALLANG niet meerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb er wel een, maar dat is is een paardrijshirtje.
Wat dan? Wolvenshirts?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:36 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb een superharde paarse polo die Frans Duijts ook heeft.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:37 schreef Potloodvis het volgende:
Polo's zijn ook nog eens meestal saai.
Dat dus,quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:37 schreef Potloodvis het volgende:
rofl this guyquote:
Dat is dan een misvormde.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wel bij een wat slappere kraag maar ik heb ook 1 polo waarbij omhoog juist beter staat dan omlaag. En dan bedoel ik dus niet stijf omhoog om je nek geklemd maar een beetje losjes.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
TR. Daar is m'n oudere broer aan overleden. Nu ben ik de oudste.
IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUWquote:
Nog 5 jaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:14 schreef Lakitu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:36 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nog 5 jaar.Daarna betaal ik wel voor je, ik heb er tenslotte ook plezier van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nog 5 jaar.Aight dan schelen we maarliefst een maand ofzo maar 1 jaartje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
O neeeeee, mama had ze gevonden, ze gaat ze van de week halen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:40 schreef tliciouz het volgende:
WD moest je die chanel shit nou nog? Heb me tas net binnen gekregen!
Vrolijke vriend het gaat hier over Nederland, niet waar jij woont. Jullie ontdekken net klittenband.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:40 schreef WillFerrell het volgende:
Mensen die denken dat polo's uit zijn.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:40 schreef Mozy het volgende:
Ik draag Polo's vaak als broek, gewoon je benen door die pijpen doen, en dan heb je ook ook nog een chill gat waar je uit kan schijten en je swanz kan luchten.
klittenband?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vrolijke vriend het gaat hier over Nederland, niet waar jij woont. Jullie ontdekken net klittenband.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vrolijke vriend het gaat hier over Nederland, niet waar jij woont. Jullie ontdekken net klittenband.
Dit idee intrigeert me. Bel voor een zakelijk aanbod.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:40 schreef Mozy het volgende:
Ik draag Polo's vaak als broek, gewoon je benen door die pijpen doen, en dan heb je ook ook nog een chill gat waar je uit kan schijten en je swanz kan luchten.
Lang niet altijd, en jij draagt liever een kleurrijk bloemetjesshirt?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:37 schreef Potloodvis het volgende:
Oh oke ook goed!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
O neeeeee, mama had ze gevonden, ze gaat ze van de week halen.
Ik moest lachen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Fred Perry en Lacoste, noem eens meer merken op met fatsoenlijke polo's.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:42 schreef kurk_droog het volgende:
polo's kunnen niet uit zijn
[ afbeelding ] polo's
Adidas.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Fred Perry en Lacoste, noem eens meer merken op met fatsoenlijke polo's.
Hugo Boss.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kom van de toekomst.quote:
mission accomplishedquote:
quote:
quote:
Oh, overhemden kunnen wel en een polo niet? Oké.quote:
Die van RL maar dan met groot paard vind ik wel nicequote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Echte bazen dragen altijd een kostuum.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:43 schreef Salatrel het volgende:
polo's zijn relaxed voor op het werk![]()
krijg je van die modebewuste mannen met 4 lagen kleding en maar klagen dat ze het warm hebben
Tommy Hilfiger, Paul & Shark, Lyle & Scott, Aquascutumquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Want?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:42 schreef WillFerrell het volgende:
Soberso heb ik nog een paar Hugo Boss polo's, die zou Lamon ook wel willen.
Boxsprings zijn wel chill =$quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil in mn eigen bedje vannacht. Mn twee persoonsbedje. Niet op een boxspring matras. Ze dwingen me.
Lacoste is niet fatsoenlijk, veel te duur die shitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
SM-feestje?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil in mn eigen bedje vannacht. Mn twee persoonsbedje. Niet op een boxspring matras. Ze dwingen me.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:42 schreef kurk_droog het volgende:
polo's kunnen niet uit zijn
[ afbeelding ] polo's
Ik hoef niet meer te vertellen op wat voor soort bedje ik slaap lijktme =$quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I know. Beste seks heb je daar op.
Ooit gehad dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je komt uit 't Gooi, daar speelt de prijs geen rol.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lacoste is niet fatsoenlijk, veel te duur die shit
Ralph Lauren en TH is altijd wel degelijk. En The Sting heeft ook vaak genoeg wel wat.
bohquote:
Nee. Ze hebben een nieuw bed, maar zijn te zwak om het boven te krijgen.quote:
Soulja Boy off in this oh, watch me crank it, watch me roll.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHA SOULJA BOY OP TVIk ga even dat dansje doen.
Wel in deze tijden waarin ons huis en dat van mijn oma nog steeds niet verkocht zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je komt uit 't Gooi, daar speelt de prijs geen rol.
Ja, en goeie ook. Ik liep een paar dagen moeilijk.quote:
Ik vond het goed. Zo houden ze de show donker, en hij werd te sympathiek, dus ik denk dat hij het volgende seizoen niet zo lief meer is.quote:
wtf wat een leleken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mits met dit logo dan, anders niet.
[ afbeelding ]
Off in this HOE is het hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Soulja Boy off in this oh, watch me crank it, watch me roll.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, en goeie ook. Ik liep een paar dagen moeilijk.
Tof, ik krijg een 2-persoons boxspring.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:48 schreef Salatrel het volgende:
crisis in 't Gooi? dat dit kan in nederland...
;')quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Originals naturliiiiiiiiich!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben aan de ene kant blij want begon haar ontzettend irritant te vinden, maar heb ook een traantje weg moeten pinkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vond het goed. Zo houden ze de show donker, en hij werd te sympathiek, dus ik denk dat hij het volgende seizoen niet zo lief meer is.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, en goeie ook. Ik liep een paar dagen moeilijk.
Die vind ik ook lelijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Originals naturliiiiiiiiich!
[ afbeelding ]
In het groen heb ik m ook.
Hosselverhalenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee echt. Spierpijn in de heupen.
Ik ergens anders.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee echt. Spierpijn in de heupen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
mwa... zou nooit nike polo kopen.. La coste vind ik niet lelijk maar maar 1 gehad baby blauw.. Nu alleen nog maar TH en fred perry en 1 Aquascutum...quote:
Dat nieuwe logo is echt vies lelijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Originals naturliiiiiiiiich!
[ afbeelding ]
In het groen heb ik m ook.
Geen hosselverhalen mattie. Ik heb gewoon goeie seks gehad op een boxspring waardoor ik spierpijn in de heupen van kreeg, laat me.quote:
Wedden voor tietenpics?quote:
En het kind.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben aan de ene kant blij want begon haar ontzettend irritant te vinden, maar heb ook een traantje weg moeten pinken
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ergens anders.Nee, het was niet anaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
welk nieuwe logo?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat nieuwe logo is echt vies lelijk.
Ja, als hij het van te voren geweten had denk ik dat het er heel anders aan toe had gegaanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En het kind.
En als je bedenkt, dat toen hij hem op zijn tafel had, die vent gewoon al wist wat hij gedaan had, klopt wat hij Dexter vertelt ook meteen.
jij hebt anale seks gehad en moeilijk gelopen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:52 schreef Lakitu het volgende:
Een paar dagen moeilijk lopen van niet-anale sex wat is dit
Mensen die geen goeie seks hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:52 schreef Lakitu het volgende:
een zeer gevoelig kutje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:52 schreef Lakitu het volgende:
Leer het me maarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die geen goeie seks hebben.![]()
Meisje op dr buik, holle rug maken en billen omhoog, jongen achterlangs.
Bedankt, die neem ik mee voor de handleiding.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Klopt...quote:
Nee. Ga een beetje het beste standje ooit met jou delen.quote:
Edoch dit af te leiden is uit mijn post klopt het niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
jij hebt anale seks gehad en moeilijk gelopen?
BURN
Van de zwarte markt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Klopt...
Kocht laatst nieuwe dasjes en wist niet dat adidas 3 logo's had..
[ afbeelding ] staat er heel klein op
Zie haar elke sc'er proberen op te geilen danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan breekt het meisje de rug als je te hard stoot.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat lelijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Klopt...
Kocht laatst nieuwe dasjes en wist niet dat adidas 3 logo's had..
[ afbeelding ] staat er heel klein op
Dan leer ik jou ook een standje =$ Ik ken een spot waardoor je dolfijngeluiden gaat maken =$quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ga een beetje het beste standje ooit met jou delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |