Tommy Hilfiger, Paul & Shark, Lyle & Scott, Aquascutumquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Fred Perry en Lacoste, noem eens meer merken op met fatsoenlijke polo's.
Want?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:42 schreef WillFerrell het volgende:
Soberso heb ik nog een paar Hugo Boss polo's, die zou Lamon ook wel willen.
Boxsprings zijn wel chill =$quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil in mn eigen bedje vannacht. Mn twee persoonsbedje. Niet op een boxspring matras. Ze dwingen me.
Lacoste is niet fatsoenlijk, veel te duur die shitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Fred Perry en Lacoste, noem eens meer merken op met fatsoenlijke polo's.
SM-feestje?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil in mn eigen bedje vannacht. Mn twee persoonsbedje. Niet op een boxspring matras. Ze dwingen me.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:42 schreef kurk_droog het volgende:
polo's kunnen niet uit zijn
[ afbeelding ] polo's
Ik hoef niet meer te vertellen op wat voor soort bedje ik slaap lijktme =$quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I know. Beste seks heb je daar op.
Ooit gehad dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I know. Beste seks heb je daar op.
Je komt uit 't Gooi, daar speelt de prijs geen rol.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lacoste is niet fatsoenlijk, veel te duur die shit
Ralph Lauren en TH is altijd wel degelijk. En The Sting heeft ook vaak genoeg wel wat.
bohquote:
Nee. Ze hebben een nieuw bed, maar zijn te zwak om het boven te krijgen.quote:
Soulja Boy off in this oh, watch me crank it, watch me roll.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHA SOULJA BOY OP TVIk ga even dat dansje doen.
Wel in deze tijden waarin ons huis en dat van mijn oma nog steeds niet verkocht zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je komt uit 't Gooi, daar speelt de prijs geen rol.
Ja, en goeie ook. Ik liep een paar dagen moeilijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |