Vrolijke vriend het gaat hier over Nederland, niet waar jij woont. Jullie ontdekken net klittenband.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:40 schreef WillFerrell het volgende:
Mensen die denken dat polo's uit zijn.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:40 schreef Mozy het volgende:
Ik draag Polo's vaak als broek, gewoon je benen door die pijpen doen, en dan heb je ook ook nog een chill gat waar je uit kan schijten en je swanz kan luchten.
klittenband?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vrolijke vriend het gaat hier over Nederland, niet waar jij woont. Jullie ontdekken net klittenband.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vrolijke vriend het gaat hier over Nederland, niet waar jij woont. Jullie ontdekken net klittenband.
Dit idee intrigeert me. Bel voor een zakelijk aanbod.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:40 schreef Mozy het volgende:
Ik draag Polo's vaak als broek, gewoon je benen door die pijpen doen, en dan heb je ook ook nog een chill gat waar je uit kan schijten en je swanz kan luchten.
Lang niet altijd, en jij draagt liever een kleurrijk bloemetjesshirt?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:37 schreef Potloodvis het volgende:
Polo's zijn ook nog eens meestal saai.
Oh oke ook goed!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
O neeeeee, mama had ze gevonden, ze gaat ze van de week halen.
Ik moest lachen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Fred Perry en Lacoste, noem eens meer merken op met fatsoenlijke polo's.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:42 schreef kurk_droog het volgende:
polo's kunnen niet uit zijn
[ afbeelding ] polo's
Adidas.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Fred Perry en Lacoste, noem eens meer merken op met fatsoenlijke polo's.
Hugo Boss.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kom van de toekomst.quote:
mission accomplishedquote:
quote:
quote:
Oh, overhemden kunnen wel en een polo niet? Oké.quote:
Die van RL maar dan met groot paard vind ik wel nicequote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Echte bazen dragen altijd een kostuum.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:43 schreef Salatrel het volgende:
polo's zijn relaxed voor op het werk![]()
krijg je van die modebewuste mannen met 4 lagen kleding en maar klagen dat ze het warm hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |