quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
echte bazen dragen 2 polo's over elkaar met de kraag omhoog
quote:
i think sky is a pretty cool guy. eh kills pacts and doesnt afraid of anything.quote:
Niks mis mee.quote:
Stel je niet aan man, vaak genoeg staat een kraag omhoog hartstikke prima.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Fouter kan haast niet met een polo.
dat is dan wel royal fagnessquote:
Dat is voor kakkers, buitenlanders en zigeuners.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, vaak genoeg staat een kraag omhoog hartstikke prima.
Ik stel me niet aan, ik zeg alleen maar dat je er bij loopt als een half aangeklede aap.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, vaak genoeg staat een kraag omhoog hartstikke prima.
Ik heb er wel een, maar dat is is een paardrijshirtje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:36 schreef Lakitu het volgende:
Polo's zijn allang out jongens komop blijf bij.
quote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, ik zeg alleen maar dat je er bij loopt als een half aangeklede aap.
TR. Daar is m'n oudere broer aan overleden. Nu ben ik de oudste.quote:
Ik woon dan ook in het Gooiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is voor kakkers, buitenlanders en zigeuners.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:37 schreef Skylark. het volgende:
Japsnars komt uit het Gooi jongens hou daar rekening mee
Jij bent een meisje, wat in is en wat uit bij jullie volg ik ALLANG niet meerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb er wel een, maar dat is is een paardrijshirtje.
Wat dan? Wolvenshirts?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:36 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb een superharde paarse polo die Frans Duijts ook heeft.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:37 schreef Potloodvis het volgende:
Polo's zijn ook nog eens meestal saai.
Dat dus,quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:37 schreef Potloodvis het volgende:
Polo's zijn ook nog eens meestal saai.
rofl this guyquote:
Dat is dan een misvormde.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wel bij een wat slappere kraag maar ik heb ook 1 polo waarbij omhoog juist beter staat dan omlaag. En dan bedoel ik dus niet stijf omhoog om je nek geklemd maar een beetje losjes.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
TR. Daar is m'n oudere broer aan overleden. Nu ben ik de oudste.
IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUWquote:
Nog 5 jaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:14 schreef Lakitu het volgende:
Geldt alleen voor vrouwen boven 21 ergo /CARE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:36 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nog 5 jaar.Daarna betaal ik wel voor je, ik heb er tenslotte ook plezier van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nog 5 jaar.Aight dan schelen we maarliefst een maand ofzo maar 1 jaartje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
O neeeeee, mama had ze gevonden, ze gaat ze van de week halen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:40 schreef tliciouz het volgende:
WD moest je die chanel shit nou nog? Heb me tas net binnen gekregen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |