Ja nog effe en de abortus wordt ook niet meer vergoed en moeten we weer met breinaalden aan het werk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ik zie het
Maar ik ben het er wel totaal mee eens. Condooms krijg je toch ook niet gratis?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:14 schreef Lakitu het volgende:
Geldt alleen voor vrouwen boven 21 ergo /CARE
Ik schrok toen wel ff.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:14 schreef Lakitu het volgende:
Wat heeft dat er nu weer mee te maken dan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja nog effe en de abortus wordt ook niet meer vergoed en moeten we weer met breinaalden aan het werk.
Ik zie het. Dubbelquote.quote:
Ligt aan de PICS. MSN, jij, ik, 18.17.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:15 schreef Lakitu het volgende:
Maar hoor deze DAN, ik ga straks even bijles geven aan zoeen sma en in ruil daarvoor 2 introkaartjes voor eindfeest, en de mijne betaalt zijIs dat een sweet deal of wat?
Of je betaalt gewoon zelf.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja nog effe en de abortus wordt ook niet meer vergoed en moeten we weer met breinaalden aan het werk.
Nee ik kan er toch niks mee doen, ze heeft vriendje. Het gaat om die kaartjesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ligt aan de PICS. MSN, jij, ik, 18.17.
Dan heb ik toch liever geldquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee ik kan er toch niks mee doen, ze heeft vriendje. Het gaat om die kaartjes
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee ik kan er toch niks mee doen, ze heeft vriendje. Het gaat om die kaartjes
Logisch.quote:
Ik zeg toch ook 'nog effe'quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nu weer mee te maken dan.Anti-conceptie en abortus is iets verschillend.
Ik ga toch niet geld vragen aan iemand die ik ken voor even snel recap wiskundequote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh, gisteren even gesproken en vandaag niet eens gezien.
Maar wel twee toffe examenfeesten gehad
Suusje-V.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:16 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sje_is_flexibel.html
puntkin
Gewoon eindfeest van dr school. En dat is al nummer 2, want ik ga ook nog naar die van mn ouwe skorro. Ik zeg het je op eindfeesten zijn ze het makkelijkstquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
Hoezo die kaartjes voor welke intro voor welk eindfeest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |