Ik ookquote:
quote:
Het ging op zich wel soepel, maar nu vraagt ze wat ze op zaterdagavond kan gaan doen want ze heeft geen zin om uit te gaan. Ik heb alle goede ideeën genoemd, maar ze vond niets goed genoeg. De enige optie die overblijft is voorstellen om zelf bij haar te komen, maar dat wil ik niet zelf zeggen. Help me.quote:
Strandwandeling met pony's.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[..]
Het ging op zich wel soepel, maar nu vraagt ze wat ze op zaterdagavond kan gaan doen want ze heeft geen zin om uit te gaan. Ik heb alle goede ideeën genoemd, maar ze vond niets goed genoeg. De enige optie die overblijft is voorstellen om zelf bij haar te komen, maar dat wil ik niet zelf zeggen. Help me.
PAK JE RUST HET KOMT ALLEMAAL GOED DENKIKquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:58 schreef wolvendagen het volgende:
WAT WORDT ECHT. SHIT LAG ER UIT IK TRIPPEN EN ZO
JOINT ALLESquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:59 schreef Desiler het volgende:
WOOOOOW GELIJK SIGARET ALLES MN HART JE WILT HET NIET WETEN !!!!
IK LAS PAKJE RIJST WAT IS DITquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
PAK JE RUST HET KOMT ALLEMAAL GOED DENKIK
Waarom niet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:01 schreef wolvendagen het volgende:
Dat moet ik mn vader nog aansmeren.Zal ik voorstellen wiet te halen en vragen of hij meedoet van 't weekend?
doe pony park slagharen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik was ook al na aan het denken om gewoon iets onnozels te zeggen.
Man, kom toch op zegquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[..]
Het ging op zich wel soepel, maar nu vraagt ze wat ze op zaterdagavond kan gaan doen want ze heeft geen zin om uit te gaan. Ik heb alle goede ideeën genoemd, maar ze vond niets goed genoeg. De enige optie die overblijft is voorstellen om zelf bij haar te komen, maar dat wil ik niet zelf zeggen. Help me.
wat moet jij met wierie?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:01 schreef wolvendagen het volgende:
Dat moet ik mn vader nog aansmeren.Zal ik voorstellen wiet te halen en vragen of hij meedoet van 't weekend?
Ik haal nooit. Ik ben altijd met vrienden, die hebben altijd wel. Ik kan alleen voorgedraaide zooi halen.quote:
Dat de waarheid noemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |