Ik ben er twee keer geweest lamlul.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Omdat je niks gewend bent en dus alles voor het eerst ziet.
Dus is het chill...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Omdat je niks gewend bent en dus alles voor het eerst ziet.
hvjquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Nee, die opmerkingen van je, soms.
De waarheid is hard.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Komt er ooit ook wel eens wat zinnigs uit.
kojkquote:
Oh hij eet tien minuten te vroeg. Onee 14. Nou whooptiefuckingdoo, who gives a fuck.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb mijn bord spaghetti om 17:10 al in de magnetron geschoven
ffs, check de PI eensquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh hij eet tien minuten te vroeg. Onee 14. Nou whooptiefuckingdoo, who gives a fuck.
watiserquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:49 schreef Potloodvis het volgende:
Niets bijzonder gebeurd, al heb ik mijn twijfels over één ding. RV, vraag wat er is.
Wat is er?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:49 schreef Potloodvis het volgende:
Niets bijzonder gebeurd, al heb ik mijn twijfels over één ding. RV, vraag wat er is.
Welke had ik dan moeten gebruiken?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De uitlachsmiley. Bekijk het PI-handboek maar eens opnieuw.
quote:
Het ging op zich wel soepel, maar nu vraagt ze wat ze op zaterdagavond kan gaan doen want ze heeft geen zin om uit te gaan. Ik heb alle goede ideeën genoemd, maar ze vond niets goed genoeg. De enige optie die overblijft is voorstellen om zelf bij haar te komen, maar dat wil ik niet zelf zeggen. Help me.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |