Ik denk niet dat ik de komende tijd iemand ga bezwangeren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oke, betaal jij de abortus dan maar.
mag ik meequote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gewoon eindfeest van dr school. En dat is al nummer 2, want ik ga ook nog naar die van mn ouwe skorro. Ik zeg het je op eindfeesten zijn ze het makkelijkst
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik de komende tijd iemand ga bezwangeren.
Puntkinquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:16 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sje_is_flexibel.html
puntkin
Weet ik veel. Normaal krijg je gewoon geld voor bijles in plaats van kaartjes voor de kinderdiscoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ga toch niet geld vragen aan iemand die ik ken voor even snel recap wiskunde![]()
Sommige mensen.
ja. je mag ook alle chicks die ik van plan ben te raken zelf hosselen. neem gelijk ook mn zusje.quote:
Jij wel?quote:
Ik ben niet the situation, ik rob niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ja. je mag ook alle chicks die ik van plan ben te raken zelf hosselen. neem gelijk ook mn zusje.
Zij beft zichzelf.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:16 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sje_is_flexibel.html
puntkin
Vinny! Fuck yeah!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben niet the situation, ik rob niet.Je zusje wil ik btw wel
.
Dus als een chick je vraagt of je dr even kunt helpen voor dr pwweek charge jij dr gelijk 20 ekkie?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Weet ik veel. Normaal krijg je gewoon geld voor bijles in plaats van kaartjes voor de kinderdisco
Oh maar mn zusje wil je wel. Dat is meer robben dan arjen, vriend.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben niet the situation, ik rob niet.Je zusje wil ik btw wel
.
Jij mag mijne toch ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh maar mn zusje wil je wel. Dat is meer robben dan arjen, vriend.
Nee, als ik die chick ken, doe ik het gratis.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dus als een chick je vraagt of je dr even kunt helpen voor dr pwweek charge jij dr gelijk 20 ekkie?![]()
oh jeetje wat enig om te wetenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:23 schreef wolvendagen het volgende:
Iemand in mn ping lijst... IS JUSTIN BIEBER AAN HET LUISTEREN!!
oh jeetje als je niet cared, reageer dan nietquote:
Als ze single is sowieso zeggen: als tegenprestatie moet je een ijsje gaan eten met mijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dus als een chick je vraagt of je dr even kunt helpen voor dr pwweek charge jij dr gelijk 20 ekkie?![]()
Ze niet meer pure, ik hoef dr niet meer.quote:
Ik sleep er tenminste nog een hossel uit hopelijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, als ik die chick ken, doe ik het gratis.
oh jeetje als niemand op dit fucking forum cared, post het dan nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oh jeetje als je niet cared, reageer dan niet
240 dagen zonder seks.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik ben al 8 maanden inactief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |