Postenquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je vergeet alleen het bijbehorende enthousiasme.
Waar heb jij je muzieksmaak gekregen?quote:
In de baarmoeder een aantal jaren terug. Hoezo?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar heb jij je muzieksmaak gekregen?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
In de baarmoeder een aantal jaren terug. Hoezo?
Nou daar is niets mis mee, met je muzieksmaak dan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
In de baarmoeder een aantal jaren terug. Hoezo?
Nou, dank jequote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nou daar is niets mis mee, met je muzieksmaak dan.
Dank jequote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Evengoed niet verkeerd om je daar dannog aan te herinneren.
Kijk eens in mijn fobo. hihiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:39 schreef Gezicht het volgende:
Waar blijven die tettenpics dan?
heb het al gevonden iets met toon hermans,quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:38 schreef solaire het volgende:
Hallo allen,
weet iemand waarom het stadspark in Sittard compleet is afgesloten?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijk eens in mijn fobo. hihi
Kijk eens goed linksonderquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:07 schreef solaire het volgende:
welke tieten gaat het toch over? ik zie helemaal gene tieten in je fobo!
Ik heb een betere maar die krijgen jullie nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:07 schreef ebke het volgende:
Ja, maar zo klein en vaag
edit: ik bdoel de foto he![]()
Makkelijk te raden als je een beetje hebt gelezen in dit topic .quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:10 schreef solaire het volgende:
[..]
ah die kleine... foto... wie is de eigenaresse van dat materiaal?
ahhh i c!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Makkelijk te raden als je een beetje hebt gelezen in dit topic .
Die foto is speciaal voor mij !quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:17 schreef solaire het volgende:
[..]
charming foto!
niet iets voor foksters sexy en gewaagd deeltje zoveel
Sinds wanneer heb jij het over een meidquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:27 schreef Gezicht het volgende:
Gofferdomme. Hopeloos verliefd maar ze heeft een vriend.
(Dit is nog steeds diezelfde meid als vorige keren.)
Ik heb het wel eens een paar keer in voorgaande topics opgebracht. Zul je wel elke keer toevallig gemist hebben. Maarja zoals ik al zei... I'm out of luck.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij het over een meid?
Alles kan stuk?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:30 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens een paar keer in voorgaande topics opgebracht. Zul je wel elke keer toevallig gemist hebben. Maarja zoals ik al zei... I'm out of luck.
vraag een foto van haar tieten!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:30 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens een paar keer in voorgaande topics opgebracht. Zul je wel elke keer toevallig gemist hebben. Maarja zoals ik al zei... I'm out of luck.
Dat is pech hebbenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:30 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat is de juiste instelling !quote:
De meeste mensen zeggen dat ik niet zo lullig moet doen, dus jij hebt ook de juiste instelling!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is pech hebben
[..]
Dat is de juiste instelling !
En zo is het. Tetten pic, voor TLK alleenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die foto is speciaal voor mij !en niet voor sexy en gewaagd.. al zijn die foto heel dat topic ownen
Zo balen dat ik die eerste kwijt benquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En zo is het. Tetten pic, voor TLK alleen
?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo balen dat ik die eerste kwijt ben
Ja toen je boos op me was toen die tietenfoto uit mijn fobo was verdwenen...quote:
quote:
quote:
http://i2.photobucket.com/albums/y43/WildRomance/q.jpg zo?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:35 schreef Gezicht het volgende:
Iemand hier enige ervaring met paint? Zou het mogelijk zijn om van afbeelding een UI te maken? Of iig van de Q.
Zelf heb ik niet genoeg paint-skills.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:39 schreef sproetjes het volgende:
[..]
http://i2.photobucket.com/albums/y43/WildRomance/q.jpg zo?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:40 schreef sproetjes het volgende:
[..]
heb je geen fap materiaal meer ofzo?
Oogjes dichtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kan geen tettenfoto's kijken want ik zit op m'n werk.
Vertel wat voor iets doe je?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kan geen tettenfoto's kijken want ik zit op m'n werk.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Google, google, google en google.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:40 schreef sproetjes het volgende:
[..]
heb je geen fap materiaal meer ofzo?
heb je wel wat te doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind Google wel wat hebben. Alhoewel, zou ze niet wat an de jonge kant zijn voor me
?
[..]
Dan moet ik KPD weer afstruinen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:32 schreef huize het volgende:
Wat gaan die topics belachelijk snel zeg. Zoekt werk mensen ! Ga de tuin onderhouden! Sporten! zo snel als dit vol gaat.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef huize het volgende:
Hmm ik werk, leer onderhoud mn tuin en huishouden en drink en ben blij dat ik nu even zit. Doe ik of iets verkeerd of jij hebt een beetje adhd perhaps?
Ik heb iets gemist maar eh 2 dagen oud?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ik morgen weer zo'n kut dag heb dan ga ik coma zuipenzodat ik de rest van de week fijn mis.
2 dagen oud en alles gaat verkeerd
Nu slapen
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:42 schreef huize het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist maar eh 2 dagen oud?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:46 schreef huize het volgende:
Ik zat veelss te moeilijk te denken.
Edit: aangezien jij blauw bent vertel me eens waarom mijn webicon niet word gedisplayed..
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:59 schreef huize het volgende:
Nha Fok! heeft een houdini met em gedaan sinds die password hack van een eeuw geleden. Vond het pas recent weer nodig om mn account te her-activeren. En nu heeft mn onderschrift zo weinig betekenis..
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:02 schreef huize het volgende:
HA! daar is die toch. Inderdaad een optie ik dacht alleen dat het betekende dat ik andermans icons kon zien. Juist ,
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:15 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga naar bed, morgenvroeg alweer sporten.
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:46 schreef sproetjes het volgende:
verzin dan eens iets om over te posten!
ben je al klaar met seizoen 5 btw?
ja dat wist ik dan welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:52 schreef huize het volgende:
Lillypad is de koosnaam die marshal voor haar heeft. En tis een schatje!
ik ben die steken onder water eigenlijk een beetje zat weetje dat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Masturberen tot morgenvroeg jeweet. Wilde kijken of ik ook 10 keer kon.
Was geen steek eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:54 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ben die steken onder water eigenlijk een beetje zat weetje dat?
of mag ik daar niks van zeggen en plein public?
Heh het kon ook weer niet anders dan een sexgerelateerde remark worden mit dich.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
aber naturlichquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:57 schreef Ivo1986 het volgende:
Zo daar ben ik weer.hebben jullie me gemist?
Trouwens ik zie helemaal geen sproeten bij jequote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
op de foto's zie je het niet zo goed neequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:58 schreef huize het volgende:
[..]
Trouwens ik zie helemaal geen sproeten bij je
zoiets dacht ik al jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:04 schreef huize het volgende:
Daarom ook geen fotos van mij. Fok verbasterd mijn drop dead gorgeous gezicht.
Bro-tasticquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:10 schreef huize het volgende:
Hey als ik een pak aanheb smeekt Barney om mn wingman te zijn
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:10 schreef huize het volgende:
Hey als ik een pak aanheb smeekt Barney om mn wingman te zijn
Indd Suit up!quote:
ja t is stil hierquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:14 schreef Tassiepassie het volgende:
Dacht trouwens dat jullie wel al een nieuw topic vol zouden hebben
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:14 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zijn jullie t nieuwe fok stelletje?
Wie? wat? waar?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:14 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zijn jullie t nieuwe fok stelletje?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:12 schreef Argo het volgende:
Ik zoek Tanktops voor mannen, H en M bij mij in de buurt heeft alleen een vrouwen afdeling dus dat heeft al geen nut!
das stoer tijdens het ijzer smijten in tha gym, jeweettochquote:
TLK moet eraan geloven zaterdagquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:31 schreef sproetjes het volgende:
[..]
das stoer tijdens het ijzer smijten in tha gym, jeweettoch
handjes boven de dekens hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:35 schreef Rifoki het volgende:
Zie, Limburg topics gaan echt keihad. Ik ga slapen, trusten!
ik voel me net een bouwvakker nuquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
In bad, schilderen, muziek. Ik doe meer dan alleen fok
Eff de agressie eruit slaanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:39 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik voel me net een bouwvakker nu![]()
Maar muurtjes slopen en steenstrips hakken werkt erg therapeutisch
quote:
Keumpt vanzelfquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:42 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
idd,maar nu wel nieuwe nagels en huid kweken
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:35 schreef Rifoki het volgende:
Zie, Limburg topics gaan echt keihad. Ik ga slapen, trusten!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
niks arme kerel, hij schreef in me fobo dat hij KICKY was
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:40 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
als dat ding op je pics vanzelf ontstaat dan extra respect nu voor jou
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
![]()
Fijn dat we weer terug zijn op het vertrouwde niveau.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
![]()
Fijn dat we weer terug zijn op het vertrouwde niveau.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:00 schreef Tassiepassie het volgende:
mijn vriend kan zijn kans zo grijpen als hij wil.....krijg mijn armen niet meer omhoog en mijn lijf is te moe om tegen te stribbelen
Oh, gelukkig.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet altijd hoor. Ik kan ook rustig de tijd nemen
.
ik ben vrij dominant in bed dus als ik in een bazige bui ben wel jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, gelukkig.
Tassiepassie: zou je anders wel tegenstribbelen dan?
Oh, op die manier... Maar da's dan vast niet echt omdat je niet wilt!quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik ben vrij dominant in bed dus als ik in een bazige bui ben wel ja
neu mijn libido is bovengemiddeld te noemenquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, op die manier... Maar da's dan vast niet echt omdat je niet wilt!
Slaap lekker!quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:23 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ga me nestje in,mijn oogjes vallen dicht![]()
![]()
slaap lekker voor de nachtbrakers
He je hebt een nieuw plaatjequote:Op woensdag 23 juni 2010 01:33 schreef Argo het volgende:
Mensen het is koud buiten, maar er staat wel een ontzettend mooie maan met zon gele gloed! Het is het kijken waard. Ik ga nu wat lezen en naar bedje toe, want ik heb flink bij een vriend liggen te gamen!
Tot ziens!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:29 schreef sproetjes het volgende:
Hèhè onze posse
ff ontbijten en dan weer lekker rennen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vanmorgen ook. Zal wel aanhouden tot de middag gok ik zo.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:42 schreef sproetjes het volgende:
jullie kunnen wel fok!ken op t werkdat kan ik dan weer niet
FOK!'ken op het zwembadquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Op werk kan ik het ook niet. En in het zwembad niet. Verder kan ik overal FOK!ken.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:55 schreef sproetjes het volgende:
ah interwebz on teh mobile?
wil ik ook vanaf volgend jaar
Ja ik ook maar heb nog geen werk maar goed studiefinanciering in Juliquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:55 schreef sproetjes het volgende:
ah interwebz on teh mobile?
wil ik ook vanaf volgend jaar
Welke provider?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:57 schreef MPG het volgende:
Ik heb nou trouwens een enorm dikke smartphone, een mobiel internepabonnement en nog is mn maandelijkse telefoonrekening bijna gehalveerd.
Volgens mij heb ik tijdenlang te veel betaald.
quote:
Ik wil over een tijdje de iPhone4 gaan halen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:57 schreef MPG het volgende:
Ik heb nou trouwens een enorm dikke smartphone, een mobiel internepabonnement en nog is mn maandelijkse telefoonrekening bijna gehalveerd.
Volgens mij heb ik tijdenlang te veel betaald.
Ik heb de 3gs met de 4.0 update sinds gisterenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil over een tijdje de iPhone4 gaan halen.
IPHONEquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb de 3gs met de 4.0 update sinds gisteren![]()
![]()
(De update dus sinds gisteren, iphone al dik half jaar)
quote:
quote:
Ik ga vandaag weinig buiten vertoeven vrees ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:51 schreef sproetjes het volgende:
zoooo ik ben weer terug, eventjes
pfoe wat is het nu al warm buiten
ik lekker veelquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga vandaag weinig buiten vertoeven vrees ik.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:17 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik lekker veeleven shoppen in sittard, en het is korte rokjes weer
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:17 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik lekker veeleven shoppen in sittard, en het is korte rokjes weer
Ik heb hetzelfde gevoel, wij werken fulltimequote:Op woensdag 23 juni 2010 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Korte rokjes weer.
Waarom zit ik niet lekker op het terras met een pot bier?
succes!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:37 schreef Tassiepassie het volgende:
ff pauze![]()
Ik ben ook nog niet buiten geweest,maar hopelijk morgen ook zulk weer dan heb ik wat meer tijd voor mezelf![]()
Heb zo'n pijn aan mijn lichaam dat elk klusje me erg veel moeite kost vandaag
Als het spierpijn is: doorgaanquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:37 schreef Tassiepassie het volgende:
ff pauze![]()
Ik ben ook nog niet buiten geweest,maar hopelijk morgen ook zulk weer dan heb ik wat meer tijd voor mezelf![]()
Heb zo'n pijn aan mijn lichaam dat elk klusje me erg veel moeite kost vandaag
Pijn als zijnde serieus spierscheurtje? Inderdaad rust houden, doet Robben ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als het spierpijn is: doorgaan
Als het geen spierpijn is (je weet wel) stoppen!
Armen: spierpijn van het hakken en bikkelen dus no problemo,ga ik gewoon mee door.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als het spierpijn is: doorgaan
Als het geen spierpijn is (je weet wel) stoppen!
quote:
ik nu wel!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:44 schreef MPG het volgende:
Zit je al in een benauwd OV op weg naar Venlo, Joysa?
quote:
maar ik zat net wel citroen cake te eten!quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, maar jij zat me niet jaloers te maken met de mededeling dat je in de zon zat.
quote:
niks nieuwe layoutquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:08 schreef MPG het volgende:
En ja, bij die vorige reactie ging wat mis. Ik geef de nieuwe layout de schuld.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:10 schreef solaire het volgende:
[..]
niks nieuwe layout
mods zijn gewoon allemaal postcount geil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Troost je, ik zit ook binnenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:07 schreef MPG het volgende:
Godverdomme.
Waarom zit iedereen maar buiten, of aan het bier, of allebie, en zit ik hier binnen?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook geen mod.
wat nou jij Mod nauwelijks?? ik zeg meer blauw op straatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:13 schreef solaire het volgende:
[..]
wat nou jij Mod nauwelijks?? ik zeg meer blauw donkerblauw op straat het terras
zou ik ook doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo klopt het beter.
En inderdaad, ik mod nauwelijks. Bannen doe ik vaker.
Grrrrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |