Vertel wat voor iets doe je?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kan geen tettenfoto's kijken want ik zit op m'n werk.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Google, google, google en google.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:40 schreef sproetjes het volgende:
[..]
heb je geen fap materiaal meer ofzo?
heb je wel wat te doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind Google wel wat hebben. Alhoewel, zou ze niet wat an de jonge kant zijn voor me
?
[..]
Dan moet ik KPD weer afstruinen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:32 schreef huize het volgende:
Wat gaan die topics belachelijk snel zeg. Zoekt werk mensen ! Ga de tuin onderhouden! Sporten! zo snel als dit vol gaat.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef huize het volgende:
Hmm ik werk, leer onderhoud mn tuin en huishouden en drink en ben blij dat ik nu even zit. Doe ik of iets verkeerd of jij hebt een beetje adhd perhaps?
Ik heb iets gemist maar eh 2 dagen oud?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ik morgen weer zo'n kut dag heb dan ga ik coma zuipenzodat ik de rest van de week fijn mis.
2 dagen oud en alles gaat verkeerd
Nu slapen
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:42 schreef huize het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist maar eh 2 dagen oud?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:46 schreef huize het volgende:
Ik zat veelss te moeilijk te denken.
Edit: aangezien jij blauw bent vertel me eens waarom mijn webicon niet word gedisplayed..
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:59 schreef huize het volgende:
Nha Fok! heeft een houdini met em gedaan sinds die password hack van een eeuw geleden. Vond het pas recent weer nodig om mn account te her-activeren. En nu heeft mn onderschrift zo weinig betekenis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |