En op een dag word je volwassen, zomaar! Hoewel bij sommige mensen *zomaar* een rocky road is..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hersenloze vooringenomenheid is jou niet vreemd?
Had ik al bedacht voordat Joran het aan de Televaag verteldequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:15 schreef sesame het volgende:
[..]
*in telegraaf-modus*
dat zegt Joran ja ..
Kamer stond op zijn naam .quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:23 schreef mijntjexx het volgende:
Mensen.. waarom klopt Joran zogenaamd op de deur als we denken dat ie toen nog niet in de gaten had dat er camera's waren? en Waarom neemt ie niet iig zijn spullen mee als ie op de vlucht slaat..vooral zijn witte blouwe vol met bloed. Vind het zo raar allemaal. Nu opeens foto's met die blouse weer aan.
En op een dag leer je om je eerst in te lezen voor je met je vooroordelen gaat gooien.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
En op een dag word je volwassen, zomaar! Hoewel bij sommige mensen *zomaar* een rocky road is..
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:23 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Jouw manier van redeneren deugt simpelweg niet. Dat stel ik vast. Ik leg jou verder niets op.
Bij serial killers bijv. zie je dat bepaalde zaken in hun jeugd vaak overeenkomen.
Wanneer dat wordt vastgesteld, dan redeneer jij dat niet iedereen die die zaken heeft meegemaakt een serial killer wordt. Dat klopt, maar met die opmerking toon jij dus aan dat je geen flauw idee hebt waar die onderzoeken over gaan en dat het volslagen onzinnig is om de zaken om te draaien.
Waarom had ze zijn blouse aan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:40 schreef sesame het volgende:
Ik denk dat Stephany die blouse well aan had toen ze werd vermoord. Dat verklaart ook het vele bloed bij de nek, ze had een grote hoofdwond aan de achterkant. Maar wat had Joran dan aan?
Dat gaat wat langer duren voordat zijn proces gaat beginnen en dat kan op zich ook nog wel jaartje duren, ze hebben geen haast daar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:50 schreef zoefbust het volgende:
HVN sprak met een top persoon van Justitie in Peruaanse Lima. Hij zegt dat Joran's bekentenis NIET ongeldig zal worden verklaard. Alle regels van de Peruaanse justitie systeem zijn op de juiste manier gevolgd. "Zijn stilzwijgen laat zien dat hij niet bereid is om positief mee te werken aan het onderzoek"
hahaha das een goeiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:24 schreef MargrietV het volgende:
Stel: Hahaha.
Joran heeft de opdracht van de FB! gekregen, de vader van Stephany wil President van Peru worden, maar heeft ook wat duistere zaakjes gedaan, de FBI huren dus Joran in. Stephany vindt het niet prettig om uitgehoord te worden en verkoopt Joran een lel, hij helpt haar naar de andere wereld.
De FBI laat Joran vallen als een baksteen.
De vader van Stephany weet niet dat hij in de picture is bij de FBI,
Het staartje zal nog volgen.... to be continued.
Jouw onnozelheid is wat tenenkrommend, maar that's it.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kriebelen die sokken niet heel erg?
Nou nee ik denk het juist niet .quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat gaat wat langer duren voordat zijn proces gaat beginnen en dat kan op zich ook nog wel jaartje duren, ze hebben geen haast daar.
Ik denk dat Joran gewoon genaait is door de FBI.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:24 schreef MargrietV het volgende:
Stel: Hahaha.
Joran heeft de opdracht van de FB! gekregen, de vader van Stephany wil President van Peru worden, maar heeft ook wat duistere zaakjes gedaan, de FBI huren dus Joran in. Stephany vindt het niet prettig om uitgehoord te worden en verkoopt Joran een lel, hij helpt haar naar de andere wereld.
De FBI laat Joran vallen als een baksteen.
De vader van Stephany weet niet dat hij in de picture is bij de FBI,
Het staartje zal nog volgen.... to be continued.
Een versnelde procedure in Peru is nog steeds niet snel, hoe meer de verdediging tegenstribbelt des te langer de zaak gaat duren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:04 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Nou nee ik denk het juist niet .
Zodra ze merken dat hij niet wil meewerken, dan gaat het vooronderzoek gewoon door .
Ze kunnen hem dan met het bewijs wat ze dan verzameld hebben via een versnelde procedure ook veroordelen .
Ook zal hij bepaalde privileges die hij nu heeft rap verliezen (tv,privé cel,bezoek etc. ) en mogelijk zelfs sneller tussen de andere gevangenen terecht komen .
Vooral omdat die bloedvlek daar beter bij past ... maar misschien omdat ze zoals iemand al opperde het koud had.quote:
Die camera was gewoon een camera waarvan er meerdere in het hotel hangen .quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:14 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
De film van in de gang blijkt nu niet van een camera van het hotel te zijn (was al vreemd dat een camera maar 1 of 2 deuren in de gaten houdt) en er is in de beelden geknipt.
Ik ga voor de butlerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:20 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ben benieuwd wie haar nou echt om het leven heeft gebracht.
Al de justitie in Lima dit zegt : "Zijn stilzwijgen laat zien dat hij niet bereid is om positief mee te werken aan het onderzoek"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een versnelde procedure in Peru is nog steeds niet snel, hoe meer de verdediging tegenstribbelt des te langer de zaak gaat duren.
Hoelang hij nog privileges gaat krijgen is afhankelijk van poen en media aandacht. En uiteraard de ambtenaren die daar over gaan.
Kuisheidsgordeltje om en hop, hop, naar de plaats waar hij thuishoort.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:31 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Al de justitie in Lima dit zegt : "Zijn stilzwijgen laat zien dat hij niet bereid is om positief mee te werken aan het onderzoek"
Dan vrees ik voor Joran dat ze het nu al gehad hebben met hem en hem niet langer in de watten leggen .
Wat ik gezien en begrepen heb is dat er om de gevangenis een soort ring zit en daar lopen de bewakers .quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kuisheidsgordeltje om en hop, hop, naar de plaats waar hij thuishoort.
Ik vond het wel weinig eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:42 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik heb 2 foto's gezien van die lijkfoto's, maar heb ze weggeklikt.. kan er niet naar kijken zo voor het slapen gaanEn wat respectloos dat deze foto's uberhaupt zijn gemaakt (want waren niet professionele foto's toch?) en vervolgens verkocht.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:28 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Die camera was gewoon een camera waarvan er meerdere in het hotel hangen .
Hier hangt er ook een boven een andere kamer deur .
[ afbeelding ]
Van den Heuvel is een voormalig agent en heeft neem ik aan leren waarnemen. Hij heeft er ook geen baat bij om hierover te liegen, ik neem aan dat ook hij Joran voor daden wil gestraft zien.quote:Dan zijn er de camerabeelden van Joran die de kamer in- en uitloopt. Het hotel heeft echter helemaal geen camera's op de gangen hangen, constateerde Van den Heuvel. Maar op Jorans kamer waren twee camera's gericht.
Hihi ik heb ze toch allemaal gezien nuquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond het wel weinig eigenlijk.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:49 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Hihi ik heb ze toch allemaal gezien nuIk denk niet dat dit alle foto's zijn, lijken wel met mobiele telefoon genomen ofzo.
Maar goed. Ik zag een interessante foto.Ik ken er maar 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zat hier de hoteldeur? Kon die medewerker dan echt niks zien?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.Tuurlijk had zij zijn blouse aan: HIJ had immers HAAR kleren aangetrokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* beequeen is confused.
Hij heeft haar vermoord/verstikt met zijn shirt, maar zij draagt dat shirt toen ze haar vonden?
(Volgens SBS dan.)
Ze was gevonden in een rode onderbroek en een wit shirt toch? Joran's shirt blijkt.
Respectloos vind ik ook...en vooral heel erg onprofessioneel.... Zit hem in het cultuur verschil denk ik. Net zoals de vader van Stephanie redelijk weinig emotie toonde. Geloof dat het daar zo ingebakken zit dat een man zijn gevoelens niet mag tonen...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:42 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik heb 2 foto's gezien van die lijkfoto's, maar heb ze weggeklikt.. kan er niet naar kijken zo voor het slapen gaanEn wat respectloos dat deze foto's uberhaupt zijn gemaakt (want waren niet professionele foto's toch?) en vervolgens verkocht.
In die video was dat toch heel anders.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:50 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ze was gevonden in een rode onderbroek en een wit shirt toch? Joran's shirt blijkt.
Die lijkfoto's heb je het toch over.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:51 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu over, ik ben je even kwijt
Dat is gewoon Braobantse uitspraak, uit Boxtel.......quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:23 schreef MargrietV het volgende:
[quote]Op dinsdag 22 juni 2010 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Valt me op dat ze de hele tijd de klemtoon van zijn naam heel anders legt dan iedereen/de media.
Bij de media ligt het op de Jo, en bij haar op de ran.
[/quot']
Helemaal mee eens, ze spreekt het ook uit of het met 2 rr is.
Ja, ik had dus eerst twee gezien en dat was een deel van haar hand en ééntje die al eerder was gepost waar hij gezicht op stond. Beetje verkeerd woordkeuze, want had kort erna toch maar de rest gezien, maar het waren inderdaad ook foto's van koffiebekers, sigaretten etc.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die lijkfoto's heb je het toch over.
Als vd Heuvel dit schrijft :quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Van den Heuvel is een voormalig agent en heeft neem ik aan leren waarnemen. Hij heeft er ook geen baat bij om hierover te liegen, ik neem aan dat ook hij Joran voor daden wil gestraft zien.
Dan neem ik aan dat jij ook in Peru bent, want jij weet het zeker.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:59 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Als vd Heuvel dit schrijft :
Het hotel heeft echter helemaal geen camera's op de gangen hangen, constateerde Van den Heuvel.
Dan liegt ie ,want ze hangen er wel .
Er zijn meerdere foto's en filmpjes waarop te zien is dat die camera's daar hangen .quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:08 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat jij ook in Peru bent, want jij weet het zeker.
Die witte kastjes? Ik vraag me af of dat wel echt camera's zijn, want ze lijken meer op een soort bewegingsmelders.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:12 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Er zijn meerdere foto's en filmpjes waarop te zien is dat die camera's daar hangen .
Vond het op branddetectors lijken plus lijken ze ook niet erg strategisch te hangen voor camera's zo pal in het midden boven de deur... Meer een plek voor een branddetecor dus...quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die witte kastjes? Ik vraag me af of dat wel echt camera's zijn, want ze lijken meer op een soort bewegingsmelders.
Beetje gelezen... maar hoe is volgens jou dit dan een set-up geweest van de FBI? En wat heeft Ricardo Flores er mee te maken?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:14 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik denk dat Joran gewoon genaait is door de FBI.
Ze konden hem niet pakken voor Nathalie Holloway en doen het dan zo, twee vliegen in één klap.
De film van in de gang blijkt nu niet van een camera van het hotel te zijn (was al vreemd dat een camera maar 1 of 2 deuren in de gaten houdt) en er is in de beelden geknipt. We kregen Joran te zien die even later in andere kleren weg ging. Er is geen tijdsindicatie, en je weet niet of Stephany nog op de kamer was etc... Eigenlijk weet je alleen wat ze je lieten zien (en dat is sugestie).
Ik hoop dat Joran nog gestraft wordt voor Nathalie, maar dit alles in Peru is niet helemaal logisch.
Stephany's vader:Ricardo Flores Chipoco (aka Riflo)
Medecrimineel: Vladimiro Montesinos Torres (geheime dienst Peru)
allemaal voor: Alberto Fujimori (die zit nog steeds vast voor allerlei ongein tijdens zijn bewind in Peru)
leuk om lezen:
dit en dit en ook dit
Ik denk dat J daar ook de fout mee in is gegaan. Hij zal ook gedacht hebben dat het brandmelders of zo waren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vond het op branddetectors lijken plus lijken ze ook niet erg strategisch te hangen voor camera's zo pal in het midden boven de deur... Meer een plek voor een branddetecor dus...
Dit is er ook een gefilmd door FOX newsquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die witte kastjes? Ik vraag me af of dat wel echt camera's zijn, want ze lijken meer op een soort bewegingsmelders.
De rest ken ik dus niet, waar heb je die gezien?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:58 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ja, ik had dus eerst twee gezien en dat was een deel van haar hand en ééntje die al eerder was gepost waar hij gezicht op stond. Beetje verkeerd woordkeuze, want had kort erna toch maar de rest gezien, maar het waren inderdaad ook foto's van koffiebekers, sigaretten etc.
Zou ook nog kunnen, al zijn die meestal rood van kleur. Maar ze hebben in ieder geval niet veel weg van een camera.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vond het op branddetectors lijken plus lijken ze ook niet erg strategisch te hangen voor camera's zo pal in het midden boven de deur... Meer een plek voor een branddetecor dus...
Kunnen ze daarin gewoon niet camera's handmatig hebben geplaats? Van die camera's die Peter R. De Vries ook gebruiktequote:Op woensdag 23 juni 2010 00:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat ding heeft meer weg van een elektra lasdoosquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:19 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Dit is er ook een gefilmd door FOX news
[ afbeelding ]
Hierquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De rest ken ik dus niet, waar heb je die gezien?
Het enigste is die camera toevallig bij de kamer, voor de rest zou het wel erg ingewikkelde setup zijn dan.quote:
Thnxquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:19 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Dit is er ook een gefilmd door FOX news
Wij hebben thuis een witte branddetector die daar overigens hard op lijkt, alleen is de vorm iets meer afgerond. Maar als ik die foto zo bekijk lijkt het ook wel op een electriciteitsdoosje of misschien hebben ze er inderdaad een camera in geplaatst... Toch lijkt het me dat die van pal boven de deur niet zulk een scherp beeld van J kon maken...quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen, al zijn die meestal rood van kleur. Maar ze hebben in ieder geval niet veel weg van een camera.
Klopt. Al zie ik toch ook duidelijk 2 van die wartel ingangen aan de onderkant van dat kastje.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:28 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Ja daar lijkt ie een beetje op ,maar daar komen meestal van die kabels uit
Zijn standaard kastjes made in China, daar kun je goedkoop van alles inbouwen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:32 schreef Papabear het volgende:
[..]
Klopt. Al zie ik toch ook duidelijk 2 van die wartel ingangen aan de onderkant van dat kastje.
Bij een rechtszaak zullen die beelden helemaal niet belangrijk zijn .quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:32 schreef Papabear het volgende:
[..]
Klopt. Al zie ik toch ook duidelijk 2 van die wartel ingangen aan de onderkant van dat kastje.
De eigenaars van dat hotel zijn ook chinezenquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zijn standaard kastjes made in China, daar kun je goedkoop van alles inbouwen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:23 schreef zoefbust het volgende:
Kijk als er sprake geweest zou zijn van enige opzet van de FBI dan hadden ze wel een
camera op de kamer zelf gehangen .
Die dingen zijn niet groter dan een schroefje .
[ afbeelding ]
Uiteraard. Alleen lijkt het me niet de meest logische manier om daar camera's in te gaan stoppen. Die hang je doorgaans gewoon in het zicht op, zodat de gasten die dingen ook gewoon kunnen zien hangenquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zijn standaard kastjes made in China, daar kun je goedkoop van alles inbouwen.
website hotel :quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen lijkt het me niet de meest logische manier om daar camera's in te gaan stoppen. Die hang je doorgaans gewoon in het zicht op, zodat de gasten die dingen ook gewoon kunnen zien hangen
Vind ik ook helemaal the point... Je verbergt de camera's toch alleen maar als je te verbergen hebt waarom je ze verbergt? Begrijp je...quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen lijkt het me niet de meest logische manier om daar camera's in te gaan stoppen. Die hang je doorgaans gewoon in het zicht op, zodat de gasten die dingen ook gewoon kunnen zien hangen
In Peru werkt dat wat anders, daar regelt de plaatselijke electronica chinees de beveiliging.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
maar als joran voor de fbi werkte dan zou die wellicht ook weten van de camera's en er daarom zo inkijken?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vind ik ook helemaal the point... Je verbergt de camera's toch alleen maar als je te verbergen hebt waarom je ze verbergt? Begrijp je...
Dat bedoelde ik inderdaad te zeggen. En zoals zoefbust hierboven quote (de 24-uurs security), dan JUIST hang je de camera's duidelijk in het zicht op, zodat de gasten ook daadwerkelijk kunnen zien dat de beveiliging in het hotel goed is geregeldquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vind ik ook helemaal the point... Je verbergt de camera's toch alleen maar als je te verbergen hebt waarom je ze verbergt? Begrijp je...
Misschien werkt het daar inderdaad wel een beetje hakkietakkie, maar dan nog...quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
In Peru werkt dat wat anders, daar regelt de plaatselijke electronica chinees de beveiliging.
Het was een 3 sterren hotel in Peru, daar gaat het er iets anders aan toe.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaad te zeggen. En zoals zoefbust hierboven quote (de 24-uurs security), dan JUIST hang je de camera's duidelijk in het zicht op, zodat de gasten ook daadwerkelijk kunnen zien dat de beveiliging in het hotel goed is geregeld
Nah dit is leuker...quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:49 schreef Krantenman het volgende:
Jezus zeg, dit topic kan onderhand wel linea recta naar BNW.
Alsof ze in Peru geen competente politie hebben, geen bewakingscamera's en de FBI toelaten om een half hotel te bezetten.
Mensen toch, kweek eens wat realiteitszin.
Inderdaad, wij zijn het eens...quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaad te zeggen. En zoals zoefbust hierboven quote (de 24-uurs security), dan JUIST hang je de camera's duidelijk in het zicht op, zodat de gasten ook daadwerkelijk kunnen zien dat de beveiliging in het hotel goed is geregeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |