Dan moet je je toch wat beter inlezen voor jullie met je zelfingenomen schijnheilige conclusies klaarstaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:54 schreef danilel het volgende:
[..]
Zou dit ook wel graag willen weten........
Het klinkt nl. niet alsof je (buiten de slachtoffers) ook maar enig gevoel voor die moeder kunt opbrengen.
Inderdaad, ook Charles Manson, Hitler, Richard Kuklinski etc.etc.zijn ooit schattige babietjes geweest die geliefd waren door hun naasten...Het kan raar lopen met die schattige kindjes.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was haar baby, die is opgegroeid tot een moordende psychopathische maniakale man.
Vast wel, op RTL gemist of op Youtube.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:59 schreef Ladidadida het volgende:
Komt dat interview ook nog ergens online? Ik heb het gemist![]()
En vrijwel zonder uitzondering hebben deze mensen in meer of mindere mate hele vervelende dingen meegemaakt en zaken gemist, die direct terug te voeren zijn op de ouders. Dat geldt zeer zeker voor Kuklinski en Manson (emotionele verwaarlozing, mishandeling, etc.)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Inderdaad, ook Charles Manson, Hitler, Richard Kuklinski etc.etc.zijn ooit schattige babietjes geweest die geliefd waren door hun naasten...Het kan raar lopen met die schattige kindjes.
Hij was uitgenodigd voor dat pokertoernooi volgens zijn moeder. Ik ben toch benieuwd door wie dan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef zoefbust het volgende:
Ik acht het niet ondenkbaar dat Joran getipt is om zo snel mogelijk het land te verlaten .
Vandaar het briefje op de keukentafel.
"in speculatie-modus"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij was uitgenodigd voor dat pokertoernooi volgens zijn moeder. Ik ben toch benieuwd door wie dan.
Ach ik ken talloze mensen die nare dingen hebben meegemaakt en geen ambitie hebben gehad om serial killer te worden hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:06 schreef Mistbank het volgende:
[..]
En vrijwel zonder uitzondering hebben deze mensen in meer of mindere mate hele vervelende dingen meegemaakt en zaken gemist, die direct terug te voeren zijn op de ouders. Dat geldt zeer zeker voor Kuklinski en Manson (emotionele verwaarlozing, mishandeling, etc.)
Je moet niet de klassieke denkfout maken door dat om te draaien.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach ik ken talloze mensen die nare dingen hebben meegemaakt en geen ambitie hebben gehad om serial killer te worden hoor
Joran is nou ook niet bepaald een helder licht. Dat zie je ook met dat toneelstukje bij de kamerdeur.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:18 schreef mijntjexx het volgende:
ik snap er niks meer van.. Het lijkt wel of die blouse van hem haar aan is gedaan. En waarom zou Joran dat doen als ie niet verdacht wil lijken.Dan zorg je toch dat iig die blouse weg is?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:20 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ben benieuwd wie haar nou echt om het leven heeft gebracht.
Wat ben jij voor terrorist om een ander jouw mening op te willen dringen en te gaan zeggen dat iemand iets MOETquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:16 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Je moet niet de klassieke denkfout maken door dat om te draaien.
Je begripsvermogen is niet erg uitgebreid he. Ik bedoel dat het ouderschap je hoogstwaarschijnlijk wat meer empathisch vermogen ten aanzien van Joran's moeder zou opleveren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoezo? Een baby kan niet opgroeien tot een moordende maniakale psychopaat?
Jouw manier van redeneren deugt simpelweg niet. Dat stel ik vast. Ik leg jou verder niets op.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat ben jij voor terrorist om een ander jouw mening op te willen dringen en te gaan zeggen dat iemand iets MOET
Hersenloze vooringenomenheid is jou niet vreemd?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je begripsvermogen is niet erg uitgebreid he. Ik bedoel dat het ouderschap je hoogstwaarschijnlijk wat meer empathisch vermogen ten aanzien van Joran's moeder zou opleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |