dan zijn ze dus wel iets vergeten....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:11 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dit is de foto van de spullen die ze van Stephany hebben gevonden in de hotelkamer
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat de dingen zijn die ze los van haar lichaam hebben gevonden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
dan zijn ze dus wel iets vergeten....
[ link | afbeelding ]
ja alles kan...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:16 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de dingen zijn die ze los van haar lichaam hebben gevonden.
Dus in haar broekzakken waarschijnlijk.
Denken dat de FBI for some reason polshoogte gaat nemen na zoiets onbenulligs.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef hondjes het volgende:
Drie dagen lag dat meisje in die kamer, en de FBI gaat niet eens even kijken.![]()
En tijdens de moord, moeten er toch geluiden geweest zijn, misschien wel geschreeuw, en niemand die gereageerd heeft, of eens is gaan informeren bij de receptie,?
Deze zaakt stinkt aan alle kanten , net als bij N.H.
Ja en hoe vaak zou hij dit al gedaan hebben ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:44 schreef mazaru het volgende:
Dat meisje is in ieder geval flink toegetakeld. Daar is veel meer gebeurd dan een elleboog op haar neus en verstikking. Ze is gewoon compleet afgetuigd.
Vind ik eigenlijk wel meevallen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:19 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Ook het feit dat hij erover nagedacht heeft om koffers te gaan kopen om haar ergens te
dumpen is eigenlijk nog het meest zieke .
Wanhoop? Behoefte om een keer te reageren op alle verhalen......??quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:52 schreef koemleit het volgende:
toch vreemd dat die moeder op tv gaat? waarom?
Misschien jij ook wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:00 schreef NY_Giant het volgende:
Misschien is Stephany eigenlijk wel gewoon een pop...
Ohja, vergeten, het is natuurlijk een groot feest voor d'r.quote:
Dat is ze toch ook het zal je kind maar zijn.Wij kunnen makkelijk praten maar staan er niet voor.quote:
Dat viel mij ook op ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Valt me op dat ze de hele tijd de klemtoon van zijn naam heel anders legt dan iedereen/de media.
Bij de media ligt het op de Jo, en bij haar op de ran.
Ja zij heeft natuurlijk altijd gehoopt dat haar zoon zo verknipt zou worden.quote:
Is de theorie al voorbij gekomen dat Stephany een belangrijke getuige zou kunnen zijn tegen een hoge maffiabaas?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:00 schreef NY_Giant het volgende:
Misschien is Stephany eigenlijk wel gewoon een pop...
had ze wel vaker last van, deed ze ook met schipHOLquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Valt me op dat ze de hele tijd de klemtoon van zijn naam heel anders legt dan iedereen/de media.
Bij de media ligt het op de Jo, en bij haar op de ran.
Geef het hem als tip!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is de theorie al voorbij gekomen dat Stephany een belangrijke getuige zou kunnen zijn tegen een hoge maffiabaas?
En dat ze, nu iedereen denkt dat ze is vermoord, gewoon vrolijk rondhuppelt ergens in Amerika, met een compleet nieuwe identiteit?
Met medewerking van haar familie natuurlijk.
En dat ze dan als bonus Joran een moord in de schoenen schuiven, op een meisje dat ergens anders, door iemand anders is vermoord, maar die ze stiekem in zijn kamer hebben gelegd terwijl hij even koffie ging halen? En die ze nu door laten gaan voor Stephany?
Of zou dit het volgende verhaal van Jorán worden?
Ook dat ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:16 schreef cptmarco het volgende:
[..]
had ze wel vaker last van, deed ze ook met schipHOL
Ingelezen? Obvious troll is obvious.quote:
Hij is wel goed he?quote:
*aluhoedje opzet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:15 schreef mazaru het volgende:
Is de theorie al voorbij gekomen dat Stephany een belangrijke getuige zou kunnen zijn tegen een hoge maffiabaas?
En dat ze, nu iedereen denkt dat ze is vermoord, gewoon vrolijk rondhuppelt ergens in Amerika, met een compleet nieuwe identiteit?
Met medewerking van haar familie natuurlijk.
En dat ze dan als bonus Joran een moord in de schoenen schuiven, op een meisje dat ergens anders, door iemand anders is vermoord, maar die ze stiekem in zijn kamer hebben gelegd terwijl hij even koffie ging halen? En die ze nu door laten gaan voor Stephany?
Of zou dit het volgende verhaal van Jorán worden?
Waarom geloven we die foto's per definitie allemaal?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus wat die vader van dat meisje heeft verteld dat al haar sieraden weg waren is gelul,
want ik zie toch duidelijk een horloge en een ring op de foto's die had ze dus nog toen
ze dood gevonden werd.
Waarom geloven eigenlijk dat Joran bestaat? Het is een nieuwe reeks van een misdaadserie, waarvan iedereen denkt dat het echt is. Maar ondertussen is Joran gewoon een middelmatige acteurquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Waarom geloven we die foto's per definitie allemaal?
Hoe belangrijk is dit?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:23 schreef MargrietV het volgende:
[quote][b]Op dinsdag 22 juni 2010 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:[/b
Helemaal mee eens, ze spreekt het ook uit of het met 2 rr is.
Neen, negeer mij gewoon.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:28 schreef MargrietV het volgende:
Totaal onbelangrijk, is alles wat jij zegt dan relevant?
Die hele zaak - en zeker wat de mama van Joran ervan vindt - is in de pure essentie totaal irrelevant en vrij onbenullig, dus wanneer je er dan toch zoveel over post en leest, dan ben je niet echt de persoon om te bepalen wat wel en niet relevant is in deze wereld.quote:
nou ik vind hem vrij goed als acteur.....en dan die regisseur met bijna elke dag een cliffhangerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Waarom geloven eigenlijk dat Joran bestaat? Het is een nieuwe reeks van een misdaadserie, waarvan iedereen denkt dat het echt is. Maar ondertussen is Joran gewoon een middelmatige acteur
Ah, ik pik nog net je edit mee. En nog een edit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:30 schreef Mistbank het volgende:
Die hele zaak is in de pure essentie totaal irrelevant en vrij onbenullig, dus wanneer je er dan toch zoveel over post en leest, dan ben je niet echt de persoon om te bepalen wat wel en niet relevant is in deze wereld.
Of is het toch slechts verveling?
Het was haar baby, die is opgegroeid tot een moordende psychopathische maniakale man.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:45 schreef Vivi het volgende:
Ik vnd haar overkomen als een intelligente en lieve warme vrouw. Het zal je maar gebeuren, het is haar baby hoor.
Heb jij een kind?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was haar baby, die is opgegroeid tot een moordende psychopathische maniakale man.
En dat wens je niemand toe......quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was haar baby, die is opgegroeid tot een moordende psychopathische maniakale man.
Hoezo? Een baby kan niet opgroeien tot een moordende maniakale psychopaat?quote:
Nee, de familie van die maniak niet, maar vooral de slachtoffers niet.quote:
Is heel normaal op Arubaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:16 schreef cptmarco het volgende:
[..]
had ze wel vaker last van, deed ze ook met schipHOL
Zou dit ook wel graag willen weten........quote:
Dan moet je je toch wat beter inlezen voor jullie met je zelfingenomen schijnheilige conclusies klaarstaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:54 schreef danilel het volgende:
[..]
Zou dit ook wel graag willen weten........
Het klinkt nl. niet alsof je (buiten de slachtoffers) ook maar enig gevoel voor die moeder kunt opbrengen.
Inderdaad, ook Charles Manson, Hitler, Richard Kuklinski etc.etc.zijn ooit schattige babietjes geweest die geliefd waren door hun naasten...Het kan raar lopen met die schattige kindjes.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vast wel, op RTL gemist of op Youtube.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:59 schreef Ladidadida het volgende:
Komt dat interview ook nog ergens online? Ik heb het gemist![]()
En vrijwel zonder uitzondering hebben deze mensen in meer of mindere mate hele vervelende dingen meegemaakt en zaken gemist, die direct terug te voeren zijn op de ouders. Dat geldt zeer zeker voor Kuklinski en Manson (emotionele verwaarlozing, mishandeling, etc.)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Inderdaad, ook Charles Manson, Hitler, Richard Kuklinski etc.etc.zijn ooit schattige babietjes geweest die geliefd waren door hun naasten...Het kan raar lopen met die schattige kindjes.
Hij was uitgenodigd voor dat pokertoernooi volgens zijn moeder. Ik ben toch benieuwd door wie dan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef zoefbust het volgende:
Ik acht het niet ondenkbaar dat Joran getipt is om zo snel mogelijk het land te verlaten .
Vandaar het briefje op de keukentafel.
"in speculatie-modus"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij was uitgenodigd voor dat pokertoernooi volgens zijn moeder. Ik ben toch benieuwd door wie dan.
Ach ik ken talloze mensen die nare dingen hebben meegemaakt en geen ambitie hebben gehad om serial killer te worden hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:06 schreef Mistbank het volgende:
[..]
En vrijwel zonder uitzondering hebben deze mensen in meer of mindere mate hele vervelende dingen meegemaakt en zaken gemist, die direct terug te voeren zijn op de ouders. Dat geldt zeer zeker voor Kuklinski en Manson (emotionele verwaarlozing, mishandeling, etc.)
Je moet niet de klassieke denkfout maken door dat om te draaien.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach ik ken talloze mensen die nare dingen hebben meegemaakt en geen ambitie hebben gehad om serial killer te worden hoor
Joran is nou ook niet bepaald een helder licht. Dat zie je ook met dat toneelstukje bij de kamerdeur.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:18 schreef mijntjexx het volgende:
ik snap er niks meer van.. Het lijkt wel of die blouse van hem haar aan is gedaan. En waarom zou Joran dat doen als ie niet verdacht wil lijken.Dan zorg je toch dat iig die blouse weg is?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:20 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ben benieuwd wie haar nou echt om het leven heeft gebracht.
Wat ben jij voor terrorist om een ander jouw mening op te willen dringen en te gaan zeggen dat iemand iets MOETquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:16 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Je moet niet de klassieke denkfout maken door dat om te draaien.
Je begripsvermogen is niet erg uitgebreid he. Ik bedoel dat het ouderschap je hoogstwaarschijnlijk wat meer empathisch vermogen ten aanzien van Joran's moeder zou opleveren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoezo? Een baby kan niet opgroeien tot een moordende maniakale psychopaat?
Jouw manier van redeneren deugt simpelweg niet. Dat stel ik vast. Ik leg jou verder niets op.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat ben jij voor terrorist om een ander jouw mening op te willen dringen en te gaan zeggen dat iemand iets MOET
Hersenloze vooringenomenheid is jou niet vreemd?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je begripsvermogen is niet erg uitgebreid he. Ik bedoel dat het ouderschap je hoogstwaarschijnlijk wat meer empathisch vermogen ten aanzien van Joran's moeder zou opleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |