Ik vond het wel weinig eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:42 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik heb 2 foto's gezien van die lijkfoto's, maar heb ze weggeklikt.. kan er niet naar kijken zo voor het slapen gaanEn wat respectloos dat deze foto's uberhaupt zijn gemaakt (want waren niet professionele foto's toch?) en vervolgens verkocht.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:28 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Die camera was gewoon een camera waarvan er meerdere in het hotel hangen .
Hier hangt er ook een boven een andere kamer deur .
[ afbeelding ]
Van den Heuvel is een voormalig agent en heeft neem ik aan leren waarnemen. Hij heeft er ook geen baat bij om hierover te liegen, ik neem aan dat ook hij Joran voor daden wil gestraft zien.quote:Dan zijn er de camerabeelden van Joran die de kamer in- en uitloopt. Het hotel heeft echter helemaal geen camera's op de gangen hangen, constateerde Van den Heuvel. Maar op Jorans kamer waren twee camera's gericht.
Hihi ik heb ze toch allemaal gezien nuquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond het wel weinig eigenlijk.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:49 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Hihi ik heb ze toch allemaal gezien nuIk denk niet dat dit alle foto's zijn, lijken wel met mobiele telefoon genomen ofzo.
Maar goed. Ik zag een interessante foto.Ik ken er maar 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zat hier de hoteldeur? Kon die medewerker dan echt niks zien?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.Tuurlijk had zij zijn blouse aan: HIJ had immers HAAR kleren aangetrokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* beequeen is confused.
Hij heeft haar vermoord/verstikt met zijn shirt, maar zij draagt dat shirt toen ze haar vonden?
(Volgens SBS dan.)
Ze was gevonden in een rode onderbroek en een wit shirt toch? Joran's shirt blijkt.
Respectloos vind ik ook...en vooral heel erg onprofessioneel.... Zit hem in het cultuur verschil denk ik. Net zoals de vader van Stephanie redelijk weinig emotie toonde. Geloof dat het daar zo ingebakken zit dat een man zijn gevoelens niet mag tonen...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:42 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik heb 2 foto's gezien van die lijkfoto's, maar heb ze weggeklikt.. kan er niet naar kijken zo voor het slapen gaanEn wat respectloos dat deze foto's uberhaupt zijn gemaakt (want waren niet professionele foto's toch?) en vervolgens verkocht.
In die video was dat toch heel anders.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:50 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ze was gevonden in een rode onderbroek en een wit shirt toch? Joran's shirt blijkt.
Die lijkfoto's heb je het toch over.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:51 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu over, ik ben je even kwijt
Dat is gewoon Braobantse uitspraak, uit Boxtel.......quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:23 schreef MargrietV het volgende:
[quote]Op dinsdag 22 juni 2010 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Valt me op dat ze de hele tijd de klemtoon van zijn naam heel anders legt dan iedereen/de media.
Bij de media ligt het op de Jo, en bij haar op de ran.
[/quot']
Helemaal mee eens, ze spreekt het ook uit of het met 2 rr is.
Ja, ik had dus eerst twee gezien en dat was een deel van haar hand en ééntje die al eerder was gepost waar hij gezicht op stond. Beetje verkeerd woordkeuze, want had kort erna toch maar de rest gezien, maar het waren inderdaad ook foto's van koffiebekers, sigaretten etc.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die lijkfoto's heb je het toch over.
Als vd Heuvel dit schrijft :quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Van den Heuvel is een voormalig agent en heeft neem ik aan leren waarnemen. Hij heeft er ook geen baat bij om hierover te liegen, ik neem aan dat ook hij Joran voor daden wil gestraft zien.
Dan neem ik aan dat jij ook in Peru bent, want jij weet het zeker.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:59 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Als vd Heuvel dit schrijft :
Het hotel heeft echter helemaal geen camera's op de gangen hangen, constateerde Van den Heuvel.
Dan liegt ie ,want ze hangen er wel .
Er zijn meerdere foto's en filmpjes waarop te zien is dat die camera's daar hangen .quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:08 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat jij ook in Peru bent, want jij weet het zeker.
Die witte kastjes? Ik vraag me af of dat wel echt camera's zijn, want ze lijken meer op een soort bewegingsmelders.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:12 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Er zijn meerdere foto's en filmpjes waarop te zien is dat die camera's daar hangen .
Vond het op branddetectors lijken plus lijken ze ook niet erg strategisch te hangen voor camera's zo pal in het midden boven de deur... Meer een plek voor een branddetecor dus...quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die witte kastjes? Ik vraag me af of dat wel echt camera's zijn, want ze lijken meer op een soort bewegingsmelders.
Beetje gelezen... maar hoe is volgens jou dit dan een set-up geweest van de FBI? En wat heeft Ricardo Flores er mee te maken?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:14 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik denk dat Joran gewoon genaait is door de FBI.
Ze konden hem niet pakken voor Nathalie Holloway en doen het dan zo, twee vliegen in één klap.
De film van in de gang blijkt nu niet van een camera van het hotel te zijn (was al vreemd dat een camera maar 1 of 2 deuren in de gaten houdt) en er is in de beelden geknipt. We kregen Joran te zien die even later in andere kleren weg ging. Er is geen tijdsindicatie, en je weet niet of Stephany nog op de kamer was etc... Eigenlijk weet je alleen wat ze je lieten zien (en dat is sugestie).
Ik hoop dat Joran nog gestraft wordt voor Nathalie, maar dit alles in Peru is niet helemaal logisch.
Stephany's vader:Ricardo Flores Chipoco (aka Riflo)
Medecrimineel: Vladimiro Montesinos Torres (geheime dienst Peru)
allemaal voor: Alberto Fujimori (die zit nog steeds vast voor allerlei ongein tijdens zijn bewind in Peru)
leuk om lezen:
dit en dit en ook dit
Ik denk dat J daar ook de fout mee in is gegaan. Hij zal ook gedacht hebben dat het brandmelders of zo waren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vond het op branddetectors lijken plus lijken ze ook niet erg strategisch te hangen voor camera's zo pal in het midden boven de deur... Meer een plek voor een branddetecor dus...
Dit is er ook een gefilmd door FOX newsquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die witte kastjes? Ik vraag me af of dat wel echt camera's zijn, want ze lijken meer op een soort bewegingsmelders.
De rest ken ik dus niet, waar heb je die gezien?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:58 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ja, ik had dus eerst twee gezien en dat was een deel van haar hand en ééntje die al eerder was gepost waar hij gezicht op stond. Beetje verkeerd woordkeuze, want had kort erna toch maar de rest gezien, maar het waren inderdaad ook foto's van koffiebekers, sigaretten etc.
Zou ook nog kunnen, al zijn die meestal rood van kleur. Maar ze hebben in ieder geval niet veel weg van een camera.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vond het op branddetectors lijken plus lijken ze ook niet erg strategisch te hangen voor camera's zo pal in het midden boven de deur... Meer een plek voor een branddetecor dus...
Kunnen ze daarin gewoon niet camera's handmatig hebben geplaats? Van die camera's die Peter R. De Vries ook gebruiktequote:Op woensdag 23 juni 2010 00:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat ding heeft meer weg van een elektra lasdoosquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:19 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Dit is er ook een gefilmd door FOX news
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |