abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83168154
Stel: Hahaha.

Joran heeft de opdracht van de FB! gekregen, de vader van Stephany wil President van Peru worden, maar heeft ook wat duistere zaakjes gedaan, de FBI huren dus Joran in. Stephany vindt het niet prettig om uitgehoord te worden en verkoopt Joran een lel, hij helpt haar naar de andere wereld.
De FBI laat Joran vallen als een baksteen.
De vader van Stephany weet niet dat hij in de picture is bij de FBI,
Het staartje zal nog volgen.... to be continued.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:25:57 #152
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_83168222
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:23 schreef mazaru het volgende:

[..]

Hersenloze vooringenomenheid is jou niet vreemd?
En op een dag word je volwassen, zomaar! Hoewel bij sommige mensen *zomaar* een rocky road is..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_83168347
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:15 schreef sesame het volgende:

[..]

*in telegraaf-modus*

dat zegt Joran ja ..
Had ik al bedacht voordat Joran het aan de Televaag vertelde
pi_83168474
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:23 schreef mijntjexx het volgende:
Mensen.. waarom klopt Joran zogenaamd op de deur als we denken dat ie toen nog niet in de gaten had dat er camera's waren? en Waarom neemt ie niet iig zijn spullen mee als ie op de vlucht slaat..vooral zijn witte blouwe vol met bloed. Vind het zo raar allemaal. Nu opeens foto's met die blouse weer aan.
Kamer stond op zijn naam .
Voordat hij klopt zie je hem eerst de gang inkijken ,misschien liep daar wel iemand .
Daarna is hij 2 keer langs de receptie gelopen naar buiten toe .
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:30:19 #155
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_83168514
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

En op een dag word je volwassen, zomaar! Hoewel bij sommige mensen *zomaar* een rocky road is..
En op een dag leer je om je eerst in te lezen voor je met je vooroordelen gaat gooien.
Hoewel je daar natuurlijk wel wat verstand voor moet hebben...
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_83168719
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:23 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Jouw manier van redeneren deugt simpelweg niet. Dat stel ik vast. Ik leg jou verder niets op.

Bij serial killers bijv. zie je dat bepaalde zaken in hun jeugd vaak overeenkomen.

Wanneer dat wordt vastgesteld, dan redeneer jij dat niet iedereen die die zaken heeft meegemaakt een serial killer wordt. Dat klopt, maar met die opmerking toon jij dus aan dat je geen flauw idee hebt waar die onderzoeken over gaan en dat het volslagen onzinnig is om de zaken om te draaien.

Kriebelen die sokken niet heel erg?
pi_83168810
Op 1 beeld in de koffiescene zie je Joran kijken naar de camera en heeft hij het door dat verdere actie zinloos is en slaat hij op de vlucht.
Waarom die camera zo scherp was en precies op die plek hing is dan wel weer apart te noemen.
pi_83169170
Ik denk dat Stephany die blouse well aan had toen ze werd vermoord. Dat verklaart ook het vele bloed bij de nek, ze had een grote hoofdwond aan de achterkant. Maar wat had Joran dan aan?
pi_83169738
HVN sprak met een top persoon van Justitie in Peruaanse Lima. Hij zegt dat Joran's bekentenis NIET ongeldig zal worden verklaard. Alle regels van de Peruaanse justitie systeem zijn op de juiste manier gevolgd. "Zijn stilzwijgen laat zien dat hij niet bereid is om positief mee te werken aan het onderzoek"
pi_83169931
Als in HVN van Joran is een lustmoordenaar?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:54:38 #161
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83170001
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:40 schreef sesame het volgende:
Ik denk dat Stephany die blouse well aan had toen ze werd vermoord. Dat verklaart ook het vele bloed bij de nek, ze had een grote hoofdwond aan de achterkant. Maar wat had Joran dan aan?
Waarom had ze zijn blouse aan?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_83170085
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:50 schreef zoefbust het volgende:
HVN sprak met een top persoon van Justitie in Peruaanse Lima. Hij zegt dat Joran's bekentenis NIET ongeldig zal worden verklaard. Alle regels van de Peruaanse justitie systeem zijn op de juiste manier gevolgd. "Zijn stilzwijgen laat zien dat hij niet bereid is om positief mee te werken aan het onderzoek"
Dat gaat wat langer duren voordat zijn proces gaat beginnen en dat kan op zich ook nog wel jaartje duren, ze hebben geen haast daar.
pi_83170273
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:24 schreef MargrietV het volgende:

Joran heeft de opdracht van de FB! gekregen, de vader van Stephany wil President van Peru worden, maar heeft ook wat duistere zaakjes gedaan, de FBI huren dus Joran in. Stephany vindt het niet prettig om uitgehoord te worden en verkoopt Joran een lel, hij helpt haar naar de andere wereld.
hahaha das een goeie
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_83170509
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Kriebelen die sokken niet heel erg?
Jouw onnozelheid is wat tenenkrommend, maar that's it.
pi_83170534
Vooralsnog blijft het gissen
pi_83170633
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:55 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat gaat wat langer duren voordat zijn proces gaat beginnen en dat kan op zich ook nog wel jaartje duren, ze hebben geen haast daar.
Nou nee ik denk het juist niet .
Zodra ze merken dat hij niet wil meewerken, dan gaat het vooronderzoek gewoon door .
Ze kunnen hem dan met het bewijs wat ze dan verzameld hebben via een versnelde procedure ook veroordelen .
Ook zal hij bepaalde privileges die hij nu heeft rap verliezen (tv,privé cel,bezoek etc. ) en mogelijk zelfs sneller tussen de andere gevangenen terecht komen .
  † In Memoriam † dinsdag 22 juni 2010 @ 23:14:00 #167
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_83171186
Wat mij opviel was dat er bij zijn overplaatsing van politiecel naar Castro Castro werd gesproken over het feit dat de gevangen al plannen beraamden om hem zo snel mogelijk om te brengen...(weet niet meer juist waar ik dat gelezen heb...) Maar nadien als duidelijk wordt dat Joran een 'mooie' private cel heeft een gevangene in een interview met CNN zegt dat ze Joran niets zouden aandoen, want dat hij één van hen is en eventueel zelfs aanzien zal genieten... Vanwaar deze contradictie?
Are you fokking to me?
pi_83171210
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:24 schreef MargrietV het volgende:

Ik denk dat Joran gewoon genaait is door de FBI.
Ze konden hem niet pakken voor Nathalie Holloway en doen het dan zo, twee vliegen in één klap.
De film van in de gang blijkt nu niet van een camera van het hotel te zijn (was al vreemd dat een camera maar 1 of 2 deuren in de gaten houdt) en er is in de beelden geknipt. We kregen Joran te zien die even later in andere kleren weg ging. Er is geen tijdsindicatie, en je weet niet of Stephany nog op de kamer was etc... Eigenlijk weet je alleen wat ze je lieten zien (en dat is sugestie).
Ik hoop dat Joran nog gestraft wordt voor Nathalie, maar dit alles in Peru is niet helemaal logisch.

Stephany's vader:Ricardo Flores Chipoco (aka Riflo)
Medecrimineel: Vladimiro Montesinos Torres (geheime dienst Peru)
allemaal voor: Alberto Fujimori (die zit nog steeds vast voor allerlei ongein tijdens zijn bewind in Peru)

leuk om lezen:
dit en dit en ook dit
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_83171288
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:04 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Nou nee ik denk het juist niet .
Zodra ze merken dat hij niet wil meewerken, dan gaat het vooronderzoek gewoon door .
Ze kunnen hem dan met het bewijs wat ze dan verzameld hebben via een versnelde procedure ook veroordelen .
Ook zal hij bepaalde privileges die hij nu heeft rap verliezen (tv,privé cel,bezoek etc. ) en mogelijk zelfs sneller tussen de andere gevangenen terecht komen .
Een versnelde procedure in Peru is nog steeds niet snel, hoe meer de verdediging tegenstribbelt des te langer de zaak gaat duren.
Hoelang hij nog privileges gaat krijgen is afhankelijk van poen en media aandacht. En uiteraard de ambtenaren die daar over gaan.
pi_83171361
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Waarom had ze zijn blouse aan?
Vooral omdat die bloedvlek daar beter bij past ... maar misschien omdat ze zoals iemand al opperde het koud had.
pi_83171972
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:14 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

De film van in de gang blijkt nu niet van een camera van het hotel te zijn (was al vreemd dat een camera maar 1 of 2 deuren in de gaten houdt) en er is in de beelden geknipt.
Die camera was gewoon een camera waarvan er meerdere in het hotel hangen .
Hier hangt er ook een boven een andere kamer deur .

pi_83172102
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:20 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ben benieuwd wie haar nou echt om het leven heeft gebracht.
Ik ga voor de butler
pi_83172224
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:15 schreef sig000 het volgende:

[..]

Een versnelde procedure in Peru is nog steeds niet snel, hoe meer de verdediging tegenstribbelt des te langer de zaak gaat duren.
Hoelang hij nog privileges gaat krijgen is afhankelijk van poen en media aandacht. En uiteraard de ambtenaren die daar over gaan.
Al de justitie in Lima dit zegt : "Zijn stilzwijgen laat zien dat hij niet bereid is om positief mee te werken aan het onderzoek"

Dan vrees ik voor Joran dat ze het nu al gehad hebben met hem en hem niet langer in de watten leggen .
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:33:51 #174
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_83172344
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:31 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Al de justitie in Lima dit zegt : "Zijn stilzwijgen laat zien dat hij niet bereid is om positief mee te werken aan het onderzoek"

Dan vrees ik voor Joran dat ze het nu al gehad hebben met hem en hem niet langer in de watten leggen .
Kuisheidsgordeltje om en hop, hop, naar de plaats waar hij thuishoort.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_83172710
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:33 schreef mazaru het volgende:

[..]

Kuisheidsgordeltje om en hop, hop, naar de plaats waar hij thuishoort.
Wat ik gezien en begrepen heb is dat er om de gevangenis een soort ring zit en daar lopen de bewakers .
Die komen niet of nauwelijks bij de gevangenen ,dat is gewoon te link en te gevaarlijk .
Dus als je tussen die gevangenen zit dan heb je het in het begin zwaar denk ik .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')