Hierquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De rest ken ik dus niet, waar heb je die gezien?
Het enigste is die camera toevallig bij de kamer, voor de rest zou het wel erg ingewikkelde setup zijn dan.quote:
Thnxquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:19 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Dit is er ook een gefilmd door FOX news
Wij hebben thuis een witte branddetector die daar overigens hard op lijkt, alleen is de vorm iets meer afgerond. Maar als ik die foto zo bekijk lijkt het ook wel op een electriciteitsdoosje of misschien hebben ze er inderdaad een camera in geplaatst... Toch lijkt het me dat die van pal boven de deur niet zulk een scherp beeld van J kon maken...quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen, al zijn die meestal rood van kleur. Maar ze hebben in ieder geval niet veel weg van een camera.
Klopt. Al zie ik toch ook duidelijk 2 van die wartel ingangen aan de onderkant van dat kastje.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:28 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Ja daar lijkt ie een beetje op ,maar daar komen meestal van die kabels uit
Zijn standaard kastjes made in China, daar kun je goedkoop van alles inbouwen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:32 schreef Papabear het volgende:
[..]
Klopt. Al zie ik toch ook duidelijk 2 van die wartel ingangen aan de onderkant van dat kastje.
Bij een rechtszaak zullen die beelden helemaal niet belangrijk zijn .quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:32 schreef Papabear het volgende:
[..]
Klopt. Al zie ik toch ook duidelijk 2 van die wartel ingangen aan de onderkant van dat kastje.
De eigenaars van dat hotel zijn ook chinezenquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zijn standaard kastjes made in China, daar kun je goedkoop van alles inbouwen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:23 schreef zoefbust het volgende:
Kijk als er sprake geweest zou zijn van enige opzet van de FBI dan hadden ze wel een
camera op de kamer zelf gehangen .
Die dingen zijn niet groter dan een schroefje .
[ afbeelding ]
Uiteraard. Alleen lijkt het me niet de meest logische manier om daar camera's in te gaan stoppen. Die hang je doorgaans gewoon in het zicht op, zodat de gasten die dingen ook gewoon kunnen zien hangenquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zijn standaard kastjes made in China, daar kun je goedkoop van alles inbouwen.
website hotel :quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen lijkt het me niet de meest logische manier om daar camera's in te gaan stoppen. Die hang je doorgaans gewoon in het zicht op, zodat de gasten die dingen ook gewoon kunnen zien hangen
Vind ik ook helemaal the point... Je verbergt de camera's toch alleen maar als je te verbergen hebt waarom je ze verbergt? Begrijp je...quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen lijkt het me niet de meest logische manier om daar camera's in te gaan stoppen. Die hang je doorgaans gewoon in het zicht op, zodat de gasten die dingen ook gewoon kunnen zien hangen
In Peru werkt dat wat anders, daar regelt de plaatselijke electronica chinees de beveiliging.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
maar als joran voor de fbi werkte dan zou die wellicht ook weten van de camera's en er daarom zo inkijken?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vind ik ook helemaal the point... Je verbergt de camera's toch alleen maar als je te verbergen hebt waarom je ze verbergt? Begrijp je...
Dat bedoelde ik inderdaad te zeggen. En zoals zoefbust hierboven quote (de 24-uurs security), dan JUIST hang je de camera's duidelijk in het zicht op, zodat de gasten ook daadwerkelijk kunnen zien dat de beveiliging in het hotel goed is geregeldquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vind ik ook helemaal the point... Je verbergt de camera's toch alleen maar als je te verbergen hebt waarom je ze verbergt? Begrijp je...
Misschien werkt het daar inderdaad wel een beetje hakkietakkie, maar dan nog...quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
In Peru werkt dat wat anders, daar regelt de plaatselijke electronica chinees de beveiliging.
Het was een 3 sterren hotel in Peru, daar gaat het er iets anders aan toe.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaad te zeggen. En zoals zoefbust hierboven quote (de 24-uurs security), dan JUIST hang je de camera's duidelijk in het zicht op, zodat de gasten ook daadwerkelijk kunnen zien dat de beveiliging in het hotel goed is geregeld
Nah dit is leuker...quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:49 schreef Krantenman het volgende:
Jezus zeg, dit topic kan onderhand wel linea recta naar BNW.
Alsof ze in Peru geen competente politie hebben, geen bewakingscamera's en de FBI toelaten om een half hotel te bezetten.
Mensen toch, kweek eens wat realiteitszin.
Inderdaad, wij zijn het eens...quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaad te zeggen. En zoals zoefbust hierboven quote (de 24-uurs security), dan JUIST hang je de camera's duidelijk in het zicht op, zodat de gasten ook daadwerkelijk kunnen zien dat de beveiliging in het hotel goed is geregeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |