abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83150111

De Desire op HTC.com

• Processor: Qualcomm Snapdragon QSD8250 1GHz
  • Besturingssysteem: Android 2.1 (Eclair) met HTC Sense
  • Scherm: 3,7 inch AMOLED aanraakgevoelig (capacitive) 480 x 800 WVGA
  • Geheugen: 512 MB ROM, 576 MB RAM
  • Geheugenuitbreiding: MicroSD t/m 32GB
  • Gewicht: 135 gram met batterij
  • Afmetingen: 119 x 60 x 11,9 mm
  • Netwerk: GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900 MHz, HSPA 900/2100 MHz (tot 2 Mbps upload en 7,2 Mbps download)
  • Trackball: Optische trackball
  • GPS: interne GPS-antenne
  • Sensoren: nabijheidssensor, lichtsensor, G-sensor en digitaal kompas
  • Camera: 5-megapixel met led-flash
  • Verbindingen: UMTS/HSDPA, BT2.1+EDR, Wi-Fi, GPS
  • Bluetooth: Bluetooth 2.1 met FTP/OPP voor bestandsverkeer, A2DP voor draadloos stereo muziekluisteren en PBAP voor adresboektoegang vanaf je carkit
  • Audio: 3,5 mm stereo audio-aansluiting
  • Aansluiting: Micro USB (USB 2.0)
  • Camera: 5 megapixels met video (800 x 480px), gezichtsdetectie, geotagging, autofocus en flitser
  • Muziekformaten afspelen: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma
  • Videoformaten afspelen: .3gp, .3g2, .mp4, .wmv
  • Batterij: 1400mA
  • Batterijduur: 340 uur standby, 6 uur spraak

• Tweakers: "De fijnste Android-smartphone die tot nu toe op de redactie heeft gebivakkeerd".
  • AllAboutPhones: "De HTC Desire is al met al een prachtige telefoon".
  • Engadget: "The Desire is yet another fine piece of work from HTC".
  • Gizmodo: "Yes, it's definitely worthy of your desire".
  • Slashgear: "This isn't just “good for an Android device”, it's brilliant".
  • Techradar: "In short, this is a phenomenal phone".
  • Mobileburn: "The HTC Desire is one of the most impressive handsets we've used to-date".
  • Pocket-Lint: "There is little fault with this superphone".
  • T3: "The number one phone for technophiles without a doubt".
  • TrustedReviews: "The HTC Desire is a truly wondrous smartphone".
  • RegHardware: "The Desire is the one to go for".
  • Gizmag: "If you want an Android phone today, this is what you should be buying".
  • Pocketnow: "The best Android phone that you can buy right now".
  • CNet: "HTC is onto a real winner with the Desire".
  • Mobile-Phones-UK: "This is as good as it gets".
  • Metro: "It's one of the best smartphones on the market right now – quite possibly the best".
  • Mobile Users: "The HTC Desire is definitely the best smartphone available to date"

• Toestel kopen
    Los toestel (bruin)
    Los toestel (zilver)
    Toestel met abonnement

• Voor al je vragen over Android:
    Android #18: Where Android does it all

• Vorige delen:
    #1, #2, #3, #4, #5, #6, #7, #8, #9, #10, #11

• De OP:
    Die vind je hier

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjowhan op 23-06-2010 11:37:30 ]
  • Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    pi_83150122
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 16:02 schreef gday het volgende:

[..]

Heh ja, nu je het zegt ...

ik ben een week of 2-3 geleden bezig geweest met het reverse engineeren van de Contacts-app van HTC, en toen kwam ik het een en ander tegen in de source en het viel me daarbij op dat de naam van de Contacts-app ook afhing van de MCC+MCN-code (mobile country code en mobile network code) van de sim-kaart. Zo is bepaald dat voor de MCC+MCN 20404 (Vodafone/Libertel) de app 'HTC Contacts' heet.

Ik heb geprobeerd om dat aan te passen in de source. Daarna heb ik een nieuwe .apk ervan gebakken maar ik liep tegen het probleem op dat ik niet de juiste key had om de .apk mee te signen waardoor mijn Desire de hele .apk weigerde te slikken.

Daarna ben ik er maar mee gekapt. Je zult er dus mee moeten leren leven! Overigens, de oude firmware had dit niet. Daarin heet de app altijd gewoon 'Contacten'. Waarom dit veranderd is ... werkelijk geen idee!

Edit: Als je toestel geroot is kun je dit misschien omzeilen door MarketEnabler/MarketAccess te gebruiken aangezien die apps een andere MCC+MCN faken ... maar dat zou je dan elke keer moeten doen na het opnieuw starten van je telefoon. Een ander idee is om (als je toestel geroot is) zelf ff een app te bakken die elke keer start na het opstarten van de telefoon (is heel simpel) en dan de MCC+MCN omzet. Ik zou dat best ff kunnen maken (is niet al te veel werk) maar ik ga er vanuit dat je geen geroot toestel hebt, en daarbij zit ik nu ff met tentamens.
    Interessant! Het viel me gisteren op dat Contacten ineens weg was onder de C dus had ik "Contacten zoeken" gekozen. Maar zie hem nu idd ook als HTC Contacten staan.

Vind het wel zuur, vooral omdat je de telefoon los gekocht hebt om juist van alle provider bemoeienissen verlost te zijn, en dan krijg je ze nog door je strot geduwd
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    pi_83150249
    * iBenny wacht nog steeds op een berichtje van gsm.nl
      dinsdag 22 juni 2010 @ 16:45:16 #4
    176873 marcel-o
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_83150257
    Iemand die Launcher Pro draait?
    Sence start steeds en moet k dan handmatig weer stoppen(zonder reboot)
    beetje dubbelop zo

Verder werkt dit weer soepeler na de update vanmorgen
    | Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
    pi_83150453
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 16:02 schreef gday het volgende:

[..]

Heh ja, nu je het zegt ...

ik ben een week of 2-3 geleden bezig geweest met het reverse engineeren van de Contacts-app van HTC, en toen kwam ik het een en ander tegen in de source en het viel me daarbij op dat de naam van de Contacts-app ook afhing van de MCC+MCN-code (mobile country code en mobile network code) van de sim-kaart. Zo is bepaald dat voor de MCC+MCN 20404 (Vodafone/Libertel) de app 'HTC Contacts' heet.

Ik heb geprobeerd om dat aan te passen in de source. Daarna heb ik een nieuwe .apk ervan gebakken maar ik liep tegen het probleem op dat ik niet de juiste key had om de .apk mee te signen waardoor mijn Desire de hele .apk weigerde te slikken.

Daarna ben ik er maar mee gekapt. Je zult er dus mee moeten leren leven! Overigens, de oude firmware had dit niet. Daarin heet de app altijd gewoon 'Contacten'. Waarom dit veranderd is ... werkelijk geen idee!

Edit: Als je toestel geroot is kun je dit misschien omzeilen door MarketEnabler/MarketAccess te gebruiken aangezien die apps een andere MCC+MCN faken ... maar dat zou je dan elke keer moeten doen na het opnieuw starten van je telefoon. Een ander idee is om (als je toestel geroot is) zelf ff een app te bakken die elke keer start na het opstarten van de telefoon (is heel simpel) en dan de MCC+MCN omzet. Ik zou dat best ff kunnen maken (is niet al te veel werk) maar ik ga er vanuit dat je geen geroot toestel hebt, en daarbij zit ik nu ff met tentamens.
    Zo, dat verklaart een heleboel! Tja, ff kijken wat Froyo voor me kan betekenen hiermee. Anders word het maar een stukje wennen.
    pi_83150494
    Morgen tussen 8.30 en 13.00 wordt-ie bezorgd (Silver, Vodafone)
    Ohh, you touch my tralalala
    Mhh, my ding ding dong...
    Naamtopic.
    pi_83151753
    Ben benieuwd naar Froyo
      dinsdag 22 juni 2010 @ 17:21:07 #8
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_83152378
    Jongens, mijn contacten staan niet helemaal op Abc, hoe zou dat komen?
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      dinsdag 22 juni 2010 @ 17:24:33 #9
    160953 Ezechielk
    Ezechiel 25:17
    pi_83152545
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 17:21 schreef automatic_ het volgende:
    Jongens, mijn contacten staan niet helemaal op Abc, hoe zou dat komen?
    Spaties, of andere tekens?
    There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
    No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
    Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
      dinsdag 22 juni 2010 @ 17:28:15 #10
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_83152721
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 17:24 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Spaties, of andere tekens?
    Nee.. De ene helft staat ook in één rij zeg maar en bij de andere lijst staan er streepje tussen de letters als scheidslijn
      dinsdag 22 juni 2010 @ 17:29:49 #11
    160953 Ezechielk
    pi_83152826
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 17:28 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Nee.. De ene helft staat ook in één rij zeg maar en bij de andere lijst staan er streepje tussen de letters als scheidslijn
    Toevallig sim- en telefooncontacten?
    Heb hem ook nog maar een paar dagen, doe dus random suggesties.
      dinsdag 22 juni 2010 @ 17:30:13 #12
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_83152864
    Allemaal sim haha
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 17:29 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Toevallig sim- en telefooncontacten?
    Heb hem ook nog maar een paar dagen, doe dus random suggesties.
    pi_83153118
    Hebben we het hier over de contacten scherm, of heb je op telefoon in het midden geklikt?
      dinsdag 22 juni 2010 @ 17:39:04 #14
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_83153237
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 17:36 schreef Warrick21 het volgende:
    Hebben we het hier over de contacten scherm, of heb je op telefoon in het midden geklikt?
    Het contacten scherm
    pi_83153647
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 16:47 schreef Warrick21 het volgende:

[..]

Zo, dat verklaart een heleboel! Tja, ff kijken wat Froyo voor me kan betekenen hiermee. Anders word het maar een stukje wennen.
    Het probleem is dat.. ..Contacten vanaf nu HTC Contacten heet? Daar zul je aan moeten wennen? of mis ik iets?
    pi_83154288
    .
    pi_83154443
    Stad geweest, toch maar HI gedaan wegens goede ervaring. Als het goed is krijg ik hem morgen, of anders overmorgen. Er waren nog maar 2 HTC's over, dus gelijk genomen.
    lol?
    pi_83154499
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 18:09 schreef Nass het volgende:
    Stad geweest, toch maar HI gedaan wegens goede ervaring. Als het goed is krijg ik hem morgen, of anders overmorgen. Er waren nog maar 2 HTC's over, dus gelijk genomen.
    Waarom krijg je hem dan pas morgen of overmorgen?
    pi_83154605
    Ze hadden hem niet in de winkel liggen, wel nog 2 online.
    Ben wel blij dat ik mijn order bij Telfort heb geannuleert, want met een 'Elk moment' kan ik niets, duidelijkheid wil ik.
    lol?
    pi_83155328
    Ik vond dit nog wel een interessante post uit het vorige topic:
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 09:56 schreef gday het volgende:

[..]

Niet om vervelend te doen, maar wat is dit voor wijsheid? Het enige verschil dat ik zou kunnen verzinnen is, als je je Desire lang aan de oplader laat hangen terwijl ie al vol is, dat de accu ietsjes achteruit gaat in kwaliteit omdat die slecht kan tegen warmte.

Bovendien heeft de standaard software voor de Desire een soort bescherming tegen overladen, waardoor de accu terug naar 90% springt als je 'm lang aan de oplader laat hangen, en vervolgens weer gaat opladen naar 100%. Daardoor maakt je accu meer cycles, en als je je Desire op het verkeerde moment van de oplader haalt heb je een accu die maar 90% vol zit ipv 100%.

Zelf laat ik 'm overigens wel altijd de hele nacht aan de oplader zitten. Dat is echter puur uit gemak en omdat ik wel een nieuwe accu koop als deze zwak wordt. Bovendien heb ik het 'probleem' niet met dat ie naar 90% springt omdat ik andere software erop heb staan.
    Dit zou toch weer pleiten tégen het "gewoon zo veel mogelijk aan de lader laten hangen want dat is veel beter"-verhaal.
    Iemand een goed weerwoord?
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
    pi_83156625
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 18:31 schreef Pandora73 het volgende:
    Ik vond dit nog wel een interessante post uit het vorige topic:
    [..]

Dit zou toch weer pleiten tégen het "gewoon zo veel mogelijk aan de lader laten hangen want dat is veel beter"-verhaal.
    Iemand een goed weerwoord?
    Dit zegt wiki:
    quote:
    Tijdens gebruik:
    Niet geheel opladen (tot bijv. 97 %)
    Niet geheel ontladen (i.v.m. diepontlaadgevaar)
    Zo veel mogelijk netvoeding gebruiken
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion-accu
      dinsdag 22 juni 2010 @ 19:04:47 #22
    105393 IkWilbert
    -Tukker 4 life-
    pi_83156762
    zojuist even bij T for T geweest, maandag maar even terug komen ze hebben dan mooie acties met Hi en KPN

Wel een super gaaf toestel, heb er even mee kunnen spelen in de winkel, ze hadden er nog genoeg op voorraad.
    * I intend to live forever, so far so good! *
    pi_83156985
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 19:02 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dit zegt wiki:
    [..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion-accu
    De wiki houdt echter geen rekening met wat in de post die ik quootte (sjips hoe schrijf je dat? quotete? naja, geen zin om het op te zoeken) staat, namelijk dat de telefoon automatisch de telefoon weer ontlaadt tot 90% en dan tussen 90 en 100% heen en weer blijft gaan.
    En het komt ook niet overeen met het "zoveel mogelijk aan de stroom laten hangen"-advies, want dan zou je dus wel altijd tot 100% opladen (even afgezien van dat 90-100-heen-en-weer verhaal).
    Ik snap steeds minder van batterijen geloof ik...
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
    pi_83157313
    Telefoons verouderen sneller dan de accu .
      dinsdag 22 juni 2010 @ 19:17:31 #25
    10710 gday
    propria cures
    pi_83157329
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 19:09 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

De wiki houdt echter geen rekening met wat in de post die ik quootte (sjips hoe schrijf je dat? quotete? naja, geen zin om het op te zoeken) staat, namelijk dat de telefoon automatisch de telefoon weer ontlaadt tot 90% en dan tussen 90 en 100% heen en weer blijft gaan.
    En het komt ook niet overeen met het "zoveel mogelijk aan de stroom laten hangen"-advies, want dan zou je dus wel altijd tot 100% opladen (even afgezien van dat 90-100-heen-en-weer verhaal).
    Ik snap steeds minder van batterijen geloof ik...
    Dit is wat mijn Desire deed met de officiële software erop:

Wat je dus ziet is dat ie, terwijl ie aan de oplader hangt, ineens vliegensvlug naar 90% springt, en dan weer rustig begint op te laden. Voor zover ik weet zijn lithium-ion accu's 'ontworpen' voor een bepaald aantal oplaadcycli. Als je je Desire lang aan de oplader laat hangen (zodat ie bijv 3 keer opnieuw van 90% naar 100% moet) verbruik je zo een hoop oplaadcycli voor niets lijkt me?
    A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
    Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
    pi_83157501
    Hoe kan ie nou ineens naar 90% springen? Waar blijft die energie dan?
      dinsdag 22 juni 2010 @ 19:21:40 #27
    68638 Zwansen
    He is so good it is scary...
    pi_83157539
    Het meest ideale voor een Li-batterij is dat ie constant op 50% wordt gehouden. Helaas is dat erg lastig.

Het minst goede is om hem helemaal vol te laden, helemaal leeg te maken, etc. Je moet zo min mogelijk volledige cycli gebruiken.
      dinsdag 22 juni 2010 @ 19:25:37 #28
    10710 gday
    propria cures
    pi_83157739
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 19:21 schreef Zwansen het volgende:
    Het meest ideale voor een Li-batterij is dat ie constant op 50% wordt gehouden. Helaas is dat erg lastig.

Het minst goede is om hem helemaal vol te laden, helemaal leeg te maken, etc. Je moet zo min mogelijk volledige cycli gebruiken.
    Dat is sowieso niet te doen met een smartphone in dit tijdperk. Er zullen weinig mensen zijn die hun telefoon niet aan de oplader moeten hangen aan het einde van de dag.
    A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
      dinsdag 22 juni 2010 @ 19:27:27 #29
    10710 gday
    propria cures
    pi_83157827
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 19:20 schreef DennisMoore het volgende:
    Hoe kan ie nou ineens naar 90% springen? Waar blijft die energie dan?
    Ik heb vaak gehoord dat dit gedaan wordt om overladen tegen te gaan. Of dat klopt weet ik niet.

Het is volgens mij wel iets dat iedereen heeft met de standaard software van de Desire. Ik heb dit een tijdje terug aan HTC gemeld maar er is uiteraard niet veel mee gedaan, behalve een standaard zinnetje als 'ik speel dit door naar de verantwoordelijke afdeling'.
    pi_83160634
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 18:09 schreef Nass het volgende:
    Bij Hi hebben ze mij mooi twee weken laten wachten op mijne !
    pi_83160650
    Heeft iemand hier trouwens de Smart Alarm clock app?
    pi_83161858
    Probleem met het niet pushen van Gmail en het niet goed werken van de Market bij T-Mobile was gisteren en vanmiddag overigens opgelost, maar steekt nu weer de kop op. Lees dat er meer mensen last van hebben weer, en hier hetzelfde.
    pi_83162482
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 19:27 schreef gday het volgende:

Ik heb vaak gehoord dat dit gedaan wordt om overladen tegen te gaan. Of dat klopt weet ik niet.
    Ik vroeg me niet af waarom maar hoe .
    Accu kan toch niet heel snel van 100 naar 90% springen?
    pi_83162511
    Ik zet mijn Desire regelmatig in de auto in een lader, want ik gebruik 'm ook om te navigeren. Dus ik gebruik hem gewoon lekker zonder me al te druk te maken over de levensduur van de accu. Stel dat de accu het na 500 cycli minder lang volhoudt, dan ben ik twee jaar verder. En tegen die tijd heeft HTC vast wel weer een nieuw geil apparaatje.
    Dit is niet erotiserend bedoeld.
    pi_83162859
    Mijn batterij heeft tot een paar weken geleden nooit die dip gehad bij het laden, maar afgelopen week opeens wel. Ook vreemd..
    Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
    pi_83163456
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 20:53 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik vroeg me niet af waarom maar hoe .
    Accu kan toch niet heel snel van 100 naar 90% springen?
    Heel kort een gecontroleerde kortsluiting of in ieder geval een "leeg circuitje" veroorzaken waardoor de spanning wordt verminderd?
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
    pi_83164499
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 21:10 schreef Pandora73 het volgende:

Heel kort een gecontroleerde kortsluiting of in ieder geval een "leeg circuitje" veroorzaken waardoor de spanning wordt verminderd?
    Softwarematig?
      dinsdag 22 juni 2010 @ 21:44:40 #38
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_83165359
    FiPo. Ik haal een dag met een batterij
    Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
    pi_83166111
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 20:20 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Bij Hi hebben ze mij mooi twee weken laten wachten op mijne !
    Nja, ik werd toen straks gebeld met de mededeling dat de mijne zaterdag zou worden geleverd(bij mij).. mocht dat niet gebeuren, dan ziet er niets anders op dan per direct cancelen en nog maar eens de stad in, en dan ook echt alle winkels binnen.
    lol?
      dinsdag 22 juni 2010 @ 22:02:06 #40
    111843 Cassius
    Something's fucky
    pi_83166519
    Iemand die weet of, en zo ja hoe je een wifi-verbinding met statisch IP en DNS in kan stellen?

Edit: never mind, via Menu > Geavanceerd onder de Wifi-instellingen dus

[ Bericht 49% gewijzigd door Cassius op 22-06-2010 22:07:23 ]
      dinsdag 22 juni 2010 @ 22:03:42 #41
    125915 Dribbel_
    Who Needs Guitars Anyway?
    pi_83166636
    STeeds als ik met de market wil connecten krijg ik

Er is een netwerk fout opgetreden. Probeer het opnieuw of annuleler om terug te gaan naar het vorige scherm.

Maar internet werkt gewoon
      dinsdag 22 juni 2010 @ 22:08:00 #42
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_83166948
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef Dribbel_ het volgende:
    STeeds als ik met de market wil connecten krijg ik

Er is een netwerk fout opgetreden. Probeer het opnieuw of annuleler om terug te gaan naar het vorige scherm.

Maar internet werkt gewoon
    Reboot.
    Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
      dinsdag 22 juni 2010 @ 22:10:15 #43
    125915 Dribbel_
    pi_83167108
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 22:08 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Reboot.
    Been there done that got the t shirt
      dinsdag 22 juni 2010 @ 22:12:03 #44
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_83167226
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 22:10 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Batterij eruit.
      dinsdag 22 juni 2010 @ 22:14:18 #45
    125915 Dribbel_
    pi_83167401
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 22:12 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Batterij eruit.
    Da ben ik ik weer bang dat de achterkant afbreekt
      dinsdag 22 juni 2010 @ 22:19:59 #46
    125915 Dribbel_
    pi_83167830
    nog steeds niks
      dinsdag 22 juni 2010 @ 22:31:14 #47
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
      dinsdag 22 juni 2010 @ 22:32:04 #48
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_83168613
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef Sjowhan het volgende:
    Yess

[ afbeelding ]
    Wat een gekke doos. Promo versie.
    pi_83168862
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 22:10 schreef Dribbel_ het volgende:

dinsdag 22 juni 2010 @ 22:53:34 #50
    125915 Dribbel_
    pi_83169942
    pi_83169948
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 22:14 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Da ben ik ik weer bang dat de achterkant afbreekt
      dinsdag 22 juni 2010 @ 23:09:25 #52
    176873 marcel-o
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_83170909
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef Sjowhan het volgende:
    Yess

[ afbeelding ]
    rare doos
    wel doekkie erbij
    waarsch omdat ie zilver is?
    | Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
    pi_83171249
    Ik vind het trouwens zo raar dat die Desire een enorm hard irritant pokken geluid maakt bij het opstarten, terwijl er in beeld quietly brilliant verschijnt.
    pi_83171437
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 23:15 schreef Great.Expectations het volgende:
    Ik vind het trouwens zo raar dat die Desire een enorm hard irritant pokken geluid maakt bij het opstarten, terwijl er in beeld quietly brilliant verschijnt.
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
    pi_83171504
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 23:19 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Ik zet hem zelfs op stil voor dat ik hem uitzet, gewoon om te voorkomen dat-ie dat geluid maakt bij het opstarten. Want je kunt er drie kussens opleggen, dat geluid gaat door merg-en-been.
      Moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 23:21:24 #56
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_83171546
    Hoe deed je die gmail zooi er ook alweer uit? Dat-ie geen mail opent en zo
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
      woensdag 23 juni 2010 @ 00:38:43 #57
    174134 skittelman
    Blijf kalm en grappig
    pi_83175816
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 12:25 schreef gday het volgende:

[..]

Kun je misschien wat specifieker zijn? Wat bedoel je met 'uitvallen'? Heb je alleen geen geluid meer terwijl de apps nog steeds blijven afspelen? Of stoppen de apps ook met afspelen? Heb je al gekeken hoe hoog je mediavolume staat op het moment dat dat gebeurt?
    uitvallen als in: muziek, a online radio, radio.nl en tunewiki vallen gewoon uit (apps zijn dood)
    voor de rest geen enkele apps die dat doet behalve de muziek apps. Geen taskkiller ofzo en gewoon originele rom

Desire met Telfort
    Waarom zou je geen Telfort nemen? De prijzen van bellen zijn het goedkoopst van Nederland, het beste netwerk en een hogere internetsnelheid dan hi/kpn voor hetzelfde geld... En om de 'ja maar sms is zo duur' mensen voor te zijn... ik merk dat ik nog nauwelijks sms, kijk liever even of diegene online is (facebook, msn) of ik mail gratis en voor niks. Plus het feit dat het datalimiet (in de FUP) veel hoger ligt dan hi/kpn....

In de telfort winkel in ehv (centrum) liggen nog voldoende Desire's (alleen bruine).
    zelfde prijzen als op internet. en bij 2-jarig contract heb je nog meer (of evenveel) korting op je belbundel ook.

Ik zou zeggen, is er een betere optie dan telfort? Tjah alleen als je meeweegt dat vodafone een snellere pieksnelheid heeft op internet. Maar met minder 3G dan KPN(netwerk) en een hogere prijzen zou ik niet weten waarom je de desire bij een andere aanbieder zou halen (behalve als je een goede verleningsdeal met je huidige provider hebt)

[ Bericht 20% gewijzigd door skittelman op 23-06-2010 00:46:26 ]
    Lege virente, virent cuncta
    pi_83176431
    Met telfort ben je continu aan het ramen. Lastig als je een keer in het buitenland zit, Android heeft een optie om automatisch het dataverkeer te killen als je roamt.

Kijk ook eens naar het dataverkeer wat is toegestaan :p ik hen geen zon on een FUP
    ------------_--------
    pi_83178453
    Bij Vodafone heb je trouwens te maken met FUP. Iemand enig idee met hoeveel mb/gb ze gaan zeuren?

[ Bericht 9% gewijzigd door Warrick21 op 23-06-2010 08:01:56 ]
      woensdag 23 juni 2010 @ 08:10:42 #60
    87334 lekzzz
    It's not easy being green
    pi_83179222
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 00:38 schreef skittelman het volgende:

[..]

uitvallen als in: muziek, a online radio, radio.nl en tunewiki vallen gewoon uit (apps zijn dood)
    voor de rest geen enkele apps die dat doet behalve de muziek apps. Geen taskkiller ofzo en gewoon originele rom

Desire met Telfort
    Waarom zou je geen Telfort nemen? De prijzen van bellen zijn het goedkoopst van Nederland, het beste netwerk en een hogere internetsnelheid dan hi/kpn voor hetzelfde geld... En om de 'ja maar sms is zo duur' mensen voor te zijn... ik merk dat ik nog nauwelijks sms, kijk liever even of diegene online is (facebook, msn) of ik mail gratis en voor niks. Plus het feit dat het datalimiet (in de FUP) veel hoger ligt dan hi/kpn....

In de telfort winkel in ehv (centrum) liggen nog voldoende Desire's (alleen bruine).
    zelfde prijzen als op internet. en bij 2-jarig contract heb je nog meer (of evenveel) korting op je belbundel ook.

Ik zou zeggen, is er een betere optie dan telfort? Tjah alleen als je meeweegt dat vodafone een snellere pieksnelheid heeft op internet. Maar met minder 3G dan KPN(netwerk) en een hogere prijzen zou ik niet weten waarom je de desire bij een andere aanbieder zou halen (behalve als je een goede verleningsdeal met je huidige provider hebt)
    Ik heb nu Telfort en ben helemaal niet zo tevreden over de internet snelheid. Als ik bij een maatje van me kijk met Vodafone gaat het veel sneller.
    Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
      woensdag 23 juni 2010 @ 08:58:11 #61
    10710 gday
    propria cures
    pi_83179992
    quote:

[..]

Ik herhaal even m'n vraag, maar dan aangepast aan je laatste post:

Kun je misschien wat specifieker zijn? Wat bedoel je met 'uitvallen' en 'dood'? Heb je alleen geen geluid meer terwijl de apps nog steeds blijven afspelen? Of stoppen de apps ook met afspelen? Heb je al gekeken hoe hoog je mediavolume staat op het moment dat dat gebeurt?

Je laatste post verduidelijkt weinig.
      woensdag 23 juni 2010 @ 09:01:10 #62
    10710 gday
    propria cures
    pi_83180066
    quote:

[..]

Desire met Telfort

Telfort heeft kutsupport en heeft blijkbaar nog steeds een gescheiden belbundel en sms-bundel? Ik was een paar jaar geleden zó blij dat ik eindelijk bij Telfort weg kon en naar Vodafone kon ... mij krijg je met geen stok terug. En inderdaad, internet is (aanzienlijk!) trager dan bij Vodafone. Heb ook nooit dekkingsproblemen met Vodafone, en ik rij geregeld van Eindhoven naar Friesland en weer terug. Onderweg in de auto kan ik makkelijk mp3-albums downloaden met 300-400kB/s. Zie dat maar eens met Telfort te doen.
      woensdag 23 juni 2010 @ 09:02:39 #63
    10710 gday
    propria cures
    pi_83180106
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 06:40 schreef Warrick21 het volgende:
    Bij Vodafone heb je trouwens te maken met FUP. Iemand enig idee met hoeveel mb/gb ze gaan zeuren?
    Ik heb wel een paar keer aan de 1GB gezeten met m'n Hero destijds, maar heb er nooit wat van gehoord.
    pi_83180169
    Heel stom dat de tijd van de clock&weather widget niet is aan te passen. De klok rechtsbovenin past zich aan de provider op de vakantielocatie waar ik was maar de clock&weather widget blijft stug de laatst bekende plaats en tijd volhouden. Ik kon vanzelfsprekend in het buitenland geen internet aanzetten ivm roamingkosten.
      woensdag 23 juni 2010 @ 09:07:39 #65
    10710 gday
    propria cures
    pi_83180229
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 09:05 schreef SolidasRock het volgende:
    Heel stom dat de tijd van de clock&weather widget niet is aan te passen. De klok rechtsbovenin past zich aan de provider op de vakantielocatie waar ik was maar de clock&weather widget blijft stug de laatst bekende plaats en tijd volhouden. Ik kon vanzelfsprekend in het buitenland geen internet aanzetten ivm roamingkosten.
    Op het moment dat je de clock/weather-widget hebt toegevoegd moest je ook aangeven voor wélke locatie je die wilde toevoegen. Heb je toen wel gekozen voor 'huidige locatie' oid?
    pi_83180446
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 09:07 schreef gday het volgende:

[..]

Op het moment dat je de clock/weather-widget hebt toegevoegd moest je ook aangeven voor wélke locatie je die wilde toevoegen. Heb je toen wel gekozen voor 'huidige locatie' oid?
    Kan ik me niks van herinneren, volgens mij vraagt ie dat niet want hij staat standaard al in 1 van de HTC Scenes gebakken. In instellingen van clock&weather widget heb ik uren zitten pielen en ook in de datum/tijd van android zelf. Ik zag dus continu 2 verschillende tijden op het scherm.

Volgens mij is het alleen op te lossen door roaming ff tijdelijk toe te staan en synct de clock&weather widget alleen op deze manier de juiste tijd.

Edit: net ff verwijderd en opnieuw toegevoegd, hij vraagt idd naar de locatie. Stom dat het zo moet.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2010 09:16:59 ]
    pi_83180964
    Navigatie werkt wel lekker, al is er al kwart batterij op
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_83181086
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 09:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
    Navigatie werkt wel lekker, al is er al kwart batterij op
    Welke navigatie? Google maps? Heb je Sygic ook uitgeprobeerd? Vond je de google maps vergelijkbaar of zelfs beter dan Sygic?
      woensdag 23 juni 2010 @ 09:57:05 #69
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
    pi_83181881
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 23:09 schreef marcel-o het volgende:

[..]

rare doos
    wel doekkie erbij
    waarsch omdat ie zilver is?
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 22:32 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Wat een gekke doos. Promo versie.

Nee, is van Dynafix afkomstig. Deze is dus gerepareerd
      woensdag 23 juni 2010 @ 10:12:20 #70
    168979 Plasterk
    Is de plas sterk?
    pi_83182386
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 15:48 schreef Salatrel het volgende:
    ik zou sowieso niemand Telfort aanraden...
    Waarom niet? Bevalt mij prima zolang we mogen roamen op het KPN netwerk..
      woensdag 23 juni 2010 @ 10:17:14 #71
    160953 Ezechielk
    pi_83182553
    Android linkje in de OP klopt niet meer, moet nu Android #18: Where Android does it all zijn
      woensdag 23 juni 2010 @ 10:27:45 #72
    174134 skittelman
    Blijf kalm en grappig
    pi_83182967
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 09:01 schreef gday het volgende:
    [..]
    Telfort heeft kutsupport en heeft blijkbaar nog steeds een gescheiden belbundel en sms-bundel? Ik was een paar jaar geleden zó blij dat ik eindelijk bij Telfort weg kon en naar Vodafone kon ... mij krijg je met geen stok terug. En inderdaad, internet is (aanzienlijk!) trager dan bij Vodafone. Heb ook nooit dekkingsproblemen met Vodafone, en ik rij geregeld van Eindhoven naar Friesland en weer terug. Onderweg in de auto kan ik makkelijk mp3-albums downloaden met 300-400kB/s. Zie dat maar eens met Telfort te doen.
    ik weet niet waar jij die kutsupport vandaan haalt maar de eerste lijns support is hetzelfde als die van hi/kpn (tweede lijn is wel telfort). Ik vind niet dat je bij een slechte ervaring met de support kan spreken van een kutsupport.

Ik geef ook aan dat het internet van vodafone beter is, maar je betaald er ook meer voor. Je belbundel is namelijk flink duurder (o.a. buiten je bundel bellen). En Telfort is altijd nog 3x sneller dan hi/kpn.

Ik weet dat ik een blauwe telfort bril op heb maar als ik eerlijk ben zijn ze gewoon prijs technisch het beste. Doordat sms en bellen los van elkaar zijn, is de prijs lager (een sms binnen je bundel kost bij vodafone namelijk ¤0,18-0,12 bij telfort ¤0,12-0,05)
      woensdag 23 juni 2010 @ 10:30:41 #73
    174134 skittelman
    Blijf kalm en grappig
    pi_83183081
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 08:58 schreef gday het volgende:

[..]

Ik herhaal even m'n vraag, maar dan aangepast aan je laatste post:

Kun je misschien wat specifieker zijn? Wat bedoel je met 'uitvallen' en 'dood'? Heb je alleen geen geluid meer terwijl de apps nog steeds blijven afspelen? Of stoppen de apps ook met afspelen? Heb je al gekeken hoe hoog je mediavolume staat op het moment dat dat gebeurt?

Je laatste post verduidelijkt weinig.
    de apps stoppen met draaien. Mn (media)volume staat nog gewoon aan . Als het stopt pak ik mn toestel en waar eerst nog de muziek app stond is nu de homescreen te zien en het programma draait niet meer.

maar aangezien ik er niemand anders over hoor zal het wel aan mn toestel liggen...
    pi_83185227
    Vandaag is de dag Uiterlijk om 13:00 wordt mijn Desire bezorgd.
    Naamtopic.
    pi_83185372
    Trouwens, hebben jullie ergens op jullie Desire, vast onder de batterijklep, ergens een witte stikker met HTC Void erop? Want in mijn doosje zit een soort van garantiestikker. Maar volgens mij hoort die op e telefoon in plaats van i nde doosje.
      woensdag 23 juni 2010 @ 11:37:56 #76
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
    pi_83186012
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 10:17 schreef Ezechielk het volgende:
    Android linkje in de OP klopt niet meer, moet nu Android #18: Where Android does it all zijn
    heb ik aangepast, nu nog iemand de wiki
    pi_83186176
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 11:37 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

heb ik aangepast, nu nog iemand de wiki
    Al gedaan Maar iedereen kan die wiki toch aanpassen? 'k Vind het niet erg dat ik het altijd ben, maar denk er ook niet altijd aan..
    pi_83187308
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 06:40 schreef Warrick21 het volgende:
    Heb zelf ook Vodafone, maar ben niet eerder op de vingers getikt. Gebruik 3G (of Hspda) zeer intensief.
    pi_83187551
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 12:09 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Heb zelf ook Vodafone, maar ben niet eerder op de vingers getikt. Gebruik 3G (of Hspda) zeer intensief.
    Same here, zit deze maand al ruim over de 1GB heen, nog geen problemen mee.
      woensdag 23 juni 2010 @ 12:31:48 #80
    10710 gday
    propria cures
    pi_83188179
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 10:27 schreef skittelman het volgende:

[..]

ik weet niet waar jij die kutsupport vandaan haalt maar de eerste lijns support is hetzelfde als die van hi/kpn (tweede lijn is wel telfort). Ik vind niet dat je bij een slechte ervaring met de support kan spreken van een kutsupport.

Ik geef ook aan dat het internet van vodafone beter is, maar je betaald er ook meer voor. Je belbundel is namelijk flink duurder (o.a. buiten je bundel bellen). En Telfort is altijd nog 3x sneller dan hi/kpn.

Ik weet dat ik een blauwe telfort bril op heb maar als ik eerlijk ben zijn ze gewoon prijs technisch het beste. Doordat sms en bellen los van elkaar zijn, is de prijs lager (een sms binnen je bundel kost bij vodafone namelijk ¤0,18-0,12 bij telfort ¤0,12-0,05)
    Al biedt Telfort telefonie aan voor 1 cent per uur, ik ga echt niet meer terug naar Telfort. Ik betaal liever die paar euro meer voor kwaliteit, zeg maar.
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 10:30 schreef skittelman het volgende:

[..]

de apps stoppen met draaien. Mn (media)volume staat nog gewoon aan . Als het stopt pak ik mn toestel en waar eerst nog de muziek app stond is nu de homescreen te zien en het programma draait niet meer.

maar aangezien ik er niemand anders over hoor zal het wel aan mn toestel liggen...
    Heb je een taskkiller draaien? Wellicht zelfs een taskkiller die processen gaat killen als het scherm uit staat?
      woensdag 23 juni 2010 @ 12:33:07 #81
    10710 gday
    propria cures
    pi_83188221
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 09:14 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Kan ik me niks van herinneren, volgens mij vraagt ie dat niet want hij staat standaard al in 1 van de HTC Scenes gebakken. In instellingen van clock&weather widget heb ik uren zitten pielen en ook in de datum/tijd van android zelf. Ik zag dus continu 2 verschillende tijden op het scherm.

Volgens mij is het alleen op te lossen door roaming ff tijdelijk toe te staan en synct de clock&weather widget alleen op deze manier de juiste tijd.

Edit: net ff verwijderd en opnieuw toegevoegd, hij vraagt idd naar de locatie. Stom dat het zo moet.

Ik kan je verzekeren dat die widget z'n tijd écht niet via internet synchroniseert.
      woensdag 23 juni 2010 @ 13:49:00 #82
    174134 skittelman
    Blijf kalm en grappig
    pi_83191300
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 12:31 schreef gday het volgende:
    [..]
    Al biedt Telfort telefonie aan voor 1 cent per uur, ik ga echt niet meer terug naar Telfort. Ik betaal liever die paar euro meer voor kwaliteit, zeg maar.
    jammer dat het falen van 1 medewerker je hele mening van Telfort bepaald heeft, mijn inziens een beetje kortzichtig maar das mijn mening
    [..]

Heb je een taskkiller draaien? Wellicht zelfs een taskkiller die processen gaat killen als het scherm uit staat?
    nope geen task killer, a online radio stottert tegenwoordig zo erg dat ik hem zelf al afsluit alvorens android het op mysterieuze wijze doet
    pi_83193963
    Hoesje kwam binnen en is erg mooi en subtiel, niet zo'n enorm ding.. Als 'ie nou even gekomen was voor ik m'n telefoon liet vallen was het perfect geweest
    pi_83194477
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 14:59 schreef Breathtaking het volgende:
    Hoesje kwam binnen en is erg mooi en subtiel, niet zo'n enorm ding.. Als 'ie nou even gekomen was voor ik m'n telefoon liet vallen was het perfect geweest
    heb je een foto ervan? Ik had eerst zo'n leren hoesje en gisteren heb ik een transparante besteld voor me desire (+ screen protector). Screen protector heb ik nog niet erop gezet (ben aan het koken). En zal later even een foto maken van de transparante silicone case.
    pi_83196502
    Ik heb een vraagje wat ik niet zo 123 kan terug vinden,
    ik maak gebruik van de google latitude service, maar alle afstanden naar vrienden worden weergegeven in mijlen en ik wil dit graag als kilometers en meters hebben.
    Iemand enig idee waar ik dit aan kan passen?
    Typ mee! FOK!Whatpulse
    PSN OnlineID: LightLuke92
      woensdag 23 juni 2010 @ 15:58:56 #86
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_83196503
    Mensen hadden hier in het vorige topic over 3g van tmobile... jezus christus dat faalt nog steeds. En bij Ben maar zeggen dat de problemen opgelost zijn.

Nog zo'n mooie ;

Ik heb net 3 smsjes gehad van gemiste oproepen, maar geen 1x is mijn foon overgegaan

TVP trouwens
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
    pi_83196820
    Iemand ervaring met PING? Wat is de beste ping app?
      woensdag 23 juni 2010 @ 16:24:22 #88
    160953 Ezechielk
    pi_83197747
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 16:06 schreef BasNijmegen het volgende:
    Ping als in de Blackberry Messenger variant, of de ICT versie om response van websites te meten?
    pi_83197748
    Hij is binnen

En gelijk een vraag: hoe stel ik in dat mijn Gmail-inbox 1 van die homescreens wordt? Ik krijg het alleen voor elkaar om het Gmail-icoontje te plaatsen maar niet de inbox zelf...
    Naamtopic.
    pi_83197856
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 16:24 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
    Hij is binnen

En gelijk een vraag: hoe stel ik in dat mijn Gmail-inbox 1 van die homescreens wordt? Ik krijg het alleen voor elkaar om het Gmail-icoontje te plaatsen maar niet de inbox zelf...
    Door de mail widget te gebruiken.
    pi_83198680
    Hier zijn pics van mijn nieuwe transparante case. De achterkant is niet echt transparant, wat wel jammer is. Maar verder is ie wel goed. Het beste eraan vind ik dat ik nu de telefoon op z'n rug kan zetten zonder dat ik misschien de camera beschadig.

woensdag 23 juni 2010 @ 16:58:10 #92
    125915 Dribbel_
    pi_83199349
    Ik vind zoiets eromheen echt ronduit lelijk gewoon
    pi_83200537
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 16:58 schreef Dribbel_ het volgende:
    Ik vind zoiets eromheen echt ronduit lelijk gewoon
    Ongelooflijk idd :p
      Moderator woensdag 23 juni 2010 @ 17:28:36 #94
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_83200765
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 16:06 schreef BasNijmegen het volgende:
    Is ping uit?
      Moderator woensdag 23 juni 2010 @ 17:29:13 #95
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_83200805
    Opzich is die case wel te doen... maar uit principe doe ik het niet.
    pi_83201778
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 16:26 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Door de mail widget te gebruiken.
    Kun je even kort beschrijven hoe? Het lukt me niet Ik druk op +, dan Widgets, maar daar staat Gmail niet tussen.
    Naamtopic.
    pi_83201959
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 17:49 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

[..]

Kun je even kort beschrijven hoe? Het lukt me niet Ik druk op +, dan Widgets, maar daar staat Gmail niet tussen.
    E-mail. Geen Gmail.
    pi_83202020
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 17:52 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

E-mail. Geen Gmail.

Gmail kan dus niet? Bij Email moet ik namelijk kiezen tussen Exchange en POP

Ik zie het al, Gmail via POP Maar waarom staat er dan een aparte Gmail app op de Desire?
    Naamtopic.
    pi_83202041
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 17:53 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

[..]

Gmail kan dus niet? Bij Email moet ik namelijk kiezen tussen Exchange en POP
    Je moet gewoon je Gmail account instellen bij POP. En dat werkt zeker weten, want ik heb zelf zowel mijn Hotmail als Gmail account ingesteld (niet allebei tegelijk voor de duidelijkheid).
      woensdag 23 juni 2010 @ 17:55:39 #100
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_83202107
    Kan je je gmail account (mail) ook uitzetten? Ik vind het irritant (ook al komt er bijna nooit een mailtje binnen..) Probleem is alleen dat ik mijn gmail-agenda wel wil hebben
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')