Interessant! Het viel me gisteren op dat Contacten ineens weg was onder de C dus had ik "Contacten zoeken" gekozen. Maar zie hem nu idd ook als HTC Contacten staan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:02 schreef gday het volgende:
[..]
Heh ja, nu je het zegt ...
ik ben een week of 2-3 geleden bezig geweest met het reverse engineeren van de Contacts-app van HTC, en toen kwam ik het een en ander tegen in de source en het viel me daarbij op dat de naam van de Contacts-app ook afhing van de MCC+MCN-code (mobile country code en mobile network code) van de sim-kaart. Zo is bepaald dat voor de MCC+MCN 20404 (Vodafone/Libertel) de app 'HTC Contacts' heet.
Ik heb geprobeerd om dat aan te passen in de source. Daarna heb ik een nieuwe .apk ervan gebakken maar ik liep tegen het probleem op dat ik niet de juiste key had om de .apk mee te signen waardoor mijn Desire de hele .apk weigerde te slikken.
Daarna ben ik er maar mee gekapt.Je zult er dus mee moeten leren leven! Overigens, de oude firmware had dit niet. Daarin heet de app altijd gewoon 'Contacten'. Waarom dit veranderd is ... werkelijk geen idee!
Edit: Als je toestel geroot is kun je dit misschien omzeilen door MarketEnabler/MarketAccess te gebruiken aangezien die apps een andere MCC+MCN faken ... maar dat zou je dan elke keer moeten doen na het opnieuw starten van je telefoon.Een ander idee is om (als je toestel geroot is) zelf ff een app te bakken die elke keer start na het opstarten van de telefoon (is heel simpel) en dan de MCC+MCN omzet. Ik zou dat best ff kunnen maken (is niet al te veel werk) maar ik ga er vanuit dat je geen geroot toestel hebt, en daarbij zit ik nu ff met tentamens.
Zo, dat verklaart een heleboel! Tja, ff kijken wat Froyo voor me kan betekenen hiermee. Anders word het maar een stukje wennen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:02 schreef gday het volgende:
[..]
Heh ja, nu je het zegt ...
ik ben een week of 2-3 geleden bezig geweest met het reverse engineeren van de Contacts-app van HTC, en toen kwam ik het een en ander tegen in de source en het viel me daarbij op dat de naam van de Contacts-app ook afhing van de MCC+MCN-code (mobile country code en mobile network code) van de sim-kaart. Zo is bepaald dat voor de MCC+MCN 20404 (Vodafone/Libertel) de app 'HTC Contacts' heet.
Ik heb geprobeerd om dat aan te passen in de source. Daarna heb ik een nieuwe .apk ervan gebakken maar ik liep tegen het probleem op dat ik niet de juiste key had om de .apk mee te signen waardoor mijn Desire de hele .apk weigerde te slikken.
Daarna ben ik er maar mee gekapt.Je zult er dus mee moeten leren leven! Overigens, de oude firmware had dit niet. Daarin heet de app altijd gewoon 'Contacten'. Waarom dit veranderd is ... werkelijk geen idee!
Edit: Als je toestel geroot is kun je dit misschien omzeilen door MarketEnabler/MarketAccess te gebruiken aangezien die apps een andere MCC+MCN faken ... maar dat zou je dan elke keer moeten doen na het opnieuw starten van je telefoon.Een ander idee is om (als je toestel geroot is) zelf ff een app te bakken die elke keer start na het opstarten van de telefoon (is heel simpel) en dan de MCC+MCN omzet. Ik zou dat best ff kunnen maken (is niet al te veel werk) maar ik ga er vanuit dat je geen geroot toestel hebt, en daarbij zit ik nu ff met tentamens.
Spaties, of andere tekens?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:21 schreef automatic_ het volgende:
Jongens, mijn contacten staan niet helemaal op Abc, hoe zou dat komen?
Nee.. De ene helft staat ook in één rij zeg maar en bij de andere lijst staan er streepje tussen de letters als scheidslijnquote:
Toevallig sim- en telefooncontacten?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee.. De ene helft staat ook in één rij zeg maar en bij de andere lijst staan er streepje tussen de letters als scheidslijn
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Toevallig sim- en telefooncontacten?
Heb hem ook nog maar een paar dagen, doe dus random suggesties.
Het contacten schermquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:36 schreef Warrick21 het volgende:
Hebben we het hier over de contacten scherm, of heb je op telefoon in het midden geklikt?
Het probleem is dat.. ..Contacten vanaf nu HTC Contacten heet? Daar zul je aan moeten wennen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:47 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Zo, dat verklaart een heleboel! Tja, ff kijken wat Froyo voor me kan betekenen hiermee. Anders word het maar een stukje wennen.
Waarom krijg je hem dan pas morgen of overmorgen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:09 schreef Nass het volgende:
Stad geweest, toch maar HI gedaan wegens goede ervaring. Als het goed is krijg ik hem morgen, of anders overmorgen. Er waren nog maar 2 HTC's over, dus gelijk genomen.
Dit zou toch weer pleiten tégen het "gewoon zo veel mogelijk aan de lader laten hangen want dat is veel beter"-verhaal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:56 schreef gday het volgende:
[..]
Niet om vervelend te doen, maar wat is dit voor wijsheid?Het enige verschil dat ik zou kunnen verzinnen is, als je je Desire lang aan de oplader laat hangen terwijl ie al vol is, dat de accu ietsjes achteruit gaat in kwaliteit omdat die slecht kan tegen warmte.
Bovendien heeft de standaard software voor de Desire een soort bescherming tegen overladen, waardoor de accu terug naar 90% springt als je 'm lang aan de oplader laat hangen, en vervolgens weer gaat opladen naar 100%. Daardoor maakt je accu meer cycles, en als je je Desire op het verkeerde moment van de oplader haalt heb je een accu die maar 90% vol zit ipv 100%.
Zelf laat ik 'm overigens wel altijd de hele nacht aan de oplader zitten. Dat is echter puur uit gemak en omdat ik wel een nieuwe accu koop als deze zwak wordt.Bovendien heb ik het 'probleem' niet met dat ie naar 90% springt omdat ik andere software erop heb staan.
Dit zegt wiki:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:31 schreef Pandora73 het volgende:
Ik vond dit nog wel een interessante post uit het vorige topic:
[..]
Dit zou toch weer pleiten tégen het "gewoon zo veel mogelijk aan de lader laten hangen want dat is veel beter"-verhaal.
Iemand een goed weerwoord?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion-accuquote:Tijdens gebruik:
Niet geheel opladen (tot bijv. 97 %)
Niet geheel ontladen (i.v.m. diepontlaadgevaar)
Zo veel mogelijk netvoeding gebruiken
De wiki houdt echter geen rekening met wat in de post die ik quootte (sjips hoe schrijf je dat? quotete? naja, geen zin om het op te zoeken) staat, namelijk dat de telefoon automatisch de telefoon weer ontlaadt tot 90% en dan tussen 90 en 100% heen en weer blijft gaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:02 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dit zegt wiki:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion-accu
Dit is wat mijn Desire deed met de officiële software erop:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:09 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
De wiki houdt echter geen rekening met wat in de post die ik quootte (sjips hoe schrijf je dat? quotete? naja, geen zin om het op te zoeken) staat, namelijk dat de telefoon automatisch de telefoon weer ontlaadt tot 90% en dan tussen 90 en 100% heen en weer blijft gaan.
En het komt ook niet overeen met het "zoveel mogelijk aan de stroom laten hangen"-advies, want dan zou je dus wel altijd tot 100% opladen (even afgezien van dat 90-100-heen-en-weer verhaal).
Ik snap steeds minder van batterijen geloof ik...
Dat is sowieso niet te doen met een smartphone in dit tijdperk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:21 schreef Zwansen het volgende:
Het meest ideale voor een Li-batterij is dat ie constant op 50% wordt gehouden. Helaas is dat erg lastig.
Het minst goede is om hem helemaal vol te laden, helemaal leeg te maken, etc. Je moet zo min mogelijk volledige cycli gebruiken.
Ik heb vaak gehoord dat dit gedaan wordt om overladen tegen te gaan. Of dat klopt weet ik niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:20 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe kan ie nou ineens naar 90% springen? Waar blijft die energie dan?
Bij Hi hebben ze mij mooi twee weken laten wachten op mijnequote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:09 schreef Nass het volgende:
Stad geweest, toch maar HI gedaan wegens goede ervaring. Als het goed is krijg ik hem morgen, of anders overmorgen. Er waren nog maar 2 HTC's over, dus gelijk genomen.
Ik vroeg me niet af waarom maar hoequote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:27 schreef gday het volgende:
Ik heb vaak gehoord dat dit gedaan wordt om overladen tegen te gaan. Of dat klopt weet ik niet.
Heel kort een gecontroleerde kortsluiting of in ieder geval een "leeg circuitje" veroorzaken waardoor de spanning wordt verminderd?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik vroeg me niet af waarom maar hoe.
Accu kan toch niet heel snel van 100 naar 90% springen?
Softwarematig?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:10 schreef Pandora73 het volgende:
Heel kort een gecontroleerde kortsluiting of in ieder geval een "leeg circuitje" veroorzaken waardoor de spanning wordt verminderd?
Nja, ik werd toen straks gebeld met de mededeling dat de mijne zaterdag zou worden geleverd(bij mij).. mocht dat niet gebeuren, dan ziet er niets anders op dan per direct cancelen en nog maar eens de stad in, en dan ook echt alle winkels binnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij Hi hebben ze mij mooi twee weken laten wachten op mijne!
Reboot.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef Dribbel_ het volgende:
STeeds als ik met de market wil connecten krijg ik
Er is een netwerk fout opgetreden. Probeer het opnieuw of annuleler om terug te gaan naar het vorige scherm.
Maar internet werkt gewoon
Batterij eruit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Been there done that got the t shirt
Wat een gekke doos. Promo versie.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Da ben ik ik weer bang dat de achterkant afbreekt
rare doosquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:15 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind het trouwens zo raar dat die Desire een enorm hard irritant pokken geluid maakt bij het opstarten, terwijl er in beeld quietly brilliant verschijnt.
Ik zet hem zelfs op stil voor dat ik hem uitzet, gewoon om te voorkomen dat-ie dat geluid maakt bij het opstarten. Want je kunt er drie kussens opleggen, dat geluid gaat door merg-en-been.quote:
uitvallen als in: muziek, a online radio, radio.nl en tunewiki vallen gewoon uit (apps zijn dood)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:25 schreef gday het volgende:
[..]
Kun je misschien wat specifieker zijn? Wat bedoel je met 'uitvallen'? Heb je alleen geen geluid meer terwijl de apps nog steeds blijven afspelen? Of stoppen de apps ook met afspelen? Heb je al gekeken hoe hoog je mediavolume staat op het moment dat dat gebeurt?
Ik heb nu Telfort en ben helemaal niet zo tevreden over de internet snelheid. Als ik bij een maatje van me kijk met Vodafone gaat het veel sneller.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:38 schreef skittelman het volgende:
[..]
uitvallen als in: muziek, a online radio, radio.nl en tunewiki vallen gewoon uit (apps zijn dood)
voor de rest geen enkele apps die dat doet behalve de muziek apps. Geen taskkiller ofzo en gewoon originele rom
Desire met Telfort
Waarom zou je geen Telfort nemen? De prijzen van bellen zijn het goedkoopst van Nederland, het beste netwerk en een hogere internetsnelheid dan hi/kpn voor hetzelfde geld... En om de 'ja maar sms is zo duur' mensen voor te zijn... ik merk dat ik nog nauwelijks sms, kijk liever even of diegene online is (facebook, msn) of ik mail gratis en voor niks. Plus het feit dat het datalimiet (in de FUP) veel hoger ligt dan hi/kpn....
In de telfort winkel in ehv (centrum) liggen nog voldoende Desire's (alleen bruine).
zelfde prijzen als op internet. en bij 2-jarig contract heb je nog meer (of evenveel) korting op je belbundel ook.
Ik zou zeggen, is er een betere optie dan telfort? Tjah alleen als je meeweegt dat vodafone een snellere pieksnelheid heeft op internet. Maar met minder 3G dan KPN(netwerk) en een hogere prijzen zou ik niet weten waarom je de desire bij een andere aanbieder zou halen (behalve als je een goede verleningsdeal met je huidige provider hebt)
Ik herhaal even m'n vraag, maar dan aangepast aan je laatste post:quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:38 schreef skittelman het volgende:
[..]
uitvallen als in: muziek, a online radio, radio.nl en tunewiki vallen gewoon uit (apps zijn dood)
voor de rest geen enkele apps die dat doet behalve de muziek apps. Geen taskkiller ofzo en gewoon originele rom
Telfort heeft kutsupport en heeft blijkbaar nog steeds een gescheiden belbundel en sms-bundel?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:38 schreef skittelman het volgende:
[..]
Desire met Telfort
Waarom zou je geen Telfort nemen? De prijzen van bellen zijn het goedkoopst van Nederland, het beste netwerk en een hogere internetsnelheid dan hi/kpn voor hetzelfde geld... En om de 'ja maar sms is zo duur' mensen voor te zijn... ik merk dat ik nog nauwelijks sms, kijk liever even of diegene online is (facebook, msn) of ik mail gratis en voor niks. Plus het feit dat het datalimiet (in de FUP) veel hoger ligt dan hi/kpn....
In de telfort winkel in ehv (centrum) liggen nog voldoende Desire's (alleen bruine).
zelfde prijzen als op internet. en bij 2-jarig contract heb je nog meer (of evenveel) korting op je belbundel ook.
Ik zou zeggen, is er een betere optie dan telfort? Tjah alleen als je meeweegt dat vodafone een snellere pieksnelheid heeft op internet. Maar met minder 3G dan KPN(netwerk) en een hogere prijzen zou ik niet weten waarom je de desire bij een andere aanbieder zou halen (behalve als je een goede verleningsdeal met je huidige provider hebt)
Ik heb wel een paar keer aan de 1GB gezeten met m'n Hero destijds, maar heb er nooit wat van gehoord.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:40 schreef Warrick21 het volgende:
Bij Vodafone heb je trouwens te maken met FUP. Iemand enig idee met hoeveel mb/gb ze gaan zeuren?
Op het moment dat je de clock/weather-widget hebt toegevoegd moest je ook aangeven voor wélke locatie je die wilde toevoegen. Heb je toen wel gekozen voor 'huidige locatie' oid?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:05 schreef SolidasRock het volgende:
Heel stom dat de tijd van de clock&weather widget niet is aan te passen. De klok rechtsbovenin past zich aan de provider op de vakantielocatie waar ik was maar de clock&weather widget blijft stug de laatst bekende plaats en tijd volhouden. Ik kon vanzelfsprekend in het buitenland geen internet aanzetten ivm roamingkosten.
Kan ik me niks van herinneren, volgens mij vraagt ie dat niet want hij staat standaard al in 1 van de HTC Scenes gebakken. In instellingen van clock&weather widget heb ik uren zitten pielen en ook in de datum/tijd van android zelf. Ik zag dus continu 2 verschillende tijden op het scherm.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:07 schreef gday het volgende:
[..]
Op het moment dat je de clock/weather-widget hebt toegevoegd moest je ook aangeven voor wélke locatie je die wilde toevoegen. Heb je toen wel gekozen voor 'huidige locatie' oid?
Welke navigatie? Google maps? Heb je Sygic ook uitgeprobeerd? Vond je de google maps vergelijkbaar of zelfs beter dan Sygic?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Navigatie werkt wel lekker, al is er al kwart batterij op
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:09 schreef marcel-o het volgende:
[..]
rare doos![]()
wel doekkie erbij![]()
waarsch omdat ie zilver is?
quote:
Waarom niet? Bevalt mij prima zolang we mogen roamen op het KPN netwerk..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:48 schreef Salatrel het volgende:
ik zou sowieso niemand Telfort aanraden...
ik weet niet waar jij die kutsupport vandaan haalt maar de eerste lijns support is hetzelfde als die van hi/kpn (tweede lijn is wel telfort). Ik vind niet dat je bij een slechte ervaring met de support kan spreken van een kutsupport.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:01 schreef gday het volgende:
[..]
Telfort heeft kutsupport en heeft blijkbaar nog steeds een gescheiden belbundel en sms-bundel?Ik was een paar jaar geleden zó blij dat ik eindelijk bij Telfort weg kon en naar Vodafone kon ... mij krijg je met geen stok terug. En inderdaad, internet is (aanzienlijk!) trager dan bij Vodafone. Heb ook nooit dekkingsproblemen met Vodafone, en ik rij geregeld van Eindhoven naar Friesland en weer terug. Onderweg in de auto kan ik makkelijk mp3-albums downloaden met 300-400kB/s. Zie dat maar eens met Telfort te doen.
de apps stoppen met draaien. Mn (media)volume staat nog gewoon aan . Als het stopt pak ik mn toestel en waar eerst nog de muziek app stond is nu de homescreen te zien en het programma draait niet meer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:58 schreef gday het volgende:
[..]
Ik herhaal even m'n vraag, maar dan aangepast aan je laatste post:
Kun je misschien wat specifieker zijn? Wat bedoel je met 'uitvallen' en 'dood'? Heb je alleen geen geluid meer terwijl de apps nog steeds blijven afspelen? Of stoppen de apps ook met afspelen? Heb je al gekeken hoe hoog je mediavolume staat op het moment dat dat gebeurt?
Je laatste post verduidelijkt weinig.
heb ik aangepast, nu nog iemand de wikiquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:17 schreef Ezechielk het volgende:
Android linkje in de OP klopt niet meer, moet nu Android #18: Where Android does it all zijn
Al gedaanquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
heb ik aangepast, nu nog iemand de wiki
Heb zelf ook Vodafone, maar ben niet eerder op de vingers getikt. Gebruik 3G (of Hspda) zeer intensief.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:40 schreef Warrick21 het volgende:
Bij Vodafone heb je trouwens te maken met FUP. Iemand enig idee met hoeveel mb/gb ze gaan zeuren?
Same here, zit deze maand al ruim over de 1GB heen, nog geen problemen mee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:09 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Heb zelf ook Vodafone, maar ben niet eerder op de vingers getikt. Gebruik 3G (of Hspda) zeer intensief.
Al biedt Telfort telefonie aan voor 1 cent per uur, ik ga echt niet meer terug naar Telfort.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:27 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij die kutsupport vandaan haalt maar de eerste lijns support is hetzelfde als die van hi/kpn (tweede lijn is wel telfort). Ik vind niet dat je bij een slechte ervaring met de support kan spreken van een kutsupport.
Ik geef ook aan dat het internet van vodafone beter is, maar je betaald er ook meer voor. Je belbundel is namelijk flink duurder (o.a. buiten je bundel bellen). En Telfort is altijd nog 3x sneller dan hi/kpn.
Ik weet dat ik een blauwe telfort bril op heb maar als ik eerlijk ben zijn ze gewoon prijs technisch het beste. Doordat sms en bellen los van elkaar zijn, is de prijs lager (een sms binnen je bundel kost bij vodafone namelijk ¤0,18-0,12 bij telfort ¤0,12-0,05)
Heb je een taskkiller draaien? Wellicht zelfs een taskkiller die processen gaat killen als het scherm uit staat?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:30 schreef skittelman het volgende:
[..]
de apps stoppen met draaien. Mn (media)volume staat nog gewoon aan . Als het stopt pak ik mn toestel en waar eerst nog de muziek app stond is nu de homescreen te zien en het programma draait niet meer.
maar aangezien ik er niemand anders over hoor zal het wel aan mn toestel liggen...
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan ik me niks van herinneren, volgens mij vraagt ie dat niet want hij staat standaard al in 1 van de HTC Scenes gebakken. In instellingen van clock&weather widget heb ik uren zitten pielen en ook in de datum/tijd van android zelf. Ik zag dus continu 2 verschillende tijden op het scherm.
Volgens mij is het alleen op te lossen door roaming ff tijdelijk toe te staan en synct de clock&weather widget alleen op deze manier de juiste tijd.
Edit: net ff verwijderd en opnieuw toegevoegd, hij vraagt idd naar de locatie. Stom dat het zo moet.![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:31 schreef gday het volgende:
[..]
Al biedt Telfort telefonie aan voor 1 cent per uur, ik ga echt niet meer terug naar Telfort.Ik betaal liever die paar euro meer voor kwaliteit, zeg maar.
jammer dat het falen van 1 medewerker je hele mening van Telfort bepaald heeft, mijn inziens een beetje kortzichtig maar das mijn mening
[..]
Heb je een taskkiller draaien? Wellicht zelfs een taskkiller die processen gaat killen als het scherm uit staat?
nope geen task killer, a online radio stottert tegenwoordig zo erg dat ik hem zelf al afsluit alvorens android het op mysterieuze wijze doet
heb je een foto ervan? Ik had eerst zo'n leren hoesje en gisteren heb ik een transparante besteld voor me desire (+ screen protector). Screen protector heb ik nog niet erop gezet (ben aan het koken). En zal later even een foto maken van de transparante silicone case.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:59 schreef Breathtaking het volgende:
Hoesje kwam binnen en is erg mooien subtiel, niet zo'n enorm ding.. Als 'ie nou even gekomen was voor ik m'n telefoon liet vallen was het perfect geweest
Ping als in de Blackberry Messenger variant, of de ICT versie om response van websites te meten?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:06 schreef BasNijmegen het volgende:
Iemand ervaring met PING? Wat is de beste ping app?
Door de mail widget te gebruiken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:24 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Hij is binnen![]()
En gelijk een vraag: hoe stel ik in dat mijn Gmail-inbox 1 van die homescreens wordt? Ik krijg het alleen voor elkaar om het Gmail-icoontje te plaatsen maar niet de inbox zelf...
Ongelooflijk idd :pquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind zoiets eromheen echt ronduit lelijk gewoon
Is ping uit?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:06 schreef BasNijmegen het volgende:
Iemand ervaring met PING? Wat is de beste ping app?
Kun je even kort beschrijven hoe? Het lukt me nietquote:
E-mail. Geen Gmail.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:49 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Kun je even kort beschrijven hoe? Het lukt me nietIk druk op +, dan Widgets, maar daar staat Gmail niet tussen.
quote:
Je moet gewoon je Gmail account instellen bij POP. En dat werkt zeker weten, want ik heb zelf zowel mijn Hotmail als Gmail account ingesteld (niet allebei tegelijk voor de duidelijkheid).quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:53 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Gmail kan dus niet? Bij Email moet ik namelijk kiezen tussen Exchange en POP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |