Dat is sowieso niet te doen met een smartphone in dit tijdperk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:21 schreef Zwansen het volgende:
Het meest ideale voor een Li-batterij is dat ie constant op 50% wordt gehouden. Helaas is dat erg lastig.
Het minst goede is om hem helemaal vol te laden, helemaal leeg te maken, etc. Je moet zo min mogelijk volledige cycli gebruiken.
Ik heb vaak gehoord dat dit gedaan wordt om overladen tegen te gaan. Of dat klopt weet ik niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:20 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe kan ie nou ineens naar 90% springen? Waar blijft die energie dan?
Bij Hi hebben ze mij mooi twee weken laten wachten op mijnequote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:09 schreef Nass het volgende:
Stad geweest, toch maar HI gedaan wegens goede ervaring. Als het goed is krijg ik hem morgen, of anders overmorgen. Er waren nog maar 2 HTC's over, dus gelijk genomen.
Ik vroeg me niet af waarom maar hoequote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:27 schreef gday het volgende:
Ik heb vaak gehoord dat dit gedaan wordt om overladen tegen te gaan. Of dat klopt weet ik niet.
Heel kort een gecontroleerde kortsluiting of in ieder geval een "leeg circuitje" veroorzaken waardoor de spanning wordt verminderd?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik vroeg me niet af waarom maar hoe.
Accu kan toch niet heel snel van 100 naar 90% springen?
Softwarematig?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:10 schreef Pandora73 het volgende:
Heel kort een gecontroleerde kortsluiting of in ieder geval een "leeg circuitje" veroorzaken waardoor de spanning wordt verminderd?
Nja, ik werd toen straks gebeld met de mededeling dat de mijne zaterdag zou worden geleverd(bij mij).. mocht dat niet gebeuren, dan ziet er niets anders op dan per direct cancelen en nog maar eens de stad in, en dan ook echt alle winkels binnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij Hi hebben ze mij mooi twee weken laten wachten op mijne!
Reboot.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef Dribbel_ het volgende:
STeeds als ik met de market wil connecten krijg ik
Er is een netwerk fout opgetreden. Probeer het opnieuw of annuleler om terug te gaan naar het vorige scherm.
Maar internet werkt gewoon
Batterij eruit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Been there done that got the t shirt
Wat een gekke doos. Promo versie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |