abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83169948
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:14 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Da ben ik ik weer bang dat de achterkant afbreekt
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:09:25 #52
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_83170909
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef Sjowhan het volgende:
Yess

[ afbeelding ]
rare doos
wel doekkie erbij
waarsch omdat ie zilver is?
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_83171249
Ik vind het trouwens zo raar dat die Desire een enorm hard irritant pokken geluid maakt bij het opstarten, terwijl er in beeld quietly brilliant verschijnt.
Dit is niet erotiserend bedoeld.
pi_83171437
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:15 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind het trouwens zo raar dat die Desire een enorm hard irritant pokken geluid maakt bij het opstarten, terwijl er in beeld quietly brilliant verschijnt.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_83171504
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:19 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Ik zet hem zelfs op stil voor dat ik hem uitzet, gewoon om te voorkomen dat-ie dat geluid maakt bij het opstarten. Want je kunt er drie kussens opleggen, dat geluid gaat door merg-en-been.
Dit is niet erotiserend bedoeld.
  Moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 23:21:24 #56
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_83171546
Hoe deed je die gmail zooi er ook alweer uit? Dat-ie geen mail opent en zo
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 23 juni 2010 @ 00:38:43 #57
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_83175816
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:25 schreef gday het volgende:

[..]

Kun je misschien wat specifieker zijn? Wat bedoel je met 'uitvallen'? Heb je alleen geen geluid meer terwijl de apps nog steeds blijven afspelen? Of stoppen de apps ook met afspelen? Heb je al gekeken hoe hoog je mediavolume staat op het moment dat dat gebeurt?
uitvallen als in: muziek, a online radio, radio.nl en tunewiki vallen gewoon uit (apps zijn dood)
voor de rest geen enkele apps die dat doet behalve de muziek apps. Geen taskkiller ofzo en gewoon originele rom

Desire met Telfort
Waarom zou je geen Telfort nemen? De prijzen van bellen zijn het goedkoopst van Nederland, het beste netwerk en een hogere internetsnelheid dan hi/kpn voor hetzelfde geld... En om de 'ja maar sms is zo duur' mensen voor te zijn... ik merk dat ik nog nauwelijks sms, kijk liever even of diegene online is (facebook, msn) of ik mail gratis en voor niks. Plus het feit dat het datalimiet (in de FUP) veel hoger ligt dan hi/kpn....

In de telfort winkel in ehv (centrum) liggen nog voldoende Desire's (alleen bruine).
zelfde prijzen als op internet. en bij 2-jarig contract heb je nog meer (of evenveel) korting op je belbundel ook.

Ik zou zeggen, is er een betere optie dan telfort? Tjah alleen als je meeweegt dat vodafone een snellere pieksnelheid heeft op internet. Maar met minder 3G dan KPN(netwerk) en een hogere prijzen zou ik niet weten waarom je de desire bij een andere aanbieder zou halen (behalve als je een goede verleningsdeal met je huidige provider hebt)

[ Bericht 20% gewijzigd door skittelman op 23-06-2010 00:46:26 ]
Lege virente, virent cuncta
pi_83176431
Met telfort ben je continu aan het ramen. Lastig als je een keer in het buitenland zit, Android heeft een optie om automatisch het dataverkeer te killen als je roamt.

Kijk ook eens naar het dataverkeer wat is toegestaan :p ik hen geen zon on een FUP
------------_--------
pi_83178453
Bij Vodafone heb je trouwens te maken met FUP. Iemand enig idee met hoeveel mb/gb ze gaan zeuren?

[ Bericht 9% gewijzigd door Warrick21 op 23-06-2010 08:01:56 ]
  woensdag 23 juni 2010 @ 08:10:42 #60
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_83179222
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 00:38 schreef skittelman het volgende:

[..]

uitvallen als in: muziek, a online radio, radio.nl en tunewiki vallen gewoon uit (apps zijn dood)
voor de rest geen enkele apps die dat doet behalve de muziek apps. Geen taskkiller ofzo en gewoon originele rom

Desire met Telfort
Waarom zou je geen Telfort nemen? De prijzen van bellen zijn het goedkoopst van Nederland, het beste netwerk en een hogere internetsnelheid dan hi/kpn voor hetzelfde geld... En om de 'ja maar sms is zo duur' mensen voor te zijn... ik merk dat ik nog nauwelijks sms, kijk liever even of diegene online is (facebook, msn) of ik mail gratis en voor niks. Plus het feit dat het datalimiet (in de FUP) veel hoger ligt dan hi/kpn....

In de telfort winkel in ehv (centrum) liggen nog voldoende Desire's (alleen bruine).
zelfde prijzen als op internet. en bij 2-jarig contract heb je nog meer (of evenveel) korting op je belbundel ook.

Ik zou zeggen, is er een betere optie dan telfort? Tjah alleen als je meeweegt dat vodafone een snellere pieksnelheid heeft op internet. Maar met minder 3G dan KPN(netwerk) en een hogere prijzen zou ik niet weten waarom je de desire bij een andere aanbieder zou halen (behalve als je een goede verleningsdeal met je huidige provider hebt)
Ik heb nu Telfort en ben helemaal niet zo tevreden over de internet snelheid. Als ik bij een maatje van me kijk met Vodafone gaat het veel sneller.
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
  woensdag 23 juni 2010 @ 08:58:11 #61
10710 gday
propria cures
pi_83179992
quote:

[..]

Ik herhaal even m'n vraag, maar dan aangepast aan je laatste post:

Kun je misschien wat specifieker zijn? Wat bedoel je met 'uitvallen' en 'dood'? Heb je alleen geen geluid meer terwijl de apps nog steeds blijven afspelen? Of stoppen de apps ook met afspelen? Heb je al gekeken hoe hoog je mediavolume staat op het moment dat dat gebeurt?

Je laatste post verduidelijkt weinig.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  woensdag 23 juni 2010 @ 09:01:10 #62
10710 gday
propria cures
pi_83180066
quote:

[..]

Desire met Telfort

Telfort heeft kutsupport en heeft blijkbaar nog steeds een gescheiden belbundel en sms-bundel? Ik was een paar jaar geleden zó blij dat ik eindelijk bij Telfort weg kon en naar Vodafone kon ... mij krijg je met geen stok terug. En inderdaad, internet is (aanzienlijk!) trager dan bij Vodafone. Heb ook nooit dekkingsproblemen met Vodafone, en ik rij geregeld van Eindhoven naar Friesland en weer terug. Onderweg in de auto kan ik makkelijk mp3-albums downloaden met 300-400kB/s. Zie dat maar eens met Telfort te doen.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
  woensdag 23 juni 2010 @ 09:02:39 #63
10710 gday
propria cures
pi_83180106
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 06:40 schreef Warrick21 het volgende:
Bij Vodafone heb je trouwens te maken met FUP. Iemand enig idee met hoeveel mb/gb ze gaan zeuren?
Ik heb wel een paar keer aan de 1GB gezeten met m'n Hero destijds, maar heb er nooit wat van gehoord.
pi_83180169
Heel stom dat de tijd van de clock&weather widget niet is aan te passen. De klok rechtsbovenin past zich aan de provider op de vakantielocatie waar ik was maar de clock&weather widget blijft stug de laatst bekende plaats en tijd volhouden. Ik kon vanzelfsprekend in het buitenland geen internet aanzetten ivm roamingkosten.
  woensdag 23 juni 2010 @ 09:07:39 #65
10710 gday
propria cures
pi_83180229
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 09:05 schreef SolidasRock het volgende:
Heel stom dat de tijd van de clock&weather widget niet is aan te passen. De klok rechtsbovenin past zich aan de provider op de vakantielocatie waar ik was maar de clock&weather widget blijft stug de laatst bekende plaats en tijd volhouden. Ik kon vanzelfsprekend in het buitenland geen internet aanzetten ivm roamingkosten.
Op het moment dat je de clock/weather-widget hebt toegevoegd moest je ook aangeven voor wélke locatie je die wilde toevoegen. Heb je toen wel gekozen voor 'huidige locatie' oid?
pi_83180446
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 09:07 schreef gday het volgende:

[..]

Op het moment dat je de clock/weather-widget hebt toegevoegd moest je ook aangeven voor wélke locatie je die wilde toevoegen. Heb je toen wel gekozen voor 'huidige locatie' oid?
Kan ik me niks van herinneren, volgens mij vraagt ie dat niet want hij staat standaard al in 1 van de HTC Scenes gebakken. In instellingen van clock&weather widget heb ik uren zitten pielen en ook in de datum/tijd van android zelf. Ik zag dus continu 2 verschillende tijden op het scherm.

Volgens mij is het alleen op te lossen door roaming ff tijdelijk toe te staan en synct de clock&weather widget alleen op deze manier de juiste tijd.

Edit: net ff verwijderd en opnieuw toegevoegd, hij vraagt idd naar de locatie. Stom dat het zo moet.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2010 09:16:59 ]
pi_83180964
Navigatie werkt wel lekker, al is er al kwart batterij op
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_83181086
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 09:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Navigatie werkt wel lekker, al is er al kwart batterij op
Welke navigatie? Google maps? Heb je Sygic ook uitgeprobeerd? Vond je de google maps vergelijkbaar of zelfs beter dan Sygic?
  woensdag 23 juni 2010 @ 09:57:05 #69
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_83181881
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:09 schreef marcel-o het volgende:

[..]

rare doos
wel doekkie erbij
waarsch omdat ie zilver is?
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:32 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Wat een gekke doos. Promo versie.

Nee, is van Dynafix afkomstig. Deze is dus gerepareerd
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:12:20 #70
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_83182386
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:48 schreef Salatrel het volgende:
ik zou sowieso niemand Telfort aanraden...
Waarom niet? Bevalt mij prima zolang we mogen roamen op het KPN netwerk..
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:17:14 #71
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_83182553
Android linkje in de OP klopt niet meer, moet nu Android #18: Where Android does it all zijn
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:27:45 #72
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_83182967
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 09:01 schreef gday het volgende:
[..]
Telfort heeft kutsupport en heeft blijkbaar nog steeds een gescheiden belbundel en sms-bundel? Ik was een paar jaar geleden zó blij dat ik eindelijk bij Telfort weg kon en naar Vodafone kon ... mij krijg je met geen stok terug. En inderdaad, internet is (aanzienlijk!) trager dan bij Vodafone. Heb ook nooit dekkingsproblemen met Vodafone, en ik rij geregeld van Eindhoven naar Friesland en weer terug. Onderweg in de auto kan ik makkelijk mp3-albums downloaden met 300-400kB/s. Zie dat maar eens met Telfort te doen.
ik weet niet waar jij die kutsupport vandaan haalt maar de eerste lijns support is hetzelfde als die van hi/kpn (tweede lijn is wel telfort). Ik vind niet dat je bij een slechte ervaring met de support kan spreken van een kutsupport.

Ik geef ook aan dat het internet van vodafone beter is, maar je betaald er ook meer voor. Je belbundel is namelijk flink duurder (o.a. buiten je bundel bellen). En Telfort is altijd nog 3x sneller dan hi/kpn.

Ik weet dat ik een blauwe telfort bril op heb maar als ik eerlijk ben zijn ze gewoon prijs technisch het beste. Doordat sms en bellen los van elkaar zijn, is de prijs lager (een sms binnen je bundel kost bij vodafone namelijk ¤0,18-0,12 bij telfort ¤0,12-0,05)
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:30:41 #73
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_83183081
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 08:58 schreef gday het volgende:

[..]

Ik herhaal even m'n vraag, maar dan aangepast aan je laatste post:

Kun je misschien wat specifieker zijn? Wat bedoel je met 'uitvallen' en 'dood'? Heb je alleen geen geluid meer terwijl de apps nog steeds blijven afspelen? Of stoppen de apps ook met afspelen? Heb je al gekeken hoe hoog je mediavolume staat op het moment dat dat gebeurt?

Je laatste post verduidelijkt weinig.
de apps stoppen met draaien. Mn (media)volume staat nog gewoon aan . Als het stopt pak ik mn toestel en waar eerst nog de muziek app stond is nu de homescreen te zien en het programma draait niet meer.

maar aangezien ik er niemand anders over hoor zal het wel aan mn toestel liggen...
pi_83185227
Vandaag is de dag Uiterlijk om 13:00 wordt mijn Desire bezorgd.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_83185372
Trouwens, hebben jullie ergens op jullie Desire, vast onder de batterijklep, ergens een witte stikker met HTC Void erop? Want in mijn doosje zit een soort van garantiestikker. Maar volgens mij hoort die op e telefoon in plaats van i nde doosje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')