quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Da ben ik ik weer bang dat de achterkant afbreekt
rare doosquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:15 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind het trouwens zo raar dat die Desire een enorm hard irritant pokken geluid maakt bij het opstarten, terwijl er in beeld quietly brilliant verschijnt.
Ik zet hem zelfs op stil voor dat ik hem uitzet, gewoon om te voorkomen dat-ie dat geluid maakt bij het opstarten. Want je kunt er drie kussens opleggen, dat geluid gaat door merg-en-been.quote:
uitvallen als in: muziek, a online radio, radio.nl en tunewiki vallen gewoon uit (apps zijn dood)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:25 schreef gday het volgende:
[..]
Kun je misschien wat specifieker zijn? Wat bedoel je met 'uitvallen'? Heb je alleen geen geluid meer terwijl de apps nog steeds blijven afspelen? Of stoppen de apps ook met afspelen? Heb je al gekeken hoe hoog je mediavolume staat op het moment dat dat gebeurt?
Ik heb nu Telfort en ben helemaal niet zo tevreden over de internet snelheid. Als ik bij een maatje van me kijk met Vodafone gaat het veel sneller.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:38 schreef skittelman het volgende:
[..]
uitvallen als in: muziek, a online radio, radio.nl en tunewiki vallen gewoon uit (apps zijn dood)
voor de rest geen enkele apps die dat doet behalve de muziek apps. Geen taskkiller ofzo en gewoon originele rom
Desire met Telfort
Waarom zou je geen Telfort nemen? De prijzen van bellen zijn het goedkoopst van Nederland, het beste netwerk en een hogere internetsnelheid dan hi/kpn voor hetzelfde geld... En om de 'ja maar sms is zo duur' mensen voor te zijn... ik merk dat ik nog nauwelijks sms, kijk liever even of diegene online is (facebook, msn) of ik mail gratis en voor niks. Plus het feit dat het datalimiet (in de FUP) veel hoger ligt dan hi/kpn....
In de telfort winkel in ehv (centrum) liggen nog voldoende Desire's (alleen bruine).
zelfde prijzen als op internet. en bij 2-jarig contract heb je nog meer (of evenveel) korting op je belbundel ook.
Ik zou zeggen, is er een betere optie dan telfort? Tjah alleen als je meeweegt dat vodafone een snellere pieksnelheid heeft op internet. Maar met minder 3G dan KPN(netwerk) en een hogere prijzen zou ik niet weten waarom je de desire bij een andere aanbieder zou halen (behalve als je een goede verleningsdeal met je huidige provider hebt)
Ik herhaal even m'n vraag, maar dan aangepast aan je laatste post:quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:38 schreef skittelman het volgende:
[..]
uitvallen als in: muziek, a online radio, radio.nl en tunewiki vallen gewoon uit (apps zijn dood)
voor de rest geen enkele apps die dat doet behalve de muziek apps. Geen taskkiller ofzo en gewoon originele rom
Telfort heeft kutsupport en heeft blijkbaar nog steeds een gescheiden belbundel en sms-bundel?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:38 schreef skittelman het volgende:
[..]
Desire met Telfort
Waarom zou je geen Telfort nemen? De prijzen van bellen zijn het goedkoopst van Nederland, het beste netwerk en een hogere internetsnelheid dan hi/kpn voor hetzelfde geld... En om de 'ja maar sms is zo duur' mensen voor te zijn... ik merk dat ik nog nauwelijks sms, kijk liever even of diegene online is (facebook, msn) of ik mail gratis en voor niks. Plus het feit dat het datalimiet (in de FUP) veel hoger ligt dan hi/kpn....
In de telfort winkel in ehv (centrum) liggen nog voldoende Desire's (alleen bruine).
zelfde prijzen als op internet. en bij 2-jarig contract heb je nog meer (of evenveel) korting op je belbundel ook.
Ik zou zeggen, is er een betere optie dan telfort? Tjah alleen als je meeweegt dat vodafone een snellere pieksnelheid heeft op internet. Maar met minder 3G dan KPN(netwerk) en een hogere prijzen zou ik niet weten waarom je de desire bij een andere aanbieder zou halen (behalve als je een goede verleningsdeal met je huidige provider hebt)
Ik heb wel een paar keer aan de 1GB gezeten met m'n Hero destijds, maar heb er nooit wat van gehoord.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:40 schreef Warrick21 het volgende:
Bij Vodafone heb je trouwens te maken met FUP. Iemand enig idee met hoeveel mb/gb ze gaan zeuren?
Op het moment dat je de clock/weather-widget hebt toegevoegd moest je ook aangeven voor wélke locatie je die wilde toevoegen. Heb je toen wel gekozen voor 'huidige locatie' oid?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:05 schreef SolidasRock het volgende:
Heel stom dat de tijd van de clock&weather widget niet is aan te passen. De klok rechtsbovenin past zich aan de provider op de vakantielocatie waar ik was maar de clock&weather widget blijft stug de laatst bekende plaats en tijd volhouden. Ik kon vanzelfsprekend in het buitenland geen internet aanzetten ivm roamingkosten.
Kan ik me niks van herinneren, volgens mij vraagt ie dat niet want hij staat standaard al in 1 van de HTC Scenes gebakken. In instellingen van clock&weather widget heb ik uren zitten pielen en ook in de datum/tijd van android zelf. Ik zag dus continu 2 verschillende tijden op het scherm.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:07 schreef gday het volgende:
[..]
Op het moment dat je de clock/weather-widget hebt toegevoegd moest je ook aangeven voor wélke locatie je die wilde toevoegen. Heb je toen wel gekozen voor 'huidige locatie' oid?
Welke navigatie? Google maps? Heb je Sygic ook uitgeprobeerd? Vond je de google maps vergelijkbaar of zelfs beter dan Sygic?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Navigatie werkt wel lekker, al is er al kwart batterij op
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:09 schreef marcel-o het volgende:
[..]
rare doos![]()
wel doekkie erbij![]()
waarsch omdat ie zilver is?
quote:
Waarom niet? Bevalt mij prima zolang we mogen roamen op het KPN netwerk..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:48 schreef Salatrel het volgende:
ik zou sowieso niemand Telfort aanraden...
ik weet niet waar jij die kutsupport vandaan haalt maar de eerste lijns support is hetzelfde als die van hi/kpn (tweede lijn is wel telfort). Ik vind niet dat je bij een slechte ervaring met de support kan spreken van een kutsupport.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:01 schreef gday het volgende:
[..]
Telfort heeft kutsupport en heeft blijkbaar nog steeds een gescheiden belbundel en sms-bundel?Ik was een paar jaar geleden zó blij dat ik eindelijk bij Telfort weg kon en naar Vodafone kon ... mij krijg je met geen stok terug. En inderdaad, internet is (aanzienlijk!) trager dan bij Vodafone. Heb ook nooit dekkingsproblemen met Vodafone, en ik rij geregeld van Eindhoven naar Friesland en weer terug. Onderweg in de auto kan ik makkelijk mp3-albums downloaden met 300-400kB/s. Zie dat maar eens met Telfort te doen.
de apps stoppen met draaien. Mn (media)volume staat nog gewoon aan . Als het stopt pak ik mn toestel en waar eerst nog de muziek app stond is nu de homescreen te zien en het programma draait niet meer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:58 schreef gday het volgende:
[..]
Ik herhaal even m'n vraag, maar dan aangepast aan je laatste post:
Kun je misschien wat specifieker zijn? Wat bedoel je met 'uitvallen' en 'dood'? Heb je alleen geen geluid meer terwijl de apps nog steeds blijven afspelen? Of stoppen de apps ook met afspelen? Heb je al gekeken hoe hoog je mediavolume staat op het moment dat dat gebeurt?
Je laatste post verduidelijkt weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |