heb ik aangepast, nu nog iemand de wikiquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:17 schreef Ezechielk het volgende:
Android linkje in de OP klopt niet meer, moet nu Android #18: Where Android does it all zijn
Al gedaanquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
heb ik aangepast, nu nog iemand de wiki
Heb zelf ook Vodafone, maar ben niet eerder op de vingers getikt. Gebruik 3G (of Hspda) zeer intensief.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:40 schreef Warrick21 het volgende:
Bij Vodafone heb je trouwens te maken met FUP. Iemand enig idee met hoeveel mb/gb ze gaan zeuren?
Same here, zit deze maand al ruim over de 1GB heen, nog geen problemen mee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:09 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Heb zelf ook Vodafone, maar ben niet eerder op de vingers getikt. Gebruik 3G (of Hspda) zeer intensief.
Al biedt Telfort telefonie aan voor 1 cent per uur, ik ga echt niet meer terug naar Telfort.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:27 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij die kutsupport vandaan haalt maar de eerste lijns support is hetzelfde als die van hi/kpn (tweede lijn is wel telfort). Ik vind niet dat je bij een slechte ervaring met de support kan spreken van een kutsupport.
Ik geef ook aan dat het internet van vodafone beter is, maar je betaald er ook meer voor. Je belbundel is namelijk flink duurder (o.a. buiten je bundel bellen). En Telfort is altijd nog 3x sneller dan hi/kpn.
Ik weet dat ik een blauwe telfort bril op heb maar als ik eerlijk ben zijn ze gewoon prijs technisch het beste. Doordat sms en bellen los van elkaar zijn, is de prijs lager (een sms binnen je bundel kost bij vodafone namelijk ¤0,18-0,12 bij telfort ¤0,12-0,05)
Heb je een taskkiller draaien? Wellicht zelfs een taskkiller die processen gaat killen als het scherm uit staat?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:30 schreef skittelman het volgende:
[..]
de apps stoppen met draaien. Mn (media)volume staat nog gewoon aan . Als het stopt pak ik mn toestel en waar eerst nog de muziek app stond is nu de homescreen te zien en het programma draait niet meer.
maar aangezien ik er niemand anders over hoor zal het wel aan mn toestel liggen...
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan ik me niks van herinneren, volgens mij vraagt ie dat niet want hij staat standaard al in 1 van de HTC Scenes gebakken. In instellingen van clock&weather widget heb ik uren zitten pielen en ook in de datum/tijd van android zelf. Ik zag dus continu 2 verschillende tijden op het scherm.
Volgens mij is het alleen op te lossen door roaming ff tijdelijk toe te staan en synct de clock&weather widget alleen op deze manier de juiste tijd.
Edit: net ff verwijderd en opnieuw toegevoegd, hij vraagt idd naar de locatie. Stom dat het zo moet.![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:31 schreef gday het volgende:
[..]
Al biedt Telfort telefonie aan voor 1 cent per uur, ik ga echt niet meer terug naar Telfort.Ik betaal liever die paar euro meer voor kwaliteit, zeg maar.
jammer dat het falen van 1 medewerker je hele mening van Telfort bepaald heeft, mijn inziens een beetje kortzichtig maar das mijn mening
[..]
Heb je een taskkiller draaien? Wellicht zelfs een taskkiller die processen gaat killen als het scherm uit staat?
nope geen task killer, a online radio stottert tegenwoordig zo erg dat ik hem zelf al afsluit alvorens android het op mysterieuze wijze doet
heb je een foto ervan? Ik had eerst zo'n leren hoesje en gisteren heb ik een transparante besteld voor me desire (+ screen protector). Screen protector heb ik nog niet erop gezet (ben aan het koken). En zal later even een foto maken van de transparante silicone case.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:59 schreef Breathtaking het volgende:
Hoesje kwam binnen en is erg mooien subtiel, niet zo'n enorm ding.. Als 'ie nou even gekomen was voor ik m'n telefoon liet vallen was het perfect geweest
Ping als in de Blackberry Messenger variant, of de ICT versie om response van websites te meten?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:06 schreef BasNijmegen het volgende:
Iemand ervaring met PING? Wat is de beste ping app?
Door de mail widget te gebruiken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:24 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Hij is binnen![]()
En gelijk een vraag: hoe stel ik in dat mijn Gmail-inbox 1 van die homescreens wordt? Ik krijg het alleen voor elkaar om het Gmail-icoontje te plaatsen maar niet de inbox zelf...
Ongelooflijk idd :pquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind zoiets eromheen echt ronduit lelijk gewoon
Is ping uit?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:06 schreef BasNijmegen het volgende:
Iemand ervaring met PING? Wat is de beste ping app?
Kun je even kort beschrijven hoe? Het lukt me nietquote:
E-mail. Geen Gmail.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:49 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Kun je even kort beschrijven hoe? Het lukt me nietIk druk op +, dan Widgets, maar daar staat Gmail niet tussen.
quote:
Je moet gewoon je Gmail account instellen bij POP. En dat werkt zeker weten, want ik heb zelf zowel mijn Hotmail als Gmail account ingesteld (niet allebei tegelijk voor de duidelijkheid).quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:53 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Gmail kan dus niet? Bij Email moet ik namelijk kiezen tussen Exchange en POP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |