Als ik weer mijn Simyo simkaart erin stop. Veranderd 'HTC Contacten' weer in gewoon 'Contacten'. En die SIM-Toolkit is niet erg. Ik snap al wat dat is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die 2e is standaard bij Vodafone-simkaarten. Geen idee of het eruit te slopen is. 1 weet ik helaas niet. Hoe noemt de telefoon de contacten wanneer je de simkaart er (weer) uit haalt?
Nop, geen nummerbehoud, achteraf mischien heel dom, maar goed.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:49 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Heb je nummerbehoud aangevraagd? Want dan kan het iets langer duren.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wel deukjes?
Heb hem -nog- niet laten vallen, maar ben wel benieuwd naar de stevigheid van de buitenkant
Eens. Ik had een leren hoesje, ja en toen pleurde hij eruitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:05 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Deze heb ik ook (wel in de kleur grijs), zit perfect en veel handiger dan een leren hoesje.
Kloptquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eens. Ik had een leren hoesje, ja en toen pleurde hij eruitNu heb ik een siliconen case (zwart) en screen protectors. Niks aan de hand en beschermd prima!
Leren hoesje voor jan lul gekocht want de desire past er met dat siliconen ding niet meer in
Heb wat foto's gemaakt om mijn punt te verduidelijken:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:57 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Als ik weer mijn Simyo simkaart erin stop. Veranderd 'HTC Contacten' weer in gewoon 'Contacten'. En die SIM-Toolkit is niet erg. Ik snap al wat dat is.
Waar heb je besteld? Bij Telfort direct?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:25 schreef Nass het volgende:
Hartelijk dank voor uw bestelling bij Telfort.
De door u bestelde HTC Desire i.c.m. Telfort (24 mnd) is tijdelijk niet voorradig. Wij verwachten uw HTC Desire i.c.m. Telfort (24 mnd) elk moment.
WHAT THE FUCK is elk moment??? Jezus, krijg ik dit weer
Ja, direct bij Telfort.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:27 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Waar heb je besteld? Bij Telfort direct?
Je hebt problemen, maar installeert dan toch weer een taskkiller?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Net maar naar vodafone geweest. Deze willen hem gelijk opsturen. Doe es effe niet!! Hij heeft hem nu dus gereset - het lijkt dat het opgelost is.
Nu ff de belangrijkste apps weer verzamelen.
[..]
Annuleren en meteen naar de winkel gaanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:43 schreef Nass het volgende:
Maar bestellen via GSMWEB bijvoorbeeld is zo een enorme gedoe, ik wil dat alles online en snel wordt geregeld, geen papierwerk dus.
Ik heb ze net gebeld, en zij weten dus niet wanneer de volgende lading binnekomt... leuk als je zoeits niet kan zien. Ik wacht nog 2 dagen, mocht ik niets krijgen dan ga ik gewoon inderdaad naar de winkel.
Wat nou als ik hem nu annuleer, en later blijkt dat ze hem ook niet in de winkel hebben?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Annuleren en meteen naar de winkel gaan![]()
Als je hem zo graag snel wilt hebben, dan snap ik überhaupt niet dat je online gaat bestellen.
Heh ja, nu je het zegt ...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:21 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Heb wat foto's gemaakt om mijn punt te verduidelijken:
Met mijn nieuwe Vodafone SIM:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Met mijn oude Simyo SIM:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
EDIT: Heb net mijn moeder's T-Mobile SIM kaart erin gestopt. Het blijft dan ook gewoon 'Contacten' heten.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:45 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je hebt problemen, maar installeert dan toch weer een taskkiller?
Bij Smartphoneshop.nl (=Coolblue) bestellen. Dan heb je hem net zo snel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:56 schreef Nass het volgende:
[..]
Wat nou als ik hem nu annuleer, en later blijkt dat ze hem ook niet in de winkel hebben?
Of als je in de buurt woont daar even langslopen, dan heb je hem nog sneller.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:19 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Bij Smartphoneshop.nl (=Coolblue) bestellen. Dan heb je hem net zo snel.
Interessant! Het viel me gisteren op dat Contacten ineens weg was onder de C dus had ik "Contacten zoeken" gekozen. Maar zie hem nu idd ook als HTC Contacten staan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:02 schreef gday het volgende:
[..]
Heh ja, nu je het zegt ...
ik ben een week of 2-3 geleden bezig geweest met het reverse engineeren van de Contacts-app van HTC, en toen kwam ik het een en ander tegen in de source en het viel me daarbij op dat de naam van de Contacts-app ook afhing van de MCC+MCN-code (mobile country code en mobile network code) van de sim-kaart. Zo is bepaald dat voor de MCC+MCN 20404 (Vodafone/Libertel) de app 'HTC Contacts' heet.
Ik heb geprobeerd om dat aan te passen in de source. Daarna heb ik een nieuwe .apk ervan gebakken maar ik liep tegen het probleem op dat ik niet de juiste key had om de .apk mee te signen waardoor mijn Desire de hele .apk weigerde te slikken.
Daarna ben ik er maar mee gekapt.Je zult er dus mee moeten leren leven! Overigens, de oude firmware had dit niet. Daarin heet de app altijd gewoon 'Contacten'. Waarom dit veranderd is ... werkelijk geen idee!
Edit: Als je toestel geroot is kun je dit misschien omzeilen door MarketEnabler/MarketAccess te gebruiken aangezien die apps een andere MCC+MCN faken ... maar dat zou je dan elke keer moeten doen na het opnieuw starten van je telefoon.Een ander idee is om (als je toestel geroot is) zelf ff een app te bakken die elke keer start na het opstarten van de telefoon (is heel simpel) en dan de MCC+MCN omzet. Ik zou dat best ff kunnen maken (is niet al te veel werk) maar ik ga er vanuit dat je geen geroot toestel hebt, en daarbij zit ik nu ff met tentamens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |