abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:54:58 #276
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_83144053
Ik ben eruit, ga ook de Desire aanschaffen. Moet alleen nog even kijken hoe ik het abo technisch ga aanpakken.
Heb nu vodafone scherp, waarschijnlijk dit opzeggen en dan weer een nieuwe abo bij vodafone aanvragen (neem aan dat dit kan )
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_83144193
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:15 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Die 2e is standaard bij Vodafone-simkaarten. Geen idee of het eruit te slopen is. 1 weet ik helaas niet. Hoe noemt de telefoon de contacten wanneer je de simkaart er (weer) uit haalt?
Als ik weer mijn Simyo simkaart erin stop. Veranderd 'HTC Contacten' weer in gewoon 'Contacten'. En die SIM-Toolkit is niet erg. Ik snap al wat dat is.
pi_83144347
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:49 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

[..]

Heb je nummerbehoud aangevraagd? Want dan kan het iets langer duren.
Nop, geen nummerbehoud, achteraf mischien heel dom, maar goed.
lol?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:09:27 #279
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_83144749
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:15 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Wel deukjes?

Heb hem -nog- niet laten vallen, maar ben wel benieuwd naar de stevigheid van de buitenkant
Ik liet hem in een plas pleuren buiten.

Resultaat ;

En weet je wat het wrange was? 10 min nadat hij geflikkerd was ging ik in de postbus kijken... ligt mijn siliconen case er gvd in!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:10:11 #280
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_83144798
ik zie trouwens dat er op de foto best veel ruimte tussen lijkt te zitten. In werkelijkheid is dat veel minder
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:11:43 #281
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_83144870
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:05 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Deze heb ik ook (wel in de kleur grijs), zit perfect en veel handiger dan een leren hoesje.
Eens. Ik had een leren hoesje, ja en toen pleurde hij eruit Nu heb ik een siliconen case (zwart) en screen protectors. Niks aan de hand en beschermd prima!

Leren hoesje voor jan lul gekocht want de desire past er met dat siliconen ding niet meer in
  Moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 15:12:54 #282
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_83144926
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Eens. Ik had een leren hoesje, ja en toen pleurde hij eruit Nu heb ik een siliconen case (zwart) en screen protectors. Niks aan de hand en beschermd prima!

Leren hoesje voor jan lul gekocht want de desire past er met dat siliconen ding niet meer in
Klopt
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_83145319
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:57 schreef Warrick21 het volgende:

[..]

Als ik weer mijn Simyo simkaart erin stop. Veranderd 'HTC Contacten' weer in gewoon 'Contacten'. En die SIM-Toolkit is niet erg. Ik snap al wat dat is.
Heb wat foto's gemaakt om mijn punt te verduidelijken:

Met mijn nieuwe Vodafone SIM:

Met mijn oude Simyo SIM:

EDIT: Heb net mijn moeder's T-Mobile SIM kaart erin gestopt. Het blijft dan ook gewoon 'Contacten' heten.

[ Bericht 8% gewijzigd door Warrick21 op 22-06-2010 15:27:42 ]
pi_83145513
Hartelijk dank voor uw bestelling bij Telfort.

De door u bestelde HTC Desire i.c.m. Telfort (24 mnd) is tijdelijk niet voorradig. Wij verwachten uw HTC Desire i.c.m. Telfort (24 mnd) elk moment.

WHAT THE FUCK is elk moment??? Jezus, krijg ik dit weer
lol?
pi_83145616
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:25 schreef Nass het volgende:
Hartelijk dank voor uw bestelling bij Telfort.

De door u bestelde HTC Desire i.c.m. Telfort (24 mnd) is tijdelijk niet voorradig. Wij verwachten uw HTC Desire i.c.m. Telfort (24 mnd) elk moment.

WHAT THE FUCK is elk moment??? Jezus, krijg ik dit weer
Waar heb je besteld? Bij Telfort direct?
pi_83145676
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:27 schreef Warrick21 het volgende:

[..]

Waar heb je besteld? Bij Telfort direct?
Ja, direct bij Telfort.

Maar 'elk moment', Whut??
Dus binnen een paar uurtjes?

Ik ga binnekort op vakantie, en ik moet dat ding dus echt hebben, ik zit nu al 1 dag zonder mobiel, ik kan wel een week wachten, maar daarna??
lol?
pi_83145689
Als de 'service' van de Telfort winkel nog gelijk is aan die van enkele jaren geleden, dan zou ik je aanraden de bestelling zsm te annuleren.

Ze reageren (toen) NIET op mail bijvoorbeeld, en schuiven eeuwig met levertijden. Uiteindelijk was het toestel ook niet voorradig en meldden ze me doodleuk dat ik, "beste klant" wel een ander toestel kon uitzoeken. Wat ben ik woest geweest op die lui... bijzonder pissig mailtje teruggestuurd toen.

Nooit van m'n leven bestel ik ooit nog iets bij die online Telfort shop.
pi_83145966
Ik bel ze even, want anders bestel ik gewoon bij een andere provider. 'Elk moment'.. ik irriteer mij eraan
lol?
pi_83146192
Ik bestel nooit direct bij een provider. Dat raad ik iedereen ook altijd af. Je bent beter af via een goeie website (Studentmobiel/GSMWijzer) of een goeie winkel (PhoneHouse/T for Telecom) te gaan. Want je krijgt dan van hun de telefoon. En de prijzen zijn hetzelfde.

Ik heb bij Studentmobiel mijn HTC Desire Silver besteld, omdat ik het nergens anders kon krijgen. En dan voor 152 bijbetalen bij een 1 jaar abonnement. Nergens anders vind je zo'n deal.

Als je een 2 jarige abbo hebt met een bruine Desire, kon je net zo goed naar de winkel. Liep je gelijk naar buiten met de telefoon in handen.
pi_83146404
Maar bestellen via GSMWEB bijvoorbeeld is zo een enorme gedoe, ik wil dat alles online en snel wordt geregeld, geen papierwerk dus.

Ik heb ze net gebeld, en zij weten dus niet wanneer de volgende lading binnekomt... leuk als je zoeits niet kan zien. Ik wacht nog 2 dagen, mocht ik niets krijgen dan ga ik gewoon inderdaad naar de winkel.
lol?
pi_83146488
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:48 schreef Renesite het volgende:

[..]

Net maar naar vodafone geweest. Deze willen hem gelijk opsturen. Doe es effe niet !! Hij heeft hem nu dus gereset - het lijkt dat het opgelost is.

Nu ff de belangrijkste apps weer verzamelen.
[..]

Je hebt problemen, maar installeert dan toch weer een taskkiller?
Dit is niet erotiserend bedoeld.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:46:05 #292
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_83146530
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:43 schreef Nass het volgende:
Maar bestellen via GSMWEB bijvoorbeeld is zo een enorme gedoe, ik wil dat alles online en snel wordt geregeld, geen papierwerk dus.

Ik heb ze net gebeld, en zij weten dus niet wanneer de volgende lading binnekomt... leuk als je zoeits niet kan zien. Ik wacht nog 2 dagen, mocht ik niets krijgen dan ga ik gewoon inderdaad naar de winkel.
Annuleren en meteen naar de winkel gaan
Als je hem zo graag snel wilt hebben, dan snap ik überhaupt niet dat je online gaat bestellen.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_83146641
ik zou sowieso niemand Telfort aanraden...
pi_83147081
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:46 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Annuleren en meteen naar de winkel gaan
Als je hem zo graag snel wilt hebben, dan snap ik überhaupt niet dat je online gaat bestellen.
Wat nou als ik hem nu annuleer, en later blijkt dat ze hem ook niet in de winkel hebben?
lol?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:02:06 #295
10710 gday
propria cures
pi_83147408
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:21 schreef Warrick21 het volgende:

[..]

Heb wat foto's gemaakt om mijn punt te verduidelijken:

Met mijn nieuwe Vodafone SIM:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

Met mijn oude Simyo SIM:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

EDIT: Heb net mijn moeder's T-Mobile SIM kaart erin gestopt. Het blijft dan ook gewoon 'Contacten' heten.
Heh ja, nu je het zegt ...

ik ben een week of 2-3 geleden bezig geweest met het reverse engineeren van de Contacts-app van HTC, en toen kwam ik het een en ander tegen in de source en het viel me daarbij op dat de naam van de Contacts-app ook afhing van de MCC+MCN-code (mobile country code en mobile network code) van de sim-kaart. Zo is bepaald dat voor de MCC+MCN 20404 (Vodafone/Libertel) de app 'HTC Contacts' heet.

Ik heb geprobeerd om dat aan te passen in de source. Daarna heb ik een nieuwe .apk ervan gebakken maar ik liep tegen het probleem op dat ik niet de juiste key had om de .apk mee te signen waardoor mijn Desire de hele .apk weigerde te slikken.

Daarna ben ik er maar mee gekapt. Je zult er dus mee moeten leren leven! Overigens, de oude firmware had dit niet. Daarin heet de app altijd gewoon 'Contacten'. Waarom dit veranderd is ... werkelijk geen idee!

Edit: Als je toestel geroot is kun je dit misschien omzeilen door MarketEnabler/MarketAccess te gebruiken aangezien die apps een andere MCC+MCN faken ... maar dat zou je dan elke keer moeten doen na het opnieuw starten van je telefoon. Een ander idee is om (als je toestel geroot is) zelf ff een app te bakken die elke keer start na het opstarten van de telefoon (is heel simpel) en dan de MCC+MCN omzet. Ik zou dat best ff kunnen maken (is niet al te veel werk) maar ik ga er vanuit dat je geen geroot toestel hebt, en daarbij zit ik nu ff met tentamens.

[ Bericht 1% gewijzigd door gday op 22-06-2010 16:11:15 ]
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_83147431
Oke, hij is geannu. nu even kijken of ik het red voor sluitingstijd.
Bedankt voor de tip
lol?
  Moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 16:08:43 #297
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_83147754
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:45 schreef Great.Expectations het volgende:

[..]

Je hebt problemen, maar installeert dan toch weer een taskkiller?
Nee.

Ik quote mezelf wat er op stond.

Taskkiller is er NIET op
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_83148375
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:56 schreef Nass het volgende:

[..]

Wat nou als ik hem nu annuleer, en later blijkt dat ze hem ook niet in de winkel hebben?
Bij Smartphoneshop.nl (=Coolblue) bestellen. Dan heb je hem net zo snel.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_83149170
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:19 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

[..]

Bij Smartphoneshop.nl (=Coolblue) bestellen. Dan heb je hem net zo snel.
Of als je in de buurt woont daar even langslopen, dan heb je hem nog sneller.
pi_83149938
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:02 schreef gday het volgende:

[..]

Heh ja, nu je het zegt ...

ik ben een week of 2-3 geleden bezig geweest met het reverse engineeren van de Contacts-app van HTC, en toen kwam ik het een en ander tegen in de source en het viel me daarbij op dat de naam van de Contacts-app ook afhing van de MCC+MCN-code (mobile country code en mobile network code) van de sim-kaart. Zo is bepaald dat voor de MCC+MCN 20404 (Vodafone/Libertel) de app 'HTC Contacts' heet.

Ik heb geprobeerd om dat aan te passen in de source. Daarna heb ik een nieuwe .apk ervan gebakken maar ik liep tegen het probleem op dat ik niet de juiste key had om de .apk mee te signen waardoor mijn Desire de hele .apk weigerde te slikken.

Daarna ben ik er maar mee gekapt. Je zult er dus mee moeten leren leven! Overigens, de oude firmware had dit niet. Daarin heet de app altijd gewoon 'Contacten'. Waarom dit veranderd is ... werkelijk geen idee!

Edit: Als je toestel geroot is kun je dit misschien omzeilen door MarketEnabler/MarketAccess te gebruiken aangezien die apps een andere MCC+MCN faken ... maar dat zou je dan elke keer moeten doen na het opnieuw starten van je telefoon. Een ander idee is om (als je toestel geroot is) zelf ff een app te bakken die elke keer start na het opstarten van de telefoon (is heel simpel) en dan de MCC+MCN omzet. Ik zou dat best ff kunnen maken (is niet al te veel werk) maar ik ga er vanuit dat je geen geroot toestel hebt, en daarbij zit ik nu ff met tentamens.
Interessant! Het viel me gisteren op dat Contacten ineens weg was onder de C dus had ik "Contacten zoeken" gekozen. Maar zie hem nu idd ook als HTC Contacten staan.

Vind het wel zuur, vooral omdat je de telefoon los gekocht hebt om juist van alle provider bemoeienissen verlost te zijn, en dan krijg je ze nog door je strot geduwd
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')