Het reclame is van calve, het nummer is summer breeze van The Isley Brothers (begind rond de 1.20)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:48 schreef EvanStone het volgende:
Heb een fragment van een reclame gezien waarin een man bij een barbecue staat en waarbij een soulachtig nummer wordt afgespeeld. Heb maar 2 seconden of zo er van kunnen zien.
Ja dit is hem, bedankt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:39 schreef kvd het volgende:
[..]
Het reclame is van calve, het nummer is summer breeze van The Isley Brothers (begind rond de 1.20)
Ik zal het vorige topic ff teruglezen, waarschijnlijk het een en ander over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:56 schreef Roland1000 het volgende:
@ EvanStone:
Ik heb nu 2 keer iets gepost voor je, maar je reageert er niet op... Ligt dat aan mij, mijn antwoord, of is het per ongeluk?
Zaterdag 28 februari 2001quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:45 schreef kvd het volgende:
[..]
helemaal offtopic, maar weet jij wanneer deze reeks is begonnen?
Yep, dat is idd het nummerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:57 schreef donroyco het volgende:
Fragment
Lijkt op een bewerking van bovenstaande hit.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:26 schreef Marquito het volgende:
[..]
Yep, dat is idd het nummergaan we daarmee verder zoeken, bedankt! Denk dat deze uitvoering van de The Shangri-Las was
Okquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:01 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Ik zal het vorige topic ff teruglezen, waarschijnlijk het een en ander over het hoofd gezien.
- edit: de nummers die je postte zijn het niet.
Ik zoek er weer een:
Nummer waarin een vrouw padadadaa of lalalalalalla zingt met een klassiek ondertoontje. Komt volgens mij uit een reclame aantal jaren terug.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:39 schreef kvd het volgende:
[..]
Het reclame is van calve, het nummer is summer breeze van The Isley Brothers (begind rond de 1.20)
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:36 schreef Steffietoo het volgende:
Wie oh wie geeft mij het verlossende woord... Zoek het nummer dat word gedraaid in de nieuwe Nikon reclame, die waar de mensen van alles zijn(I am brave etc) Werd ook gespeeld in het laatste stuk van Eddie Izzard Marathon man, wanneer hij London weer inkomt. Heel melodieus nummer en het klinkt mij in de oren als "I've come home" wat er gezongen word. Op you tube en google vind ik daar alleen een nummer van One Republic mee, en dat is 'em niet.... Hulp???
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:05 schreef Animalmix het volgende:
Een moeilijke. Ik zoek een relaxt nummer dat ik één a twee jaar geleden een aantal keer voorbij zag komen op MTV en TMF. Het is een nummer met twee zangers: een donkere en een blanke. Als ik me niet vergis zingt de donkere, rapt de blanke en staan ze op het strand.
Het lijkt op Unreal Tournament introquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:13 schreef 29-11 het volgende:
Ik zoek een optreden of nummer dat ze op 00:08 seconden spelen:
wie weet !!!
1.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:45 schreef qltel het volgende:
Ik heb 2 hele korte fragmentjes waarin een klein stukje muziek zit. En van beide wil ik graag weten wat het is. Het is uit eind jaren 70 begin jaren 80:
Fragment 1
Fragment 2
Bij de 1e gaat het om het loopje en de 3 klapjes.
Bij de 2e enkel om de muziek. Dat die juffrouw "Would You Go To Bed With Me van Touch and Go" is weet ik..
Nummer 2 is heel erg bingo. De 3 klapjes zouden inderdaad uit Let's all chant kunnen komen. Maar zeker ben ik er niet van.quote:
Shazam gaf aan dat het een disco versie betrof van het nummerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:51 schreef qltel het volgende:
[..]
Nummer 2 is heel erg bingo. De 3 klapjes zouden inderdaad uit Let's all chant kunnen komen. Maar zeker ben ik er niet van.
Ik houd het er voorlopig maar op.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Shazam gaf aan dat het een disco versie betrof van het nummer
Faithless - I Want Morequote:Op woensdag 23 juni 2010 09:36 schreef Boadicea het volgende:
Ik zoek een liedje, waarvan de clip mij erg bij is gebleven.
Het is een danceliedje, en in de clip zie je iets van een chinees/koreaans feest, waarbij je een groot stadion hebt, en je van die acrobatische dingen hebt, het lijkt wel een soort van show voor een staatshoofd.
Dat is hem ja! Dankjewel, ik zat richting fatboy slim te denken, maar kon daar al niets op vinden...quote:
Geen dank!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:24 schreef Boadicea het volgende:
[..]
Dat is hem ja! Dankjewel, ik zat richting fatboy slim te denken, maar kon daar al niets op vinden...
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:04 schreef Jaapieschoffel het volgende:
Dag dames en heren. Ik zat in de auto en hoorde dit nr op 3fm op 19 juni rond half 7 's avonds. Het is neit een hele duidelijke opname maar hij is volgnes mij voldoende om herkend te worden. BVD!
Bekijk deze YouTube-video
Kijk eens hier tussen: http://www.discogs.com/advanced_search?release_title=gal&btn=Search+Releasesquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:39 schreef marinos.. het volgende:
Ik zoek een nummer. Maar ik weet de titel nog maar half.. De titel eindigt namelijk op gal. Het nummer is een beetje pop/trance achtig geloof ik. En ik in het refrein wordt de hele tijd ooooojiaaa oooooojiaaaa oid gezongen. Dit alles wordt gezongen door een vrouw..
Weet iemand welk nummer ik bedoel?
Nu nog de juiste remix vindenquote:
-edit- Oh wacht, je bedoelt die Peugeot-reclame met lieveheersbeestjes?quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:29 schreef Youffie het volgende:
ik zoek al jaren naar een frans liefdesliedje volgens mij een 80s of 90s song
vaak gehoord , zelfs een paar jaar geleden voor een reclame gebruikt
auto reclame ,, je ziet 2 lieveheerdbeestjes wippen ,en dan een man en een vrouw in de auto stappen
ze doen de gordels om en ze rijden weg
liedje gaat ongeveer zo
mijn frans is egt heel slecht ,maar zal et tog proberen
dit is een klein stukje van het refrein
je te tu remain ,se tu te paritain , .....???
liedje is franstalig en heeft een beetje de zelfde zangtonen als dat nr van
sting - shape of my heart
iemand die het weet ??
Jane Birkin & Serge Gainsbourg - Je T'aime Moi Non Plus?quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:29 schreef Youffie het volgende:
auto reclame ,, je ziet 2 lieveheerdbeestjes wippen ,en dan een man en een vrouw in de auto stappen
ze doen de gordels om en ze rijden weg
liedje gaat ongeveer zo
je te tu remain ,se tu te paritain , .....???
iemand die het weet ??
Is het niet gewoon de uitvoering van Lulu?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:45 schreef Marquito het volgende:
[..]
Nu nog de juiste remix vindeniemand misschien een idee? (Of weet iemand misschien een dj-forum waar ik dit kan vragen?)
Fragment
The Shangri-Las - Shout
Het enige dat ik erover kan vinden is: The chorus consists of maniacal laughter by Collins. It was reportedly inspired by Grand Master Flash And The Furious Five. Their song, "The Message" was a newer sound that Collins had his ear on. That particular song is often credited as the first ever Rap song. (thanks, Mike - Ottawa, Canada)quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:21 schreef MCootje het volgende:
Ik werd met mijn vraag doorgestuurd vanaf Genesis - Mama naar deze pagina, dus vandaar.
Zoals je daar kan lezen kwam ik het nummer 'mama' van genesis tegen, welke ik nog niet eerder gehoord had, dacht ik, maar waarvan de melodie me wel bekend voor kwam. Hier het nummer:
Hetgeen waar het om gaat begint hier rond 01:24.
Weet iemand of en zo ja waar dat melodietje/deuntje nog meer gebruikt wordt?
een hele wilde gokquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:12 schreef sunwave_deeltwee het volgende:
Ook ik zoek een nummer! Stond vanmiddag in de New Yorker kleding te kopen toen dit nummer werd gedraaid. Het is muziek uit een film, een wat oudere film en is een bekend molodietje (beetje orkerst muziek, weinig electronisch) Daarbij werd er door een rapper gezongen. Ik denk dat het een vrij nieuw nummer is daar deze in een winkel gedraaid werd die vooral hip en jong probeert uit te stralen, maar in eerdere reacties en topics ben ik dit nummer nog niet tegengekomen. Wie!!
het is sowieso lulu, ik ken de versie niet, maar dit is simpel na te doen door er een droge beat onder te zetten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:29 schreef kvd het volgende:
[..]
Is het niet gewoon de uitvoering van Lulu?
Staat er toch gewoon bij..quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:24 schreef EvanStone het volgende:
Weer eentje:
http://www.watzatsong.com/EN/name-that-tune/255064.html
Niet franstalig, maar die reclame klinkt als eentje voor het dragen van gordels (van VVN ofzo) waar deze muziek onder zat:quote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:04 schreef Youffie het volgende:
en is laats ook op tv geweest
heel kort fragmentje ,,ik kan me er helaas nix meer van herrineren,,
doet me een heel klein beetje denken aan die chocola reclame ,, Merci dat jij er ben bla bla bla ...
maar die auto reclame ,, ,een man en een vrouw stappen in een auto , ze zoenen wat dacht ik
ze doen de gordels om en ze rijden weg (paar jaar trug al )
liedje gaat ongeveer zo
Je t'aime tu remon ,se tu te paritain , .....???
iemand die het weet ??
http://www.ster.nl/consumenten/muziek_in_de_reclame.htmlquote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:04 schreef Youffie het volgende:
en is laats ook op tv geweest
heel kort fragmentje ,,ik kan me er helaas nix meer van herrineren,,
doet me een heel klein beetje denken aan die chocola reclame ,, Merci dat jij er ben bla bla bla ...
maar die auto reclame ,, ,een man en een vrouw stappen in een auto , ze zoenen wat dacht ik
ze doen de gordels om en ze rijden weg (paar jaar trug al )
liedje gaat ongeveer zo
Je t'aime tu remon ,se tu te paritain , .....???
iemand die het weet ??
Hmm nee dat is het ook niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:42 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Het enige dat ik erover kan vinden is: The chorus consists of maniacal laughter by Collins. It was reportedly inspired by Grand Master Flash And The Furious Five. Their song, "The Message" was a newer sound that Collins had his ear on. That particular song is often credited as the first ever Rap song. (thanks, Mike - Ottawa, Canada)
Die Tamil film in je dvd-collectie?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:21 schreef MCootje het volgende:
'mama' van genesis
Weet iemand of en zo ja waar dat melodietje/deuntje nog meer gebruikt wordt?
Hier zit Kids niet in maar dit is wel een mix die vaker door radiostations wordt gedraaid met allemaal hits uit 2009.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:34 schreef LiFePo4 het volgende:
Ik zoek een nummer, een mix eigenlijk... Het is een mix van zo ongeveer alle beste liedjes in 2009, ik weet dat in het liedje MGMT - Kids en Black Eyed Pease - I gotta feeling er in voorkomen en dus vele andere bekende liedjes uit 2009. Het werd wel eens op SlamFM gedraaid, een paar maanden geleden...
Iemand?
Idd, maar heb t idee dat er dingen door elkaar gehaald worden dus ik gooi deze ook nog maar even op (franstalig en meer lijkend op Shape of my heart. en zat ook in een STER-spot):quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:33 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Niet franstalig, maar die reclame klinkt als eentje voor het dragen van gordels (van VVN ofzo) waar deze muziek onder zat:
(edit) deze dus:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:16 schreef GdeGrote het volgende:
Zou iemand mij kunnen helpen van welk liedje de achtergrond komt van het nummer: sjaak - 9mm?
Dank alvast
super de puper bedankt! 2 jaar zoeken in een paar minuten opgelost!quote:
Geen dankquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:48 schreef GdeGrote het volgende:
[..]
super de puper bedankt! 2 jaar zoeken in een paar minuten opgelost!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:22 schreef Righteous het volgende:
Ik zoek de naam van een (ik denk Fries) zangeresje in opkomst . Ze zingt iets over haar eerste grote liefde , volgens mij op een markt ofzo . Je ziet steeds een of ander dik kereltje door het beeld banjeren (die moet dan haar vriendje voorstellen ofzo)
Het is volgens mij niet in het Fries of met zwaar accent gezongen . Dat meisje is tussen de 8 en de 12 jaar oud denk ik .
Dank je wel
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:22 schreef Righteous het volgende:
[..]
Mijn vriendin is je erg dankbaar . Ik ook trouwens:P , dankjewel
Gvd! Eindelijk gevonden, natuurlijk vlak na plaatsen bericht schiet het ineens in mijn hoofd, ondanks dat ik al halve dag er naar zocht. Gregor salto - looking good.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:56 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik zoek een dance nummer, top 40, heeft op een cd van de 538 dance smash gestaan, weet niet welk jaar, maar de cd's werden 'en masse' uitgedeeld via de website toen.
De artiest heeft zover ik weet in ieder geval 2 echte hits gehad, waarvan ik een van de twee zoek. Ik weet hoe het gaat, maar kom niet op de naam van de artiest of het nummer.
Een bekende frase in het nummer is: "MORE FIRE, MORE FIRE". Hij heeft ook opgetreden op koninginnedag festival geloof ik een x aantal jaar geleden.
Je kan hem van youtube downloaden. Alleen is de kwaliteit niet geweldigquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:05 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Gvd! Eindelijk gevonden, natuurlijk vlak na plaatsen bericht schiet het ineens in mijn hoofd, ondanks dat ik al halve dag er naar zocht. Gregor salto - looking good.
Echter.... Nergens meer te vinden! Staat niet op spotify (valt me tegen!) en laatste newspost is 280 dagen terug
Help!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:52 schreef heloef het volgende:
Het was volgens mij van Kanye West maar na wat speuren op youtube kon ik hem nog steeds niet vinden.
Beschrijving:
In een warenhuis
Volgens mij was het is shots in plaats van gewoon vloeiend.
Met kinderen sliep hij in een bed werd ie gezien door de security maar toen die aankwamen was ie verdwenen.
Piano muziek
Zwarte zanger
Doet mij 'n beetje denken aan een Heineken reclame met Wonderful Worldquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:04 schreef marcoboosje het volgende:
ik zoek een nummer
Wat ik ervan weet is dat het op een heuvel/berg afspeelt met buitenaardse wezentjes die naar de zonsondergang kijken of maan.
De zanger die dit zingt zingt met een soort vervormer ook soort buitenaardswezenstem.
het is slow tempo nummer beetje tempo als michael jackson - ben.
Wie kan mij helpen.
Zal iets zijn van jaren 70
ciao
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:38 schreef boudemaniak het volgende:
Hey mensen,
ik zoek (zoals vele hier) ook een nummer. Het is een beetje een housenummer, best rustig. De clip gaat als volgt: een of andere lelijke ultra-blonde kerel wordt wakker na een wild vrijgezellenfeestje en rent daarna de hele clip terug ofzoLeuke omschrijving eh?
thx!
Kijk ik eindelijk tmf, is er eindelijk een vet nr... zie ik de titel nietquote:
Het had Michael Jackson kunnen zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:52 schreef heloef het volgende:
Het was volgens mij van Kanye West maar na wat speuren op youtube kon ik hem nog steeds niet vinden.
Beschrijving:
In een warenhuis
Volgens mij was het is shots in plaats van gewoon vloeiend.
Met kinderen sliep hij in een bed werd ie gezien door de security maar toen die aankwamen was ie verdwenen.
Piano muziek
Zwarte zanger
Zelfde wat ik dacht.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:08 schreef Da_Ripper het volgende:
Doet mij 'n beetje denken aan een Heineken reclame met Wonderful World
http://www.radio538.nl/web/show/id=876139/bundleid=10827/quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:05 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Gvd! Eindelijk gevonden, natuurlijk vlak na plaatsen bericht schiet het ineens in mijn hoofd, ondanks dat ik al halve dag er naar zocht. Gregor salto - looking good.
Echter.... Nergens meer te vinden! Staat niet op spotify (valt me tegen!) en laatste newspost is 280 dagen terug
Help!
Bedanktquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:08 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Doet mij 'n beetje denken aan een Heineken reclame met
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:34 schreef ThomasKuiper het volgende:
Hallo mensen, ik was op zoek naar een nummer van een filmpje:http://www.ebaumsworld.com/video/watch/81022341/
wie weet hoe dit heet
mvg Thomas
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:30 schreef Tieli het volgende:
Ik zoek een nummertje uit de jaren 90 met een vrij simpel aanstekelijk melodietje. Enige wat er wordt gezongen wordt uitgesproken als: ow die men men - ow die men men - ow die men men etc. Hoop dat jullie me kunnen helpen. (dance muziek)
Music by Mutiny Productions http://www.myspace.com/l7flynessquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:42 schreef Silven het volgende:
Ik zoek het nummer uit deze video:
Heeeeeeelp
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:30 schreef Tieli het volgende:
Ik zoek een nummertje uit de jaren 90 met een vrij simpel aanstekelijk melodietje. Enige wat er wordt gezongen wordt uitgesproken als: ow die men men - ow die men men - ow die men men etc. Hoop dat jullie me kunnen helpen. (dance muziek)
maar welke is het nou? LA style deed ook in 92 hetzelfde nummer.quote:
o, lol terugbladerforumquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:01 schreef Croupouque het volgende:
Hier is alvast het antwoord op de volgende vraag:
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:59 schreef Bonzoo het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet wat ze draaien bij de nos met het WK voetbal.
Heb het al een paar gehoord als ze een samenvatting laten zien met daarin de beste kansen en doelpunten enzo.
Volgens mij gaat het zo. Can't get enough of your sunshine/love ofzo?
Geen dank.quote:
NUKE is het origineel volgens mij.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar welke is het nou? LA style deed ook in 92 hetzelfde nummer.
Haha! Ik wíst gewoon dat iemand dit nummer ging vragen, al heeft het voor mijn gevoel nog lang geduurd.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:02 schreef Woep het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet wat ik vanmiddag hoorde op 3fm?
http://omroep.vara.nl/Uitzending-gemist.uitzending_gemist.0.html?&aflID=11126923&cHash=08e75dda4b
Bij 1:22:22
Ook al noemt hij de naam, ik kan geen youtube linkje van vinden..
Edit;
[..]
o, lol terugbladerforum![]()
Gokje:quote:Op maandag 28 juni 2010 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Dance/house nummer veel op de radio nu, grotendeels gewoon muziek en tussendoor hoor je een mannenstem met
pa padadi da
Meer Fruits of Dans:quote:Op maandag 28 juni 2010 22:13 schreef RelaxedM het volgende:
Ik ben op zoek naar een Duitstalig nummer wat ik zowel in discotheken in Keulen heb gehoord als in een kroeg in Renesse. In de track horen je verschillende mensen zingen/roepen iets met Ringeldingelding lalala Ringeldingelding....
Iemand enig idee?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:17 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb echt al de hele tijd zo'n liedje in mijn hoofd maar ik kan het nummer niet terugvinden (verkeerde lyrics?)
Iets met: "Say you love me now" en 'volgens mij' iets van "Don't tell me that you've been gone"
Beetje pop/rock top40 achtig nummer gezongen door een man.
aangepastquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
De verdachte heeft donkere krullen, en draagt op het laatst normale kleding en een petje en rijdt in een pick-up truck.
Het doet met een klein beetje hier aan denken, ook qua melodie:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:28 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een nummer met hetzelfde soort instrument dat je hoort in dit nummer (28 sec.), maar dan een andere melodie. Zou Genesis kunnen zijn..
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een nummer. Het is een Nederlandse zanger, de clip heb ik tot nu toe alleen op TMF NL gezien. In de clip draagt hij een superman pak, waarmee hij door verschillende landschappen loopt (in Nederland?).
Tekst heeft iets met 'new directions' ' 'a day without you' er in. Genre is pop/rock achtig. De zanger heeft donkere krullen, en draagt op het laatst normale kleding en een petje en rijdt in een pick-up truck.
Die ja. Dank je wel!quote:
Nee helaas dat is hem niet. Het is een beetje apres ski achtig veel geschreeuw dusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:01 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Meer Fruits of Dans:
Michel Fugain - Ring a ding ?
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:13 schreef RelaxedM het volgende:
Ik ben op zoek naar een Duitstalig nummer wat ik zowel in discotheken in Keulen heb gehoord als in een kroeg in Renesse. In de track horen je verschillende mensen zingen/roepen iets met Ringeldingelding lalala Ringeldingelding....
Iemand enig idee?
Van nu of al een ouder nummer?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:24 schreef Remember-This-Name het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat een beetje dance/trance/house achtige muziek is.
Er word ook op gezongen door een vrouw. Die zingt iets dat lijkt op:
'Nak Nak Ne'
of iets dergelijks, en het is een melodie die echt in je hoofd blijft zitten. (bij mij tenminste)
Also Sprach Zarathustraquote:Op woensdag 30 juni 2010 03:07 schreef Ludootje het volgende:
Ik vroeg me af of het muziekje in deze That 70's Show aflevering ergens van is... Het klinkt zo ontiegelijk bekend.
Het stukje begint op 5:37
quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:58 schreef female81 het volgende:
Deze komt waarschijnlijk uit 1999 (sowieso niet nieuwer dan dat) en is weer een leuk puzzeltje voor liefhebbers van zwoele hiphop. Opnieuw: Wat is het?
http://www.wwzapper.com/search/id3.mp3
Mahala Rai Banda Vs Shantel - Mahalageascaquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:48 schreef 101kiffle101 het volgende:
Ik zoek de naam van een liedje in de film borat. Het is niet het kazakhstaanse volkslief, ook niet het lied dat hij zingt bij de rodeo. Je hoort het als borat terugkeert in zijn stadje. Je hoort ook duidelijk een trombone, en er is ook volgens mij een housenummer van.
Alvast bedankt!
101kiffle101
tenzij je wat ouder bent: PERSIL reklame uit de 70-er jarenquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:54 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Also Sprach Zarathustra
Je kent het van
[..]
Super! Bedankt, mysterie opgelost.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:54 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Also Sprach Zarathustra
Je kent het van
Erg bedankt Prixie.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:46 schreef Prixie het volgende:
[..]
Van nu of al een ouder nummer?
Gokje oudje ..
Gokje: Robert Long - Alleen In Amstelveenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:07 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een Nederlandstalig nummer waarin een aantal keer 'Amstelveen' wordt gezegd, het kan zijn dat ze 'een vrouw uit Amstelveen' zongen maar dat weet ik niet zeker want ik was heel dronken. Beetje Frank Boeijen achtig. Iemand?
Ja dat is 'mquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Gokje: Robert Long - Alleen In Amstelveen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:13 schreef nightcowboy het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=11119983
8:10
Ik vraag me dus al jaren af hoe dat nummer heet.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:13 schreef nightcowboy het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=11119983
8:10
Ik vraag me dus al jaren af hoe dat nummer heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |