quote:Op zondag 27 juni 2010 19:30 schreef Tieli het volgende:
Ik zoek een nummertje uit de jaren 90 met een vrij simpel aanstekelijk melodietje. Enige wat er wordt gezongen wordt uitgesproken als: ow die men men - ow die men men - ow die men men etc. Hoop dat jullie me kunnen helpen. (dance muziek)
Music by Mutiny Productions http://www.myspace.com/l7flynessquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:42 schreef Silven het volgende:
Ik zoek het nummer uit deze video:
Heeeeeeelp
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:30 schreef Tieli het volgende:
Ik zoek een nummertje uit de jaren 90 met een vrij simpel aanstekelijk melodietje. Enige wat er wordt gezongen wordt uitgesproken als: ow die men men - ow die men men - ow die men men etc. Hoop dat jullie me kunnen helpen. (dance muziek)
maar welke is het nou? LA style deed ook in 92 hetzelfde nummer.quote:
o, lol terugbladerforumquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:01 schreef Croupouque het volgende:
Hier is alvast het antwoord op de volgende vraag:
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:59 schreef Bonzoo het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet wat ze draaien bij de nos met het WK voetbal.
Heb het al een paar gehoord als ze een samenvatting laten zien met daarin de beste kansen en doelpunten enzo.
Volgens mij gaat het zo. Can't get enough of your sunshine/love ofzo?
Geen dank.quote:
NUKE is het origineel volgens mij.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar welke is het nou? LA style deed ook in 92 hetzelfde nummer.
Haha! Ik wíst gewoon dat iemand dit nummer ging vragen, al heeft het voor mijn gevoel nog lang geduurd.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:02 schreef Woep het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet wat ik vanmiddag hoorde op 3fm?
http://omroep.vara.nl/Uitzending-gemist.uitzending_gemist.0.html?&aflID=11126923&cHash=08e75dda4b
Bij 1:22:22
Ook al noemt hij de naam, ik kan geen youtube linkje van vinden..
Edit;
[..]
o, lol terugbladerforum![]()
Gokje:quote:Op maandag 28 juni 2010 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Dance/house nummer veel op de radio nu, grotendeels gewoon muziek en tussendoor hoor je een mannenstem met
pa padadi da
Meer Fruits of Dans:quote:Op maandag 28 juni 2010 22:13 schreef RelaxedM het volgende:
Ik ben op zoek naar een Duitstalig nummer wat ik zowel in discotheken in Keulen heb gehoord als in een kroeg in Renesse. In de track horen je verschillende mensen zingen/roepen iets met Ringeldingelding lalala Ringeldingelding....
Iemand enig idee?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:17 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb echt al de hele tijd zo'n liedje in mijn hoofd maar ik kan het nummer niet terugvinden (verkeerde lyrics?)
Iets met: "Say you love me now" en 'volgens mij' iets van "Don't tell me that you've been gone"
Beetje pop/rock top40 achtig nummer gezongen door een man.
aangepastquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
De verdachte heeft donkere krullen, en draagt op het laatst normale kleding en een petje en rijdt in een pick-up truck.
Het doet met een klein beetje hier aan denken, ook qua melodie:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:28 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een nummer met hetzelfde soort instrument dat je hoort in dit nummer (28 sec.), maar dan een andere melodie. Zou Genesis kunnen zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |