quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:22 schreef Righteous het volgende:
[..]
Mijn vriendin is je erg dankbaar . Ik ook trouwens:P , dankjewel
Gvd! Eindelijk gevonden, natuurlijk vlak na plaatsen bericht schiet het ineens in mijn hoofd, ondanks dat ik al halve dag er naar zocht. Gregor salto - looking good.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:56 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik zoek een dance nummer, top 40, heeft op een cd van de 538 dance smash gestaan, weet niet welk jaar, maar de cd's werden 'en masse' uitgedeeld via de website toen.
De artiest heeft zover ik weet in ieder geval 2 echte hits gehad, waarvan ik een van de twee zoek. Ik weet hoe het gaat, maar kom niet op de naam van de artiest of het nummer.
Een bekende frase in het nummer is: "MORE FIRE, MORE FIRE". Hij heeft ook opgetreden op koninginnedag festival geloof ik een x aantal jaar geleden.
Je kan hem van youtube downloaden. Alleen is de kwaliteit niet geweldigquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:05 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Gvd! Eindelijk gevonden, natuurlijk vlak na plaatsen bericht schiet het ineens in mijn hoofd, ondanks dat ik al halve dag er naar zocht. Gregor salto - looking good.
Echter.... Nergens meer te vinden! Staat niet op spotify (valt me tegen!) en laatste newspost is 280 dagen terug
Help!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:52 schreef heloef het volgende:
Het was volgens mij van Kanye West maar na wat speuren op youtube kon ik hem nog steeds niet vinden.
Beschrijving:
In een warenhuis
Volgens mij was het is shots in plaats van gewoon vloeiend.
Met kinderen sliep hij in een bed werd ie gezien door de security maar toen die aankwamen was ie verdwenen.
Piano muziek
Zwarte zanger
Doet mij 'n beetje denken aan een Heineken reclame met Wonderful Worldquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:04 schreef marcoboosje het volgende:
ik zoek een nummer
Wat ik ervan weet is dat het op een heuvel/berg afspeelt met buitenaardse wezentjes die naar de zonsondergang kijken of maan.
De zanger die dit zingt zingt met een soort vervormer ook soort buitenaardswezenstem.
het is slow tempo nummer beetje tempo als michael jackson - ben.
Wie kan mij helpen.
Zal iets zijn van jaren 70
ciao
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:38 schreef boudemaniak het volgende:
Hey mensen,
ik zoek (zoals vele hier) ook een nummer. Het is een beetje een housenummer, best rustig. De clip gaat als volgt: een of andere lelijke ultra-blonde kerel wordt wakker na een wild vrijgezellenfeestje en rent daarna de hele clip terug ofzoLeuke omschrijving eh?
thx!
Kijk ik eindelijk tmf, is er eindelijk een vet nr... zie ik de titel nietquote:
Het had Michael Jackson kunnen zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:52 schreef heloef het volgende:
Het was volgens mij van Kanye West maar na wat speuren op youtube kon ik hem nog steeds niet vinden.
Beschrijving:
In een warenhuis
Volgens mij was het is shots in plaats van gewoon vloeiend.
Met kinderen sliep hij in een bed werd ie gezien door de security maar toen die aankwamen was ie verdwenen.
Piano muziek
Zwarte zanger
Zelfde wat ik dacht.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:08 schreef Da_Ripper het volgende:
Doet mij 'n beetje denken aan een Heineken reclame met Wonderful World
http://www.radio538.nl/web/show/id=876139/bundleid=10827/quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:05 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Gvd! Eindelijk gevonden, natuurlijk vlak na plaatsen bericht schiet het ineens in mijn hoofd, ondanks dat ik al halve dag er naar zocht. Gregor salto - looking good.
Echter.... Nergens meer te vinden! Staat niet op spotify (valt me tegen!) en laatste newspost is 280 dagen terug
Help!
Bedanktquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:08 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Doet mij 'n beetje denken aan een Heineken reclame met
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:34 schreef ThomasKuiper het volgende:
Hallo mensen, ik was op zoek naar een nummer van een filmpje:http://www.ebaumsworld.com/video/watch/81022341/
wie weet hoe dit heet
mvg Thomas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |