quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een nummer. Het is een Nederlandse zanger, de clip heb ik tot nu toe alleen op TMF NL gezien. In de clip draagt hij een superman pak, waarmee hij door verschillende landschappen loopt (in Nederland?).
Tekst heeft iets met 'new directions' ' 'a day without you' er in. Genre is pop/rock achtig. De zanger heeft donkere krullen, en draagt op het laatst normale kleding en een petje en rijdt in een pick-up truck.
Die ja. Dank je wel!quote:
Nee helaas dat is hem niet. Het is een beetje apres ski achtig veel geschreeuw dusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:01 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Meer Fruits of Dans:
Michel Fugain - Ring a ding ?
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:13 schreef RelaxedM het volgende:
Ik ben op zoek naar een Duitstalig nummer wat ik zowel in discotheken in Keulen heb gehoord als in een kroeg in Renesse. In de track horen je verschillende mensen zingen/roepen iets met Ringeldingelding lalala Ringeldingelding....
Iemand enig idee?
Van nu of al een ouder nummer?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:24 schreef Remember-This-Name het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat een beetje dance/trance/house achtige muziek is.
Er word ook op gezongen door een vrouw. Die zingt iets dat lijkt op:
'Nak Nak Ne'
of iets dergelijks, en het is een melodie die echt in je hoofd blijft zitten. (bij mij tenminste)
Also Sprach Zarathustraquote:Op woensdag 30 juni 2010 03:07 schreef Ludootje het volgende:
Ik vroeg me af of het muziekje in deze That 70's Show aflevering ergens van is... Het klinkt zo ontiegelijk bekend.
Het stukje begint op 5:37
quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:58 schreef female81 het volgende:
Deze komt waarschijnlijk uit 1999 (sowieso niet nieuwer dan dat) en is weer een leuk puzzeltje voor liefhebbers van zwoele hiphop. Opnieuw: Wat is het?
http://www.wwzapper.com/search/id3.mp3
Mahala Rai Banda Vs Shantel - Mahalageascaquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:48 schreef 101kiffle101 het volgende:
Ik zoek de naam van een liedje in de film borat. Het is niet het kazakhstaanse volkslief, ook niet het lied dat hij zingt bij de rodeo. Je hoort het als borat terugkeert in zijn stadje. Je hoort ook duidelijk een trombone, en er is ook volgens mij een housenummer van.
Alvast bedankt!
101kiffle101
tenzij je wat ouder bent: PERSIL reklame uit de 70-er jarenquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:54 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Also Sprach Zarathustra
Je kent het van
[..]
Super! Bedankt, mysterie opgelost.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:54 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Also Sprach Zarathustra
Je kent het van
Erg bedankt Prixie.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:46 schreef Prixie het volgende:
[..]
Van nu of al een ouder nummer?
Gokje oudje ..
Gokje: Robert Long - Alleen In Amstelveenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:07 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een Nederlandstalig nummer waarin een aantal keer 'Amstelveen' wordt gezegd, het kan zijn dat ze 'een vrouw uit Amstelveen' zongen maar dat weet ik niet zeker want ik was heel dronken. Beetje Frank Boeijen achtig. Iemand?
Ja dat is 'mquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Gokje: Robert Long - Alleen In Amstelveen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:13 schreef nightcowboy het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=11119983
8:10
Ik vraag me dus al jaren af hoe dat nummer heet.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:13 schreef nightcowboy het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=11119983
8:10
Ik vraag me dus al jaren af hoe dat nummer heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |