Een camera komt via een zijgang zwabberend op de hoofdgang van de school terecht. je ziet allemaal mensen voor de camera lopen en eromheen, en op een gegeven moment wijkt íe uit naar één kant van de gang en zit de zanger te zingen tegen een (geloof ik) rode locker aan....
Iemand die dit scenario enigszins herkent?
Overigens mogen anderen hier ook gewoon hun beschrijvingen, fluitjes en zangkunsten posten als ze een nummer zoeken....
Alvast bedankt!!!
quote:
Op 28 februari 2001 22:51 schreef twi het volgende:
Geen fluitjes à la kwanten
mm, maar ff over het nummer, ik ken het niet. Als ik het op tv zie, dan zal ik zeker opletten welk nummer het is. Maar tot nu toe heb ik hem nog niet gezien.
weet je niet wat voor muziek het ongeveer was? mm, ff afwachten, misschien weten ander mensen het wel.
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 01-03-2001 00:01]
Wat irritant zeg, dat ik de band niet meer weet
DATISSUM!!!! DATISSUM!!!!!!!
[/Belgisch-voetbalcommentaarmode UIT]
Danku!!!
quote:Dat dacht ik nou ook..
Op 01 maart 2001 01:07 schreef Meaghan het volgende:
Gokje: 3 Doors Down - Loser
"We're going down to the river, and into the river we dive. Down to the river..."
Komt het iemand bekend voor?? Alvast bedankt..
Wel grappig dat mijn collega (GROTE bob dylan fan) toch zeker wist dat het een liedje van Bob dylan was. Ga der dus maar effe pesten
And you are dressed to dream.
quote:is dat met zo'n beat erin?
Op 05 maart 2001 20:40 schreef kwanten het volgende:
Je hebt nu een nieuwe reclame van "the year of trance" of zoiets, en dan het 3e nummer dat voorkomt in die reclame, eerst krijg je Dj jose - II symbols, en daarna komt ie volgens mij. Kent iemand deze reclame en wie weet welk nummer het is? tnkx..
quote:Ja
Op 05 maart 2001 21:01 schreef Soep v/d Dag het volgende:
is dat met zo'n beat erin?
quote:FAVOVITAMINE - KLAAS VAN DER EERDEN
Op 06 maart 2001 15:07 schreef Machiel het volgende:
Ik zoek ook een nummer was vanmorgen een favovitamine plaat van een "bekend iemand" in de arbeidsvitaminen op 3FM dus, het was iets met jazz in de naam klonk heel relaxed met een beetje een breakbeat erin. Anyone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |