Zeker, ben echt benieuwd in welke opstelling ze gaan spelenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:42 schreef venomsnake het volgende:
Kon wel eens lachen worden met al die problemen bij de Fransen.
Opstellen? 11...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:45 schreef DeTolk het volgende:
Je moet toch minimaal 8 spelers opstellen?
De enige manier voor de Franse spelers om te laten zien dat ze gelijk hadden is zelf dik winnen en een ronde verder gaanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:48 schreef wdn het volgende:
Zuid Afrika kan met een dikke winst op Frankrijk ook nog door als MEX-URU inderdaad een wedstrijd wordt![]()
dat gaan ze niet doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
De enige manier voor de Franse spelers om te laten zien dat ze gelijk hadden is zelf dik winnen en een ronde verder gaan
Ik denk 442quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zeker, ben echt benieuwd in welke opstelling ze gaan spelen
Ik ga voor ramptoerist spelen en SA FRA kijken, kan niet goed gaan namelijk, ik voorspel dat de Fransozen onderling gaan matten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:11 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik kan niet kiezen welke ik moet kijken
quote:France: 1-Hugo Lloris; 2-Bacary Sagna, 5-William Gallas, 17-Sebastien Squillaci, 22-Gael Clichy; 18-Alou Diarra, 19-Abou Diaby, 8-Yoan Gourcuff, 7-Franck Ribery; 11-Andre-Pierre Gignac, 9-Djibril Cisse.
South Africa: 1-Moeneeb Josephs; 5-Anele Ngcongoa, 20-Bongani Khumalo, 4-Aaron Mokoena, 3-Tsepo Masilela, 6-MacBeth Sibaya, 23-Thanduyise Khuboni, 10-Steven Pienaar, 8-Siphiwe Tshabalala, 9-Katlego Mphela, 17-Bernard Parker.
Referee: Oscar Ruiz (Colombia)
Op 5 plaatsen gewijzigd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:20 schreef TNA het volgende:
[..]
Is dat een andere opstelling dan vorige keer (stakingen?) of gewoon dezelfde?
Ze willen eerst zeker weten dat ze allebei doorgaan. Dus in het begin behoudend spelen. Stel dat Frankrijk nog 0-0 staat in de 70e minuut, kun je gas gaan geven om de strijd om de eerste plek.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:19 schreef Outlined het volgende:
Ben bang dat Frankrijk door gaat. Mexico en Uruguay willen immers Argentinië ontlopen.
Zou niet verdiend zijn.
Hoe bedoel je? FRA kan toch sowieso MEX en URU niet meer inhalen (tenzij ze met grote cijfers winnen, meer dan 3 goals verschil)?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:19 schreef Outlined het volgende:
Ben bang dat Frankrijk door gaat. Mexico en Uruguay willen immers Argentinië ontlopen.
Zou niet verdiend zijn.
Weten ze zelf volgens mij niet eensquote:
Geniaalquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:24 schreef YazooW het volgende:
[..]
Weten ze zelf volgens mij niet eens![]()
In ieder geval geen schorsingen en blessures zover ik weet, of ze staken of gewoon niet zijn opgesteld door Domenech Pannekoek is natuurlijk de grote vraag.
"Die zijn bruin"? ZOMG racist!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:25 schreef -Willempie- het volgende:
Je ziet bij Frankrijk dus zo wie de rotte appels zijn.
Jawel, als MEX en URU niet gelijk spelen dan heeft 1 van beide nog steeds 4 punten, wint FRA hebben ze ook 4 punten, dan draait het om doelsaldo, als het doelsaldo gelijk is telt het onderling resultaat.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:23 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? FRA kan toch sowieso MEX en URU niet meer inhalen (tenzij ze met grote cijfers winnen, meer dan 3 goals verschil)?
[ afbeelding ]
Dat hangt er ook vanaf met hoeveel MEX of URU verliest dan... maar dat zal wel weer een lullige 0-1 zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:23 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? FRA kan toch sowieso MEX en URU niet meer inhalen (tenzij ze met grote cijfers winnen, meer dan 3 goals verschil)?
[ afbeelding ]
Lol, dat wilde ik net aanvullen, FRA is gebaat bij een grote overwinning van MEX op URU of andersom.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:27 schreef Bloodnok het volgende:
[..]
Dat hangt er ook vanaf met hoeveel MEX of URU verliest dan... maar dat zal wel weer een lullige 0-1 zijn
Doe eens niet!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:29 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Cisse in de basis is dan wel weer leuk
Zie hem er nog wel eentje inschieten
Ja, dit was die tweede keer:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:31 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Doe eens niet!![]()
Hij heeft zijn been trouwens 2x gebroken.
Deze ziet er minder pijnlijk uit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:33 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ja, dit was die tweede keer:
[ afbeelding ]
Tweebenigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:33 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ja, dit was die tweede keer:
[ afbeelding ]
Hij merkt het niet eensquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:35 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Deze ziet er minder pijnlijk uit.
Ik ben niet van de fransen. Ik heb er eigenlijk een hekel aan (persoonlijke ervaringen), maar dit is wel heel erg...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:29 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Cisse in de basis is dan wel weer leuk
Zie hem er nog wel eentje inschieten
Ik ga hier niet op klikken. Welke breuk was overigens eerder?quote:
Ze komen er toch sowieso mee weg? Als ze gelijkspelen zijn ze beiden door en ligt Frankrijkaard eruit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:39 schreef wdn het volgende:
MEX URU wordt toch wel een remise. Ze lullen wel een eind weg dat het niet zo is en men komt er mee weg zolang FRA-ZAF niet een goal-festijn wordt.
Same here. Ik zie ook dolgraag die Fransen verdrietig en teleurgesteld van het veld aflopen nadat ze uitgeschakeld zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:39 schreef wdn het volgende:
Ik kijk FRA-ZAF trouwens. Qua entertainment moet dat gewoon de hoogste waarde krijgen
Mwah, Argentinië is ook niet echt een aanlokkelijk vooruitzicht, bovendien zijn ze niet zeker van plaatsing omdat als FRA dik wint alleen een gelijkspel genoeg is om beide door te gaan. Ik denk dat MEX gaat voor een doelpunt en als dat lukt ze met 11 man voor de goal gaan liggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:39 schreef wdn het volgende:
MEX URU wordt toch wel een remise. Ze lullen wel een eind weg dat het niet zo is en men komt er mee weg zolang FRA-ZAF niet een goal-festijn wordt.
Stel FRA of ZAF scoort 5x snel reken maar dat MEX-URU een instortende souflee wordt
Ik kijk FRA-ZAF trouwens. Qua entertainment moet dat gewoon de hoogste waarde krijgen
Klopt, maar de nr 2 moet de volgende ronde tegen Argentinië.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:42 schreef Bloodnok het volgende:
[..]
Ze komen er toch sowieso mee weg? Als ze gelijkspelen zijn ze beiden door en ligt Frankrijkaard eruit.
Wie?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:40 schreef Righteous het volgende:
Hoeveel moeten ze winnen om door te gaan?
Ik hoop eigenlijk dat dat gebeurt. Liefst nog expres door Frankrijk ook. Zo van, jullie verdienen hetquote:
Dank je .quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Wie?
1. MEX winst of gelijkspel is door.
2. URU winst of gelijkspel is door.
Voor beide geld: klein verlies -mag- maar alleen indien FRA niet met 4 of meer goals of ZAF niet met 5 of meer goals van de ander wint.
Oftewel: tussen MEX en FRA zit een marge van 3 punten en 4 goals. Dat moeten ze dus al minimaal overbruggen. De marge is groter als je ZAF of URU neem
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:45 schreef wdn het volgende:
JAAAAAAAA DE GROENE EN RODE BOLLETJES ZIJN TERUG![]()
Knipperlichtscores
Ah. Dat is wel een goaltje waard misschien.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, maar de nr 2 moet de volgende ronde tegen Argentinië.
Vooral bij wissels moet er toch wel een speler zijn die er niet uit wil of in wilquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:47 schreef Weka het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de coach, de bank en de Franse spelers zich gaan gedragen, bijvoorbeeld bij een goal. Ik hoop op Jerry-Springer-achtige-taferelen.
Ja, dat kan wel zo zijn denk ik. Toch denk ik dat MEX er wel graag 1 in wil hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:47 schreef Bloodnok het volgende:
[..]
Ah. Dat is wel een goaltje waard misschien.
Aan de andere kant, zijn er bonussen als je de groepstage overleeft? Dan zijn er vast wel voetbalbobo'sbij beide ploegen die de opdracht hebben gegeven vooral niet te verliezen.
Historiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:46 schreef Righteous het volgende:
[..]
Dank je .
Nouja dan zullen die Zuid Amerikanen het wel op een akkoordje hebben gegooid . Kan ze geen ongelijk geven
als je wilt lachen moet je zeker deze kijkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:56 schreef Kwaliteit het volgende:
Welke wedstrijd adviseren jullie te bekijken?
welke is het belangrijkste?
Och... eerlijk gezegd geen idee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:56 schreef Kwaliteit het volgende:
Welke wedstrijd adviseren jullie te bekijken?
welke is het belangrijkste?
Als dat zo is dan blijf ik kijken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:59 schreef Falco het volgende:
Het wonder van Bloemfontein.
Zuid-Afrika wint met 6-1
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:04 schreef OmniRocket het volgende:
zou overigens ook wel een stunt zijn als Frankrijk alsnog het WK wint :p
Mwoa. Neuh. Doe maar nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:04 schreef OmniRocket het volgende:
het zou al een stunt zijn als Frankijk een goal scoortquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:04 schreef OmniRocket het volgende:
Evra een faler noemen...quote:
Frankrijk maakt ZA afquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:06 schreef RM-rf het volgende:
[..]
het zou al een stunt zijn als Frankijk een goal scoort
In de finale verliezen tegen NED mag ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:04 schreef OmniRocket het volgende:
denk je?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:08 schreef Falco het volgende:
Godzijdank, over een paar maanden CL-voetbal zonder bijenzwermen
Nee hoor, iedereen neemt dan ding naar huis en mee de Europese stadions in.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:08 schreef Falco het volgende:
Godzijdank, over een paar maanden CL-voetbal zonder bijenzwermen
Oh krijgen we dat weerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:06 schreef YazooW het volgende:
[..]
Evra een faler noemen...
1 van de weinige spelers die afgelopen seizoen Robben onder controle kon houden
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:09 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen neemt dan ding naar huis en mee de Europese stadions in.
Die dingen mag je hier niet meenemen vanwege het risico dat er gegooid mee gaat worden. wees dus niet bangquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:09 schreef wdn het volgende:
[..]
denk je?Grote kans dat die dingen niet meer verdwijnen...
Lol, ook voor je eigen veiligheid denk ik.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Die dingen mag je hier niet meenemen vanwege het risico dat er gegooid mee gaat worden. wees dus niet bang
Ze gaan nog winnen ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:14 schreef Symphonic het volgende:
Wat een verrassing dat er toch 11 fransen op het veld staan....
Er zijn wel wat aanpassingen geweest natuurlijk..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:14 schreef Symphonic het volgende:
http://www.fifa.com/Live/(...)300061449/index.htmlquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:16 schreef HenkieVdV het volgende:
Opstellingen bekend?Heb het begin gemist.
de helft zijn net als bij Noord-Koreaan materiaalknechtenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:14 schreef Symphonic het volgende:
Verkapte -ik heb een iphone- post.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moet de wedstrijd via m'n iPhone hier volgen vanuit de trein
Nee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Verkapte -ik heb een iphone- post.
ze hebben ook niets te zoeken op het WK.quote:
Is die pot tussen Mexico en Uruguay wat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:18 schreef OnCraintDégun het volgende:
Haha kom er net achter dat je zenders tegelijk kan kijken op de tv van mn ouders
Van mij mag het wel eigenlijk. Zulke hele grote prutsers zijn het nou ook weer niet. Wel vind ik dat het aantal Afrikaanse startplekken verminderd mag worden naar 4 of 5. Echt veel toegevoegde waarde heeft het Afrikaanse voetbal niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze hebben ook niets te zoeken op het WK.
Misschien moeten ze maar eens afschaffen dat het gastland automatisch meedoet.
Misschien is het leuk om het WK te houden in het land dat heeft gewonnen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze hebben ook niets te zoeken op het WK.
Misschien moeten ze maar eens afschaffen dat het gastland automatisch meedoet.
net hands in strafschppgebied van perreira niet gezienquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:20 schreef Falco het volgende:
[..]
Is die pot tussen Mexico en Uruguay wat?
Maar dan is het iedere 4 jaar in Braziliequote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien is het leuk om het WK te houden in het land dat heeft gewonnen?
valt mee hoor vind ikquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:22 schreef Mr.Chandon het volgende:
Als MEX en URG ook nog eventjes normaal gaan voetballen en niet willens en wetens gelijk gaan spelen!
Nou, ik zie er daar net eentje op de lat gaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:22 schreef Mr.Chandon het volgende:
Als MEX en URG ook nog eventjes normaal gaan voetballen en niet willens en wetens gelijk gaan spelen!
Die zijn nu door hèquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:24 schreef Kwaliteit het volgende:
Waarom staat er een groen vtje bij MEX-URU op Nederland 1? en bij Nederland 2 ook? Moet dit niet anders?
Nee?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:24 schreef Kwaliteit het volgende:
Waarom staat er een groen vtje bij MEX-URU op Nederland 1? en bij Nederland 2 ook? Moet dit niet anders?
Nee want op doelsaldo staan Mexico en Uruguay er beter voor dan Zuid-Afrika.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:24 schreef Kwaliteit het volgende:
ja idd net onderkant latquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:24 schreef wdn het volgende:
Mex Uru is een leuke pot. Daar gaan goals vallen als dit zo doorgaat
Neequote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:24 schreef Kwaliteit het volgende:
total doelsaldo is nog te laagquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:24 schreef Kwaliteit het volgende:
Volgens mij is het land met het V-tje dan virtueel door.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:24 schreef Kwaliteit het volgende:
Nee? MEX en URU staan nu op 5 punten en ZAF op 4?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:24 schreef Kwaliteit het volgende:
Trolquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:24 schreef Kwaliteit het volgende:
Die landen zijn tot nu toe door naar de 8e finales.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:24 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nee. Maar dat boeit niet zolang La France er uitvliegt
Punten zijn niet belangrijk??quote:
zijn manier van juichen was wel grappig...quote:
Nee helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:27 schreef napoleonfour het volgende:
zo overdreven dit
Nee de scheids zag het niet goed, maar het maakt het alleen maar leuker. Graag nog twee onterechte penalties voor Z-Aquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:27 schreef Bloodnok het volgende:
Terecht rood? (ik lees alleen hier, kijk de wedstrijd niet :-))
Zwaar overdreven of niet, die elleboog zat er. Het is gewoon rood.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:27 schreef OnCraintDégun het volgende:
Je kan toch niet ontkenneb dat dit zwaar overdreven is
Jawel. Elleboog is elleboog.quote:
Dit is zwaar terecht zelfs. Je mag het niet doen - simpel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:27 schreef OnCraintDégun het volgende:
Je kan toch niet ontkenneb dat dit zwaar overdreven is
wat is dan wel rood?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:28 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Overdreven rood toch wel lijkt me. Gele kaart was genoeg geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |