Ze komen er toch sowieso mee weg? Als ze gelijkspelen zijn ze beiden door en ligt Frankrijkaard eruit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:39 schreef wdn het volgende:
MEX URU wordt toch wel een remise. Ze lullen wel een eind weg dat het niet zo is en men komt er mee weg zolang FRA-ZAF niet een goal-festijn wordt.
Same here. Ik zie ook dolgraag die Fransen verdrietig en teleurgesteld van het veld aflopen nadat ze uitgeschakeld zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:39 schreef wdn het volgende:
Ik kijk FRA-ZAF trouwens. Qua entertainment moet dat gewoon de hoogste waarde krijgen
Mwah, Argentinië is ook niet echt een aanlokkelijk vooruitzicht, bovendien zijn ze niet zeker van plaatsing omdat als FRA dik wint alleen een gelijkspel genoeg is om beide door te gaan. Ik denk dat MEX gaat voor een doelpunt en als dat lukt ze met 11 man voor de goal gaan liggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:39 schreef wdn het volgende:
MEX URU wordt toch wel een remise. Ze lullen wel een eind weg dat het niet zo is en men komt er mee weg zolang FRA-ZAF niet een goal-festijn wordt.
Stel FRA of ZAF scoort 5x snel reken maar dat MEX-URU een instortende souflee wordt
Ik kijk FRA-ZAF trouwens. Qua entertainment moet dat gewoon de hoogste waarde krijgen
Klopt, maar de nr 2 moet de volgende ronde tegen Argentinië.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:42 schreef Bloodnok het volgende:
[..]
Ze komen er toch sowieso mee weg? Als ze gelijkspelen zijn ze beiden door en ligt Frankrijkaard eruit.
Wie?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:40 schreef Righteous het volgende:
Hoeveel moeten ze winnen om door te gaan?
Ik hoop eigenlijk dat dat gebeurt. Liefst nog expres door Frankrijk ook. Zo van, jullie verdienen hetquote:
Dank je .quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Wie?
1. MEX winst of gelijkspel is door.
2. URU winst of gelijkspel is door.
Voor beide geld: klein verlies -mag- maar alleen indien FRA niet met 4 of meer goals of ZAF niet met 5 of meer goals van de ander wint.
Oftewel: tussen MEX en FRA zit een marge van 3 punten en 4 goals. Dat moeten ze dus al minimaal overbruggen. De marge is groter als je ZAF of URU neem
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:45 schreef wdn het volgende:
JAAAAAAAA DE GROENE EN RODE BOLLETJES ZIJN TERUG![]()
Knipperlichtscores
Ah. Dat is wel een goaltje waard misschien.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, maar de nr 2 moet de volgende ronde tegen Argentinië.
Vooral bij wissels moet er toch wel een speler zijn die er niet uit wil of in wilquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:47 schreef Weka het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de coach, de bank en de Franse spelers zich gaan gedragen, bijvoorbeeld bij een goal. Ik hoop op Jerry-Springer-achtige-taferelen.
Ja, dat kan wel zo zijn denk ik. Toch denk ik dat MEX er wel graag 1 in wil hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:47 schreef Bloodnok het volgende:
[..]
Ah. Dat is wel een goaltje waard misschien.
Aan de andere kant, zijn er bonussen als je de groepstage overleeft? Dan zijn er vast wel voetbalbobo'sbij beide ploegen die de opdracht hebben gegeven vooral niet te verliezen.
Historiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:46 schreef Righteous het volgende:
[..]
Dank je .
Nouja dan zullen die Zuid Amerikanen het wel op een akkoordje hebben gegooid . Kan ze geen ongelijk geven
als je wilt lachen moet je zeker deze kijkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:56 schreef Kwaliteit het volgende:
Welke wedstrijd adviseren jullie te bekijken?
welke is het belangrijkste?
Och... eerlijk gezegd geen idee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:56 schreef Kwaliteit het volgende:
Welke wedstrijd adviseren jullie te bekijken?
welke is het belangrijkste?
Als dat zo is dan blijf ik kijken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:59 schreef Falco het volgende:
Het wonder van Bloemfontein.
Zuid-Afrika wint met 6-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |