Hoe bedoel je? FRA kan toch sowieso MEX en URU niet meer inhalen (tenzij ze met grote cijfers winnen, meer dan 3 goals verschil)?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:19 schreef Outlined het volgende:
Ben bang dat Frankrijk door gaat. Mexico en Uruguay willen immers Argentinië ontlopen.
Zou niet verdiend zijn.
Weten ze zelf volgens mij niet eensquote:
Geniaalquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:24 schreef YazooW het volgende:
[..]
Weten ze zelf volgens mij niet eens![]()
In ieder geval geen schorsingen en blessures zover ik weet, of ze staken of gewoon niet zijn opgesteld door Domenech Pannekoek is natuurlijk de grote vraag.
"Die zijn bruin"? ZOMG racist!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:25 schreef -Willempie- het volgende:
Je ziet bij Frankrijk dus zo wie de rotte appels zijn.
Jawel, als MEX en URU niet gelijk spelen dan heeft 1 van beide nog steeds 4 punten, wint FRA hebben ze ook 4 punten, dan draait het om doelsaldo, als het doelsaldo gelijk is telt het onderling resultaat.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:23 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? FRA kan toch sowieso MEX en URU niet meer inhalen (tenzij ze met grote cijfers winnen, meer dan 3 goals verschil)?
[ afbeelding ]
Dat hangt er ook vanaf met hoeveel MEX of URU verliest dan... maar dat zal wel weer een lullige 0-1 zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:23 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? FRA kan toch sowieso MEX en URU niet meer inhalen (tenzij ze met grote cijfers winnen, meer dan 3 goals verschil)?
[ afbeelding ]
Lol, dat wilde ik net aanvullen, FRA is gebaat bij een grote overwinning van MEX op URU of andersom.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:27 schreef Bloodnok het volgende:
[..]
Dat hangt er ook vanaf met hoeveel MEX of URU verliest dan... maar dat zal wel weer een lullige 0-1 zijn
Doe eens niet!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:29 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Cisse in de basis is dan wel weer leuk
Zie hem er nog wel eentje inschieten
Ja, dit was die tweede keer:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:31 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Doe eens niet!![]()
Hij heeft zijn been trouwens 2x gebroken.
Deze ziet er minder pijnlijk uit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:33 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ja, dit was die tweede keer:
[ afbeelding ]
Tweebenigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:33 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ja, dit was die tweede keer:
[ afbeelding ]
Hij merkt het niet eensquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:35 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Deze ziet er minder pijnlijk uit.
Ik ben niet van de fransen. Ik heb er eigenlijk een hekel aan (persoonlijke ervaringen), maar dit is wel heel erg...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:29 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Cisse in de basis is dan wel weer leuk
Zie hem er nog wel eentje inschieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |