Zeker, ben echt benieuwd in welke opstelling ze gaan spelenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:42 schreef venomsnake het volgende:
Kon wel eens lachen worden met al die problemen bij de Fransen.
Opstellen? 11...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:45 schreef DeTolk het volgende:
Je moet toch minimaal 8 spelers opstellen?
De enige manier voor de Franse spelers om te laten zien dat ze gelijk hadden is zelf dik winnen en een ronde verder gaanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:48 schreef wdn het volgende:
Zuid Afrika kan met een dikke winst op Frankrijk ook nog door als MEX-URU inderdaad een wedstrijd wordt![]()
dat gaan ze niet doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
De enige manier voor de Franse spelers om te laten zien dat ze gelijk hadden is zelf dik winnen en een ronde verder gaan
Ik denk 442quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zeker, ben echt benieuwd in welke opstelling ze gaan spelen
Ik ga voor ramptoerist spelen en SA FRA kijken, kan niet goed gaan namelijk, ik voorspel dat de Fransozen onderling gaan matten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:11 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik kan niet kiezen welke ik moet kijken
quote:France: 1-Hugo Lloris; 2-Bacary Sagna, 5-William Gallas, 17-Sebastien Squillaci, 22-Gael Clichy; 18-Alou Diarra, 19-Abou Diaby, 8-Yoan Gourcuff, 7-Franck Ribery; 11-Andre-Pierre Gignac, 9-Djibril Cisse.
South Africa: 1-Moeneeb Josephs; 5-Anele Ngcongoa, 20-Bongani Khumalo, 4-Aaron Mokoena, 3-Tsepo Masilela, 6-MacBeth Sibaya, 23-Thanduyise Khuboni, 10-Steven Pienaar, 8-Siphiwe Tshabalala, 9-Katlego Mphela, 17-Bernard Parker.
Referee: Oscar Ruiz (Colombia)
Op 5 plaatsen gewijzigd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:20 schreef TNA het volgende:
[..]
Is dat een andere opstelling dan vorige keer (stakingen?) of gewoon dezelfde?
Ze willen eerst zeker weten dat ze allebei doorgaan. Dus in het begin behoudend spelen. Stel dat Frankrijk nog 0-0 staat in de 70e minuut, kun je gas gaan geven om de strijd om de eerste plek.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:19 schreef Outlined het volgende:
Ben bang dat Frankrijk door gaat. Mexico en Uruguay willen immers Argentinië ontlopen.
Zou niet verdiend zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |