quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:09 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen neemt dan ding naar huis en mee de Europese stadions in.
Die dingen mag je hier niet meenemen vanwege het risico dat er gegooid mee gaat worden. wees dus niet bangquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:09 schreef wdn het volgende:
[..]
denk je?Grote kans dat die dingen niet meer verdwijnen...
Lol, ook voor je eigen veiligheid denk ik.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Die dingen mag je hier niet meenemen vanwege het risico dat er gegooid mee gaat worden. wees dus niet bang
Ze gaan nog winnen ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:14 schreef Symphonic het volgende:
Wat een verrassing dat er toch 11 fransen op het veld staan....
Er zijn wel wat aanpassingen geweest natuurlijk..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:14 schreef Symphonic het volgende:
http://www.fifa.com/Live/(...)300061449/index.htmlquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:16 schreef HenkieVdV het volgende:
Opstellingen bekend?Heb het begin gemist.
de helft zijn net als bij Noord-Koreaan materiaalknechtenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:14 schreef Symphonic het volgende:
Verkapte -ik heb een iphone- post.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moet de wedstrijd via m'n iPhone hier volgen vanuit de trein
Nee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Verkapte -ik heb een iphone- post.
ze hebben ook niets te zoeken op het WK.quote:
Is die pot tussen Mexico en Uruguay wat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:18 schreef OnCraintDégun het volgende:
Haha kom er net achter dat je zenders tegelijk kan kijken op de tv van mn ouders
Van mij mag het wel eigenlijk. Zulke hele grote prutsers zijn het nou ook weer niet. Wel vind ik dat het aantal Afrikaanse startplekken verminderd mag worden naar 4 of 5. Echt veel toegevoegde waarde heeft het Afrikaanse voetbal niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze hebben ook niets te zoeken op het WK.
Misschien moeten ze maar eens afschaffen dat het gastland automatisch meedoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |