quote:Op maandag 21 juni 2010 18:18 schreef Ssserpente het volgende:
Claudia, whaaah! Van jou had ik het echt noooit verwacht!![]()
Wat geweldig! Gefeliciteerd!
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:11 schreef Basboussa het volgende:
Huup, hier loop ik eerst bij de dokter (die mag mij in principe tot 7 maanden 'helpen', is ze toe bevoegd) maar ik heb nu mijn eerste afspraak bij de verloskundige OB/GYN in augustus, als ik ca. 18 weken ben ofzo. Denk ik. Hangt ervan af wanneer ze tijd voor me hebben, en deze OB/GYN wil iedereen eigenlijk zo vroeg mogelijk zien. Vorige keer was ik net 20 weken (en echo vergeten, mind you)
Oh, Claudia, wij zitten dus echt heul dicht bij elkaar... En leuk toch, nog een kleintje? Ik geniet zo van het idee dat het monster grote zus wordt! Zal heul erg wennen voor haar zijn....
En waarom geen 12 weken echo? Vind het wel leuk (niet heel fantastisch ofzo, ben niet zo'n roze wolk zwangere misschien?) om de baby te zien, maar ik hoef geen tests over gezondheid enzo. Wat niet weet.... Geen reden tot zorg, zit niet in een 'risico-groep' dus ik laat het maar...
En ik baal ontzettend. Ik mag waarschijnlijk niet vaginaal bevallen, en dan dus nooit meer. Het moet minimaal 2 jaar na de bevalling van de eerste zijn en het is 22 maanden... Zouden ze daar moeilijk over doen? En je mag maar 1 keer een keizersnee gehad hebben.... Dus het is nu of nooit meer.... Bah! Dat wist ik niet, ik dacht na anderhalf jaar dat het wel goed zou zijn... Heb het ziekenhuis gecheckt....
en waarin Claudia_x heeft aangekondingd dat ze nu 11 weken zwanger isquote:Op maandag 21 juni 2010 18:08 schreef Orea het volgende:
Claudiaaaa![]()
oh nóg zo'n kanjer erbij straks
![]()
Van harte gefeliciteerd!!!echt superleuk!!
Ik ben om half 12 uit bed gerold, om half 1 op de bank weer gaan liggen en heb nu een beetje het idee dat ik mijn ogen open kan houden(niet diep geslapen hoor, maar beetje zo'n waakstand, wel lekker onder mijn dekentje... zonde van het weer wel...)
Verjaardag en een bbq in één weekend is geloof ik iets teveel van het goede voor me
Ik ben helaas een ervaringsdesukundige. Na de ruggeprik kreeg ik koorts en om uit te sluiten dat het om een infectie ging is onze dochter na de keizersnee direct opgenomen en aan de antiobiotica gelegd in het kinderziekenhuisquote:Op maandag 21 juni 2010 15:01 schreef Ticootje het volgende:
Bij een ruggeprik heb je grotere kans op opname van je kindje... (Al vraag ik me af in hoeverre dat gewoon wordt gezegd om je ervan te weerhouden)
Ah okay, duidelijk! Ik ben benieuwd hoe het werkt haha omdat NL toch relatief 'uniek' is als het op onze omgang met zwangerschappen enzo aankomt.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:11 schreef Basboussa het volgende:
Huup, hier loop ik eerst bij de dokter (die mag mij in principe tot 7 maanden 'helpen', is ze toe bevoegd) maar ik heb nu mijn eerste afspraak bij de verloskundige OB/GYN in augustus, als ik ca. 18 weken ben ofzo. Denk ik. Hangt ervan af wanneer ze tijd voor me hebben, en deze OB/GYN wil iedereen eigenlijk zo vroeg mogelijk zien. Vorige keer was ik net 20 weken (en echo vergeten, mind you)
Oh, Claudia, wij zitten dus echt heul dicht bij elkaar... En leuk toch, nog een kleintje? Ik geniet zo van het idee dat het monster grote zus wordt! Zal heul erg wennen voor haar zijn....
En waarom geen 12 weken echo? Vind het wel leuk (niet heel fantastisch ofzo, ben niet zo'n roze wolk zwangere misschien?) om de baby te zien, maar ik hoef geen tests over gezondheid enzo. Wat niet weet.... Geen reden tot zorg, zit niet in een 'risico-groep' dus ik laat het maar...
En ik baal ontzettend. Ik mag waarschijnlijk niet vaginaal bevallen, en dan dus nooit meer. Het moet minimaal 2 jaar na de bevalling van de eerste zijn en het is 22 maanden... Zouden ze daar moeilijk over doen? En je mag maar 1 keer een keizersnee gehad hebben.... Dus het is nu of nooit meer.... Bah! Dat wist ik niet, ik dacht na anderhalf jaar dat het wel goed zou zijn... Heb het ziekenhuis gecheckt....
Ik heb ook een ruggenprik gehad en Ivan werd extra in de gaten gehouden omdat we allebei verhoging hadden, maar hij kreeg niet meteen antibiotica (heeft hij uiteindelijk helemaal niet gehad) en hij mocht gewoon bij me blijven.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:39 schreef CrazyPrincess het volgende:
Claudia gefeliciteerd
[..]
Ik ben helaas een ervaringsdesukundige. Na de ruggeprik kreeg ik koorts en om uit te sluiten dat het om een infectie ging is onze dochter na de keizersnee direct opgenomen en aan de antiobiotica gelegd in het kinderziekenhuis
Ik heb alleen geen idee hoe vaak dat voorkomt
De meesten gaan ervanuit dat het een ongelukje is geweest (één iemand slikte nog net een "oh, wat erg" in en ik heb ook al een paar kaar de vraag gehad of het een ongelukje is geweest). Ik weet heus wel dat het vergeleken met de norm snel is, en we waren zelf ook (prettig) verrast dat ik zo snel zwanger was. Maar de eerste keer was iedereen zo blij en nu voel ik haast medelijden.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:02 schreef Suzanna het volgende:
Wat voor reacties krijg je dan? Toch geen negatieve hoop ik?
dat is al gevraagd in het modtopic, gebeurt vanzelf, gun een modje de tijd om te etenquote:Op maandag 21 juni 2010 18:47 schreef pessie het volgende:
Oh, kan een mod de andere zwangerschap en geboorte deel 660 even weghalen?
nee! dat zijn de verjaardagen van de schoonmoedersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Claudiaecht die opmerkingen, ik kan er plaatsvervangend bozig van worden. Ik vind het zo niet kies.
En da's nog zachtjes uitgedrukt.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:55 schreef huuphuup het volgende:
Claudiaecht die opmerkingen, ik kan er plaatsvervangend bozig van worden. Ik vind het zo niet kies.
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik hoor het mezelf hier nog zeggen: "Ik weet niet of ik wel een tweede wil."En toen ineens was er niets wat ik liever wou.
Ik snap ook gewoon niet dat mensen niet alleen dat soort dingen dénken, maar het dan ook nog zéggen. Zo lomp vind ik dat.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:57 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat een, euhm... aparte () reacties Claudia.
Mja ik kan er slecht tegen. Waar bemoeien mensen zich mee zeg.quote:
Ivan is ruim 7 maanden oud (hij is van 13 november). Er zit straks een jaar en 2 maanden (of een jaar en 2,5 maand als de tweede net zo koppig is als Ivan) tussen de twee spruiten.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:16 schreef Suzanna het volgende:
Ik ben even nieuwsgierig, hoe oud is Ivan?
Ik hoop het ook zo voor jullie!!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:11 schreef Vlindur het volgende:
Juist gaaf dat het zo snel al weer is gelukt! Ik hoop ook zo dat het ons gauw lukt!
Er zit ook 14 maanden tussen mij en mijn zusje (wij zijn allebei ongepland, beetje ongelukkig), maar volgens mijn moeder was dat wel heftig, maar niet superzwaar, zij vond het juist met oudere kinderen (peuters) lastiger, daar die soms wat lastiger aan nieuwe situaties wennen... En dat middagslaapje...quote:Op maandag 21 juni 2010 19:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan is ruim 7 maanden oud (hij is van 13 november). Er zit straks een jaar en 2 maanden (of een jaar en 2,5 maand als de tweede net zo koppig is als Ivan) tussen de twee spruiten.
Ik ben geneigd om in de goede bedoelingen van mensen te geloven en ik zou niet gauw klagen over reacties, maar ik vind het zo stuitend hoe hardnekkig de negativiteit is. Mensen zien vooral de problemen. Ik weet heus dat het zwaar is om twee kleintjes te hebben, maar mijn moeder zegt dan bijvoorbeeld: "Ivan doet nog een middagdutje als je hoogzwanger bent dus dan kun je mooi even uitrusten!" Dat vind ik dan weer heel lief.
Zo, ik heb nu wel genoeg geklaagd.
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:31 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Claudia, gefeliciteerd! Super gaaf!
Volgens mij hebben mensen nogal snel iets aan te merken als het niet volgens hun standaarden gaat.. Gewoon lekker van genieten!
Lama lekker lullen, hoor. Bij mij zat er 7 minuten tussen ipv een jaar en 2 maanden. Je hebt er nog lang over gedaanquote:Op maandag 21 juni 2010 19:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan is ruim 7 maanden oud (hij is van 13 november). Er zit straks een jaar en 2 maanden (of een jaar en 2,5 maand als de tweede net zo koppig is als Ivan) tussen de twee spruiten.
Ik ben geneigd om in de goede bedoelingen van mensen te geloven en ik zou niet gauw klagen over reacties, maar ik vind het zo stuitend hoe hardnekkig de negativiteit is. Mensen zien vooral de problemen. Ik weet heus dat het zwaar is om twee kleintjes te hebben, maar mijn moeder zegt dan bijvoorbeeld: "Ivan doet nog een middagdutje als je hoogzwanger bent dus dan kun je mooi even uitrusten!" Dat vind ik dan weer heel lief.
Zo, ik heb nu wel genoeg geklaagd.
Ja je hebt idd het recht op een eigen mening, maar men vergeet dat bij rechten ook fatsoen hoort, dus als je zo nodig een eigen mening wilt hebben dan mag je ook het fatsoen opbrengen die mening gewoon voor je te houden als er niet om gevraagd wordt.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:33 schreef Ticootje het volgende:
Mensen moeten overal maar wat over zeggen, ongeacht of ze er anderen pijn mee doen. Recht op een eigen mening wordt er dan geroepen. M'n reet!
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:37 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Lama lekker lullen, hoor. Bij mij zat er 7 minuten tussen ipv een jaar en 2 maanden. Je hebt er nog lang over gedaan![]()
Probleem is dus dat de vk dus afhankelijk is van het beleid van haar ziekenhuis, het ziekenhuis waar ik in ga bevallen. (Je vk zit hier vast aan het ziekenhuis, dus je mag niets kiezen noch in een ander ziekenhuis bevallen) Ze had me zelfs de mogelijkheid willen geven om een stuitbevalling te doen, al zou ze dat in het geval van Beisan afgeraden hebben, ware het niet dat het niet mag in het ziekenhuis.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:45 schreef pessie het volgende:
Basbous, dat zou inderdaad heel jammer zijn. Maar je gyn weet er waarschijnlijk meer van. Even afwachten dus voor je die kunt vragen.
Gelden die 24 maanden alleen als je al een keizersnee hebt gehad, of ook bij een 'normale' vaginale bevalling?quote:
alleen bij ks, wegens gevaar van rupture... Het zijn hier nogal zeikerds, en erg 'correct'. In Nederland doen ze liever geen ks, hier is juist de trend om dan toch maar een ks te doen, als er enig risico is.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gelden die 24 maanden alleen als je al een keizersnee hebt gehad, of ook bij een 'normale' vaginale bevalling?
Ik denk niet dat het verschil tussen 22 en 24 maanden zo gewichtig gevonden wordt, hoor. Het is een richtlijn en mijn ervaring is dat ze naar jou individueel kijken. Ik hoop dat jouw ziekenhuis daar ook zo mee omgaat.
Ik ben me nu een beetje aan het inlezen, maar dit had ik dus van de website van het ziekenhuis:quote:Op maandag 21 juni 2010 20:01 schreef Leandra het volgende:
Basboussa ik zie op FertilityFriend regelmatig VBAC-topics (Vaginal Birth After Cesarean).
Misschien dat je met de info daar eea zou kunnen?
quote:4. Can I have a vaginal birth this time if my last baby was born by a caesarean section?
Yes you can attempt a vaginal birth after caesarean section if you have had only one caesarean section.
A referral to the VBAC Clinic (Vaginal Birth After Caesarean Clinic) will be considered by your doctor or midwife based on the following criteria:
Two years since your last birth
Previous birth records are available
If after discussion with your doctor or midwife, you choose to have a VBAC please contact the Prenatal Service Department to book a VBAC Clinic appointment. This appointment will also include your Prenatal Registration.
Dat ga ik ook doenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:15 schreef Leandra het volgende:
Ik zou in die situatie zelf contact opnemen met een VBAC Clinic om er achter te komen hoe strict ze die 24 maanden hanteren.
Ik vind het ook een aparte gewaarwording dat mensen online soms leuker kunnen reageren dan bijvoorbeeld mijn collega's vandaag, die allemaal maar lauwtjes reageerdenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind jullie felicitaties echt heel hartverwarmend!
Tja, irl sta ik ook niet met pompoenen te zwaaien hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik vind het ook een aparte gewaarwording dat mensen online soms leuker kunnen reageren dan bijvoorbeeld mijn collega's vandaag, die allemaal maar lauwtjes reageerden
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:14 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Tja, irl sta ik ook niet met pompoenen te zwaaien hoor.
Niet?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:14 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Tja, irl sta ik ook niet met pompoenen te zwaaien hoor.
Dat heb ik ook. Het gevoel dat er een baby in je buik groeit is met niks te vergelijken.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:25 schreef Ssserpente het volgende:
Sorbo, heb jij dat nu ook? Dat je, ondanks dat je het echt bij één wilt laten, toch een beetje gezond jaloers bent..? Ik vond zwanger zijn zo'n leuke tijd.
Nah, ik vind er met goed 8 weken en continu misselijk zijn echt geen klap aan.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:49 schreef Xenia het volgende:
Dat heb ik ook. Het gevoel dat er een baby in je buik groeit is met niks te vergelijken.![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:00 schreef Guess. het volgende:
Baby's worden toch rustig vlak voor de geboorte? Als dat zo is dan gaat het hier vanavond ook niet gebeuren
Ik ben geen moment misselijk geweest (wel erg moe), maar tot de eerste bewegingen vond ik er ook niks aan hoor!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nah, ik vind er met goed 8 weken en continu misselijk zijn echt geen klap aan.
Maar inderdaad met niks te vergelijken...
Mooie pics hoor Fannetje! Ik vind het niet op een alien lijken hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 21:39 schreef Fannetje het volgende:
Mijn echo's van vorige week:
Uk past nog t/m de knietjes in beeld:
[ afbeelding ]
Close up van gezichtje en armpje (de kids in mijn klas zeiden: 't lijkt wel een aliën!)
[ afbeelding ]
Leuke foto's! Ik vind vooral de eerste super.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:39 schreef Fannetje het volgende:
Mijn echo's van vorige week:
Uk past nog t/m de knietjes in beeld:
[ afbeelding ]
Close up van gezichtje en armpje (de kids in mijn klas zeiden: 't lijkt wel een aliën!)
[ afbeelding ]
Je had het 'volg topic' knopje nog niet opgemerkt?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:20 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Egwoar![]()
Gaat me veelste hard hieren lees/post toch graag af en toe mee!!
haha, van dat soort antwoorden hou ik wel.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:26 schreef djenneke het volgende:
Zelfs ik heb nog wel eens de vraag gekregen of het wel gewenst was. Toen heb ik gezegd dat ik er eigenlijk na een jaar proberen (kinderen te krijgen) niet meer zo'n zin in had, maar ja, nu kon ik niet meer terug.![]()
Ze snapten hem niet helemaal geloof ik...
Nog max 4....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
guess succes vandaag!! spannend hoor!! en kan me het bang zijn best voorstellen, je leeft er zolang naartoe en nu is t opeens echt zover!!
vandaag 38 weken hier
Hou maar op, dan wordt die van mij dus 1! Ontkennen heeft dan geen zin meerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:06 schreef Ticootje het volgende:
En als Guess is bevallen gaan we alweer beginnen aan de juli babietjes... Wat schiet dat op zeg!
dan sta ik op nummer driequote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:06 schreef Ticootje het volgende:
En als Guess is bevallen gaan we alweer beginnen aan de juli babietjes... Wat schiet dat op zeg!
Ja maf is dat he?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:07 schreef McLaura het volgende:
[..]
Hou maar op, dan wordt die van mij dus 1! Ontkennen heeft dan geen zin meer
De mijne moet echt nog ff bakken, dus nog geen stress hier. Ookal wordt ze nu geboren, dan nog mag ze niet naar huis.. Ik heb nog tijd zat.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:29 schreef flugeltje het volgende:
Guess. heel veel succes vandaag meid. Nu duurt het echt niet lang meer
Heel veel sterkte ook met de mixed emotions vwb je vriendinnetje...
Enne juli-lijstNo way
![]()
Had net vanochtend besloten dat ik er echt, echt, echt nog niet klaar voor ben en wie ik in hemelsnaam voor de gek probeer te houden dat ik dit kan.... soms kickt de onzekerheid weer even flink in
Kunnen jullie er uberhaubt een voorstelling van maken dat je kindje er straks gewoon is? Het is voor mij echt nog een enorme ver van m'n bed show allemaal, zo abstract... Ik hoop wel dat 't met dat gevoel nog goed komt voor de bevalling gaat beginnen...
Vreemd genoeg heb ik geen enkele "is het wel gepland?" reactie gehad, ook vorig jaar niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:26 schreef pessie het volgende:
Wat betreft rare reacties, ik kreeg vorige week nog een "is het wel gepland?", alsof ongepland ongewild zou maken en JA het was gepland! Heb in het begin echt vaak gehuild om de "is het gepland" reacties.
Claudia, laat je niet gek maken, jij hebt straks 2 superkindjes die heerlijk met elkaar in de zandbak taartjes aan het bakken zijn.
Wij hebben zelfs expres de phil and ted's gekocht nu voor ons eerste kindje onder het mom "we weten niet hoe lang een 2de op zich laat wachten".
Straks kun je je nauwelijks meer voorstellen dat je kindje er ooit niet was. En je kunt je al helemaal nauwelijks meer voorstellen dat je ooit geen flauw idee had hoe je kindje eruit zou zien.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:29 schreef flugeltje het volgende:
Enne juli-lijstNo way
![]()
Had net vanochtend besloten dat ik er echt, echt, echt nog niet klaar voor ben en wie ik in hemelsnaam voor de gek probeer te houden dat ik dit kan.... soms kickt de onzekerheid weer even flink in
Kunnen jullie er uberhaubt een voorstelling van maken dat je kindje er straks gewoon is? Het is voor mij echt nog een enorme ver van m'n bed show allemaal, zo abstract... Ik hoop wel dat 't met dat gevoel nog goed komt voor de bevalling gaat beginnen...
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:29 schreef Ticootje het volgende:
Ah, baby en blaas... Nog zoiets moois... Zit je op het toilet en je bent klaar... dus ff afvegen, je stopt je hand met een papiertje tussen je benen en staat iets op, en piest je hele hand nog ff onder... Toen heb ik mezelf keihard uitgelachen.
Ach joh, straks begint de bevalling, en dan heb je echt wel andere dingen aan je hoofd dan het idee dat je er nog niet klaar voor bent, en na de bevalling ben je gewoon moeder.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:29 schreef flugeltje het volgende:
Enne juli-lijstNo way
![]()
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Straks kun je je nauwelijks meer voorstellen dat je kindje er ooit niet was. En je kunt je al helemaal nauwelijks meer voorstellen dat je ooit geen flauw idee had hoe je kindje eruit zou zien.
Echt, komt goed.
Nog 9 weken... of max 11... Nog 4 weken en 3 dagen werken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:31 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
![]()
* Leandra gaat gelijk kijken hoe lang Tico nog moet
'gewoon' moeder, damn ik breek er gewoon even van...quote:en na de bevalling ben je gewoon moeder
hier dus ook niet. wrl verbazing, maat dat was meet omdat mensen dachten dat we eerst zouden gaan trouwen ofzoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heb ik geen enkele "is het wel gepland?" reactie gehad, ook vorig jaar niet.
Kennelijk ging men er vanuit dat als het mij na 1 ongelukje 18 jaar lukt niet weer per ongeluk zwanger te worden, dat het dan dus wel gepland moet zijn
Daarbij wist men na de miskraam in december sowieso wel dat we bezig waren...
Herkenbaarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:29 schreef Ticootje het volgende:
Ah, baby en blaas... Nog zoiets moois... Zit je op het toilet en je bent klaar... dus ff afvegen, je stopt je hand met een papiertje tussen je benen en staat iets op, en piest je hele hand nog ff onder... Toen heb ik mezelf keihard uitgelachen.
Ja, ik zag het... dan kan ik dus wat verwachten vanaf oktoberquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nog 9 weken... of max 11... Nog 4 weken en 3 dagen werken.
Hm, misschien dragen wij anders. Heb nog nooit last gehad van drukken op mn darmen, maar op mn blaas des te meer!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
dat heb ik gelukkig niet gehad..
hij vrrdrukt op.dit moment mijn darmen ook prettig...
Haha, je slaat de spijker op de kop! Het is écht met niks te vergelijken... veel erger dan buikgriep, want dat is met een paar dagen over.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nah, ik vind er met goed 8 weken en continu misselijk zijn echt geen klap aan.
Maar inderdaad met niks te vergelijken...
Het overkomt je 1x... geloof me, geen 2 keer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik zag het... dan kan ik dus wat verwachten vanaf oktober
Weet je, dat is echt zo.... B. was nog geen dag oud en hij hoorde gewoon bij mij, ik liep ook met hem in m'n armen de trappen op en af alsof ik nooit anders gedaan had.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:40 schreef flugeltje het volgende:
Het stelt me wel gerust dat ik er blijkbaar niet de enige in ben. Het is toch bizar, al van kind af aan weet ik dat ik dit wil. Moeder worden. Door wat pech onderweg duurt het dan tot je 34e voor het daadwerkelijk zover is. En dan is het zover en blijft het zo abstract en onzeker
enne Leandra,
[..]
'gewoon' moeder, damn ik breek er gewoon even van.../emodoos
Overigens is het feit dat Willem in m'n buik zit wel heel erg werkelijk voor me, alleen het feit dat ie er ook nog uit komt is abstract. Tegelijkertijd is Martijn er helemaal klaar voor en kan ie zichzelf al helemaal voorstellen dat ie z'n zoon straks in z'n armen houdt...Fijn, toch iemand van ons twee die weet waar die mee bezig is
Okay, dan gaan we er gewoon vanuit dat het hoogstens eenmalig zal zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het overkomt je 1x... geloof me, geen 2 keer.Maar ik was ook nog slaapdronken he, dus niet helemaal helder..
Dat is zo waar! Maar ik verbaasde me erover hoe je meegroeit met je kind. Je raakt zo snel gewent, en dan ga je op kraamvisite bij een heel kleintje terwijl je jouwe alweer wat groter is, dan is het gewoon weer een soort van onwennig zo'n kleine frummel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je, dat is echt zo.... B. was nog geen dag oud en hij hoorde gewoon bij mij, ik liep ook met hem in m'n armen de trappen op en af alsof ik nooit anders gedaan had.
En jij weet straks ook gewoon waarmee je bezig bent, echt waar
Lekker strak schema! succes bij de VK.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:58 schreef Leandra het volgende:
Oh kut, zit ik hier lekker in slowmotion, broodjes net in de oven gedaan, moet ik over een half uur bij de VK zijn, en over een kwartier N. oppikken op zijn werk![]()
Laters
Ik blijf de combinatie van een trap en een baby toch wel spannend vinden... Ben blij dat we nu nog gelijkvloers wonen! Ik vind het ook eng om de trappen op en af te gaan met de kids van mn broer en die zijn alweer een stuk groter.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je, dat is echt zo.... B. was nog geen dag oud en hij hoorde gewoon bij mij, ik liep ook met hem in m'n armen de trappen op en af alsof ik nooit anders gedaan had.
En jij weet straks ook gewoon waarmee je bezig bent, echt waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |