alleen bij ks, wegens gevaar van rupture... Het zijn hier nogal zeikerds, en erg 'correct'. In Nederland doen ze liever geen ks, hier is juist de trend om dan toch maar een ks te doen, als er enig risico is.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gelden die 24 maanden alleen als je al een keizersnee hebt gehad, of ook bij een 'normale' vaginale bevalling?
Ik denk niet dat het verschil tussen 22 en 24 maanden zo gewichtig gevonden wordt, hoor. Het is een richtlijn en mijn ervaring is dat ze naar jou individueel kijken. Ik hoop dat jouw ziekenhuis daar ook zo mee omgaat.
Ik ben me nu een beetje aan het inlezen, maar dit had ik dus van de website van het ziekenhuis:quote:Op maandag 21 juni 2010 20:01 schreef Leandra het volgende:
Basboussa ik zie op FertilityFriend regelmatig VBAC-topics (Vaginal Birth After Cesarean).
Misschien dat je met de info daar eea zou kunnen?
quote:4. Can I have a vaginal birth this time if my last baby was born by a caesarean section?
Yes you can attempt a vaginal birth after caesarean section if you have had only one caesarean section.
A referral to the VBAC Clinic (Vaginal Birth After Caesarean Clinic) will be considered by your doctor or midwife based on the following criteria:
Two years since your last birth
Previous birth records are available
If after discussion with your doctor or midwife, you choose to have a VBAC please contact the Prenatal Service Department to book a VBAC Clinic appointment. This appointment will also include your Prenatal Registration.
Dat ga ik ook doenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:15 schreef Leandra het volgende:
Ik zou in die situatie zelf contact opnemen met een VBAC Clinic om er achter te komen hoe strict ze die 24 maanden hanteren.
Ik vind het ook een aparte gewaarwording dat mensen online soms leuker kunnen reageren dan bijvoorbeeld mijn collega's vandaag, die allemaal maar lauwtjes reageerdenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind jullie felicitaties echt heel hartverwarmend!
Tja, irl sta ik ook niet met pompoenen te zwaaien hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik vind het ook een aparte gewaarwording dat mensen online soms leuker kunnen reageren dan bijvoorbeeld mijn collega's vandaag, die allemaal maar lauwtjes reageerden
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:14 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Tja, irl sta ik ook niet met pompoenen te zwaaien hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |