Ivan is ruim 7 maanden oud (hij is van 13 november). Er zit straks een jaar en 2 maanden (of een jaar en 2,5 maand als de tweede net zo koppig is als Ivan) tussen de twee spruiten.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:16 schreef Suzanna het volgende:
Ik ben even nieuwsgierig, hoe oud is Ivan?
Ik hoop het ook zo voor jullie!!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:11 schreef Vlindur het volgende:
Juist gaaf dat het zo snel al weer is gelukt! Ik hoop ook zo dat het ons gauw lukt!
Er zit ook 14 maanden tussen mij en mijn zusje (wij zijn allebei ongepland, beetje ongelukkig), maar volgens mijn moeder was dat wel heftig, maar niet superzwaar, zij vond het juist met oudere kinderen (peuters) lastiger, daar die soms wat lastiger aan nieuwe situaties wennen... En dat middagslaapje...quote:Op maandag 21 juni 2010 19:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan is ruim 7 maanden oud (hij is van 13 november). Er zit straks een jaar en 2 maanden (of een jaar en 2,5 maand als de tweede net zo koppig is als Ivan) tussen de twee spruiten.
Ik ben geneigd om in de goede bedoelingen van mensen te geloven en ik zou niet gauw klagen over reacties, maar ik vind het zo stuitend hoe hardnekkig de negativiteit is. Mensen zien vooral de problemen. Ik weet heus dat het zwaar is om twee kleintjes te hebben, maar mijn moeder zegt dan bijvoorbeeld: "Ivan doet nog een middagdutje als je hoogzwanger bent dus dan kun je mooi even uitrusten!" Dat vind ik dan weer heel lief.
Zo, ik heb nu wel genoeg geklaagd.
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:31 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Claudia, gefeliciteerd! Super gaaf!
Volgens mij hebben mensen nogal snel iets aan te merken als het niet volgens hun standaarden gaat.. Gewoon lekker van genieten!
Lama lekker lullen, hoor. Bij mij zat er 7 minuten tussen ipv een jaar en 2 maanden. Je hebt er nog lang over gedaanquote:Op maandag 21 juni 2010 19:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan is ruim 7 maanden oud (hij is van 13 november). Er zit straks een jaar en 2 maanden (of een jaar en 2,5 maand als de tweede net zo koppig is als Ivan) tussen de twee spruiten.
Ik ben geneigd om in de goede bedoelingen van mensen te geloven en ik zou niet gauw klagen over reacties, maar ik vind het zo stuitend hoe hardnekkig de negativiteit is. Mensen zien vooral de problemen. Ik weet heus dat het zwaar is om twee kleintjes te hebben, maar mijn moeder zegt dan bijvoorbeeld: "Ivan doet nog een middagdutje als je hoogzwanger bent dus dan kun je mooi even uitrusten!" Dat vind ik dan weer heel lief.
Zo, ik heb nu wel genoeg geklaagd.
Ja je hebt idd het recht op een eigen mening, maar men vergeet dat bij rechten ook fatsoen hoort, dus als je zo nodig een eigen mening wilt hebben dan mag je ook het fatsoen opbrengen die mening gewoon voor je te houden als er niet om gevraagd wordt.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:33 schreef Ticootje het volgende:
Mensen moeten overal maar wat over zeggen, ongeacht of ze er anderen pijn mee doen. Recht op een eigen mening wordt er dan geroepen. M'n reet!
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:37 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Lama lekker lullen, hoor. Bij mij zat er 7 minuten tussen ipv een jaar en 2 maanden. Je hebt er nog lang over gedaan![]()
Probleem is dus dat de vk dus afhankelijk is van het beleid van haar ziekenhuis, het ziekenhuis waar ik in ga bevallen. (Je vk zit hier vast aan het ziekenhuis, dus je mag niets kiezen noch in een ander ziekenhuis bevallen) Ze had me zelfs de mogelijkheid willen geven om een stuitbevalling te doen, al zou ze dat in het geval van Beisan afgeraden hebben, ware het niet dat het niet mag in het ziekenhuis.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:45 schreef pessie het volgende:
Basbous, dat zou inderdaad heel jammer zijn. Maar je gyn weet er waarschijnlijk meer van. Even afwachten dus voor je die kunt vragen.
Gelden die 24 maanden alleen als je al een keizersnee hebt gehad, of ook bij een 'normale' vaginale bevalling?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |