quote:Op maandag 21 juni 2010 18:18 schreef Ssserpente het volgende:
Claudia, whaaah! Van jou had ik het echt noooit verwacht!![]()
Wat geweldig! Gefeliciteerd!
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:11 schreef Basboussa het volgende:
Huup, hier loop ik eerst bij de dokter (die mag mij in principe tot 7 maanden 'helpen', is ze toe bevoegd) maar ik heb nu mijn eerste afspraak bij de verloskundige OB/GYN in augustus, als ik ca. 18 weken ben ofzo. Denk ik. Hangt ervan af wanneer ze tijd voor me hebben, en deze OB/GYN wil iedereen eigenlijk zo vroeg mogelijk zien. Vorige keer was ik net 20 weken (en echo vergeten, mind you)
Oh, Claudia, wij zitten dus echt heul dicht bij elkaar... En leuk toch, nog een kleintje? Ik geniet zo van het idee dat het monster grote zus wordt! Zal heul erg wennen voor haar zijn....
En waarom geen 12 weken echo? Vind het wel leuk (niet heel fantastisch ofzo, ben niet zo'n roze wolk zwangere misschien?) om de baby te zien, maar ik hoef geen tests over gezondheid enzo. Wat niet weet.... Geen reden tot zorg, zit niet in een 'risico-groep' dus ik laat het maar...
En ik baal ontzettend. Ik mag waarschijnlijk niet vaginaal bevallen, en dan dus nooit meer. Het moet minimaal 2 jaar na de bevalling van de eerste zijn en het is 22 maanden... Zouden ze daar moeilijk over doen? En je mag maar 1 keer een keizersnee gehad hebben.... Dus het is nu of nooit meer.... Bah! Dat wist ik niet, ik dacht na anderhalf jaar dat het wel goed zou zijn... Heb het ziekenhuis gecheckt....
en waarin Claudia_x heeft aangekondingd dat ze nu 11 weken zwanger isquote:Op maandag 21 juni 2010 18:08 schreef Orea het volgende:
Claudiaaaa![]()
oh nóg zo'n kanjer erbij straks
![]()
Van harte gefeliciteerd!!!echt superleuk!!
Ik ben om half 12 uit bed gerold, om half 1 op de bank weer gaan liggen en heb nu een beetje het idee dat ik mijn ogen open kan houden(niet diep geslapen hoor, maar beetje zo'n waakstand, wel lekker onder mijn dekentje... zonde van het weer wel...)
Verjaardag en een bbq in één weekend is geloof ik iets teveel van het goede voor me
Ik ben helaas een ervaringsdesukundige. Na de ruggeprik kreeg ik koorts en om uit te sluiten dat het om een infectie ging is onze dochter na de keizersnee direct opgenomen en aan de antiobiotica gelegd in het kinderziekenhuisquote:Op maandag 21 juni 2010 15:01 schreef Ticootje het volgende:
Bij een ruggeprik heb je grotere kans op opname van je kindje... (Al vraag ik me af in hoeverre dat gewoon wordt gezegd om je ervan te weerhouden)
Ah okay, duidelijk! Ik ben benieuwd hoe het werkt haha omdat NL toch relatief 'uniek' is als het op onze omgang met zwangerschappen enzo aankomt.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:11 schreef Basboussa het volgende:
Huup, hier loop ik eerst bij de dokter (die mag mij in principe tot 7 maanden 'helpen', is ze toe bevoegd) maar ik heb nu mijn eerste afspraak bij de verloskundige OB/GYN in augustus, als ik ca. 18 weken ben ofzo. Denk ik. Hangt ervan af wanneer ze tijd voor me hebben, en deze OB/GYN wil iedereen eigenlijk zo vroeg mogelijk zien. Vorige keer was ik net 20 weken (en echo vergeten, mind you)
Oh, Claudia, wij zitten dus echt heul dicht bij elkaar... En leuk toch, nog een kleintje? Ik geniet zo van het idee dat het monster grote zus wordt! Zal heul erg wennen voor haar zijn....
En waarom geen 12 weken echo? Vind het wel leuk (niet heel fantastisch ofzo, ben niet zo'n roze wolk zwangere misschien?) om de baby te zien, maar ik hoef geen tests over gezondheid enzo. Wat niet weet.... Geen reden tot zorg, zit niet in een 'risico-groep' dus ik laat het maar...
En ik baal ontzettend. Ik mag waarschijnlijk niet vaginaal bevallen, en dan dus nooit meer. Het moet minimaal 2 jaar na de bevalling van de eerste zijn en het is 22 maanden... Zouden ze daar moeilijk over doen? En je mag maar 1 keer een keizersnee gehad hebben.... Dus het is nu of nooit meer.... Bah! Dat wist ik niet, ik dacht na anderhalf jaar dat het wel goed zou zijn... Heb het ziekenhuis gecheckt....
Ik heb ook een ruggenprik gehad en Ivan werd extra in de gaten gehouden omdat we allebei verhoging hadden, maar hij kreeg niet meteen antibiotica (heeft hij uiteindelijk helemaal niet gehad) en hij mocht gewoon bij me blijven.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:39 schreef CrazyPrincess het volgende:
Claudia gefeliciteerd
[..]
Ik ben helaas een ervaringsdesukundige. Na de ruggeprik kreeg ik koorts en om uit te sluiten dat het om een infectie ging is onze dochter na de keizersnee direct opgenomen en aan de antiobiotica gelegd in het kinderziekenhuis
Ik heb alleen geen idee hoe vaak dat voorkomt
De meesten gaan ervanuit dat het een ongelukje is geweest (één iemand slikte nog net een "oh, wat erg" in en ik heb ook al een paar kaar de vraag gehad of het een ongelukje is geweest). Ik weet heus wel dat het vergeleken met de norm snel is, en we waren zelf ook (prettig) verrast dat ik zo snel zwanger was. Maar de eerste keer was iedereen zo blij en nu voel ik haast medelijden.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:02 schreef Suzanna het volgende:
Wat voor reacties krijg je dan? Toch geen negatieve hoop ik?
dat is al gevraagd in het modtopic, gebeurt vanzelf, gun een modje de tijd om te etenquote:Op maandag 21 juni 2010 18:47 schreef pessie het volgende:
Oh, kan een mod de andere zwangerschap en geboorte deel 660 even weghalen?
nee! dat zijn de verjaardagen van de schoonmoedersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Claudiaecht die opmerkingen, ik kan er plaatsvervangend bozig van worden. Ik vind het zo niet kies.
En da's nog zachtjes uitgedrukt.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:55 schreef huuphuup het volgende:
Claudiaecht die opmerkingen, ik kan er plaatsvervangend bozig van worden. Ik vind het zo niet kies.
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik hoor het mezelf hier nog zeggen: "Ik weet niet of ik wel een tweede wil."En toen ineens was er niets wat ik liever wou.
Ik snap ook gewoon niet dat mensen niet alleen dat soort dingen dénken, maar het dan ook nog zéggen. Zo lomp vind ik dat.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:57 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat een, euhm... aparte () reacties Claudia.
Mja ik kan er slecht tegen. Waar bemoeien mensen zich mee zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |