Wat ben ik blij dat mijn kraam dat dus niet heeft gedaan... Maar gewoon een laktatiekundige heeft gebeld en dat het gewoon een kwestie was van goed aanleggen en dat Jen tot aan een jaar daarna borstvoeding heeft gehad.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:24 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Ticootje, ik voel met je mee had ik bij Shenaya ook... 3 dagen gejankt samen met een baby die maar niet wou.. Was blij dat mijn kraamverzorgter me een fles met flesvoeding aanreikte en Shenaya ineens ophield met huilen!
Je kan de brochures van de VBN ook gewoon bestellen via de site, die bevatten zo'n beetje alle info die ook op de avonden zelf wordt vertelt.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:25 schreef pessie het volgende:
Ziekenhuis hier is lid van de borstvoedingsmaffia. Maar aangezien ik het liefst thuis blijf maar vast een lactatiekundige ingeschakeld. Mocht het allemaal goed gaan dan kan ze me even bemoedigen, mocht het een ramp zijn dan heb ik binnen een week hulp. Op de zwangerschapscursus wel een avond gehad over borstvoeding en ook plaatjes gezien over aanleggen. Wil nog steeds een voorlichtingsavond volgen maar omdat we het erg druk hadden is dat er nog niet van gekomen. Hoop dat dat nog lukt voordat het kindje komt.
Vriendin raadde me de website en cursus van borstvoeding natuurlijk aan, jammer genoeg kwam ik daar pas achter toen de laatste groepen voor de vakantie al begonnen waren.
ghe nou idd!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat mijn kraam dat dus niet heeft gedaan... Maar gewoon een laktatiekundige heeft gebeld en dat het gewoon een kwestie was van goed aanleggen en dat Jen tot aan een jaar daarna borstvoeding heeft gehad.
De fotos van je sig doen het ook al nietquote:Op maandag 21 juni 2010 16:06 schreef Suzanna het volgende:
't Lukt me ff niet met foto's plaatsen... even wat anders proberen
Nog 9 dagen...quote:Op maandag 21 juni 2010 16:22 schreef djenneke het volgende:
* djenneke meldt zich even, heb het druk druk druk, dus weer eens niet bijgelezen... sorry
Nee, idd... het lukt me maar niet om die weer werkend te krijgenquote:Op maandag 21 juni 2010 16:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De fotos van je sig doen het ook al niet
Neem mijn post maar over... Dan haal ik m netjes weg.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:38 schreef Suzanna het volgende:
He, vreemd, jou lukt het weldat was 'm inderdaad! die van 12 weken had ik ook nog niet gepost.
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:49 schreef Ticootje het volgende:
Dr ligt er hier 1 vreselijk met dr kont te douwen
wow heb je gekloond ofzo!!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:50 schreef Suzanna het volgende:
Zien jullie al wat familietrekjes bij de baby?(middelste twee zijn mijn man en ik, allebei zo'n 4 jaar oud)
(ik heb inmiddels mijn sig aangepast, beter he Tico?)
jahaaaaaaaaa!!!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:34 schreef Claudia_x het volgende:
Oh well, ga ik dan: mijn laatste postings hier waren geoorloofd want ik ben 11 weken zwanger.
yay! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:34 schreef Claudia_x het volgende:
Oh well, ga ik dan: mijn laatste postings hier waren geoorloofd want ik ben 11 weken zwanger.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ergens tussen 10 en 15 januari. Ik denk dat we bij de volgende echo een definitieve datum prikken.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
zo das snel
gefeliciteerd hoor!!
wanneer ben je uitgerekend??
Ik zit me net te bedenken dat ik je voor de tweede keer tegenkom binnen deze reeksquote:Op maandag 21 juni 2010 17:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ergens tussen 10 en 15 januari. Ik denk dat we bij de volgende echo een definitieve datum prikken.
Ja maar... wij willen de echo foto's wel zienquote:Op maandag 21 juni 2010 17:44 schreef Basboussa het volgende:
Gefeliciteerd Claudia!
Hier vanmorgen 10 weken controle gehad, 12 weken echo en tests slaan we over, vonnik niet nodig, dokter ook niet. Al wel weet ik wie mijn verloskundige wordt, joehoe, zelfde als vorige keerSuperfijn en vooral erg praktisch. Kleine praktijk, waar de secretaresse IEDEREEN bij naam kent.
Moet wel bij 18 weken een echo, vanwege bloed dat te zien was op de vorige echo. Ofzo. Voel me verder goed, bietsie misselijk, weinig energie, maar verder geen reden tot zorg. We huppelen vrolijk verder!
leuk hoor!!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ergens tussen 10 en 15 januari. Ik denk dat we bij de volgende echo een definitieve datum prikken.
Ik hoor het mezelf hier nog zeggen: "Ik weet niet of ik wel een tweede wil."En toen ineens was er niets wat ik liever wou.
Vetlaagje... tja, ik heb natuurlijk hélemááááál geen last van een vetlaagje ...quote:Op maandag 21 juni 2010 17:33 schreef djenneke het volgende:
Mooie echo Suzanna!![]()
Dat is inderdaad best vroeg, bij mij was dat pas rond week 24/25 dat het voor vriendlief voelbaar was. En zichtbaar pas veel later. Maar dat komt misschien ook door het vetlaagje dat er bij mij overheen zit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |