quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:29 schreef Ticootje het volgende:
Ah, baby en blaas... Nog zoiets moois... Zit je op het toilet en je bent klaar... dus ff afvegen, je stopt je hand met een papiertje tussen je benen en staat iets op, en piest je hele hand nog ff onder... Toen heb ik mezelf keihard uitgelachen.
Ach joh, straks begint de bevalling, en dan heb je echt wel andere dingen aan je hoofd dan het idee dat je er nog niet klaar voor bent, en na de bevalling ben je gewoon moeder.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:29 schreef flugeltje het volgende:
Guess. heel veel succes vandaag meid. Nu duurt het echt niet lang meer
Heel veel sterkte ook met de mixed emotions vwb je vriendinnetje...
Enne juli-lijstNo way
![]()
Had net vanochtend besloten dat ik er echt, echt, echt nog niet klaar voor ben en wie ik in hemelsnaam voor de gek probeer te houden dat ik dit kan.... soms kickt de onzekerheid weer even flink in
Kunnen jullie er uberhaubt een voorstelling van maken dat je kindje er straks gewoon is? Het is voor mij echt nog een enorme ver van m'n bed show allemaal, zo abstract... Ik hoop wel dat 't met dat gevoel nog goed komt voor de bevalling gaat beginnen...
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Straks kun je je nauwelijks meer voorstellen dat je kindje er ooit niet was. En je kunt je al helemaal nauwelijks meer voorstellen dat je ooit geen flauw idee had hoe je kindje eruit zou zien.
Echt, komt goed.
Nog 9 weken... of max 11... Nog 4 weken en 3 dagen werken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:31 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
![]()
* Leandra gaat gelijk kijken hoe lang Tico nog moet
'gewoon' moeder, damn ik breek er gewoon even van...quote:en na de bevalling ben je gewoon moeder
hier dus ook niet. wrl verbazing, maat dat was meet omdat mensen dachten dat we eerst zouden gaan trouwen ofzoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heb ik geen enkele "is het wel gepland?" reactie gehad, ook vorig jaar niet.
Kennelijk ging men er vanuit dat als het mij na 1 ongelukje 18 jaar lukt niet weer per ongeluk zwanger te worden, dat het dan dus wel gepland moet zijn
Daarbij wist men na de miskraam in december sowieso wel dat we bezig waren...
Herkenbaarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:29 schreef Ticootje het volgende:
Ah, baby en blaas... Nog zoiets moois... Zit je op het toilet en je bent klaar... dus ff afvegen, je stopt je hand met een papiertje tussen je benen en staat iets op, en piest je hele hand nog ff onder... Toen heb ik mezelf keihard uitgelachen.
Ja, ik zag het... dan kan ik dus wat verwachten vanaf oktoberquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nog 9 weken... of max 11... Nog 4 weken en 3 dagen werken.
Hm, misschien dragen wij anders. Heb nog nooit last gehad van drukken op mn darmen, maar op mn blaas des te meer!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
dat heb ik gelukkig niet gehad..
hij vrrdrukt op.dit moment mijn darmen ook prettig...
Haha, je slaat de spijker op de kop! Het is écht met niks te vergelijken... veel erger dan buikgriep, want dat is met een paar dagen over.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nah, ik vind er met goed 8 weken en continu misselijk zijn echt geen klap aan.
Maar inderdaad met niks te vergelijken...
Het overkomt je 1x... geloof me, geen 2 keer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik zag het... dan kan ik dus wat verwachten vanaf oktober
Weet je, dat is echt zo.... B. was nog geen dag oud en hij hoorde gewoon bij mij, ik liep ook met hem in m'n armen de trappen op en af alsof ik nooit anders gedaan had.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:40 schreef flugeltje het volgende:
Het stelt me wel gerust dat ik er blijkbaar niet de enige in ben. Het is toch bizar, al van kind af aan weet ik dat ik dit wil. Moeder worden. Door wat pech onderweg duurt het dan tot je 34e voor het daadwerkelijk zover is. En dan is het zover en blijft het zo abstract en onzeker
enne Leandra,
[..]
'gewoon' moeder, damn ik breek er gewoon even van.../emodoos
Overigens is het feit dat Willem in m'n buik zit wel heel erg werkelijk voor me, alleen het feit dat ie er ook nog uit komt is abstract. Tegelijkertijd is Martijn er helemaal klaar voor en kan ie zichzelf al helemaal voorstellen dat ie z'n zoon straks in z'n armen houdt...Fijn, toch iemand van ons twee die weet waar die mee bezig is
Okay, dan gaan we er gewoon vanuit dat het hoogstens eenmalig zal zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het overkomt je 1x... geloof me, geen 2 keer.Maar ik was ook nog slaapdronken he, dus niet helemaal helder..
Dat is zo waar! Maar ik verbaasde me erover hoe je meegroeit met je kind. Je raakt zo snel gewent, en dan ga je op kraamvisite bij een heel kleintje terwijl je jouwe alweer wat groter is, dan is het gewoon weer een soort van onwennig zo'n kleine frummel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je, dat is echt zo.... B. was nog geen dag oud en hij hoorde gewoon bij mij, ik liep ook met hem in m'n armen de trappen op en af alsof ik nooit anders gedaan had.
En jij weet straks ook gewoon waarmee je bezig bent, echt waar
Lekker strak schema! succes bij de VK.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:58 schreef Leandra het volgende:
Oh kut, zit ik hier lekker in slowmotion, broodjes net in de oven gedaan, moet ik over een half uur bij de VK zijn, en over een kwartier N. oppikken op zijn werk![]()
Laters
Ik blijf de combinatie van een trap en een baby toch wel spannend vinden... Ben blij dat we nu nog gelijkvloers wonen! Ik vind het ook eng om de trappen op en af te gaan met de kids van mn broer en die zijn alweer een stuk groter.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je, dat is echt zo.... B. was nog geen dag oud en hij hoorde gewoon bij mij, ik liep ook met hem in m'n armen de trappen op en af alsof ik nooit anders gedaan had.
En jij weet straks ook gewoon waarmee je bezig bent, echt waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |