Neuk ik je moeder terwijl ik kijk naar een foto van Kim Jong Motherfucking Il.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:37 schreef Bragi het volgende:
Wie na mij post wil seks met Ronaldo.
quote:
Jammer joh.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:43 schreef Potloodvis het volgende:
Laat het zo blijven, dan stijg ik op de ranglijst.
Niet.quote:
He Remlof, waarom wordt er normaal altijd een ban gegeven aan mensen die posten uit naam van een gebande. Maar bij dit niet?quote:
quote:
Banaanvraag.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
He Remlof, waarom wordt er normaal altijd een ban gegeven aan mensen die posten uit naam van een gebande. Maar bij dit niet?
[..]
zomaar check je mn fobo.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
* reetveter checkt fobo
Geen pics.....
Helemaal niet, het staat nog 0-0.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jij leeft zeker gemiddeld 2 uur eerder dan de rest van de wereld?
PLEASEquote:Op maandag 21 juni 2010 14:50 schreef reetveter het volgende:
Nu is die shit aan. Sowieso dat er een kernbom boven op Portugal valt.
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zomaar check je mn fobo.Ik kom soms wel eens 2 uur te vroeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jij leeft zeker gemiddeld 2 uur eerder dan de rest van de wereld?I never workout
Mensen die kloons gebruiken om zo minder dom te lijkenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:51 schreef Bragi het volgende:
Zie, ik ben niet de enige. [ afbeelding ]
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Die mensen.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:08 schreef reetveter het volgende:
Mensen die in dit virus trappen
@hotmail.com zei (15:08):
net makkelijke 1000 euro gewonnen op http://www.msnkrascash.nl/?lot=7682 was echt easy zeg!!
Spanje watquote:Op maandag 21 juni 2010 15:10 schreef Potloodvis het volgende:
5-0 voor Spanje poulen was misschien nog niet zo'n slecht idee, Bragi.
Jawel, het meesterlijke Honduras valt niet te vergelijken met het overgewaardeerde Noord-Korea.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:10 schreef Potloodvis het volgende:
5-0 voor Spanje poulen was misschien nog niet zo'n slecht idee, Bragi.
Nee, over de wedstrijd van vanavond, Spanje tegen Honduras. Volgens Bragi was het dom om zo'n uitslag te voorspellen, maar het kan dus wel degelijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Spanje watof heb je het niet over nu?
Ha-ha.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jawel, het meesterlijke Honduras valt niet te vergelijken met het overgewaardeerde Noord-Korea.
I'm serious.quote:
Dat kan wel eens gaan kloppen.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:19 schreef L0t.. het volgende:
Nou, ik heb in ieder geval Noord Korea gepouled als het land met de meeste tegendoelpunten
Is gewoon 0-0 geworden hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:25 schreef kurk_droog het volgende:
Maar noord korea stopte dus met uitzenden na de 2-0??
Ja, dan is hun doelsaldo beter.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:25 schreef L0t.. het volgende:
Nu moet Ivoorkust wel ook met minstens 7-0 van van Noord-Korea winnen er vanuit gaande dat Portugal niet meer scoort tegen Brazilië
7-0 zijn ze door als portugal niet scoort inderdaad, dat is wel jammer voor mn poolquote:Op maandag 21 juni 2010 15:25 schreef L0t.. het volgende:
Nu moet Ivoorkust wel ook met minstens 7-0 van van Noord-Korea winnen er vanuit gaande dat Portugal niet meer scoort tegen Brazilië
Ja, en jammer voor m'n portugalhaatquote:Op maandag 21 juni 2010 15:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
7-0 zijn ze door als portugal niet scoort inderdaad, dat is wel jammer voor mn pool
Ik had 2-0 voor Portugal.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Hahaha, nu kun je zien dat degene die bij mij bovenaan staat in de pool de ballen verstand heeft van voetbal.
Die heeft 0 - 1 voor NK gepouled
Ik ook, vooraf aan het toernooi ingevuldquote:
Ik ook.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ook, vooraf aan het toernooi ingevuld
Dat is wel lekker.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb daar 2-2 maar ik hoop dat Chili wint, want daar heb ik geld op staan.
Fuck die poule maar, dat was 2,5 inleg, zojuist heb ik dat al 40x terug verdiend:
[ afbeelding ]
Wel meteen gecashed, kan wel een extra impulsje gebruiken op mn rekeningquote:
Nice gast.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Fuck die poule maar, dat was 2,5 inleg, zojuist heb ik dat al 40x terug verdiend:
[ afbeelding ]
Waar wed je bij?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:43 schreef reetveter het volgende:
Ik ben trouwens blij dat ik Brazilië en Portugal door heb laten gaan.
Ik kan vandaag of morgen ook 500 euro cashen, dan direct de stad in.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wel meteen gecashed, kan wel een extra impulsje gebruiken op mn rekening
Hoezo 4 dagen dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Over 4 dagen kan ik daar weer wedden.
Moet je geld aan me overmaken bet ik voor jequote:
Okéquote:Op maandag 21 juni 2010 15:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Moet je geld aan me overmaken bet ik voor je
Wat is er niet te snappen dann?quote:
Kijk je boos naar d'r?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NEE. Ze houdt zich echt stil, ze is bang voor me die mawfakker.
Je ging 7 uur geleden al douchen jij lazy cow.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
Ik stap net onder de douche, ik zet m aan je weet, ga ik eronder staan... heeft een of andere idioot 'm op zn warmst gezet. Ik ben nu een burn victim.
Dat hele principe.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat is er niet te snappen dann?Leg ik het uit.
Hoe warm is het warmst dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
Ik stap net onder de douche, ik zet m aan je weet, ga ik eronder staan... heeft een of andere idioot 'm op zn warmst gezet. Ik ben nu een burn victim.
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jongen, mijn blik. Zelfs satan zou er bang van worden
.
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je ging 7 uur geleden al douchen jij lazy cow.
Ik weet precies hoe je kijkt dan.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Geld zetten op een odd en dan winnen snap je niet?quote:
Hoor deze biggie praat danquote:Op maandag 21 juni 2010 16:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Ja je hebt 50 en na 50 kan hij nog een halve verder, dus 70 of zo.quote:
Het hele principe iddquote:Op maandag 21 juni 2010 15:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat is er niet te snappen dann?Leg ik het uit.
Wollaquote:
Check mijn muscles dann.quote:
Mijn standaard blik kan soms al kanker gemeen zijn. Daar moet ik echt op letten. Maar ik kan ook poeslief kijken en mensen buyen het altijdquote:Op maandag 21 juni 2010 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
Voetbal begon toen, ik ben niet verplaatst sinds toen.![]()
[..]
Ik weet precies hoe je kijkt dan.
Nee.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Geld zetten op een odd en dan winnen snap je niet?
Ja klopt, dus als je leest wat de weddenschap is kun je bepalen of je die wil spelen of nietquote:Op maandag 21 juni 2010 16:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het hele principe iddWant je kunt op zoveel verschillende dingen betten enzo.. Maar ik laat mn vriend zo wel even kijken
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wolla.
[..]
Check mijn muscles dann.
[..]
Mijn standaard blik kan soms al kanker gemeen zijn. Daar moet ik echt op letten. Maar ik kan ook poeslief kijken en mensen buyen het altijd.
Beter laat je er een man naar kijken iddquote:Op maandag 21 juni 2010 16:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het hele principe iddWant je kunt op zoveel verschillende dingen betten enzo.. Maar ik laat mn vriend zo wel even kijken
Welke idioot bij jullie thuis doucht met die temperatuur dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja je hebt 50 en na 50 kan hij nog een halve verder, dus 70 of zo.
Ik zie niks.quote:
Ja niemand.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Welke idioot bij jullie thuis doucht met die temperatuur dan?
Bwehequote:Op maandag 21 juni 2010 16:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.Ik kijk trouwens standaard boos op de fiets. Ik weet niet waarom.
Idem.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bwehe. Ik probeer daar wel op te letten want het ziet er vast niet charmant uit
.
En jij kijkt nooit even voordat je eronder stapt? Je moet toch ideale inbstap temperatuur hebben waarna je hem langzaam heter zet?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja niemand.Iemand heeft 'm gewoon helemaal opengezet.
Gokken op welk geslacht je eigenlijk hebt?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben meer van het andere gokken als ik dan toch iets moet doen.
Hij staat altijd ideaal, behalve vandaag.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En jij kijkt nooit even voordat je eronder stapt? Je moet toch ideale inbstap temperatuur hebben waarna je hem langzaam heter zet?
Wat jij wilt. Zo lang ik er geld mee kan winnen is het gokken bij mij.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gokken op welk geslacht je eigenlijk hebt?
Gokken = Gambling
Wedden = Betting
Twee totaal verschillende dingen
Herkenbaarquote:Op maandag 21 juni 2010 16:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Idem.Dan denk ik ineens: "vrolijk kijken, niet zo nors."
Skylark, ga eens van All's account af.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:08 schreef Allure_ het volgende:
Ik loop iedere dag met mijn tandpasta smile rond, dat werkt echt aanstekelijk.
Altijd 35 en dan rustig draaien tot 45 ongeveer.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En jij kijkt nooit even voordat je eronder stapt? Je moet toch ideale inbstap temperatuur hebben waarna je hem langzaam heter zet?
Inderdaad.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha niet? Ik kan echt ontzettend boos kijken. Maar dat is wel expres.
Nee, als ik boos kijk dan glinsteren mijn ogen alsnog van geluk. Daar trapt niemand in.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha niet? Ik kan echt ontzettend boos kijken. Maar dat is wel expres.
Dat je hoog op de ranglijst staat betekend niet dat je zo'n rare capriolen moet gaan uithalen.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
All geeft me nu een blowjob in stewardess pakje.
WATquote:Op maandag 21 juni 2010 16:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik boos kijk ga ik daarna altijd lachen.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, als ik boos kijk dan glinsteren mijn ogen alsnog van geluk. Daar trapt niemand in.
Je lacht zelfs als je slaapt, gek.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ik boos kijk ga ik daarna altijd lachen.
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
waarom praten als chili zometeen 2-0 wordtquote:Op maandag 21 juni 2010 16:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat je hoog op de ranglijst staat betekend niet dat je zo'n rare capriolen moet gaan uithalen.
hihi.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je lacht zelfs als je slaapt, gek.
Sowieso n'kufoquote:
onze date is pas na de wedstrijd hoor =$quote:Op maandag 21 juni 2010 16:18 schreef Allure_ het volgende:
Ik mis donderdag gewoon de halve wedstrijd. Ik ben het er niet mee eens.
Ik daten met jouquote:Op maandag 21 juni 2010 16:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
onze date is pas na de wedstrijd hoor =$
Ja ik het beginquote:Op maandag 21 juni 2010 16:18 schreef Allure_ het volgende:
Ik mis donderdag gewoon de halve wedstrijd. Ik ben het er niet mee eens.
Ga nou van dr account af we moeten nog een tijdstip afspreken.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik daten met jou. Laat me niet lachen, hermano.
Ja, kut verplichtingen.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik het begin. En denk niet dat mijn boksleraar snapt dat ik voetbal wil kijken
Ik heb elke wedstrijd 4 kaarten gezegd. Gaat niet meer lukken zoquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:25 schreef kurk_droog het volgende:
ik heb a4 ingeleverd op werk met alle mogelijke dagen dat oranje kan spelen dat ik niet kom werken dan
Deed een gozer uit mijn team ookquote:Op maandag 21 juni 2010 16:25 schreef kurk_droog het volgende:
ik heb a4 ingeleverd op werk met alle mogelijke dagen dat oranje kan spelen dat ik niet kom werken dan
Dat dus.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die rechter heeft wel zekers een nice ass.
Hoezo moet? Alsof het zo moeilijk isquote:
Ditquote:Op maandag 21 juni 2010 16:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoezo moet? Alsof het zo moeilijk is![]()
![]()
Die linker is gewoon scare.
Bragi's wil is wet.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoezo moet? Alsof het zo moeilijk is![]()
![]()
Die linker is gewoon scare.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja... kom dan echt niet hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 16:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Deed een gozer uit mijn team ook. En die moest toen werken bij de eerste wedstrijd
. Niet komen opdagen en mag die ander werk zoeken
Lelijk. Kan ook blut betekenen als in ik ben echt scare nu.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:30 schreef Mozy het volgende:
Ik ben echt een blank persoon, in welke context gebruiken jullie nu het woord scare? Als in geen tieten/ass, of gewoon lelijk/eng?
praat niet over blut zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lelijk. Kan ook blut betekenen als in ik ben echt scare nu.
Oh oke, van die laatste wist ik het al, daarom vroeg ik me af hoe jullie het nu bedoelde.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is skeer.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:36 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb vannacht nog gezwommen hoor ik net. Dan zal mijn trui daar nog wel ergens liggen.
Heeft ie zeer vreemde fetish' dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:38 schreef tliciouz het volgende:
Ik zit hier in mapjes te kijken op de pc van Jochem, ik kom dingen tegen, oh my!
Rechts.quote:
Vertelquote:Op maandag 21 juni 2010 16:38 schreef tliciouz het volgende:
Ik zit hier in mapjes te kijken op de pc van Jochem, ik kom dingen tegen, oh my!
Welke plek is dat?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Burnvictim, zie je. Dat plekje, het is klein en het doet fuuuucking pijn.
haha, je wordt ingewisseld, jij bent namelijk geen 16 meer.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja een fetish van 16 jarige meisjes.
Ik dacht even aan iets onder je kont, want dan ga je er namelijk de hele tijd op zitten en dat zal het waarschijnlijk wel heel veel pijn doen.quote:
Ik moet nog 16 worden.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
haha, je wordt ingewisseld, jij bent namelijk geen 16 meer.
Nee, het is een brandwond. Ik verbrandde mijn been aan de föhn, vraag me niet hoe. En het doet echt major au.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik dacht even aan iets onder je kont, want dan ga je er namelijk de hele tijd op zitten en dat zal het waarschijnlijk wel heel veel pijn doen.
Ahw, ik heb er ook al een paar van mijn stijltang.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, het is een brandwond. Ik verbrandde mijn been aan de föhn, vraag me niet hoe. En het doet echt major au.
te ver ingezoomdquote:Op maandag 21 juni 2010 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Burnvictim, zie je. Dat plekje, het is klein en het doet fuuuucking pijn.
Hebben jullie niet zo'n verkoelende zalf in huis?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, het is een brandwond. Ik verbrandde mijn been aan de föhn, vraag me niet hoe. En het doet echt major au.
Nee, want dan had je mijn sexy lingerie kunnen zien. Niemand wil dat.quote:
Ik heb mn neus een keer tegen de krultang gehad. Ik liep 3 weken rond met een rode vlek. Echt sneu.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ahw, ik heb er ook al een paar van mijn stijltang.
Ik ben toch geen pussy.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hebben jullie niet zo'n verkoelende zalf in huis?
En dat bepaal jij zomaar even? Trut!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want dan had je mijn sexy lingerie kunnen zien. Niemand wil dat.
[..]
Ik heb mn neus een keer tegen de krultang gehad. Ik liep 3 weken rond met een rode vlek. Echt sneu.
Jij hebt al pics van mijn naakte lichaam.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dat bepaal jij zomaar even? Trut!
HAHAHAHAquote:Op maandag 21 juni 2010 16:46 schreef Allure_ het volgende:
Fuck, sta ik net een cool story te vertellen over jongens met harde tepels, staat de manager achter me.
eensquote:Op maandag 21 juni 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dat bepaal jij zomaar even? Trut!
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:47 schreef Bragi het volgende:
Morgen bruiloft van m'n neef. Ik op msn tegen m'n vriendin: "heb jij wel eens iets gejat?Want ik wil morgen met jou de show stelen.
"
Morgen bruiloft van m'n neef. Ik op msn tegen m'n vriendin: "heb jij wel eens iets gejat?Want ik wil morgen met jou de show stelen.
"
ach.. toch bijna wegquote:Op maandag 21 juni 2010 16:46 schreef Allure_ het volgende:
Fuck, sta ik net een cool story te vertellen over jongens met harde tepels, staat de manager achter me.
"
Mensen met een MSN relatiequote:Op maandag 21 juni 2010 16:47 schreef Bragi het volgende:
"
.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:47 schreef Bragi het volgende:
"
"
Ik heb nog nooit een blaar gehad met zulke plekjes.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon even de tanden op elkaar en hopen dat de blaar komt en gaat ontsteken.
Haha ze hadden een team foto gemaakt en er stonden een paar jongens op met hard nipples dus ik hun kankerhard uitlachenquote:
skeer = scare bij mijquote:
"
PM me die pic alsjeblieft.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha ze hadden een team foto gemaakt en er stonden een paar jongens op met hard nipples dus ik hun kankerhard uitlachen.
dat is er 1 uit de categorie ijsblokje op de grond gooien om het ijs te brekenquote:Op maandag 21 juni 2010 16:47 schreef Bragi het volgende:
"
Wat heb jij eigenlijk staan voor deze match?quote:
Ik 1-1.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk staan voor deze match?
Beetje lullig van je om dat te doen op een bruiloft. Dan moet bruid de dame zijn die de show steelt.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:47 schreef Bragi het volgende:
"
0-0.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
2 - 2quote:Op maandag 21 juni 2010 16:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Damn woman, ga hem op de pc zetten of geef me telefoonnummers.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha ja sorry, die heb ik niet op de PC. Maar sowieso staan er wel echt hotties tussen
.
Kon toch ook alleen vooraf?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
2 - 2![]()
![]()
Vooraf aan het wk ingevuld hè
Jij hebt op alles 1-1 en je staat iig op fok fucking hoogquote:
Huh wat. Ik kan niets meer invullen hoor. Maar misschien omdat ik de eerste te laat had ingevuld dan (niet ingevuld).quote:Op maandag 21 juni 2010 16:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je kan tot 5 minuten voor de match invullen
Ik begin nu een beetje warm te draaien. Gisteren 2 poules goed.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij hebt op alles 1-1 en je staat iig op fok fucking hoog![]()
De wedstrijd is ook al bezig.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh wat. Ik kan niets meer invullen hoor.
Niet op fokquote:Op maandag 21 juni 2010 16:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je kan tot 5 minuten voor de match invullen
scarequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |