Hoezo moet? Alsof het zo moeilijk isquote:
Ditquote:Op maandag 21 juni 2010 16:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoezo moet? Alsof het zo moeilijk is![]()
![]()
Die linker is gewoon scare.
Bragi's wil is wet.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoezo moet? Alsof het zo moeilijk is![]()
![]()
Die linker is gewoon scare.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja... kom dan echt niet hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 16:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Deed een gozer uit mijn team ook. En die moest toen werken bij de eerste wedstrijd
. Niet komen opdagen en mag die ander werk zoeken
Lelijk. Kan ook blut betekenen als in ik ben echt scare nu.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:30 schreef Mozy het volgende:
Ik ben echt een blank persoon, in welke context gebruiken jullie nu het woord scare? Als in geen tieten/ass, of gewoon lelijk/eng?
praat niet over blut zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lelijk. Kan ook blut betekenen als in ik ben echt scare nu.
Oh oke, van die laatste wist ik het al, daarom vroeg ik me af hoe jullie het nu bedoelde.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is skeer.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:36 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb vannacht nog gezwommen hoor ik net. Dan zal mijn trui daar nog wel ergens liggen.
Heeft ie zeer vreemde fetish' dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:38 schreef tliciouz het volgende:
Ik zit hier in mapjes te kijken op de pc van Jochem, ik kom dingen tegen, oh my!
Rechts.quote:
Vertelquote:Op maandag 21 juni 2010 16:38 schreef tliciouz het volgende:
Ik zit hier in mapjes te kijken op de pc van Jochem, ik kom dingen tegen, oh my!
Welke plek is dat?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Burnvictim, zie je. Dat plekje, het is klein en het doet fuuuucking pijn.
haha, je wordt ingewisseld, jij bent namelijk geen 16 meer.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja een fetish van 16 jarige meisjes.
Ik dacht even aan iets onder je kont, want dan ga je er namelijk de hele tijd op zitten en dat zal het waarschijnlijk wel heel veel pijn doen.quote:
Ik moet nog 16 worden.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
haha, je wordt ingewisseld, jij bent namelijk geen 16 meer.
Nee, het is een brandwond. Ik verbrandde mijn been aan de föhn, vraag me niet hoe. En het doet echt major au.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik dacht even aan iets onder je kont, want dan ga je er namelijk de hele tijd op zitten en dat zal het waarschijnlijk wel heel veel pijn doen.
Ahw, ik heb er ook al een paar van mijn stijltang.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, het is een brandwond. Ik verbrandde mijn been aan de föhn, vraag me niet hoe. En het doet echt major au.
te ver ingezoomdquote:Op maandag 21 juni 2010 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Burnvictim, zie je. Dat plekje, het is klein en het doet fuuuucking pijn.
Hebben jullie niet zo'n verkoelende zalf in huis?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, het is een brandwond. Ik verbrandde mijn been aan de föhn, vraag me niet hoe. En het doet echt major au.
Nee, want dan had je mijn sexy lingerie kunnen zien. Niemand wil dat.quote:
Ik heb mn neus een keer tegen de krultang gehad. Ik liep 3 weken rond met een rode vlek. Echt sneu.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ahw, ik heb er ook al een paar van mijn stijltang.
Ik ben toch geen pussy.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hebben jullie niet zo'n verkoelende zalf in huis?
En dat bepaal jij zomaar even? Trut!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want dan had je mijn sexy lingerie kunnen zien. Niemand wil dat.
[..]
Ik heb mn neus een keer tegen de krultang gehad. Ik liep 3 weken rond met een rode vlek. Echt sneu.
Jij hebt al pics van mijn naakte lichaam.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dat bepaal jij zomaar even? Trut!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |