zomaar check je mn fobo.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
* reetveter checkt fobo
Geen pics.....
Helemaal niet, het staat nog 0-0.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jij leeft zeker gemiddeld 2 uur eerder dan de rest van de wereld?
PLEASEquote:Op maandag 21 juni 2010 14:50 schreef reetveter het volgende:
Nu is die shit aan. Sowieso dat er een kernbom boven op Portugal valt.
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zomaar check je mn fobo.Ik kom soms wel eens 2 uur te vroeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jij leeft zeker gemiddeld 2 uur eerder dan de rest van de wereld?I never workout
Mensen die kloons gebruiken om zo minder dom te lijkenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:51 schreef Bragi het volgende:
Zie, ik ben niet de enige. [ afbeelding ]
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Die mensen.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:08 schreef reetveter het volgende:
Mensen die in dit virus trappen
@hotmail.com zei (15:08):
net makkelijke 1000 euro gewonnen op http://www.msnkrascash.nl/?lot=7682 was echt easy zeg!!
Spanje watquote:Op maandag 21 juni 2010 15:10 schreef Potloodvis het volgende:
5-0 voor Spanje poulen was misschien nog niet zo'n slecht idee, Bragi.
Jawel, het meesterlijke Honduras valt niet te vergelijken met het overgewaardeerde Noord-Korea.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:10 schreef Potloodvis het volgende:
5-0 voor Spanje poulen was misschien nog niet zo'n slecht idee, Bragi.
Nee, over de wedstrijd van vanavond, Spanje tegen Honduras. Volgens Bragi was het dom om zo'n uitslag te voorspellen, maar het kan dus wel degelijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Spanje watof heb je het niet over nu?
Ha-ha.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jawel, het meesterlijke Honduras valt niet te vergelijken met het overgewaardeerde Noord-Korea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |