Hier stond eerst "1-0quote:Op maandag 21 juni 2010 14:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat het wordt zoals Kim Jong-Il heeft gepouled
Ik zie je edit wel.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat het wordt zoals Kim Jong-Il heeft gepouled
Ik kan dat beamen.quote:
Someone decided to have sex in a vase.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:18 schreef reetveter het volgende:
Oh no, someone ate spaghetti in the shower.
Zijn dit twee mannen, twee vrouwen of man-vrouw?quote:
Linkse is een meisje. Rechts is een dude.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zijn dit twee mannen, twee vrouwen of man-vrouw?
TR geplaatst. Die mensen kunnen zich niet verdedigen en jij maakt ze hier belachelijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zijn dit twee mannen, twee vrouwen of man-vrouw?
Welke 'die website'?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:28 schreef reetveter het volgende:
He, je kan toch van elk land naar die website. Wat is dan de .dinges voor Noord-korea? Zoals .nl en .es
Noord-Korea KPquote:Op maandag 21 juni 2010 14:28 schreef reetveter het volgende:
He, je kan toch van elk land naar die website. Wat is dan de .dinges voor Noord-korea? Zoals .nl en .es
Je moeder op een kameel met smetvrees.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
TR geplaatst. Die mensen kunnen zich niet verdedigen en jij maakt ze hier belachelijk.
TR!quote:
Inderdaad, lelijke sjaal.quote:
quote:As of 2010, there are four known sites active in this domain
Say it like you mean it.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je moeder op een kameel met smetvrees.
Ik maak niemand belachelijk, ik vroeg het me oprecht af.
4 maar liefst.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/.kp
Haha, check die dude dan ook lachen en die vrouw kijken.quote:
Vieze druppels op die bil van die olifantquote:Op maandag 21 juni 2010 14:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Haha, check die dude dan ook lachen en die vrouw kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |