Het leeft niet onder de Nederlanders, ze zingen amper mee. Bij Korea D-P-Fucking-R krijgen ze der tranen van in de ogenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh, is het dan pas officieel mooi?
OMG GOLASOOOOOOOOOquote:Op maandag 21 juni 2010 13:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hou me up2date voor alle Tae-Se acties. Ik kan nu niet kijken.
Oké, en dat maakt het Wilhelmus minder mooi?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het leeft niet onder de Nederlanders, ze zingen amper mee. Bij Korea D-P-Fucking-R krijgen ze der tranen van in de ogen.
You. Really. Suck. Op alle vlakken.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:32 schreef reetveter het volgende:
Tevens is het Wilhelmus serieus een klotevolkslied. Maar dat vond ik altijd al.
Hij heeft zojuist de 0-1 gescoord. Ronaldo had wel een schot op goal maar dat was echt niks.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hou me up2date voor alle Tae-Se acties. Ik kan nu niet kijken.
Op basis van datquote:Op maandag 21 juni 2010 13:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You. Really. Suck. Op alle vlakken.
Omdat je je vriendin niet dumpt voor haar.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat je je vriendin niet dumpt voor haar.
Ik ook.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:35 schreef tliciouz het volgende:
Waarom gilt iedereen als Ronaldo aan de bal is.
Jij kan ook zo in Noord-Korea wonen. Als mensen een andere mening hebben zuigen ze ineens op alle vlakkenquote:
Fanboys.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:35 schreef tliciouz het volgende:
Waarom gilt iedereen als Ronaldo aan de bal is.
Beter doe je niet zo tegen me.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij kan ook zo in Noord-Korea wonen. Als mensen een andere mening hebben zuigen ze ineens op alle vlakken.
Nee, in Noord-Korea staat 5 jaar cel op het woord 'kanker' zeggen.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij kan ook zo in Noord-Korea wonen. Als mensen een andere mening hebben zuigen ze ineens op alle vlakken.
Dat woord kennen ze helemaal niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, in Noord-Korea staat 5 jaar cel op het woord 'kanker' zeggen.
Zie PI.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, andersom. Beter reageer jij een keer normaal.
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:32 schreef Skylark. het volgende:
Oh afgekeurd.
EN WAT IS DIT??????????????
TAE SE ROOD?
Ik kijk. En ik zie bij dezequote:
Geen PI.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You. Really. Suck. Op alle vlakken.
Ik had het dan ook niet over die post.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik kijk. En ik zie bij deze
[..]
Geen PI.
Bedoel je dan die handjes-PI? Wat geeft die dan volgens jou aan.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over die post.
In dit geval een 'oké'.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bedoel je dan die handjes-PI? Wat geeft die dan volgens jou aan.
Nou, wijs me dan die post aan welke je bedoelt.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over die post.
Jawel jonge. HIj schoot net een vrije trap richting Noord-Korea.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:42 schreef Potloodvis het volgende:
Tae-Se is nog niet nog niet in beeld geweest.
Maar wat heeft 'oké' te maken met het feit dat je dit blijkbaar niet meende:quote:
Normaal gebruik je dan toch eenquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou, wijs me dan die post aan welke je bedoelt.
De PI was een reactie op je post.quote:
Waar bemoei jij je mee?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar wat heeft 'oké' te maken met het feit dat je dit blijkbaar niet meende:
[..]
Normaal gebruik je dan toch een,
,
of een
-PI.
Zo leuk is die tot nu toe niet, anders had ik wel omgedraaid gezeten.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:43 schreef tliciouz het volgende:
Eindelijk een leuke wedstrijd kan ik weer niet kijken.
Ja ik snap het al. Ik geef mijn mening dat ik het een balle volkslied vind. En dan zuig ik op alle vlakken en omdat jij dan een PI gebruikt zal het wel weer oke zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
De PI was een reactie op je post.
We'll move this conversation to somewhere else if you don't mind.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik snap het al. Ik geef mijn mening dat ik het een balle volkslied vind. En dan zuig ik op alle vlakken en omdat jij dan een PI gebruikt zal het wel weer oke zijn.
Maar niet te spreken over dietelkens achteraan een post alsof ik achterlijk ben.
Er zijn meer kansen geweest als NL tot nu gehad heeftquote:Op maandag 21 juni 2010 13:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zo leuk is die tot nu toe niet, anders had ik wel omgedraaid gezeten.
Please don't.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We'll move this conversation to somewhere else if you don't mind.
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We'll move this conversation to somewhere else if you don't mind.
Hoe weet je dat als je niet kunt kijken? En Nederland heb ik niet kunnen zijn juist.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er zijn meer kansen geweest als NL tot nu gehad heeft
Okidoki, dan ga ik wel voetbal kijken of zo.quote:
Omdat ik NU ga werken.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als je niet kunt kijken? En Nederland heb ik niet kunnen zijn juist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |