En jij kijkt nooit even voordat je eronder stapt? Je moet toch ideale inbstap temperatuur hebben waarna je hem langzaam heter zet?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja niemand.Iemand heeft 'm gewoon helemaal opengezet.
Gokken op welk geslacht je eigenlijk hebt?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben meer van het andere gokken als ik dan toch iets moet doen.
Hij staat altijd ideaal, behalve vandaag.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En jij kijkt nooit even voordat je eronder stapt? Je moet toch ideale inbstap temperatuur hebben waarna je hem langzaam heter zet?
Wat jij wilt. Zo lang ik er geld mee kan winnen is het gokken bij mij.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gokken op welk geslacht je eigenlijk hebt?
Gokken = Gambling
Wedden = Betting
Twee totaal verschillende dingen
Herkenbaarquote:Op maandag 21 juni 2010 16:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Idem.Dan denk ik ineens: "vrolijk kijken, niet zo nors."
Skylark, ga eens van All's account af.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:08 schreef Allure_ het volgende:
Ik loop iedere dag met mijn tandpasta smile rond, dat werkt echt aanstekelijk.
Altijd 35 en dan rustig draaien tot 45 ongeveer.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En jij kijkt nooit even voordat je eronder stapt? Je moet toch ideale inbstap temperatuur hebben waarna je hem langzaam heter zet?
Inderdaad.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha niet? Ik kan echt ontzettend boos kijken. Maar dat is wel expres.
Nee, als ik boos kijk dan glinsteren mijn ogen alsnog van geluk. Daar trapt niemand in.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha niet? Ik kan echt ontzettend boos kijken. Maar dat is wel expres.
Dat je hoog op de ranglijst staat betekend niet dat je zo'n rare capriolen moet gaan uithalen.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
All geeft me nu een blowjob in stewardess pakje.
WATquote:Op maandag 21 juni 2010 16:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik boos kijk ga ik daarna altijd lachen.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, als ik boos kijk dan glinsteren mijn ogen alsnog van geluk. Daar trapt niemand in.
Je lacht zelfs als je slaapt, gek.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ik boos kijk ga ik daarna altijd lachen.
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
waarom praten als chili zometeen 2-0 wordtquote:Op maandag 21 juni 2010 16:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat je hoog op de ranglijst staat betekend niet dat je zo'n rare capriolen moet gaan uithalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |