Ik kan vandaag of morgen ook 500 euro cashen, dan direct de stad in.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wel meteen gecashed, kan wel een extra impulsje gebruiken op mn rekening
Hoezo 4 dagen dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Over 4 dagen kan ik daar weer wedden.
Moet je geld aan me overmaken bet ik voor jequote:
Okéquote:Op maandag 21 juni 2010 15:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Moet je geld aan me overmaken bet ik voor je
Wat is er niet te snappen dann?quote:
Kijk je boos naar d'r?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NEE. Ze houdt zich echt stil, ze is bang voor me die mawfakker.
Je ging 7 uur geleden al douchen jij lazy cow.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
Ik stap net onder de douche, ik zet m aan je weet, ga ik eronder staan... heeft een of andere idioot 'm op zn warmst gezet. Ik ben nu een burn victim.
Dat hele principe.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat is er niet te snappen dann?Leg ik het uit.
Hoe warm is het warmst dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
Ik stap net onder de douche, ik zet m aan je weet, ga ik eronder staan... heeft een of andere idioot 'm op zn warmst gezet. Ik ben nu een burn victim.
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jongen, mijn blik. Zelfs satan zou er bang van worden
.
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je ging 7 uur geleden al douchen jij lazy cow.
Ik weet precies hoe je kijkt dan.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Geld zetten op een odd en dan winnen snap je niet?quote:
Hoor deze biggie praat danquote:Op maandag 21 juni 2010 16:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Ja je hebt 50 en na 50 kan hij nog een halve verder, dus 70 of zo.quote:
Het hele principe iddquote:Op maandag 21 juni 2010 15:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat is er niet te snappen dann?Leg ik het uit.
Wollaquote:
Check mijn muscles dann.quote:
Mijn standaard blik kan soms al kanker gemeen zijn. Daar moet ik echt op letten. Maar ik kan ook poeslief kijken en mensen buyen het altijdquote:Op maandag 21 juni 2010 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
Voetbal begon toen, ik ben niet verplaatst sinds toen.![]()
[..]
Ik weet precies hoe je kijkt dan.
Nee.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Geld zetten op een odd en dan winnen snap je niet?
Ja klopt, dus als je leest wat de weddenschap is kun je bepalen of je die wil spelen of nietquote:Op maandag 21 juni 2010 16:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het hele principe iddWant je kunt op zoveel verschillende dingen betten enzo.. Maar ik laat mn vriend zo wel even kijken
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wolla.
[..]
Check mijn muscles dann.
[..]
Mijn standaard blik kan soms al kanker gemeen zijn. Daar moet ik echt op letten. Maar ik kan ook poeslief kijken en mensen buyen het altijd.
Beter laat je er een man naar kijken iddquote:Op maandag 21 juni 2010 16:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het hele principe iddWant je kunt op zoveel verschillende dingen betten enzo.. Maar ik laat mn vriend zo wel even kijken
Welke idioot bij jullie thuis doucht met die temperatuur dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja je hebt 50 en na 50 kan hij nog een halve verder, dus 70 of zo.
Ik zie niks.quote:
Ja niemand.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Welke idioot bij jullie thuis doucht met die temperatuur dan?
Bwehequote:Op maandag 21 juni 2010 16:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.Ik kijk trouwens standaard boos op de fiets. Ik weet niet waarom.
Idem.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bwehe. Ik probeer daar wel op te letten want het ziet er vast niet charmant uit
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |