I'm serious.quote:
Dat kan wel eens gaan kloppen.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:19 schreef L0t.. het volgende:
Nou, ik heb in ieder geval Noord Korea gepouled als het land met de meeste tegendoelpunten
Is gewoon 0-0 geworden hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:25 schreef kurk_droog het volgende:
Maar noord korea stopte dus met uitzenden na de 2-0??
Ja, dan is hun doelsaldo beter.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:25 schreef L0t.. het volgende:
Nu moet Ivoorkust wel ook met minstens 7-0 van van Noord-Korea winnen er vanuit gaande dat Portugal niet meer scoort tegen Brazilië
7-0 zijn ze door als portugal niet scoort inderdaad, dat is wel jammer voor mn poolquote:Op maandag 21 juni 2010 15:25 schreef L0t.. het volgende:
Nu moet Ivoorkust wel ook met minstens 7-0 van van Noord-Korea winnen er vanuit gaande dat Portugal niet meer scoort tegen Brazilië
Ja, en jammer voor m'n portugalhaatquote:Op maandag 21 juni 2010 15:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
7-0 zijn ze door als portugal niet scoort inderdaad, dat is wel jammer voor mn pool
Ik had 2-0 voor Portugal.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Hahaha, nu kun je zien dat degene die bij mij bovenaan staat in de pool de ballen verstand heeft van voetbal.
Die heeft 0 - 1 voor NK gepouled
Ik ook, vooraf aan het toernooi ingevuldquote:
Ik ook.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ook, vooraf aan het toernooi ingevuld
Dat is wel lekker.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb daar 2-2 maar ik hoop dat Chili wint, want daar heb ik geld op staan.
Fuck die poule maar, dat was 2,5 inleg, zojuist heb ik dat al 40x terug verdiend:
[ afbeelding ]
Wel meteen gecashed, kan wel een extra impulsje gebruiken op mn rekeningquote:
Nice gast.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Fuck die poule maar, dat was 2,5 inleg, zojuist heb ik dat al 40x terug verdiend:
[ afbeelding ]
Waar wed je bij?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:43 schreef reetveter het volgende:
Ik ben trouwens blij dat ik Brazilië en Portugal door heb laten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |