HAHAHAHAquote:Op maandag 21 juni 2010 16:46 schreef Allure_ het volgende:
Fuck, sta ik net een cool story te vertellen over jongens met harde tepels, staat de manager achter me.
eensquote:Op maandag 21 juni 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dat bepaal jij zomaar even? Trut!
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:47 schreef Bragi het volgende:
Morgen bruiloft van m'n neef. Ik op msn tegen m'n vriendin: "heb jij wel eens iets gejat?Want ik wil morgen met jou de show stelen.
"
Morgen bruiloft van m'n neef. Ik op msn tegen m'n vriendin: "heb jij wel eens iets gejat?Want ik wil morgen met jou de show stelen.
"
ach.. toch bijna wegquote:Op maandag 21 juni 2010 16:46 schreef Allure_ het volgende:
Fuck, sta ik net een cool story te vertellen over jongens met harde tepels, staat de manager achter me.
"
Mensen met een MSN relatiequote:Op maandag 21 juni 2010 16:47 schreef Bragi het volgende:
"
.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:47 schreef Bragi het volgende:
"
"
Ik heb nog nooit een blaar gehad met zulke plekjes.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon even de tanden op elkaar en hopen dat de blaar komt en gaat ontsteken.
Haha ze hadden een team foto gemaakt en er stonden een paar jongens op met hard nipples dus ik hun kankerhard uitlachenquote:
skeer = scare bij mijquote:
"
PM me die pic alsjeblieft.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha ze hadden een team foto gemaakt en er stonden een paar jongens op met hard nipples dus ik hun kankerhard uitlachen.
dat is er 1 uit de categorie ijsblokje op de grond gooien om het ijs te brekenquote:Op maandag 21 juni 2010 16:47 schreef Bragi het volgende:
"
Wat heb jij eigenlijk staan voor deze match?quote:
Ik 1-1.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk staan voor deze match?
Beetje lullig van je om dat te doen op een bruiloft. Dan moet bruid de dame zijn die de show steelt.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:47 schreef Bragi het volgende:
"
0-0.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
2 - 2quote:Op maandag 21 juni 2010 16:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Damn woman, ga hem op de pc zetten of geef me telefoonnummers.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha ja sorry, die heb ik niet op de PC. Maar sowieso staan er wel echt hotties tussen
.
Kon toch ook alleen vooraf?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
2 - 2![]()
![]()
Vooraf aan het wk ingevuld hè
Jij hebt op alles 1-1 en je staat iig op fok fucking hoogquote:
Huh wat. Ik kan niets meer invullen hoor. Maar misschien omdat ik de eerste te laat had ingevuld dan (niet ingevuld).quote:Op maandag 21 juni 2010 16:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je kan tot 5 minuten voor de match invullen
Ik begin nu een beetje warm te draaien. Gisteren 2 poules goed.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij hebt op alles 1-1 en je staat iig op fok fucking hoog![]()
De wedstrijd is ook al bezig.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh wat. Ik kan niets meer invullen hoor.
Niet op fokquote:Op maandag 21 juni 2010 16:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je kan tot 5 minuten voor de match invullen
scarequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |