Inderdaad, dus iedereen kan natuurlijk veel beter naar Chris Cook luisterenquote:Op maandag 21 juni 2010 11:35 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Net maar ff Steve Reynolds opgezocht, idd leuke manier van spelen, maar dat zingen doet mij echt niks, veel te standaard
Nee dat is handig, heb je niet de laatste post en maak je wel het nieuwe topicquote:Op maandag 21 juni 2010 11:38 schreef Sloggi het volgende:
Heeft paste niet meer.
[..]
Inderdaad, dus iedereen kan natuurlijk veel beter naar Chris Cook luisteren.
Sorry, daar ga ik nooit vanuit. De meeste mensen zijn namelijk opeens weg als er een nieuw topic moet worden aangemaakt.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:39 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Nee dat is handig, heb je niet de laatste post en maak je wel het nieuwe topicNu heb ik er ook al 1 gemaakt.
Neuh, laat die andere maar weer openen en deze sluiten. Lijkt me veel beter.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:41 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
nee ik heb die al laten sluiten, dus dit wordt het nieuwe topic
Je kan ook een mod vragen of 'ie de topictitel wil veranderen als je op je pik getrapt bentquote:Op maandag 21 juni 2010 11:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Neuh, laat die andere maar weer openen en deze sluiten. Lijkt me veel beter.
Jij had ten slotte ook de lapo.
Ga jij in het gesloten topic verder?quote:
Net of ik me iets van een TT aantrek.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je kan ook een mod vragen of 'ie de topictitel wil veranderen als je op je pik getrapt bent.
Garpjequote:Op maandag 21 juni 2010 11:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Net of ik me iets van een TT aantrek.
Je bent een vrouw, kan je niks aan doenquote:Op maandag 21 juni 2010 11:48 schreef Ayca het volgende:
Ik ben echt stommoest gewoon op F5 drukken om uit fullscreen mode te gaan
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:55 schreef brother52 het volgende:
Even een kleine foto-impressie van het terrein van Sonisphere
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je komt die Conorachshirts ook werkelijk overal tegen.![]()
[ afbeelding ]
Zoek de witte(!) sneaker.
Die gast is idd erg goed, ik word er weer mee geconfronteerd dat ik nog een capo moet kopenquote:
Mudslingersquote:Op maandag 21 juni 2010 11:55 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er 3 omdat ik ze steeds kwijt raak en dan zijn ze onvindbaar en als ik dan met een nieuwe terugkom uit de winkel kom ik er achter dat die op de meest logisch plek ligtquote:Op maandag 21 juni 2010 12:06 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Die gast is idd erg goed, ik word er weer mee geconfronteerd dat ik nog een capo moet kopen
Being?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb er 3 omdat ik ze steeds kwijt raak en dan zijn ze onvindbaar en als ik dan met een nieuwe terugkom uit de winkel kom ik er achter dat die op de meest logisch plek ligt
Guitar Rig 2 of Guitar Rig 4?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:36 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dat is van mijn besturingssysteem zelf heHeeft verder niks met Guitarrig te maken
Heeft iemand hier Guitar Rig op windows? Die voor Ayca kan kijken waar hij de instellingen kan vinden?
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:55 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik niet maar dit is dan ook meer een tvp.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:50 schreef genakt het volgende:
zondag 15 augustus baroeg rotterdam
The Black Dahlia Murder
Despised Icon )
Trigger The Bloodshed
Stigma
wie gaat er nog meer ?
Wie is een goede gitarist en de uiteenlopende meningen daarover van verschillende forumleden.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:59 schreef Metalfreak het volgende:
Wie kan even het vorige topic samenvatten? Ben weekendje weg geweest naar België
Dat is juist de kracht van opnemen. Als je om de zoveel tijd dingen opneemt, dan hoor je veel beter je eigen slordigheden en daar leer je dan ook wel weer heel veel vanquote:Op maandag 21 juni 2010 15:17 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik wil binnenkort eens wat nummers opnemen. Maak alleen altijd zo veel fouten als ik mezelf opneem
Dat hoort. Dat heeft iedereenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:17 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik wil binnenkort eens wat nummers opnemen. Maak alleen altijd zo veel fouten als ik mezelf opneem
Metal Church, zeker de eerste twee albums zijn veel beter dan ze gebruikelijk credit voor krijgen.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Tips voor metal? Ik begin steeds meer naar metal te luisteren, mijn muzieksmaak verbreedt zich nogal de laatste tijd. Keuze tot nu toe: Rammstein, Megadeth, Iron Maiden. Grunten houd ik niet van dus dan valt er al veel af.
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:29 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Dat is juist de kracht van opnemen. Als je om de zoveel tijd dingen opneemt, dan hoor je veel beter je eigen slordigheden en daar leer je dan ook wel weer heel veel van
Maar het is wel demotiverendquote:
Waarom dacht je dat sommige artiesten een jaar in de studio zaten? Omdat ze het binnen vijf minuten op plaat hadden staan en daarna zijn gaan feesten?quote:
Haha, nee! Nooit echt over nagedacht trouwensquote:Op maandag 21 juni 2010 16:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat sommige artiesten een jaar in de studio zaten? Omdat ze het binnen vijf minuten op plaat hadden staan en daarna zijn gaan feesten?.
Oh wacht...
Conorach.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Tips voor metal? Ik begin steeds meer naar metal te luisteren, mijn muzieksmaak verbreedt zich nogal de laatste tijd. Keuze tot nu toe: Rammstein, Megadeth, Iron Maiden. Grunten houd ik niet van dus dan valt er al veel af.
Teringquote:Op maandag 21 juni 2010 11:55 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
P.O.D., Korn, Metallica idd zoals Dean al zei, Dream Theater, Pantera, Rob Zombie.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:18 schreef Gitaarmat het volgende:
John Mayer.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:15 schreef Sloggi het volgende:
Er was laatst iemand op gitaarnet die dacht dat Bruce Springsteen metal maakte, vandaar.
Geen Snoop Doggquote:
Ja.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Is Dorisch hetzelfde als Aeolisch met een verhoogde 6?
Heathen, Judas Priest, Forbidden, Annihilator (met name het album 'Never, Neverland'), Testament (vermijd de albums waar Alex Skolnick niet op zit, die zijn minder en death metalligerquote:Op maandag 21 juni 2010 16:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Hadden we hun inkomsten maarquote:Op maandag 21 juni 2010 16:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die maken toch van die efteling metal
Skolnick buiten Testament om vond ik ook niet zo spannend trouwens.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heathen, Judas Priest, Forbidden, Annihilator (met name het album 'Never, Neverland'), Testament (vermijd de albums waar Alex Skolnick niet op zit, die zijn minder en death metalliger), Evile (geen grunt, wel rauwe vocalen), Iced Earth..poe, zoveel
.
TSO vind ik niet zo, want daar hoor ik hem te weinigquote:Op maandag 21 juni 2010 17:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Skolnick buiten Testament om vond ik ook niet zo spannend trouwens.
die 10 euro per maandquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Is Dorisch hetzelfde als Aeolisch met een verhoogde 6?
Lekkere jamtrackquote:
quote:
quote:
Zolang je je loon maar krijgt, he gijs!quote:Op maandag 21 juni 2010 18:36 schreef Witchfynder het volgende:
Is de Efteling in financiële problemen waar ik niks van weet dan?.
Ruik ik een tvp?quote:
BELSEN!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Patrijz het volgende:
vandaag afgestudeerd HBO informatica yeey!
Dus nu kun je professioneel gaan fokken?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Patrijz het volgende:
Constant Motionquote:Op maandag 21 juni 2010 21:23 schreef Witchfynder het volgende:
Kan iemand nog wat nummers aanraden met lekker moeilijke drums? We willen onze drummer verder trainen. Ik heb net 'The Real Me' van The Who genoteerd en ben nog op zoek naar een goede Dream Theater kandidaat
.
Ah, mooi! Niet heel moeilijk voor onze drummer, maar goed beginquote:
Misschien wat Tool?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ah, mooi! Niet heel moeilijk voor onze drummer, maar goed begin. Heb er ook al Rush op staan en... The Alex Skolnick Trio. Fusion drummen, biatch!
.
Niet belachelijk moeilijk, maar ongetwijfeld wel een goede oefening. Genesis - Apocalypse in 9/8 (uit Supper's Ready).quote:Op maandag 21 juni 2010 21:23 schreef Witchfynder het volgende:
Kan iemand nog wat nummers aanraden met lekker moeilijke drums?
ik krijg morgen me uitslagquote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Patrijz het volgende:
Gecondoleerdquote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Patrijz het volgende:
Kom bij ons werken! Veel gratis bierquote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Patrijz het volgende:
Niet gecharmeerd van Tool?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:44 schreef Witchfynder het volgende:
Het moeten wel de goede invloeden zijn.
Deze doe ik er dan weer bij. Lekker swingen.
Kon je King Crimson beter hebben?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:15 schreef Witchfynder het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van Tool.
Wat ookalweer?quote:
3 Single Coil elementenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wat ookalweer?
Ik hoop dat ze morgen mijn pickupcovers verzenden, en snaren
Owja, je wilde nieuwe pickups!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:26 schreef blckbb het volgende:
[..]
3 Single Coil elementen
Alleen passen ze op millimeters na niet in mn slagplaat, word dus een beetje bijschuren
Ik ookquote:Op maandag 21 juni 2010 22:27 schreef KaMo het volgende:
[..]
Owja, je wilde nieuwe pickups!
Ik hoop dat ze een beetje gaan bevallen
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik ook
bedrading is een beetje anders tvv mijn andere elementen. De nieuwe hebben een witte en een zwarte draad en ik zie wel waar dat heen moet.
Een van de 3 heeft een rode en een zwarte, moet ik die iets anders aansluiten? en waarop sluit ik m'n output aan (die is losgeraakt na demontage slagplaat), iemand (Dean
) die het me kan vertellen?
Wat voor werk doe je, en welke gitaar wil je?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef Ayca het volgende:
Nog 140 uur werken tot ik een nieuwe gitaar kan kopen![]()
min. loon FTW
Gefeliciteerd nogquote:Op maandag 21 juni 2010 22:56 schreef blckbb het volgende:
Ik ben trouwens ''gewoon'' over voor school
Wat krijg je dan in godsnaam betaaldquote:Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef Ayca het volgende:
Nog 140 uur werken tot ik een nieuwe gitaar kan kopen![]()
min. loon FTW
Kebabquote:Op maandag 21 juni 2010 22:57 schreef Ayca het volgende:
Mijn vader heeft een kebabzaak dus daar werk ik nu tijdelijk![]()
Een telewelke precies weet ik nog niet, misschien een ja 90, of baja kan ook
Dankjequote:
Ik ookquote:Op maandag 21 juni 2010 23:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb nu 2 banen zelfsKan ik mooi nadat ik m'n vakantie eens heb betaald sparen voor nieuw gitaarspul
Ja ik werk nu ook practisch voor minimum loon maar voor mij is dat 7,50 dus dat scheelt nogquote:Op maandag 21 juni 2010 23:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik ook
In de vakantie ga ik hopelijk zo'n 30 uur per week werken als vakkenvullert á 5/5,50 euro per uur () en ik heb nog een postwijk wat me zo'n 20 euro per week (afhankelijk van hoeveelheid post) oplevert
Oh en ik werk voor allebei zo'n 5 weken dus zo'n 800 euro zit er best inDaarna een (semi-)hollow gitaar kopen
Blanesquote:Op maandag 21 juni 2010 23:19 schreef KaMo het volgende:
Ja, uitgaan vooral... Ik ga naar blanes namelijk
Kom dat hier zeggen...Ik sloop jequote:Op maandag 21 juni 2010 23:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Blanes![]()
Dat is toch iets voor 16 jarige ki...... oh wacht
Dan moet je naar Blanes komen van de zomerquote:
Ik zit een stukje verder naar beneden bij Malagaquote:Op maandag 21 juni 2010 23:26 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dan moet je naar Blanes komen van de zomer
EDIT: heb namelijk hoofdpijn![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Patrijz het volgende:
Alweer?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:06 schreef KaMo het volgende:
Ik eerst Vakantie en festival, daarna sparen voor nieuwe bas
Precision denk ikquote:
Oeh de Fender SH ?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:41 schreef KaMo het volgende:
[..]
Precision denk ik
Vorige bas was in oktober, moet kunnen toch?
SH?quote:
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.doctorbass.net/imagftp/Fender-Steve-Harris.jpg&imgrefurl=http://www.doctorbass.net/en/producto.asp%3Fid%3D1000172035%26idfam%3D&usg=__zhF1hjnbN2CG9spjb7IDoOMaQ00=&h=700&w=465&sz=94&hl=nl&start=1&itbs=1&tbnid=C8Rk2zd3md7AtM:&tbnh=140&tbnw=93&prev=/images%3Fq%3Dfender%2Bsteve%2Bharris%26hl%3Dnl%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1quote:
Dat kan ookquote:De bedoeling is eentje laten bouwen door iemand van basgitaarforum, met Fender onderdelen maar dan met een Darkstar erin als element
Koop download de video van Frank Gambalequote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:13 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Daar snap ik dus echt heeeeeleeeeeeeemaaaaaaaaaal niks van
Nog niet verkocht ?!??!!?!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:32 schreef Daantke het volgende:
mijn explorer hangt nog steeds aan de muur explorer te zijn
Gast ik geef je net een gouden tip!quote:
Bedrijf waar ik (waarschijnlijk) ga werken heeft eigen bier... waar werk je?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kom bij ons werken! Veel gratis bier.
.
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:57 schreef Ayca het volgende:
Mijn vader heeft een kebabzaak dus daar werk ik nu tijdelijk![]()
Een telewelke precies weet ik nog niet, misschien een ja 90, of baja kan ook
Tuurlijk geen Steve Harris, het wordt een KM signaturequote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:08 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.doctorbass.net/imagftp/Fender-Steve-Harris.jpg&imgrefurl=http://www.doctorbass.net/en/producto.asp%3Fid%3D1000172035%26idfam%3D&usg=__zhF1hjnbN2CG9spjb7IDoOMaQ00=&h=700&w=465&sz=94&hl=nl&start=1&itbs=1&tbnid=C8Rk2zd3md7AtM:&tbnh=140&tbnw=93&prev=/images%3Fq%3Dfender%2Bsteve%2Bharris%26hl%3Dnl%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1
![]()
![]()
[..]
Dat kan ook
P90's FTW!quote:
OGDquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:29 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Bedrijf waar ik (waarschijnlijk) ga werken heeft eigen bier... waar werk je?
Bedankt allen!
En succes/sterkte genakt!
Vandaag krijg ik als het goed is mijn Gotoh 201, SD QP en Fender pots & stringtree binnen van Peterquote:Op maandag 21 juni 2010 23:45 schreef KaMo het volgende:
[..]
SH?
De bedoeling is eentje laten bouwen door iemand van basgitaarforum, met Fender onderdelen maar dan met een Darkstar erin als element
Wees blij met dat loon. 17 is min. loon 3,40 ofzo dat verdien ikquote:Op maandag 21 juni 2010 23:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik ook
In de vakantie ga ik hopelijk zo'n 30 uur per week werken als vakkenvullert á 5/5,50 euro per uur () en ik heb nog een postwijk wat me zo'n 20 euro per week (afhankelijk van hoeveelheid post) oplevert
Oh en ik werk voor allebei zo'n 5 weken dus zo'n 800 euro zit er best inDaarna een (semi-)hollow gitaar kopen
Iddquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:09 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wees blij met dat loon. 17 is min. loon 3,40 ofzo dat verdien ik
Dat zijn bedragen waar ik mijn bed niet meer voor uit zou komen... Maar goed, ik ben dan ook al iets ouderquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:09 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:18 schreef genakt het volgende:
GESLAAGDDDDD !!
eindelijk na het jaar overdoen en fraude
na werk lekker party'en
nietquote:
Ik werd toen nog in ouderwetsche guldens uitbetaald, misschien leek het toen meerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:18 schreef Sloggi het volgende:
Je hebt als 17-jarige vaak geen andere keus dan voor het minimumloon te werken. Ik had het geluk dat je in de horeca toen nog na twee jaar een functiegroep omhoog ging (tegenwoordig vier jaar); ik verdiende op mijn 17e dus best goed, maar het minimumloon is inderdaad een hongerloontje.
Waarom ben ik altijd te lui om dat te halen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:23 schreef genakt het volgende:
[..]
met kans tot mcsa verder te gaan doen. Heb itil hier ook gehaald
op school heb ik zelf de mogelijkheid gehad om paar mcsa examens te doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom ben ik altijd te lui om dat te halen?Heb pas 1 certificaat...
Certificaten zijn handig. Over ITIL wil ik het verder niet hebbenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:23 schreef genakt het volgende:
met kans tot mcsa verder te gaan doen. Heb itil hier ook gehaald
Maar je wilt mij echt niet inde horeca hebben werken, ik denk dat ik meer kost dan het ze oplevert. Alleen al aan kapot serviesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:26 schreef Gitaarmat het volgende:
En je verdient in de horeca net zoveel als in de supermarkt want je maakt gauw meer uren.
70-290 heb ik inmiddels ook. Maar met 4 examens uit die reeks kun je toch al MCSA hebben? This reminds me: ik moet nog eens een examen gaan plannen, wil het toch nog even doen voor mijn vakantie.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:30 schreef genakt het volgende:
[..]
op school heb ik zelf de mogelijkheid gehad om paar mcsa examens te doen
heb er 2 over windowsde naam weet ik niet uit me hoofd
en 70 290 en 70 291 op stage gehaald
ach daar heb ik me nog niet echt in verdiept maar je moet er inderdaad een aantal hebben. Hoeveel weet ik nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:38 schreef Metalfreak het volgende:
70-290 heb ik inmiddels ook. Maar met 4 examens uit die reeks kun je toch al MCSA hebben? This reminds me: ik moet nog eens een examen gaan plannen, wil het toch nog even doen voor mijn vakantie.
4 dusquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:40 schreef genakt het volgende:
[..]
ach daar heb ik me nog niet echt in verdiept maar je moet er inderdaad een aantal hebben. Hoeveel weet ik niet
Ga je bij een brouwer werken ofzo?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:02 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Nee dat kan toch niet op tegen 'ons' eigen bier![]()
![]()
Goed bezig! Grats!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:18 schreef genakt het volgende:
GESLAAGDDDDD !!
eindelijk na het jaar overdoen en fraude
na werk lekker party'en
Nee dat nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ga je bij een brouwer werken ofzo?.
En verder heerschen wij alsnog.
Ik werk op het hoofdkantoor in Delft. Wij hadden trouwens ook ooit eigen bier, met de geniale naam 'bOGD', maar de mensen die dat brouwden zijn uit dienst en niemand heeft het opgepakt. Wel jammer. Maar met het volume dat wij zuipen is dat toch niet bij te houden. Gemiddeld zuipen we elke vrijdag er 3,5 fust doorheen en met speciale avonden (als een pubquiz) het dubbelequote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:24 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Nee dat nietWelke plaats werk je dan?
lol en ik maar denken dat we hier erg zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik werk op het hoofdkantoor in Delft. Wij hadden trouwens ook ooit eigen bier, met de geniale naam 'bOGD', maar de mensen die dat brouwden zijn uit dienst en niemand heeft het opgepakt. Wel jammer. Maar met het volume dat wij zuipen is dat toch niet bij te houden. Gemiddeld zuipen we elke vrijdag er 3,5 fust doorheen en met speciale avonden (als een pubquiz) het dubbele.
ligt eraan met hoeveel mensen je bent hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:36 schreef Patrijz het volgende:
[..]
lol en ik maar denken dat we hier erg zijngoed bezig!
Als wij borrels bestellen voor uitje ofzo is het ook van 'We komen met 100 man. Zorgen jullie voor genoeg bier?" "Ja hoor, bier voor 100 man" "Ok, doe nu maar het dubbele dan".quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:36 schreef Patrijz het volgende:
[..]
lol en ik maar denken dat we hier erg zijngoed bezig!
3,5 fust met 30 man max?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:38 schreef genakt het volgende:
[..]
ligt eraan met hoeveel mensen je bent he
20 liter per fustquote:
70 liter met 30 manquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:44 schreef genakt het volgende:
[..]
20 liter per fust
5,25 liter per man![]()
toch ?
wiskunde is niet me sterkste punt. Na denk op een avondje stappen dat ik het wel haal![]()
Ik zou toch dat ik slecht in wiskunde wasquote:
nou en, je bent geslaagdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:58 schreef genakt het volgende:
[..]
Ik zou toch dat ik slecht in wiskunde was
inderdaadquote:
Bij de Albert Heijn krijg ik vakantiegeld + winstuitkering over 12 maandenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:09 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
nou voor dat bedrag had ik lekker in me bed blijven liggenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
Bij de Albert Heijn krijg ik vakantiegeld + winstuitkering over 12 maanden
Nadeel:
Geen vakantiegeld en minder winstuitkering (gedeelte krijg ik wel in 1 klap uitbetaald)
Voordeel:
Verdien algauw zo'n 1 tot 1,50 per uur meer
Ik ben pas 16 bijna 17 hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:12 schreef genakt het volgende:
[..]
nou voor dat bedrag had ik lekker in me bed blijven liggen
Dan kom ik volgend jaar wel even solicitatie doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:27 schreef Witchfynder het volgende:
Sjonge, als jullie straks 18+ zijn en eerstejaars geweest zijn (en in de buurt van Delft, A'dam, Eindhoven, Utrecht of Enschede zitten) kunnen jullie beter voor ons komen werken zie ik al.
Hebben jullie in de regio Eindhoven nog mensen nodig toevallig?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:27 schreef Witchfynder het volgende:
Sjonge, als jullie straks 18+ zijn en eerstejaars geweest zijn (en in de buurt van Delft, A'dam, Eindhoven, Utrecht of Enschede zitten) kunnen jullie beter voor ons komen werken zie ik al.
Ik geloof het welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hebben jullie in de regio Eindhoven nog mensen nodig toevallig?
Gezelligquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:44 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Dan kom ik volgend jaar wel even solicitatie doen
Daar hebben Dribbel_ en ik heel goede ideeën overquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:57 schreef blckbb het volgende:
Ook een beetje mainstream (liefst wat iedereen kent)
Dat is ook zo'n beetje de bedoeling... Maar welke nummers?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Daar hebben Dribbel_ en ik heel goede ideeën over.
Maak eigen arrangementen van bekende popliedjes. Dat is leuk en toffer dan dat je een akeostische hit 1 op 1 naspeelt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:06 schreef Witchfynder het volgende:
Hop, reageren jullie! http://forum.fok.nl/topic/148077
quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Pokerface? Iets van ABBA? Doe wat fouts als 'Daddy Cool' van Boney M erbij. En ja, voor de hand liggende dingen als Amy McDonald is altijd leukquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:07 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n beetje de bedoeling... Maar welke nummers?
Die gaan we spelen morgenquote:The Beatles - Come Together
The Beatles - We Can Work it Out
The Beatles - Blackbird
Paul McCartney - Jenny Wren
Michael Jackson - Billy Jean
CCR - Have You Ever Seen the Rain
Paolo Nutini - New Shoes
Coldplay - The Scientist
Eventueel:
U2 - One
Ach het is een geinig publiekspakkertjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:27 schreef Gitaarmat het volgende:
Geen U2. Voor de rest leuke nummers wel.
Misschien Sweet Goodbyes van Krezip? Dat nummer is wel leuk om te spelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ach het is een geinig publiekspakkertje
Het is voor school tijdens een inzamelingsdag. Ikzelf eet morgen vanaf 14.00 24 uur niet![]()
We gaan waarschijnlijk in de hal van de school optreden, hopelijk haalt dat ook nog een beetje geld op
Hmmm daar zeg je me wat, dat deuntje speelde de zangeres/gitarist wel eens tijdens de repetities. Die hou ik nog even bij eventueelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:05 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Misschien Sweet Goodbyes van Krezip? Dat nummer is wel leuk om te spelen.
Heb jij daar een goede tab van? Al die tabs zeggen namelijk iets anders over dat snelle stukje na die powerchordsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:16 schreef genakt het volgende:
The metal van tenacious D
ken ik sinds van de week
wel goed nummer om hammersons en pull offs te leren.
als je hem eenmaal doorheb is hij super makkelijk
Zodra ik weer tijd heb, trust mequote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Gast ik geef je net een gouden tip!
Doe er wat mee
heb thuis guitar pro zal je vanaaf wel even linkje sturenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Heb jij daar een goede tab van? Al die tabs zeggen namelijk iets anders over dat snelle stukje na die powerchords
ikke lekker 14quote:
Maar ik loop de hele dag te hovenieren in de zon en naar kortgerokte meisjes te kijkenquote:
Pics or did not happen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar ik loop de hele dag te hovenieren in de zon en naar kortgerokte meisjes te kijken
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar ik loop de hele dag te hovenieren in de zon en naar kortgerokte meisjes te kijken
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:56 schreef genakt het volgende:
[..]
heb thuis guitar pro zal je vanaaf wel even linkje sturen
Dan kom ik niet meer aan mijn werk toequote:
als ik tijd heb hoor anders morgenquote:
Heb geen internet nodigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:07 schreef genakt het volgende:
[..]mjah hier werken ook vrouwen hoor en ik heb internet
Gefeliciteerd nogquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:11 schreef genakt het volgende:
[..]
als ik tijd heb hoor anders morgen
want ben geslaagd dus ga zo gelijk zuipen
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan kom ik niet meer aan mijn werk toe
quote:
Ja ik hoef het vanavond ook nog niet hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:11 schreef genakt het volgende:
[..]
als ik tijd heb hoor anders morgen
want ben geslaagd dus ga zo gelijk zuipen
broekzakquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:24 schreef blckbb het volgende:
weet iemand een handig plekje om een slide op te bergen?
Wil bij een van de nummers een solootje spelen op akoestische gitaar maar ik kan dat ding nergens binnen handbereik opbergen. Hij past helaas net niet in het batterijgat van mn akoestische gitaar
Aan een flesje bier. Sterker nog...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:24 schreef blckbb het volgende:
Wil bij een van de nummers een solootje spelen op akoestische gitaar maar ik kan dat ding nergens binnen handbereik opbergen. Hij past helaas net niet in het batterijgat van mn akoestische gitaar
om je schwanz als je een kleine hebtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:24 schreef blckbb het volgende:
U spreekt uit ervaring?quote:
jaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:12 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
WTF !
http://www.dumpert.nl/med(...)nieuw_istrument.html
best wel gaaf
Stoerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:12 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
WTF !
http://www.dumpert.nl/med(...)nieuw_istrument.html
best wel gaaf
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:08 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil dit jaar nog een full tube head halen... tips?
Incl. standaard brom zeker, nee dankje.quote:
Blackstar HT5quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:08 schreef The_Dean het volgende:
De tops van Bugera schijnen best redelijk te zijn en ook nog behoorlijk betaalbaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:08 schreef The_Dean het volgende:
Gaarne iets meer dan 25 watt... 50 minimaal, maar liever op naar de 100quote:
Ja, mits daar inmiddels de kinderziektes uit zijn... de eerste series ploften bij bosjes uit elkaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
De tops van Bugera schijnen best redelijk te zijn en ook nog behoorlijk betaalbaar.
Ja, maar die heeft de zanger ook al [sinds kort] en ik wil liever iets anders. Zekers supervet ding, klinkt heel erg goed.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kan je nog steeds een valveking aanraden ik blijf het een supervet ding vinden
Vernon Reid gebruikt ze ook, ik neem aan dat hij niet iets gebruikt wat zichzelf opblaast.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, mits daar inmiddels de kinderziektes uit zijn... de eerste series ploften bij bosjes uit elkaar.
Dat zijn goede berichten...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vernon Reid gebruikt ze ook, ik neem aan dat hij niet iets gebruikt wat zichzelf opblaast.
M'n neefje heeft een Peavey 6505 supervet ding, maar kost dan ook watquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft de zanger ook al [sinds kort] en ik wil liever iets anders. Zekers supervet ding, klinkt heel erg goed.
Haha ja... dat ligt niet iets buiten mijn budget denk ikquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
M'n neefje heeft een Peavey 6505 supervet ding, maar kost dan ook wat
Maar een soundquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:38 schreef KaMo het volgende:
http://www.thomann.de/nl/engl_invader_100.htm
Zoiets heeft iemand die ik ken...
Gewoon niet meer normaal!
Ja, die soundclips van thomann zijn niet bepaald toereikend, daar klink elke amp hetzelfde...quote:
Marshall 210 ofzo? Dat is de 50W versie van die Jurgen heeft. Moet genoeg zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja... dat ligt niet iets buiten mijn budget denk ik
Nou zijn de meesten van ons iets groter natuurlijk...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:42 schreef KaMo het volgende:
Het ding blaast je letterlijk en figuurlijk weg
Waar haal ik 1200 euro vandaanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Marshall 210 ofzo? Dat is de 50W versie van die Jurgen heeft. Moet genoeg zijn.
Ja, dat is uiteraard wel iets waar ik ook over nadenk hoor... maar dingen als een JCM800 of 900 zijn tweedehands best te doen... en daar kan je ook best nog wel even mee vooruit lijkt mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:49 schreef Witchfynder het volgende:
Oh ja. Het is dat hij 2 kanalen heeft ipv 4. Maar hey; wil je je duurverdiende geld uit gaan geven aan een dikke versterker waar je mee vooruit kan of wil je goedkoper uit zijn voor iets wat maar mwoah is uiteindelijk?
De keuze tussen een jcm800 of 900 is niet zo moeilijk. Een 900 is erg leuk en valt ook goed geluid uit te krijgen maar een 800 klinkt stukken beter.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat is uiteraard wel iets waar ik ook over nadenk hoor... maar dingen als een JCM800 of 900 zijn tweedehands best te doen... en daar kan je ook best nog wel even mee vooruit lijkt mij.
Maar die JVM's zijn echt
Lijkt me ook niet zo verstandig, iets kopen omdat anderen het van horen/zeggen kennen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:07 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga uiteraard uitgebreid testen komende tijd. Ga niet willekeurig iets alleen omdat het een goede versterker schijnt te zijn via internet bestellen
Bouw er dan gelijk 2quote:En anders bouw ik gewoon zelf iets.
Ik heb ze wel meegemaaktquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet zo verstandig, iets kopen omdat anderen het van horen/zeggen kennen.
[..]
Bouw er dan gelijk 2
Ja, ik ken er ook wel een paar. Een week later waren ze winkels aan het aflopen om toch maar andere te gaan testen en hun eigen, nieuwe amp stond op marktplaats.quote:
Dat bedoel ik. Afschrijving van heb ik jou daarquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ik ken er ook wel een paar. Een week later waren ze winkels aan het aflopen om toch maar andere te gaan testen en hun eigen, nieuwe amp stond op marktplaats.
Voor effecten of zo wil ik er nog wel op gokken. Gitaar en/of amp moet je zelf spelen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet zo verstandig, iets kopen omdat anderen het van horen/zeggen kennen.
Ja man, sinds een maand of tweequote:
Hangt een beetje van het effect af. Een redelijk goedkoop en vrij 'standaard' effect wel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor effecten of zo wil ik er nog wel op gokken. Gitaar en/of amp moet je zelf spelen.
Bummerquote:
Je kan altijd nog naar Tonika en Westerhaven in Groningen.quote:Binnenkort maar eens met de LP naar de Feedback ofzo... even een middagje in zo'n sauna.
Oh ja immers!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bummer![]()
[..]
Je kan altijd nog naar Tonika en Westerhaven in Groningen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou zijn de meesten van ons iets groter natuurlijk....
Hij is helaas verkeerd om.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:32 schreef TeleluvR het volgende:
Betaalbare Red Special: http://link.marktplaats.nl/357070090
Ziet er toch prima uit???quote:
Yepquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ziet er toch prima uit???
[ afbeelding ]
Met een vraagprijs die onder de eurocent ligt? Kinderachtig!quote:
Bedankt!quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:00 schreef genakt het volgende:
voor degene die the metal van tenacious d wilde hier is hij
http://www.ultimate-guita(...)_ver2_guitar_pro.htm
edit : wimjongil
Interessantquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:27 schreef TeleluvR het volgende:
En vergeet Fame niet, het huismerk van musicstore!
Bijv:
http://www.musicstore.de/(...)-/art-GIT0010470-000
echt jammer dat ik het geld er niet voor heb op dit moment...quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ziet er toch prima uit???
[ afbeelding ]
Goedzo want de opname kabel is verkochtquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Een van de minpunten is dat de bas soms wegvalt door het signaal geloof ik, maar goed ik ben tevreden zonder nog maar iets uitgegeven te hebben qua recordingssoftware.
Je gaat je oude snaren schoonmaken om er daarna nieuwe op te zetten?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:55 schreef Spelvout het volgende:
Zo. Vanmiddag alle snaren van zowel mijn les paul als ej200 gehaald en ze helemaal schoongemaakt + nieuwe snaren eropgegooid. Zien er weer uit als nieuw
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:07 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Je gaat je oude snaren schoonmaken om er daarna nieuwe op te zetten?
ai snepquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:07 schreef -Menn0- het volgende:
Nee hij heeft zijn Les Paul en EJ200 schoongemaakt en nieuwe snaren op gezet
YOU GUYS SUCK IM GONNA FUCK YOUR MOM AFTER RAPING YOUR DOG WITH FROZEN SHIT OUT OF YOU GUITAR!1!!!!! FUCK OFF AND DIEquote:
Nee, hij heeft de snaren van zijn LP en EJ200 gehaald, de snaren schoongemaakt en er vervolgens nieuwe snaren op gezet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:07 schreef -Menn0- het volgende:
Nee hij heeft zijn Les Paul en EJ200 schoongemaakt en nieuwe snaren op gezet
Het intro komt mij bekend voor, maargoed dat kan de muziekstijl zijn. Verder klinkt het tof!quote:
JA VAN CPAS LOCK IS INSTANT-INTERNET-WOEDEquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Heel even dacht ik dat je echt boos was.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |